بهترین مراکز خرید بندر انزلی
12 اردیبهشت 1403
ایرانگردی

بهترین مراکز خرید بندر انزلی؛ از بازارهای محلی تا مال ها

سفر بدون خرید مَزه نمی‌دهد! در مسافرت خریدکردن و سوغاتی گرفتن برای کسانی که دوستشان دارید می‌تواند لذت‌بخش‌ترین کار باشد. در سفر همیشه این سوال هست که کدام مرکز خرید بهترین است؟ و هر مرکز خرید چه امکاناتی دارد؟ مخصوصا در سفر به بندر انزلی که منطقه آزاد تجاری در ایران و در شمال کشور است. در بهترین مراکز خرید بندر انزلی جستجو کرده و باکیفیت‌ترین محصولات خارجی و ایرانی را با بهترین قیمت پیدا کرده و خریداری کنید. در این مقاله از سه کلیک برای شما فهرستی از بهترین مراکز خرید بندر انزلی از مدرن تا سنتی را آورده‌ایم تا به شما کمک کنیم خریدی آسان و به‌یادماندنی داشته باشید.

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین مراکز خرید بندر انزلی ؛ مدرن‌ها

بهترین مراکز خرید بندر انزلی

در دسته‌بندی مراکز خرید مدرن و سنتی بندر انزلی را برای شما تفکیک کرده‌ایم تا شما راحت‌تر انتخاب کنید که به کدام مرکز خرید سر بزنید. مراکز خرید مدرن بندر انزلی، هم از نظر معماری و ساخت متفاوت‌اند و هم برخی دارای آسانسور، پله‌برقی و دیگر امکانات یک مجموعه تفریحی هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید خریدی آسان در یک مجموعه تجاری و تفریحی مدرن در بندر انزلی داشته باشید نگاهی به لیست آورده شده در ادامه مقاله بیندازید.

انزل مال

اگر به دنبال مدرن‌ترین مرکز خرید در بندر انزلی می‌گردید، می‌توانید سری به انزل مال بزنید. این مجتمع تجارتی با تقریبا 120 واحد تجاری مقصدی جذاب برای مسافران و گردشگرانی است که برای خرید به بندر انزلی سفر می‌کنند. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری دارای شهربازی، فودکورت، باشگاه، هایپرمارکت بزرگ و پارکینگ اختصاصی است. محوطه زیبای بیرونی آن طوری طراحی شده که نمایانگر یک شهر زیبای ساحلی است. این مجتمع تجاری در استان گیلان، شهر بندر انزلی، بلوار مطهری، روبه‌روی بازار پردیس قرار دارد. همچنین انزل مال، چهارمین مرکز خرید مدرن در استان گیلان است. همچنین شما بعد از گردش در این مجتمع می‌توانید به بازار بزرگ کاسپین که یکی از بازارهای سنتی و معروف بندر انزلی است، سر بزنید.

آرش مال؛ بهترین مرکز خرید بندر انزلی

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بندر انزلی، آرش مال نام دارد. این مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی دارای تقریباً 150 واحد تجاری است و بزرگ‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور ایران را دارد. معماری مدرن، زیبا و مناسب با شرایط اقلیمی بندرانزلی، فضای آرش مال را برای مسافران و گردشگران منحصربه‌فرد کرده است. این مجتمع تجاری در استان گیلان، بندر انزلی، فاز تجارت و گردشگری، ورودی دوم و در کنار ساحل زیباکنار قرار گرفته است.

مرکز خرید پارادایس بندر انزلی

بهترین مراکز خرید بندر انزلی

این مرکز خرید در مرکز شهر بندر انزلی واقع شده و از این نظر دسترسی آن می‌تواند برای گردشگران راحت‌تر باشد. این مجتمع تفریحی و تجاری 5 طبقه است و تنوع محصولات بالایی از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم ارایشی و… دارد. شما در کنار خرید می‌تواند در رستوران‌های این مرکز خرید کمی استراحت کرده، غذا بخورید و به ادامه خرید خود بپردازید. پارادایس در استان گیلان، بندر انزلی، خیابان سپه، بین عاشورنژاد و پارسا واقع شده است.

مرکز خرید ونوس؛ بهترین مرکز خرید بندر انزلی

مرکز خرید ونوس یکی دیگر از مراکز خرید مدرن بندر انزلی است و با 836 واحد تجاری جز بزرگترین مراکز خرید بندر انزلی به حساب می‌آید. این مجتمع تجاری و تفریحی مقصد بیشتر گردشگران است. پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، شکلات‌های خارجی را از این مرکز خرید با قیمت مناسب می‌توانید خریداری کنید. ونوس دارای 3 طبقه است و شما می‌توانید بعد از خرید در فودکورت و دیگر رستوران‌های این مجتمع استراحت کرده و غذاهای متنوعی را نوش جان کنید. مرکز خرید ونوس در استان گیلان، بندر انزلی، بلوار فاتحی، منطقه آزاد تجاری صنعتی بندر انزلی، میزبان شما خواهد بود. بعد از گشت‌وگذار در مرکز خرید ونوس می‌توانید به آکواریوم بندر انزلی رفته و از حیات جانوارن دریایی دیدن کنید.

هپی مارت بندر انزلی

یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید بندر انزلی، هپی مارت است. این مجتمع تجاری و تفریحی در 5 طبقه و با معماری مدرن ساخته شده است. علاوه بر واحد‌های تجاری، هپی مارت دارای بزرگ‌ترین بام رستوران منطقه است. در این مرکز می‌توانید محصولات و کالاهای متنوعی را ببیند و خریداری کرده و در پایان خرید کمی در بام رستوران هپی مارت استراحت کنید. این مرکز خرید در استان گیلان، جاده انزلی به بندر کیاشهر، کیلومتر پنج جاده حسن رود، منطقه آزاد بندر انزلی واقع شده است.

