Hamburg
16 فروردین 1402
هامبورگ

بهترین محله‌های هامبورگ؛ ریز به ریز جزئیات محله ها!

هامبورگ یکی از شهرهای بسیار زیبای اروپایی است که گردشگران زیادی به دلیل جاذبه‌های زیبا و تاریخ غنی آن به این شهر سفر می‌کنند. محله‌های شهر هامبورگ از نظر زیبایی با تاریخ غنی و ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام از این محله‌ها تزیین‌شده‌اند. این کلانشهر بندری پر جنب و جوش، ترکیب عالی و بی عیب و نقصی است که معماری فوق العاده خود را به رخ گردشگران می‌کشد. برای اینکه در هنگام سفر به هامبورگ بدانید که به کدام یک از محله‌های این شهر زیبا رفت و آمد داشته باشید در این مقاله می‌خواهیم به شما بهترین محله‌های هامبورگ را معرفی کنیم. پس اگر کنجکاوید که با این محله‌ها، ساکنان آن‌ها، ایمنی، هزینه زندگی و… آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید‌.

برای خرید بلیط هواپیما تهران هامبورگ از سایت سه کلیک؛ همین حالا اقدام کنید!

محله‌های هامبورگ

هامبورگ هفت منطقه منحصر به فرد را برای زندگی ارائه می‌دهد که هر کدام دارای جذابیت، شخصیت و ساکنان منحصر به فرد خود هستند. هامبورگ یکی از معتبرترین شهرهای آلمان است، بنابراین مکان مناسبی برای یافتن اقامتگاه است، زمانی که امیدوارید خود را در فرهنگ آلمان غرق کنید، شهر هامبورگ را برای اقامت انتخاب کنید. صرف نظر از اینکه دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید، مطمئناً محله‌ای متناسب با نیازهای خود در هامبورگ پیدا خواهید کرد. از جمله بهترین محله‌های هامبورگ عبارت‌اند از:

محله هامبورگ آلتونا

بهترین محله‌های هامبورگ

از جمله یکی از بهترین محله‌های هامبورگ می‌توان به محله آلتونا اشاره کرد. آلتونا در شمال غربی مرکز شهر ومیته، منطقه‌ای پر رونق است که به‌ خاطر فرهنگ و مراکز خریدش شناخته شده است. این شهر دارای زندگی شبانه پر جنب و جوش و تپنده است. اگر واقعا از فضای باز و فضاهایی با چشم انداز زیبا لذت می‌برید، این منطقه استثنایی به رودخانه البه نیز نزدیک است.

ساکنان

Schanzenviertel منطقه‌ای است که درست در وسط آلتونا و نزدیک به ایستگاه قطار قرار دارد. این یک منطقه مسکونی محبوب برای دانشجویان، افراد خارجی و هنرمندان است. به‌ علاوه، همیشه می‌توانید فروشگاه‌های دست دوم و فروشگاه‌های لباس قدیمی را پیدا کنید. در منطقه پرجنب‌وجوش Ottensen، جذابیت ساختمان‌های قدیمی و مکان‌های خرید فراوان باعث شادمانی شما می‌شود. خانواده‌های جوان و دانشگاهیان به ویژه در محله آلتونا احساس می‌کنند که در خانه خود هستند.

شغل و دانشگاه

محله مهاجران شورشی و چند فرهنگی دهه 70 امروز به یک منطقه پر اهمیت تبدیل شده است. حتی تعدادی از شرکت‌ها مانند شرکت تحقیقات بین‌المللی انتشارات کارلسن DB Services Nord GmbH و Finanzcheck.de دفاتر خود را در اینجا ایجاد می‌کنند. همچنین می‌توانید مدارس و مهد کودک‌های متعددی را در آلتونا بیابند، اما با این حال دانشگاهی در این محل وجود ندارد.

