Hundred Acre Creamery
23 اردیبهشت 1402
سنگاپور

بهترین بستنی فروشی های سنگاپور؛ لذت یک ژلاتو متفاوت !

در تابستان‌های داغ سنگاپور هیچ خوراکی دیگری نمی‌تواند با بستنی‌های خنک و یخی مقابله کند. علاوه بر این‌که سنگاپور مقصدی برای ماجراجویی و جاذبه‌های تاریخی است، روزهای گرم و شرجی‌اش توان شما را از ادامه گشت‌وگذار در شهر خواهد گرفت و تنها یک اسکوپ بستنی شیرین و یخی از از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور می‌تواند انقدر خنک‌تان کند که گشت‌ها را ادامه دهید. این مقاله یک دفترچه راهنما برای پیدا کردن بهترین بستنی فروشی‌ها در سفر سنگاپور برای عاشقان طعم‌های کلاسیک و حتی مزه‌های ناشناخته است.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما سنگاپور را برسی کنید!

Around

Ice cream shop Around

بستنی فروشی Around اطراف یک کافه گلخانه‌ای در محله تامپینز قرار دارد. یکی از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور که با کیک‌های خانگی، کاسه‌های آکای و بستنی‌های خوش‌طعمش شناخته شده است. طعم‌های روچر فندقی، نعناع فلفلی و چیزکیک توت‌فرنگی از طعم‌های محبوب در Around هستند که پیشنهاد می‌شود بستنی‌تان را با وافل سفارش دهید تا مزه‌ای متفاوت را تجربه کنید. 

آدرس: The Alps Residences, 117 Tampines Street 86, Singapore 528538

Hundred Acre Creamery

اگر از طرفداران کارتون وینی پوه هستید، این بستنی فروشی جایی است که باید به آن سر بزنید. این کافه از داستان کلاسیک و شخصیت‌های آن الهام گرفته شده است. همه چیز از مواد تازه و طبیعی ساخته شده، به این معنی که هیچ طعم یا رنگ مصنوعی وجود ندارد. وافل پاندان نارگیل را که ترد و از خوشمزه‌ترین بستنی ها در سنگاپور است را حتما امتحان کنید. 

Fatcat

منوی Fatcat به طور مداوم تغییر می‌کند تا مجموعه‌ای از طعم‌ها را با تأکید بر طعم‌های محلی و محصولات فصلی به نمایش بگذارد. اسکوپ‌های بستنی روی یک وافل تازه پخته شده، از ترکیبات کلاسیک فتکت است، اما پیشنهاد می‌کنیم طعم‌های جدید و خلاقانه این بستنی فروشی در سنگاپور را نیز امتحان کنید. 

آدرس: 15 Simon Road, Singapore 545907

Yocha Tea & Desserts

Yocha Tea & Desserts

نکته جالب و منحصربه‌فرد یوچا این است که بستنی تنها چیزی نیست که اینجا سرو می‌شود بلکه یکی از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور، با گزینه‌هایی مانند چای حباب‌دار، دسر ژله و اسموتی‌ها طرفداران زیادی جمع کرده است. بستنی و وافل‌های یوچا حتما باید امتحان شوند. 

Sunday Folks

این بستنی فروشی در سنگاپور به بستنی‌های دست‌ساز بدون مواد نگهدارنده معروف است. مشتریان برای بستنی‌هایی که روی وافل برشته شده سرو می‌شود، به این‌جا می‌آیند. پرطرفدارترین‌ها در منو گولا ملاکا نمک دریایی، فررو شکلات تلخ و اسطوخودوس هستند.

Birds of Paradise

در ساحل شرقی یا فرودگاه جول چانگی می‌توانید یک ژلاتوی متفاوت با الهام از گیاهان مانند شکوفه‌های گل داوودی، هوجیچا و ریحان بخورید. این طعم‌ها آشنا و در عین حال منحصربه‌فرد هستند، جای تعجب نیست که بوی آویشن شما را به سمت خوشمزه ترین بستنی ها در سنگاپور بکشاند. 

