بهترین شیرینی فروشی های وین
17 شهریور 1403
وین

بهترین شیرینی فروشی های وین؛ صرف انواع کیک و شیرینی لذیذ در پایتخت اتریش

شیرینی‌فروشی‌های کلاسیک وینی انواع تارت، کیک، شیرینی و غیره را تهیه می‌کند و اکثرشان فضایی را هم برای برای نشستن و صرف قهوه یا چای همراه با شیرینی تدارک دیده است. اگر برای سفر به وین برنامه‌ریزی می‌کنید و شکم‌گردی را هم دوست دارید، لازم است بهترین شیرینی فروشی های وین را بشناسید تا برای استراحت و صرف میان‌وعده‌هایی شیرین و دوست‌داشتنی، به آن مراجعه کنید و از صرف تارت‌های میوه‌ای و کیک‌های شکلاتی و انواع دیگری از شیرینی، لذت ببرید. برای اطلاع در مورد بهترین شیرینی فروشی های وین، این مقاله را تا آخر بخوانید. 

تور اروپا

رزرو بلیط هوایپما اینترنتی به راحتی !

دیمل؛ از بهترین شیرینی فروشی های وین

بهترین شیرینی فروشی های وین

این شیرینی‌فروشی وینی انواع مختلف کیک، تارت و اشترودل سنتی اتریش مجارستان را برای‌تان تهیه می‌کند. دیمل که یک شیرینی‌فروشی خلاق و پیشرو محسوب می‌شود، انتخاب یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان یهودی به نام فردریش توربرگ بوده و امروزه هم آن‌قدر پرطرفدار است که همیشه با حضور مردم محلی و گردشگران، شلوغ می‌شود. توصیه می‌کنیم در سفر خود به وین، به این شیرینی‌فروشی هم سر بزنید و علاوه‌بر انواع شیرینی و اشترودل سیب سنتی وینی، با ساندویچ‌های خوش‌طعم نیز از خود پذیرایی کنید. جالب است بدانید دیمل در دو اتاق طبقه پایین خود موزه‌ای از انواع مجسمه هم دارد. 

کافه‌شیرینی اسلوکا وین

یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه شیرینی وینی، کافه‌شیرینی اسلوکا است که به خاطر کیفیت بالای شیرینی‌های خود در سال 1898 هم برنده مسابقه هنرهای آشپزی وین شد؛ طعم بی‌نظیر کیک‌های این فروشگاه، شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر به این شیرینی‌فروشی وینی رفتید، کیک‌های مخصوص اسلوکا را درخواست کنید. یک نکته مهم این است که ورودی دوم شعبه کافه‌شیرینی اسلوکا به یک قهوه‌خانه زیبا منتهی می‌شود؛ قهوه‌خانه‌ای که طراحی داخلی جذابی دارد و کیک‌های اسلوکای آن بی‌نظیر است. علاوه‌براین‌ها، این مکان تهویه مطبوعی هم دارد. 

اما پیشینه جالب توجه این قهوه‌خانه این است که در دهه 1920، مکان این قهوه‌خانه در ویبرگس، یک قهوه‌خانه معروف یهودی به نام کافه اسویبک بود که احتمالا مکانی برای استراحت آقایانی بوده است که در انتظار پایان خرید همسر خود می‌نشستند؛ خرید از فروشگاه بزرگ هشت طبقه‌ای که متعلق به همان خانواده یهودی بود. 

گرگورس؛ از بهترین شیرینی فروشی های وین

گرگورس

یکی از کافه‌های موفق، تمیز و خلاق برای لذت بردن از انواع کیک‌های برجسته و بستنی‌های فوق‌العاده، شیرینی‌فروشی گرگورس وین است. بستنی‌های این شیرینی‌فروشی در طعم‌های مختلف تهیه می‌شود و هر طعم آن طرفداران خود را دارد. تارت، کیک و قهوه را در این شیرینی‌فروشی امتحان کنید و لذت ببرید. 

شیرینی‌فروشی ساموس وین

تارت‌ها و کیک‌های بی‌نظیر این کافه مانند کیک ساچر، نظر مثبت عاشقان شیرینی را به خود جلب می‌کند. تارت درامر و استرهازی این کافه بسیار محبوب است. این کافه کوچک، محیطی دنج دارد و با منو بی‌نظیر خود، به‌خوبی از شما میزبانی می‌کند. 

رزرو بهترین تور خارجی به راحتی!

شیرینی‌فروشی هوبلر وین

از مرکز شهر به سمت شیرینی‌فروشی هوبلر، از بهترین شیرینی فروشی های وین، حرکت کنید. بهترین کیک‌ها و انواع مختلف تارت پشت ویترین خودنمایی می‌کند. این کافه یکی از بهترین ارائه‌دهندگان کیک‌های ساچر در وین است که به مدت 55 سال، هر روزه انواع زیادی از شیرینی‌های جذاب و خوشمزه و بستنی را برای مشتریان پروپاقرص خود تهیه می‌کند. صبحانه نیز در این کافه سرو می‌شود. 