خرج زندگی

آلتونا با توجه به اینکه درست در مرکز بهترین رستوران‌ها و مراکز فرهنگی قرار دارد، می‌تواند کمی گران باشد. وقتی صحبت از قیمت بالای اجاره در هامبورگ به میان می‌آید، Ottensen و Blankenese پیشتازان قیمت بالای اجاره هستند. Altona-Alstadt، Altona-Nord، Iserbrook و Sternschanze همگی به یک منطقه گران قیمت تبدیل شده‌اند. با این حال، می‌توانید در برخی از مناطق مانند لوروپ مسکن پیدا کنید که قیمت آن‌ها کمی پایین‌تر است، اما بدانید که این آپارتمان‌ها برای مدت طولانی خالی نمی‌مانند.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
آلتونا-آلتشتات17.21 €
آلتونا-نورد17.43 €
بارنفلد15.18 یورو
بلانکنزی17.35 یورو
گروس فلوتبک14.86 €
ایزربروک14.99 €
لوروپ10.93 €
Nienstedten14.54 €
Ottensen am Teuersten17.13 €
Sternschanze15.77 €

امنیت

محله‌های لوکس هامبورگ با وجود بارهای متعدد، به صورت ناخودآگاه و به ناچار آمار جرم و جنایت را در این محل بالا می‌برند. محله آلتونا با ۲۶۳۱۷ مورد جرم به دومین منطقه خطرناک هامبورگ تبدیل شده است. با این وجود نیازی به احساس ناامنی یا ناراحتی در آن نداشته باشید، به این خاطر که در حال حاضر ساکنان محلی این منطقه احساس امنیت می‌کنند.

محله Hamburg Eimsbüttel

Hamburg Eimsbüttel

این محله ممکن است کوچک‌ترین محله هامبورگ باشد، اما همچنین پرجمعیت‌ترین محله‌ای است که محبوبیت آن را برجسته می‌کند. این منطقه، منطقه‌ای شلوغ با ساختمان‌های شیک است که برخی از آن‌ها دارای جزئیات معماری فوق العاده دوست داشتنی هستند؛ اما اگر دوست دارید ورزش کردن یا دویدن آرام را امتحان کنید، می‌توانید به سایر جوانانی بپیوندید که به دریاچه آرامش‌ بخش آلستر و پارک ایمسبوتل می‌روند.

ساکنان

این منطقه در ناحیه‌ای به همین نام دارای محبوبیتی است که همه نسل‌ها را در برمی‌گیرد. مردم محلی ایمسبوتل از آپارتمان‌های تاریخی جذاب، پارک کنار حوض، کایفو، بهترین نان‌های جهان از Kleinen Konditorei و موارد دیگر به وجد می‌آیند. اگر مشکل خرید خانه دارید، خیابان خرید Osterstraße که محل برگزاری جشنواره سالانه Osterstraße نیز هست، شما را ناامید نخواهد کرد. همچنین گزینه‌های متنوعی برای غذاخوری پیدا خواهید کرد، از جمله غذاهای لذیذ متعددی که برای بودجه یک فرد مهاجر عالی هستند.

شغل و دانشگاه

محله Eimsbüttel خانه دانشگاه‌های مهم هامبورگ است. این محله درست همان جایی است که دفتر مرکزی آن واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب آن به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان به دفتر خود در هامبورگ و همچنین به مدرسه موسیقی و تئاتر هامبورگ برسید.

خرج زندگی

ممکن است ناچار باشید برای این محله حق بیمه پرداخت کنید اما با این حال حق بیمه آن به اندازه مرکز شهر نخواهد بود.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
روترباوم18.88 €
Harvestehude20.27 یورو
هوهلوفت-وست17.01 €
اپندورف16.01 یورو
لوکستد14.50 یورو
نیندورف13.94 €
شنلسن11.89 €
ایدلشتد12.00 یورو
استلینگن16.15 یورو

امنیت

Eimsbuttel با 17134 پرونده جنایی در رتبه سوم در میان جنایتکارانه‌ترین محله‌ها در هامبورگ قرار دارد. با این حال، در میان ساختمان‌های قدیمی شیک در منطقه ثروتمند اپندورف و Schanzenviertel، زندگی همچنان زیباست.