Creamier

Creamier

اگر تا به حال طعم‌های معروف Creamier را امتحان نکردهاید، باید بگوییم که یکی از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور با منوی چرخشی از طعم‌های نوستالژیک است. پرفروش‌ترین‌ها عبارتند از پسته بو داده، اسطوخودوس و وانیل. پیشنهاد می‌کنیم حتماً همراه بستنی وافل‌های ترد Creamier را نیز سفارش دهید. 

Tom’s Palette

تامز پالت یکی از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور است که غیرمعمول‌ترین طعم‌ها از زرده تخم‌مرغ نمکی گرفته تا شکلات سفید با جلبک دریایی و حتی پنیر پارمزان با کراکر خامه‌ای را در منویش جای داده است. طعم‌ها اساساً هر روز تغییر می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چه چیزی در فروشگاه سرو می‌شود، صفحات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را بررسی کنید.

سایت: https://www.tomspalette.com.sg/

Dopa Dopa Creamery

بستنی و کروسان، این ترکیبی رویایی از یک بستنی فروشی در سنگاپور است که طعم شیرین بستنی را به مزه کره‌ای کروسان پیوند داده است. کروسان‌تان را با اسکوپ‌های بستنی پسته برشته، ماچا یا چیزکیک پر کنید. شعار این بستنی فروشی خلق لحظات شاد است همانطور که نامش را از کلمه دوپامین الهام گرفته است. 

Gelatolabo

Gelatolabo

در سفر به سنگاپور طعم بستنی‌های ژلاتولابو را باید امتحان کنید. بستنی فروشی که بستنی‌های دست‌ساز با میوه‌های تازه و مواد محلی ارگانیک درست می‌کند. فقط ممکن است در منو با طعم‌های عجیبی مانند دم کرده سرد کلمبیایی با تکه‌های کوکی کره‌ای، هلو یاماناشی و برگ لیمو و کیوتو شیسو با ژله یوزو کمی گیج شوید. 

Holy Cow Creamery

می‌دانیم که موضوع اصلی بستنی در سنگاپور است اما به ما اعتماد کنید، باید وافل‌های Holy Cow Creamery امتحان کنید. آن‌ها از بیرون ترد و از داخل خمیری هستند، به این معنی که آن‌ها تمام طعم را از بستنی به خود جذب می‌کنند و چند برابر خوشمزه می‌شوند. انتخاب‌تان را از میان گزینه‌هایی مانند نعناع با تکه‌های شکلات، بستنی یخی آلو ترش و بستنی عسلی انجام دهید.

Lickers

در سفر به سنگاپور و شب‌گردی‌های شبانه اگر هوس بستنی کردید، می‌توانید به Lickers بروید زیرا تا ساعت 2 بامداد باز می‌ماند. هیچ طعم‌دهنده مصنوعی یا مخلوطی را در بستنی‌های خانگی آن‌ها نخواهید یافت. به سراغ طعم Yakult Oreo و اسطوخودوس اولانگ بروید. 

Island Creamery

Island Creamery

Island Creamery توسط Stanley Kwok در سال 2003 تاسیس شد و یکی از پیشگامان بستنی خانگی در میان بهترین بستنی فروشی های سنگاپور است. از مزه های محبوب در این بستنی فروشی، انار ترش است.

Kind Kones

Kind Kones با استفاده از مواد اولیه 100٪ تازه و طبیعی، بدون مواد نگهدارنده، شکر تصفیه شده و طعم دهنده‌های مصنوعی خوشمزه ترین بستنی ها در سنگاپور را دارد. منو با طعم‌های جالبی مانند وانیل ذغالی، نارگیل ماچا و پاندان گولا ملاکا پر شده که همگی بستنی وگان، بدون گلوتن و بدون لبنیات هستند. 