بهترین مراکز خرید بندر انزلی ؛ محلی‌ها

بهترین مراکز خرید بندر انزلی

حس و حال قدم‌زدن در بازارهای قدیمی و محلی می‌تواند زمین تا آسمان با مجتمع‌های تجاری مدرن متفاوت باشد. بازارهای محلی بندر انزلی می‌تواند انتقال‌دهنده آداب، فرهنگ و کارهای دستی آن شهر باشد. در این مراکز خرید سنتی می‌توانید مردم محلی شهر بندر انزلی را ببیند و با آنها هم صحبت شوید و همچنین محصولات و کالاهایی را با بهترین قیمت و کیفیت از آنها خریداری کنید. در ادامه برای شما فهرستی از بهترین مراکز خرید محلی بندر انزلی را آورده‌ایم تا کمی در دل فرهنگ و مردم بند انزلی قدم بزنید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

شنبه‌بازار

در ایران روزهای مختلف در شهرهای مختلف بازارچه‌ای برپا می‌شود که در آن مردم محلی دور هم جمع می‌شوند و محصولاتشان را به فروش می‌رسانند. در بندر انزلی از 70 سال پیش تا کنون این شبنه بازار برپا می‌شود. فضای صمیمانه و زیبای آن و قدم زدن در بین مردم محلی بندرانزلی می‌تواند برای گردشگران و مسافران شهر بندر انزلی جذاب و خاطره انگیز باشد. این شنبه بازار هر شبنه در خیابان نواب صفوی برپا می‌شود.

بهترین مراکز خرید بندر انزلی  ؛ بازار بزرگ سپه

یکی از بازارهای قدیمی بندر انزلی، بازار سپه نام دارد. این بازار نیز یکی از بهترین مراکز خرید بندر انزلی است. فضای صمیمی و سنتی این بازار می‌تواند حال و هوای شما را عوض کرده و تجربه عالی از قدم‌زدن در دل بازار سنتی شمالی را برای شما داشته باشد. در این بازار بیشتر پوشاک به فروش رسیده می‌شود. بازار بزرگ سپه در یک خیابان واقع شده که محلی مناسب برای پیاده‌روی نیز به‌حساب می‌آید. در اطراف این بازار می‌توانید از برج ساعت بندر انزلی، حافظیه و کلیسای مریم مقدس دیدن کنید. بازار بزرگ سپه در استان گیلان، بندر انزلی، میدان امام خمینی، خیابان سپه میزبان شما خواهد بود. 

بازار بزرگ ساحلی آسیای میانه

بهترین مراکز خرید بندر انزلی

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و محلی بندر انزلی، بازار بزرگ ساحلی آسیای میانه نام دارد که کنار سواحل دریای خزر برپا شده است. در این بازار محلی می‌توانید پوشاک مواد غذایی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل را خرید کنید. بازار بزرگ ساحلی بندر انزلی به دلیل تنوع کالایی، قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در شمال ایران است. اگر دوست دارید در کناردریا قدم بزنید و کالاهای مختلف را تماشا کنید این بازار مناسب شما خواهد بود. بازار ساحلی آسیای میانه در استان گیلان، بندر انزلی، جاده انزلی رضوانشهر واقع شده است.

بهترین مراکز خرید بندر انزلی ؛ بازار بزرگ کاسپین

یک بازار روباز و محلی بندر انزلی، کاسپین نام دارد. یکی از معروف‌ترین بازارها در بین گردشگران بندر انزلی است. در میان مغازه‌های بازار قدم بزنید و با مردم محلی بندر انزلی ارتباط بگیرید و محصولات متنوع و صنایع‌دستی را مشاهده کرده و خریداری کنید. از مزیت‌های این بازار نزدیکی آن به دریا است و همچنین محصولات چینی، روسی و ترکی در این بازار به فروش می‌رسد. بازار بزرگ کاسپین در استان گسلان، بندر انزلی، خیابان شهید مطهری واقع شده است.

بازار ماهی‌فروشان بندر انزلی

یکی از بازارهای قدیمی بندر انزلی، بازار ماهی‌فروشان بندر انزلی است. وقتی در این بازار قدم می‌زنید، مردم محلی را تماشا می‌کنید که صید روز خود را برای فروش گذاشته‌اند. ماهی‌های تازه برای طبخ غذاهای دریایی را می‌توانید از این بازار خریداری کنید. این بازار رنگارنگ و پر از انواع ماهی یکی از مقاصد دیدنی برای گردشگران است. این بازار قدیمی در زیر پل انزلی برپا می‌شود.

کلام آخر سه کلیک در باره بهترین مراکز خرید بندر انزلی

در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین مراکز خرید بندر انزلی را برای شما فهرست کنیم. ازآنجا که بندر انزلی یک منطقه آزاد است؛ بنابراین مقصدی مناسب برای خرید است. منطقه آزاد تجاری به مناطقی گفته می‌شود که در آن صادرات و واردتان رواج زیادی دارد و یک‌سری قانون‌های تجاری را از جمله عوارض گمرک را شامل نمی‌شود؛ بنابراین در این مناطق محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب یافت می‌شود. کیفیت بالای کالاهای و قیمت مناسب آنها می‌تواند خریدی به‌یادماندنی برای شما به همراه داشته باشد. اگر شما هم به یکی از این مراکز سر سده‌اید، نظر خود را دررابطه‌با آن برای ما بنویسید.

رزرو هتل با بهترین قیمت

نظرات کاربران