بستنی فروشی های مشهد
19 خرداد 1402
مشهد

بهترین بستنی فروشی های مشهد برای روزهای گرم تابستان!

می‌خواهید از خنکای یک بستنی سنتی لذیذ در اوج گرمای تابستانی مشهد لذت ببرید؟ می‌خواهید خستگی زیارت و بازارگردی را با چند اسکوپ بستنی از تن برانید؟ اگر صحبت از گرمای تابستان مشهد باشد هیچ چیز جز رفتن به یکی از بستنی فروشی های مشهد نمی‌تواند حالتان را در آن گرما جا بیاورد. اصلا بیایید در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک با بهترین بستنی فروشی های مشهد آشنا شویم. 

رزرو تور مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد هم با سه کلیک آسان‌تر از همیشه است. 

بستنی فروشی های نزدیک حرم

اولین مقصد مسافران مشهد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) است. بعد از زیارت و گردش در در نزدیکی حرم اگر دلتان یک بستنی قیفی یا یک بستنی سنتی زعفرانی خواست سراغ این بستنی فروشی های مشهد بروید. چرا؟ چون این بستنی فروشی های مشهد در نزدیکی حرم واقع شده‌اند. 

بستنی زائرالرضا 

بستنی زائرالرضا 

بستنی زائرالرضا از اولین و قدیمی‌ترین بستنی فروشی های مشهد است که در بلوار امام رضا (ع) واقع شده است. بستنی زائرالرضا همان‌طور که از نامش پیداست برای خدمت به زائران امام رضا (ع) بهترین کیفیت بستنی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. 

زائرالرضا دو شعبه دارد. شعبه اول در بلوار امام رضا (ع) و شعبه دوم در خیابان صیاد شیرازی قرار دارد. در هر دو شعبه بستنی زائرالرضا با منوی متنوع از آبمیوه‌های طبیعی، فالوده و بستنی سنتی و دستگاهی روبرو خواهید شد که طعم بی‌نظیری دارد. 

فاصله شعبه اول بستنی زائر الرضا تا حرم امام رضا (ع) حدود 8 دقیقه با خودرو و 30 دقیقه پیاده‌روی در بلوار امام رضا است. این بستنی فروشی فاصله اندکی با بازار بزرگ رضا و هتل‌های قصر طلایی، شاکر و درویشی دارد. 

آدرس شعبه اول: مشهد، بلوار امام رضا (ع)، میدان برق. 

آدرس شعبه دوم: مشهد، بلوار صیاد شیرازی، صیاد شیرازی 13. 

بستنی مهدی 

دومین بستنی فروشی مشهد که معرفی می‌کنیم بستنی مهدی خیابان طوسی است. آبمیوه بستنی مهدی تنوع خوبی دارد و انواع بستنی لیوانی، قیفی، سنتی و نوشیدنی سرد و گرم را تهیه می‌کند. یادتان باشد که بستنی مهدی فضای نشستن کافی ندارد. فاصله بستنی مهدی تا حرم مطهر امام رضا (ع) 3 دقیقه با خودرو یا تاکسی و 20 دقیقه پیاده‌روی در باب الرضا به سمت فلکه آب است. 

 آدرس: مشهد، فلکه آب، خیابان شیخ طوسی، شیخ طوسی سوم، بستنی مهدی.

بستنی زائرآقا

بستنی زائرآقا

یکی دیگر از نزدیک‌ترین بستنی فروشی های مشهد به حرم امام رضا (ع)، بستنی زائرآقا است. اگر زائر آقا امام رضا (ع) هستید و خسته و کلافه‌اید، سراغ بستنی زائرآقا در خیابان بهجت بروید و یک بستنی سنتی پُر خامه سفارش بدهید. 

در این بستنی فروشی انواع بستنی، آبمیوه فصل، معجون و فالوده از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. بستنی زائرآقا چند صندلی در داخل فروشگاه برای نشستن مشتریان در نظر گرفته است اما فضای آزاد برای نشستن و بستنی خوردن ندارد. 

فاصله این بستنی فروشی تا حرم مطهر 6 دقیقه با خودرو و 16 دقیقه پیاده‌روی در کوچه شیرازی به سمت خیابان آیت‌الله بهجت است. همچنین می‌توانید از طریق باب الرضا به سمت خیابان اندرزگو بروید. بستنی زائرآقا در نزدیکی تقاطع خیابان اندرزگو و آیت‌الله بهجت واقع شده است.

آدرس: مشهد، خیابان آیت‌الله بهجت، به سمت خیابان شوکت الدوله، بستنی زائرآقا.

بستنی رضا

بستنی فروشی رضا نیز مانند بستنی زائرآقا در خیابان آیت‌الله بهجت واقع شده است. اگر در هتل سینا مشهد اقامت داشته باشید این بستنی فروشی در چند قدمی شما است. در بستنی رضا می‌توانید انواع بستنی سنتی، بستنی دستگاهی و قیفی سفارش بدهید. 

