بهترین مراکز خرید تفلیس

بهترین مراکز خرید تفلیس؛ از محصولات چرمی تا فروشگاه معروف چای Bitadze

بسیاری از ما عاشق سفر ودیدن جاذبه های رنگانگ دنیاییم، بنابراین همیشه در جستجوی یافتن محبوب‌ترین نقاط در هر مکان جدیدی که سفر می‌کنیم، هستیم. یکی از چیزهایی که در سفر همیشه اولویت دارد و بین مردم محبوب است، رفتن به مراکز خرید مهم مقصد مورد نظر و خرید است. تفلیس نیز مانند تمامی شهر های توریستی مراکز خرید زیادی دارد که می توانید ساعت ها وقت خود را در آن ها بگذرانید و چه برای سوغاتی و چه برای خودتان خرید کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید شهر تفلیس را به شما معرفی کنیم تا بازدید از آن ها را نیز در لیست برنامه های سفر خود به تفلیس، قرار دهید.

Galleria Tbilisi

تفلیس

مرکز خرید گالریا تفلیس یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس است. این مرکز خرید فروشگاه های متنوعی از جمله برندهای بین المللی را در خود جای داده است و دسترسی به آن از هر نقطه شهر آسان است. این مرکز خرید همچنین دارای یک شهربازی و سالن سینما است که آن را به مکانی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر فراموش نشدنی تبدیل می کند.

گالری تفلیس یک مرکز خرید چند منظوره است که مرکز شهر را احیا کرده و آن را با انرژی جدیدی پر کرده است. این مرکز خرید مقصدی برای نیازهای روزمره است، جایی که امکان هر نوع خرید، سرگرمی، غذا خوردن، دریافت خدمات مختلف را برایتان فراهم کرده است.

The City Mall

سیتی مال سابورتالو، بزرگترین مرکز خرید چند منظوره تفلیس محسوب می شود که شامل بیش از سیصد فروشگاه برند با فضاهای مختلف برای ورزش، سرگرمی و استراحت و همچنین دارای بزرگترین فودکورت درمیان بهترین مراکز خرید تفلیس است. این خدمات بر اهمیت ویژه این مرکز خرید تأثیر می‌گذارد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. به طور خلاصه، سیتی مال در بین مراکز خرید موجود در تفلیس بیشترین بازدید را دارد.

Lilo Mall

LiloMall بزرگترین مرکز تجاری فضای باز در گرجستان و منطقه قفقاز است. هر آنچه که نیاز داشته باشید از لباس و دکورگرفته تا جواهرات یا محصولات خانگی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید تفلیس است فضای چند ملیتی دارد که همین امر لیلو را به جایی خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده، همچنین در این مرکز خرید اقوام مختلفی را خواهید دید که محصولات خود را می فروشند.

Merani Mall

تفلیس

مرانی مال یک مرکز خرید کوچک اما محبوب در تفلیس پایتخت گرجستان است. این مرکز خرید دارای طیف گسترده ای از برندهای لوکس و همچنین زمین بازی و چندین رستوران و خدمات دیگر است.مرانی مال برای گشتن و وقت گذراندن بسیار سرگرم کننده و مناسب است و همین موضوع آن را به یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس تبدیل کرده . علاوه بر برند های لوکس می توانید فروشگاه هایی با قیمت مناسب برای خرید کردن در آن پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم رفتن به این مرکز خرید را در برنامه سفر خود به تفلیس جای دهید.

Dry Bridge Market

بازار پل در تفلیس بسیار بزرگ است و بهترین مکان برای یافتن عتیقه‌جات و دیگر آثار آنتیک است که از زمان شوروی به جا مانده. صنایع دستی و آثار هنری اصیل نیز در این بازار فروخته می شود. هر چیزی که در این بازار می بینید در نوع خود ارزشمند و جذاب است، از مدال های وسایل زمان جنگ گرفته تا فرش های دست بافت و گلیم و دوربین های فیلم دوران اتحاد جماهیر شوروی، همه وسایلی هستند که می توانید از این بازار خریداری کنید اگر در تفلیس هستید فرصت را از دست ندهید و به بازدید بازار پل ، یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس بروید.

