Hamburg

بهترین زمان سفر به هامبورگ؛ از بهار تا پاییز!

اگر شما هم سودای سفر به هامبورگ را در سر داشته باشید، مطمئنا به اولین چیزی که فکر می‌کنید، بهترین زمان سفر به هامبورگ است. وضعیت آب و هوا، بودجه‌ای که برای این سفر کنار گذاشته‌اید، لباس‌هایی که قرار است با خودتان ببرید، شرایط بدنی‌تان، جشنواره‌ها و رویدادهایی که در تاریخ‌هایی خاص برگزار می‌شود، منظره شهر، سرگرمی‌های متناسب با هر فصل و همه این‌ها، وابسته به انتخاب بهترین زمان بازدید از هامبورگ خواهد بود. ما در طول این مقاله، وضعیت شهر هامبورگ را در چهار فصل از سال بررسی و شما را برای انتخاب بهترین زمان سفر راهنمایی می‌کنیم. خوش‌حال می‌شویم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران هامبورگ از سایت سه کلیک؛ همین حالا اقدام کنید!

بهار

Hamburg in spring

بهترین زمان سفر به هامبورگ بهار است. در این فصل، دمای هوا از 8 درجه سانتی‌گراد شروع می‌شود و تا 17 درجه افزایش می‌یابد. در فصل بهار، زمین از خواب زمستانی بیدار می‌شود، شکوفه‌های درختان می‌شکفند، بادهای ملایمی می‌وزد و تراس‌-کافه‌ها و بارهای کنار رودخانه هامبورگ، پرجنب‌وجوش و شلوغ می‌شود. در فصل بهار، روزها طولانی می‌شود و بهترین زمان برای گشت و گذار و بازدید از محله Sternschanze با معماری زیبای ساختمان‌ها و بنای آجری Chilehaus، متعلق به دهه 1920 تا جدیدیترین پروژه‌ها در اطراف HafenCity خواهد بود. هم‌چنین در ماه می، به‌مناسبت سال‌گرد بندر، صدها قایق قدیمی به‌سمت Elbe حرکت می‌کنند؛ هم‌چنین یک نمایش آتش‌بازی چشم‌گیر در کنار آب برگزار می‌شود. به‌طور کلی، فصل پاییز، به‌دلیل خوبی آب‌ و هوا، منظره زیبای شکوفه‌های درختان و بازدید از اماکن باشکوه و چشم‌گیر، زمانی مناسب برای سفر به این شهر خواهد بود.

تابستان

Hamburg in summer

یکی دیگر از بهترین زمان‌های سفر به هامبورگ تابستان است. در این فصل، میانگین درجه هوا 22 درجه سانتی‌گراد است. در فصل تابستان، هامبورگ هرگز خیلی گرم نمی‌شود؛ بنابراین شهر به‌آرامی به استقبال تابستان می‌رود. این موقع از سال، بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های آبی مانند کشتی‌سواری در بندر و قایق‌رانی در دریاچه‌ها و کانال‌های شهر به شمار می‌رود. به‌موازات پرجنب‌وجوش شدن فعالیت‌های اطراف بندر، بسیاری از بارهای ساحلی اطراف آن هم‌چون StrandPauli و Sky&Sand نیز خدمات‌شان را ارائه می‌کنند. علاوه بر همه این‌ها، در فصل تابستان، انواع جشنواره‌های عمومی، از جمله رژه روز خیابان کریستوفر کرویتزبرگ، یونگفرنشتیگ در Altstadt و Elbjazz یا جشنواره بین‌المللی جاز برگزار می‌شود.

پاییز

Hamburg in autumn

یکی دیگر از بهترین زمان‌های سفر به هامبورگ پاییز است. حداقل دمای هوا در این فصل، 12 درجه سانتی‌گراد و حداکثر دما 23 درجه است. با سردشدن هوا و پراکندگی جمعیت، پاییز بهترین زمان برای گشت و گذار در شهر، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری خواهد بود. شما گردشگران می‌توانید در میان درختان بلوط قدم بزنید، یا از مسیرهای مشخص شده دوچرخه‌سواری کنید؛ هم‌چنین می‌توانید به خانه ارنست بارلاخ -مجسمه‌ساز، طراح اکسپرسیونیست و نمایش‌نامه‌نویس آلمانی- به‌سمت غرب، در Jenischpark بروید. اگر هم می‌خواهید از حال و هوای یک زندگی روستایی لذت ببرید، سوار قطار شوید و به Altes Land بروید تا در زمان برداشت محصول در باغ‌های سرسبز میوه آلمان حضور داشته باشید و تکاپوی کشاورزان را به‌هنگام چیدن محصول، از نزدیک ببینید.

به‌طور کلی، فصل پاییز، به‌دلیل خوبی آب‌ و هوا، منظره زرد و نارنجی طبیعت و امکان انجام فعالیت‌های تفریحی در دل طبیعت، فرصت مناسبی برای سفر به این شهر خواهد بود.

زمستان

Hamburg in winter

یکی دیگر از بهترین زمان‌های بازدید از هامبورگ زمستان است. حداقل دمای هوا در این فصل، منفی یک درجه و حداکثر دما 5 درجه بالای صفر است. در این فصل، برخی از بهترین مهمانی‌ها در Kiez، منطقه سنت پائولی، Reeperbahn و خیابان فرعی Kneipe برگزار می‌شود. علاوه بر شرکت در این مهمانی‌ها می‌توانید از Hamburger Künsthalle -یکی از مهم‌ترین موزه‌های هنری آلمان- و کلیسای تاریخی سنت مایکل دیدن کنید. در پایان ماه نوامبر نیز، چندین بازار کریسمس در سراسر شهر برپا می‌شود که بزرگ‌ترین آن در مقابل Renaissance Rathaus دایر می‌شود. اگر در فصل زمستان به هامبورگ سفر می‌کنید، شانس کاهش هزینه بلیط هواپیما و اقامت‌گاه‌ها را خواهید داشت؛ هم‌چنین شهر نیز تقریبا خالی از جمعیت خواهد بود. فراموش نکنید که در سفر زمستانه به این شهر، ژاکت، دستکش، شال‌گردن و لباس‌های گرم همراهتان ببرید.

سخن پایانی از زبان سه کلیک درباره بهترین زمان سفر به هامبورگ

همان‌طور که مطالعه کردید، تمامی فصل‌ها برای سفر به هامبورگ مناسب است؛ اما این بستگی به شما دارد که بخواهید چه‌چیزی را مدنظر قرار دهید؛ آب و هوا، بودجه، جاذبه‌های دیدنی و جشنواره‌هایی که در هر ماه برگزار می‌شود. اگر به‌دنبال لذت بردن از آب و هوا، تماشای شکوفه‌های گیلاس و مناظر زرد و نارنجی پاییز هستید، بهار و پاییز بهترین زمان سفر به هامبورگ خواهد بود؛ اگر هم می‌خواهید سفری اقتصادی و مقرون‌به صرفه را تجربه کنید، زمستان بهترین زمان بازدید از هامبورگ خواهد بود؛ چرا که به‌دلیل سرمای هوا، تعداد کم‌تری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند؛ در نتیجه هزینه هتل‌ها و بلیط هواپیما ارزان خواهد بود.

در فصل تابستان نیز، امکان انجام فعالیت‌های آبی فراهم است؛ از همین رو بر تعداد گردشگران افزوده می‌شود؛ بنابراین اگر شلوغی جمعیت اذیتتان نمی‌کند، در این فصل به هامبورگ سفر کنید. از این‌که تا انتهای مقاله همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم.

نظرات کاربران