در صورتی که از حرم امام رضا (ع) به بستنی رضا می‌روید دو مسیر  پیش رو خواهید داشت. مسیر اول از کوچه شیرازی و خیابان آیت‌الله بهجت می‌گذرد. برای رفتن از مسیر دوم باید از باب الرضا خارج شوید و در خیابان اندرزگو به سمت خیابان آیت الله بهجت بروید. بستنی رضا را ابتدای خیابان بازارچه سراب پیدا خواهید کرد. 

آدرس: مشهد، خیابان آیت‌الله بهجت، ابتدای خیابان بازارچه سراب.

آبمیوه بستنی ثامن 

آبمیوه بستنی ثامن 

پنجمین مورد از بستنی فروشی های مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است، آبمیوه بستنی ثامن است. این بستنی فروشی یکی از معروف‌ترین بستنی فروشی های مشهد است که در میدان طبرسی مشهد و در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مثبت بستنی ثامن نزدیکی آن با مرکز خرید رضا است که آن را به انتخاب مناسبی بعد از خرید و بازارگردی تبدیل می‌کند.

در بستنی فروشی ثامن می‌توانید از بین انواع بستنی سنتی و دستگاهی، آبمیوه‌های طبیعیی مثل آب انار، آب هویج، شیر نارگیل، آیس پک با طعم‌های مختلف و معجون بستنی انتخاب دلپذیری داشته باشید. 

آدرس: مشهد، بلوار طبرسی، میدان طبرسی، مرکز خرید رضا. 

بستنی امام رئوف 

یکی دیگر از بستنی فروشی های مشهد که در خیابان‌های نزدیک حرم واقع شده بستنی امام رئوف است. بستنی امام رئوف یکی از بهترین فالوده بستنی‌ها و بستنی اسکوپی‌های شهر را به فروش می‌رساند. مشتریان بستنی امام رئوف بستنی اسکوپی با طعم انبه و موز، گل محمدی و انجیر، نوشیدنی‌های گرم مثل قهوه و کاپوچینو، آبمیوه لیتری و فرنی‌های داغ آن را پیشنهاد می‌کنند.

این بستنی فروشی تا نیمه‌های شب فعالیت دارد اما یادتان باشد که موقع اذان و اقامه نماز تعطیل است. فاصله بستنی فروشی امام رئوف تا حرم امام رضا (ع) 8 دقیقه با خودرو و 40 دقیقه پیاده‌روی در بلوار امام رضا (ع) و خیابان فداییان اسلام است. 

آدرس: مشهد، خیابان فدائیان اسلام، پلاک 452، آبمیوه بستنی امام رئوف.

آبمیوه بستنی روزگاری و پسران

بستنی

یکی از بهترین محصولات بستنی فروشی روزگاری و پسران، معجون بستنی‌های ویژه است که با آجیل و سس شکلات تزیین می‌شود. مشهدی‌ها می‌گویند بستنی روزگاری و پسران یکی از قدیمی‌ترین بستنی فروشی های مشهد است که در خیابان هفده شهریور مشهد واقع شده است. 

البته یادتان باشد که یخ در بهشت‌های بستنی فروشی روزگاری و پسران هم بسیار معروف است و در گرمای تابستان کمی از عطش‌تان کم می‌کند. این بستنی فروشی در نزدیکی مرکز خرید آسمان و بازار پانزده خرداد واقع شده است و انتخاب خوبی بعد از بازارگردی در مشهد است. 

فاصله بستنی روزگاری و پسران تا حرم امام رضا (ع) 10 دقیقه با خودرو و 37 دقیقه پیاده‌روی به سمت خیابان هفده شهریور است. 

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، بستنی روزگاری و پسران.

سایر بستنی فروشی های مشهد 

تا الان با بستنی فروشی های مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است آشنا شدیم. در قسمت بعدی قرار است با بهترین بستنی فروشی های مشهد آشنا شویم که شاید از حرم دور باشند اما گزینه‌های خوبی حین مشهدگردی هستند. 

بستنی باباخان 

بستنی باباخان 

آبمیوه بستنی باباخان از دیگر بستنی فروشی های مشهد است که دو شعبه دارد. شعبه اول بستنی فروشی باباخان در خیابان عبادی و شعبه دوم در خیابان رسالت مشهد قرار دارد. در منوی آبمیوه بستنی باباخان انتخاب‌های خوشمزه‌ای از بستنی سنتی و دستگاهی تا آبمیوه، معجون و ویتامینه وجود دارد. همچنین آبمیوه بستنی باباخان سفارش تلفنی قبول می‌کند. برای سفارش غیرحضوری می‌توانید با شماره تلفن 05137321977 تماس بگیرید و سفارش مورد نظرتان را ثبت کنید. 

یادتان باشد که بستنی باباخان مشهد در نزدیکی آرامگاه نادرشاه، بازار ولیعصر و پارک بهار قرار دارد و انتخاب مناسبی بعد از مشهدگردی است.