کافه سنترال وین

بهترین شیرینی فروشی های وین

طبق روایاتی از یک نویسنده به نام فردریک مورتون، یوسیپ بروز تیتو، زیگموند فروید، آدولف هیتلر، ولادیمیر لنین و یا لئون تروتسکی به این کافه خوب اتریشی رفته‌اند؛ بنابراین کافه سنترال وین با سقف‌های طاق‌دار عظیم و قلعه‌مانند، قهوه‌خانه بسیاری از افراد مشهور بوده است. شما هم در سفر خود به وین، حتما به کافه سنترال که از اماکن توریستی وین هم محسوب می‌شود بروید و با انتخاب مناسبی از انواع غذاهای کلاسیک وینی، شیرینی‌های گرم و قهوه از خود پذیرایی کنید. بازسازی زیبای کافه سنترال و کل کاخ فرستل به کارل ولاسک، صاحب سوپرمارکت های زنجیره ای بیلا نسبت داده شده است. گفته می‌شود او با خود عهد کرده بود که وقتی به اندازه کافی ثروتمند شد، کل ساختمان از جمله کافه را به زیبایی قرن نوزدهم بازگرداند. 

هاینر؛ از جذاب‌ترین شیرینی فروشی های وین

هاینر با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های جذاب و شگفت‌انگیز خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قنادان ماهر این کافه خوب اتریشی چند نمونه کلاسیک مانند برش‌های کاردینال را هم با ذوق خود ابداع کرده‌اند. ساچرتورته شیرینی‌فروشی هاینر هم بسیار معروف و لذیذ است؛ شیرینی تر با مربای میوه‌ای و گاناش خوشمزه. تارت تازه ساچر نیز عالی است؛ کافی است یک تکه از آن را امتحان کنید تا تکه‌های بعدی را هم سفارش دهید. محیط فوق‌العاده شیرینی‌فروشی هاینر، شبیه مدرسه قدیمی وین پس از جنگ است.

گرویسبوک؛ یکی از بهترین شیرینی فروشی های وین

برای تهیه سوفگانیوت وینی و دونات یا کراپفن، به شیرینی‌فروشی گرویسبوک بروید. اگرچه این شیرینی‌فروشی ظاهر مجللی ندارد، اما کیفیت بالای محصولات آن باعث شده مشتریان خود را حفظ کند. شیرینی‌ها، کیک‌ها و تارت‌های این شیرینی‌فروشی نیز فوق‌العاده است. 

بهترین کافه های وین پیشنهاد 3 کلیک
بهترین کافه های وین؛ از کافه موردعلاقه فروید تا لانتمن

شیرینی‌فروشی گرستنر وین

شیرینی‌فروشی گرستنر وین

اگر دوست دارید در فضایی مجلل شیرینی دلخواه خود را میل کنید، به شیرینی‌فروشی گرستنر وین بروید. طراحی شیرینی‌های این فروشگاه باشکوه با دقت و ظرافت بسیار انجام می‌شود و می‌توانید قبل از این که شیرینی‌تان را بخورید، از آن برای صفحه اینستاگرام خود عکس بگیرید. با رفتن به شیرینی‌فروشی گرستنر شما خود را در آپارتمان‌های مجلل کاخ تودسکو می‌یابید که در اوایل دهه 1860 برای خانواده یهودی بارون ادوارد فون تودسکو ساخته شده بود. کیک و شیرینی‌های این فروشگاه شیک طعم بسیار خوب و متفاوتی دارد. 

اوبرلا؛ از شیرینی فروشی های وین

فروشگاه زنجیره‌ای اوبرلا در سرتاسر وین شعبه دارد. این شیرینی‌فروشی شیک با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های اشتهابرانگیز و باکیفیت خود، همواره لحظاتی دلنشین برای مشتریانش رقم زده است. اگر دوست دارید می‌توانید به همراه شیرینی خود، قهوه نیز سفارش دهید. 

کافه ساچر وین

برای صرف یک تارت ساچر لذیذ و کیک شکلاتی به کافه ساچر وین بروید؛ گاناش تیره و خوش‌طعم جزئی از مواد اولیه شیرینی‌های این کافه خوب وینی است. کیک‌های تازه این فروشگاه خشک نیست و روی آن با مربایی از میوه کوچک تزئین شده و به شکلی اشتهابرانگیز در آمده است. 

کافه‌شیرینی آیدا؛ از جذاب‌ترین شیرینی فروشی های وین

بهترین شیرینی فروشی های وین

فروشگاه‌های آیدا زنجیره‌ای نمادین از کافه‌های اسپرسو است که به‌عنوان شیرینی‌فروشی‌هایی محبوب شناخته می‌شود. یکی از شعبه‌های آن تم صورتی دارد؛ رنگ برند صورتی است، پیشخدمت‌ها لباس صورتی می‌پوشند و میزها اغلب صورتی است. در این محیط می‌توانید چیزی صورتی‎رنگ مثل پتی چهار وینی به نام دونات پانچ را امتحان کنید . 

سخن پایانی سه کلیک درباره بهترین شیرینی فروشی های وین

در این مقاله 12 تا از بهترین شیرینی فروشی های وین را برای‌تان نام بردیم و امکانات آن‌ها را مختصرا شرح دادیم. امیدواریم مفید بوده باشد. اگر دوست دارید سفر خود به پایتخت اتریش را شیرین‌تر کنید، به این کافه‌شیرینی‌های فوق‌العاده بروید و اوقاتی شاد داشته باشید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام یک از بهترین کافه‌های وین، شیرینی دلخواه‌تان را میل کنید؟ برای‌مان بنویسید.

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی!

نظرات کاربران