Karvasla

تفلیس

کارواسلا یک مرکز خرید بزرگ و معمولی در قلب تفلیس است. این مرکز خرید دارای برند های بین المللی و محلی در زمینه پوشاک و کالاهای زیبایی و همچنین یک سوپرمارکت و کافه است. کارواسلا یک مقصد محبوب برای خریدارانی است که به دنبال لباس ها و لوازم جانبی مقرون به صرفه هستند.این مرکز خرید که نامش در لیست بهترین مراکز خرید تفلیس به چشم میخورد، تنوع زیادی دارد که می توانید هر چیزی که مورد نیازتان هست را از آنجا خریداری کنید. به طوری که با رفتن به این مرکز خرید، تجربه خرید خوبی را به دست خواهید آورد.

Tbilisi Central Railway Station

این مرکز خرید که درست در خارج از ایستگاه مرکزی قطار تفلیس قرار دارد، گزینه های خوبی برای خرید های کوچک و جزئی را برای بازدیدکنندگان شهر فراهم می کند. تنوع در این مرکز خرید زیاد است و بعد از رفتن به آن هرگز دست خالی باز نخواهید گشت، طبقات پایین اینجا دارای چندین فروشگاه لوازم الکترونیکی است، در حالی که طبقات بالایی آن تعدادی لباس فروشی و فروشگاه های جواهرات را در خود جای داده است. این ایستگاه به خوبی طراحی شده و دسترسی به آن راحت است، همچنین قطارهای سریعی دارد که رفت و آمد بین نقاط مختلف شهر را برایتان آسان می کند. پس با سر زدن به اینجا هم میتوانید به یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس بروید و هم هزینه ی کمتری برای حمل و نقل در طول سفر خود بپردازید.

Lee & Wrangler

تفلیس

Lee & Wrangler که در مرکز تفلیس واقع شده است و مکان خوبی برای گذراندن وقت با خانواده و کودکان است. Lee & Wrangler یک فروشگاه پوشاک بزرگ است که برند هایی مانند Lee، Wrangler و Levi’s را به شما ارائه می دهد. این فروشگاه دارای خدمات متنوعی مانند کافه، فست فود و حتی کارواش می باشد و به همین دلیل جای خود را در لیست بهترین مراکز خرید تفلیس باز کرده است. علاوه بر این ها، این فروشگاه دارای طیف گسترده ای از گزینه های خرید لباس و مد است که برای همه نوع سلیقه لباس برای ارائه دارد. اگر به مد علاقه دارید پیشنهاد می کنیم سری به این فروشگاه بزنید.

Bitadze Tea Shop

این فروشگاه چای را به کسانی که به چای یا تاریخچه چای گرجستان علاقه مند هستند، توصیه می کنیم. صاحب مغازه پر از دانش در مورد چای است، او برای آشنایی با چای به کشورهای مختلف رفت و آمد دارد و جزو اولین کسانی است که انواع مختلف  چای را به گرجستان آورده. صاحب آن تاریخچه چای گرجستان را به به شما معرفی خواهد کرد و این که پدرش و خودش چگونه این تجارت را در قلب تفلیس راه اندازی کردند. همه چیز در این فروشگاه  قیمت مناسبی دارد. شما می توانید قبل از خرید، انواع مختلف چای را مزه کنید و سپس تصمیم بگیرید که چه چیزهایی از این فروشگاه بخرید.

Babale

تفلیس

اگر به خرید ظروف سرامیکی، پارچه ای و چوبی، که با دست نقاشی شده علاقه مند هستید و دوست دارید برای اطرافیانتان هم از این نوع سوغاتی ها خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این فروشگاه بزنید. کارکنان این مرکز بسیار دوستانه و گرم با شما برخورد می کنند. در این فروشگاه می توانید سبک یا مدل مورد علاقه تان را به آن ها بگویید تا آن را به طور زیبایی روی ظرفی که انتخاب کردید نقاشی کنند. با رفتن به این فروشگاه هرگز پشیمان نخواهید شد و در سفرهای بعدی نیز به آنجا بازخواهید گشت.

QisaBags

بهترین مقصد خرید و فروشگاه چرم در تفلیس Qisa Bags است، اگر به دنبال هدایا، سوغات و لوازم جانبی چرم اصل هستید پیشنهاد می کنیم تا سری به این فروشگاه بزنید. در این فروشگاه چرم، بهترین کیف و لوازم چرمی را در گرجستان به شما ارائه می دهند.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما را برسی کنید و آماده یک خرید حسابی در تفلیس شوید!

نظرات کاربران