آدرس شعبه اول: مشهد، خیابان آیت الله عبادی، عبادی 81

بستنی یوگلند

برای کسانی که سلامت در اولویت قرار دارد بستنی رژیمی یا ماست بستنی انتخاب مناسب‌تری است تا بستنی‌های سنتی که با شکر فراوان تهه می‌شود. در یوگلند مشهد می‌توانید از بستنی‌های رژیمی یا به عبارت دیگر کم‌شیرین لذت ببرید. از سلف بستنی و شکلات و میوه هر چقدر دوست دارید استفاده کنید و بستنی دلخواه خودتان را کشف کنید. تنوع یوگلند زیاد است و محیط آن تمیز و دوست داشتنی است. همچنین محل نشستن و میز صندلی کافی داخل فروشگاه وجود دارد. 

علاوه بر این یوگلند در مرکز خرید ایران زمین واقع شده است و برای کسانی که خسته از پاساژگردی به دنبال یک بستنی فروشی خوب می‌گردند بهترین انتخاب خواهد بود. یادتان باشد که یوگلند در بلوار سجاد قرار دارد و فاصله کمی با پارک بزرگ ملت مشهد دارد. بلوار سجاد لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید مشهد را در خود جای داده است. 

آدرس یوگلند: مشهد، بلوار سجاد، مرکز خرید ایران زمین.

آبمیوه بستنی سنتی دوستان

آبمیوه بستنی سنتی دوستان

آبمیوه بستنی سنتی دوستان را قدیمی‌های مشهد می‌شناسند. یکی از باتجربه‌ترین بستنی فروشی های مشهد، دوستان است و در خیابان آیت الله عبادی واقع شده است. می‌توانید از منوی بستنی فروشی سنتی دوستان، بستنی سنتی ساده، زعفرانی، خامه‌ای، آبمیوه بستنی، آب هویج، آب کرفس، آب انار و شیر موز انبه سفارش بدهید و نوش جان کنید. 

بستنی سنتی دوستان محل نشستن و میز صندلی در فضای باز ندارد. همچنین این بستنی فروشی تا ساعت 2 بامداد فعال است. 

آدرس: مشهد، خیابان آیت الله عبادی، بین شهید محسن کاشانی و عبادی 17. 

بستنی کرمانیان

اگر در فهرست مشهدگردی خود پارک ژوراسیک را قرار داده‌اید یادتان باشد که بستنی کرمانیان به پارک ژوراسیک نزدیک است. همچنین بستنی کرمانیان در نزدیکی بازار مولوی، مجموعه تفریحی بابا قدرت و بازار پانزده شهریور واقع شده است و برای مسافران مشهد گزینه مناسبی است. 

این بستنی فروشی محل نشستن داخل سالن دارد و استفاده از آن برای خانواده‌ها آسان است. یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های منوی کرمانیان، معجون آبمیوه بستنی است که با آجیل، پودر نارگیل و سس شکلات تزیین می‌شود. 

علاوه بر نوشیدنی خنک و بستنی می‌توانید یک نوشیدنی گرم همراه با کیک تازه سفارش بدهید و از بودن در بستنی فروشی کرمانیان لذت ببرید. در ضمن یادتان باشد که بستنی کرمانیان هر شب فقط تا ساعت 23:30 باز است. 

آدرس: مشهد، خیابان پروین اعتصامی، بین بلوار جمهوری اسلامی و پروین اعتصامی 20، آبمیوه بستنی کرمانیان.

بستنی سنتی رادکان

بستنی سنتی رادکان

یکی دیگر از بستنی سنتی‌های مشهد که بیش از چهار دهه در این زمینه تخصص دارد و از قدیمی‌ترین بستنی فروشی های مشهد است، رادکان می‌باشد. اگر در بلوار هدایت غربی مشهد هستید یا همراه بچه‌ها به شهربازی قهرمانان رفته‌اید بستنی سنتی رادکان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین بستنی رادکان در نزدیکی پارک حجاب، باغ آستان قدس رضوی، بازار گل مشهد، پارک ساحلی آفتاب، منطقه توریستی سپاد و مرز خرید الماس شرق واقع شده است. 

محبوب‌ترین بستنی رادکان، بستنی سنتی است که با آجیل تزیین می‌شود. علاوه بر بستنی سنتی می‌توانید از معجون‌ بستنی‌های رادکان سفارش بدهید و لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مثبت رادکان، فضای نشستن داخل سالن و فضای باز است که آن را برای شبگردی در مشهد مناسب می‌کند. بستنی رادکان تا نیمه‌های شب باز است. 

آدرس: مشهد، بلوار هدایت غربی، بین هدایت 30 و بلوار موسوی قوچانی، بستنی رادکان. 

سخن پایانی

فهرست بستنی فروشی های مشهد به همین تعداد ختم نمی‌شود و ما سعی کردیم بهترین و معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین گزینه‌ها را معرفی کنیم. چون در سفر به مشهد زمان محدود است. حالا که با بهترین بستنی فروشی های مشهد آشنا شدید بگویید انتخاب شما برای سفر بعدی مشهد کدام است؟ 

نظرات کاربران