محله هامبورگ میته

بهترین محله‌های هامبورگ

در لیست بهترین محله‌های هامبورگ باید به محله هامبورگ میته نیز اشاره کنیم. درست در مرکز شهر، بوتیک‌های مد روز، رستوران‌های محبوب، مکان‌های دیدنی، موزه‌ها و اپرای ایالتی هامبورگ را خواهید دید. اگر آماده رقصیدن در طول شب هستید، منطقه سنت پائولی جایی است که می‌‌توانید با دوستانتان ملاقات کنید و به کلوپ بروید.

ساکنان

محله هامبورگ میته شما را دقیقاً در مرکز تمام امکانات سرگرم کننده و باور نکردنی قرار می‌دهد. به طور مثال Reeperbahn شما را به قلب صحنه زندگی شبانه می‌برد. Hamburger Dom (کلیسای جامع هامبورگ) با شهربازی نیمه وقت خود مکانی سرگرم کننده را به شما ارائه می‌دهد. استادیوم Millentor Fc St. Pauli هر از گاهی میزبان مسابقات فوتبال و همچنین گالری‌ها و رویدادها است.

شغل و دانشگاه

بندر در قلب هامبورگ به عنوان موتور اقتصادی شهر هانسیاتیک عمل می‌کند. یکی از بخش‌های هامبورگ میته، با خصوصیت‌های بسیار صنعتی آن مشخص می‌شود، به ویژه به این دلیل که سازنده هواپیما ایرباس در هامبورگ میته مستقر است. در HafenCity، دفاتر متعددی در سال‌های اخیر در منطقه مختلط مسکونی و تجاری ایجاد شده‌اند. هامبورگ میته به بسیاری از دانشگاه‌ها نزدیک است، بنابراین برخی از افراد هزینه‌های بالاتر زندگی را به عنوان یک مبادله می‌پذیرند زیرا می‌توانند به مکان‌های زیادی با پای پیاده سفر کنند.

خرج زندگی

به دلیل موقعیت مرکزی و نزدیکی به جاذبه‌ها و تفریحات شبانه، محله هامبورگ میته معمولاً برای اجاره گران است. Hafencity با اختلاف قیمت 6760 یورو به ازای هر متر مربع، رتبه اول را برای قیمت اجاره به خود اختصاص داده است.

محله هامبورگقیمت به €/m2
بیلستد11.32 €
بورگفلده14.97 €
فینکن وردر10.16 یورو
سنت پائولی16.73 €
سنت جورج18.04 €

امنیت

وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، هامبورگ میته در مقایسه با بسیاری دیگر از مناطق هامبورگ کمی آمار جرم و جنایت بیشتری دارد. منطقه سنت گئورگ با آن ایستگاه راه ‌آهن شلوغ Hamburger Bahnhof با 20047 مورد در سال، آن را به خطرناک‌ترین مکان شهر تبدیل کرده است؛ و سنت پائولی، تعداد زیادی از گردشگران را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند و در نتیجه پرونده‌های جنایی افزایش پیدا می‌کند.

محله هامبورگ-نورد

Hamburg-Nord neighborhood

درست در شمال مرکز شهر (همانطور که از نامش پیداست) هامبورگ نورد به عنوان مکانی برای دویدن یا پیاده روی در یکی از مسیرهای متعدد اطراف دریاچه آلستر شناخته می‌شود. با نزدیکی این محله به مرکز شهر و پارک شهر هامبورگ، هامبورگ نورد تعادل لازم را بین طبیعت بکر و زندگی شهری برقرار می‌کند. محله هامبورگ نورد یکی از بهترین محله‌های هامبورگ شناخته می‌شود که البته فاصله بسیار زیادی با محل هامبورگ میته ندارد. اما با این حال قیمت‌ها بسیار مناسب‌تر هستند و اگر شما یک مهاجر باشید، بودجه‌تان برای زندگی در این محله کافی خواهد بود.