Salted Caramel

اگر در منطقه Upper Thomson هستید، بازدید از کارامل نمکی را در سفر به سنگاپور انجام دهید. این بستنی که روزانه در داخل خانه ساخته می‌شود، ترکیبات منحصربه‌فردی مانند کارامل و اسپرسو، هورلیکس تیم تام و براونی نعناع فلفلی دارد.

Milk & Honey

Milk & Honey

در این پاتوق دنج از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور در قلب بیدوک، از ژلاتوی دست‌ساز لذت ببرید. به غیر از طعم‌های کلاسیک مانند شکلات و وانیل، طعم‌های پیشنهادی شامل اسپکولو، گوما سیاه و تیرامیسو است. یک وافل تازه سفارش دهید تا با بستنی میل کنید. 

چی چیزی می‌تواند بهتر از ترکیب طعم کوکی با بستنی باشد. بستنی فروشی در سنگاپور که طعم‌های جالبی مانند مارشمالو برشته (کوکی‌های شکر قهوه‌ای با بستنی گل ختمی)، انگلیسی ارل (کوکی‌های پوست لیمو با بستنی ارل گری) و شکلات نعناع (کوکی‌های فوج با بستنی نعناع فلفلی) ارائه می‌دهد. این بستنی فروشی، بستنی‌های بدون گلوتن، بدون لبنیات و وگان نیز دارد. 

The Daily Scoop

Daily Scoop طیف گسترده‌ای از طعم های بستنی برای عاشقان بستنی در سفر به سنگاپور ارائه می‌دهد، انتخاب‌هایی مانند چای ارل‌گری، کوکی، چوب افرا برشته و لیچی. اگر به دنبال طعم خاصی هستید، از قبل تماس بگیرید تا از چرخش منو مطلع گردید.

Merely Ice Cream

Merely Ice Cream

منوی بستنی فروشی Merely Ice Cream همیشه در حال تغییر است، بنابراین هرگز نمی‌دانید وقتی وارد یکی از بهترین بستنی فروشی های سنگاپور می‌شوید، با چه منویی مواجه خواهید شد. این مکان از سال 2012 بستنی‌های سرد یخی را در کنار دسرهای گرم مانند کره شور، ماست انگور، پاندا Horlicks، و پسته بو داده سرو می‌کند.

Kooks Creamery

Kooks Creamery خوشمزه ترین بستنی ها در سنگاپور را همراه با کوکی‌های داغ شکلاتی سرو می‌کند. تصور اسکوپ سرد بستنی بر روی کوکی داغ در حال بخار واقعاً وسوسه‌کننده است. از طعم‌های بستنی مانند شیر هوکایدو چای آبی یا کره قهوه‌ای انتخاب کنید.

Udders

Udders که یک برند بستنی بومی در میان بهترین بستنی فروشی های سنگاپور است، طعم‌های منحصربه‌فردی مانند Baileys & Bourbon، Singapore Chendol و Snickers Mars Honeycomb Vanilla را تولید می‌کند. توصیه می کنیم بستنی خود را با وافل‌های ترد سفارش دهید.

جمع‌بندی

بهترین بستنی فروشی های سنگاپور آن‌چنان منوهای گسترده و عجیب‌وغریبی دارند که گاهی یکی از انگیزه‌های گذراندن تعطیلات در سنگاپور امتحان کردن بستنی‌های آن است تا بازدید از جاهای دیدنی شهر. درهرحال سفر هم بازدید است و هم شکم‌گردی، بنابراین فراموش نکنید در برنامه سفر سنگاپورتان امتحان کردن این بستنی‌های خوش‌طعم را بگنجانید. نکته جالب این است که در سنگاپور بستنی همراه با وافل‌های ترد محوبیت زیادی دارد پس شما هم ریسک کنید و طعم جدیدی را با وافل سفارش دهید.

نظرات کاربران