ساکنان

ساختمان‌های مسکونی بزرگی در بخش جنوبی این منطقه وجود دارد، در حالی که شمالی‌ترین منطقه کمی دورتر از مرکز شهر است و حال و هوای شهری کمتری دارد. به علاوه، هامبورگ نورد به فرودگاه هامبورگ نزدیک است، بنابراین ورود و خروج شما راحت است.

شغل و دانشگاه

بیمارستان دانشگاه اپندورف، هامبورگ نورد را به مرکزی برای متخصصان پزشکی و پزشکان مشتاق تبدیل کرده است.

خرج زندگی

هامبورگ نورد بسیار زیبا و غنی است. هامبورگ نورد که با ساختمان‌های آرام تاریخی و مدرن و ویلاهایش در جنوب مشخص می‌شود، قیمت اجاره آن متوسط رو به بالا است. بنابراین در این محل می‌توانید خانه‌هایی با قیمت مطلوب پیدا کنید.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
آلستردورف14.64 €
بارمبک-نورد14.81 €
بارمبک-سود18.37 €
دولسبرگ12.21 €
اپندورف16.01 یورو
فوهلسبوتل13.50 یورو
گروس بورسته13.53 €
وینترهود17.53 €

ایمنی

هامبورگ نورد مکان امنی در هامبورگ محسوب می‌شود. فقط در منطقه چیچ Winterhude تعداد سرقت‌های نسبتاً زیادی وجود دارد.

محله Hamburgs Wandsbek

بهترین محله‌های هامبورگ

واندسبک هامبورگ دارای استادیوم‌های ورزشی و سایر اشکال تفریحی مانند دریاچه بیرونی آلستر است. بنابراین مکان مورد علاقه بسیاری از جوانان در آخر هفته است و به همین خاطر یکی از بهترین محله‌های هامبورگ شناخته می‌شود. همچنین می‌توانید انتظار ذخیره‌ گاه‌های طبیعی، از جمله قدیمی‌ترین ذخایر هامبورگ مانند Wohldorfer Wald را داشته باشید که متعلق به سال 1770 است.

ساکنان

واندسبک بیش از هر محله دیگری در هامبورگ ساکنان بیشتری دارد و خانه‌های تک خانواده و ساختمان‌های آپارتمانی بزرگ آن بیش از 420000 نفر را در خود جای داده است. این بدان معنی است که این یک منطقه عالی برای کسانی است که مایلند فضای بزرگ‌تری را با چند دوست، همکاران یا دانش آموزان دیگر به اشتراک بگذارند. این محله به مرکز شهر نزدیک است اما قطعاً اجاره کمتری را می‌طلبد.

شغل و دانشگاه

محله واندسبک نسبتا شلوغ است و واحدهای اداری و تجاری را با هم ترکیب می‌کند. در محل اتصال Wandsbeker Chaussee، Brauhausstraße،  Wandsbeker Markstraßeو Hammer Straße، قرار است دو ساختمان مرتفع با 18 طبقه ایجاد شود که ترکیبی از فضای اداری و مسکن مسکونی را ایجاد کند.

خرج زندگی

قیمت اجاره در این محله متوسط است.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
برگشتد13.77 €
برامفلد12.22 €
دوونستد13.49 €
ایلبیک13.97 €
فارمسن-برن11.38 €
هوملسبوتل13.25 €
جنفلد13.69 €
لمسهل ملینگشتد12.47 €
مارینتال14.10 €
پوپنبوتل12.99 €

امنیت

با 4169 مورد آمار جرم و جنایت، محله واندسبک یکی از ناامن‌ترین مناطق هامبورگ است.

محله هامبورگ برگدورف

Hamburg Bergdorf neighborhood

در حال حاضر، برگدورف، کم تراکم‌ترین منطقه هامبورگ است. اگر چه از نظر جغرافیایی بزرگ است، اما در واقع، بسیار آرام است. این محله گزینه‌های متعددی برای دوچرخه سواری در جنگل یا پیاده روی در امتداد رودخانه البه دارد. با این حال، برای ایجاد تعادل، یک ایستگاه راه آهن، یک منطقه خرید بزرگ و Schloss Bergedorf، یک قلعه تاریخی و جاذبه توریستی محبوب در آن وجود دارد.

ساکنان

کشاورزی، اصلی‌ترین شغل در این محله است.

شغل و دانشگاه

خانه‌ها، مراکز مراقبت پزشکی و تسهیلات مراقبت از سالمندان در محله جدید در «برگدوفر تور» و همچنین فضای اداری و اداره پست اصلی در این منطقه وجود دارد.

خرج زندگی

از آنجایی که این محله کمی فراتر از مرکز شهر است؛ بنابراین اجاره بها کمی پایین‌تر خواهد بود. با این حال، وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد که شما را در عرض چند دقیقه به جایی که می‌خواهید می‌رساند.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
آلرموهه10.45 €
Altengamme11.15 €
برگدورف11.39 €
کرسلک9.98 €
کیرشوردر9.79 €
Neuengamme11.18 €
Ochsenwerder11.16 €

امنیت

طی چند سال گذشته، میزان جرم و جنایت در برگدورف به روند کاهشی خود ادامه داده است تا جایی که برگدورف از نظر محله‌های امن در هامبورگ در وسط جدول قرار می‌گیرد.

محله هامبورگ هاربورگ

بهترین محله‌های هامبورگ

در زمان‌های قدیم هاربورگ محل دانشگاه فناوری هامبورگ بود. اما اکنون این محله به رودخانه البه نزدیک است و در میان دانش آموزان به شدت محبوب است. به ویژه به دلیل موقعیت مناسب آن با ایستگاه راه آهن خود این محبوبیت دوچندان می‌شود. همچنین محل تالار شهر تاریخی هاربورگ و محل برگزاری جشنواره سالانه Binnenhafen است.

ساکنان

محله هاربورگ با دانشگاه آن در قلب هاربورگ و اجاره‌های نسبتاً پایین، عمدتاً مکان زندگی دانشجویانی است که در اینجا ساکن می‌شوند.

شغل و دانشگاه

هاربورگ خانه TUHH یا دانشگاه فنی هامبورگ است که باعث می‌شود دانشجویان بیشتری به هاربورگ مهاجرت کنند.

خرج زندگی

به دلیل موقعیت مکانی این محله در کنار رودخانه، از قیمت‌های بالای مرکز شهر در امان خواهید بود. با این حال، با مسیرهای اتوبوس و ایستگاه‌های S-Bahn به خوبی می‌توانید به مکان‌های زیادی رفت و آمد داشته باشید‌. هاوسبروخ ارزان‌ترین منطقه در کل هامبورگ را تشکیل می‌دهد.

محله هامبورگقیمت به یورو / متر مربع
آیسندورف10.15 یورو
هاربورگ12.91 €
هاوسبروخ8.59 یورو (ارزان‌ترین محله!)
هایمفلد14.20 یورو

امنیت

هاربورگ با 6301 مورد آمار جرم و جنایت، در رده اول رتبه بندی جرم و جنایت در هامبورگ قرار دارد که عمدتاً به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر است. با این حال، در همان زمان، مناطق روستایی در هاربورگ مانند گوت مور، فرانکوپ و کرانز از امن‌ترین مناطق هامبورگ هستند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین محله‌های هامبورگ پرداختیم. برای کسی که نخستین بار به این شهر پر هیاهو و تاریخی سفر می‌کند شاید شناخت بهترین مناطق و محله‌های آن کمی دشوار باشد؛ اما با این حال اگر از قبل درباره معروف‌ترین و بهترین محله‌های آن اطلاعات کسب کرده باشید راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که به کدام مناطق هامبورگ بروید و از چه مکان‌هایی دیدن کنید. دفعه بعد که قصد سفر به هامبورگ را داشتید می‌توانید محله‌هایی که به شما معرفی کردیم را در اولویت خود قرار دهید.

نظرات کاربران