برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور
30 اردیبهشت 1403
جهانگردی

برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور؛ از اتاق فرار تا باغ فانتزی

برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور یکی از بزرگترین مراکز خرید در قلب پایتخت مالزی است. این مرکز خرید عظیم در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس قرار دارد و با وجود بیش از 1000 مغازه تنوع چشمگیری در اجناس دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مرکز خرید وجود آکواریوم کوالالامپور است که گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. همچنین مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و نزدیکی چندین هتل بزرگ و معروف آن را به یکی از ایده‌آل‌ترین مراکز خرید برای گردشگران تبدیل کرده است. در این مرکز خرید بزرگ کارها و سرگرمی‌های زیادی وجود دارد که حین خرید می‌توانید از آنها لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور را به شما معرفی کنیم. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

پارک موضوعی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

پارک موضوعی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده مالزی را در خود جای می‌دهد. این پارک موضوعی طبقات پنجم، ششم و هفتم مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر را به خود اختصاص داده است. پارک موضوعی برجایا تایمز اسکوئر به دو بخش ایستگاه فضایی و باغ فانتزی تقسیم می‌شود. 

ایستگاه فضایی

ایستگاه فضایی در طبقه پنجم قرار گرفته است و شامل چندین وسیله بازی هیجان‌انگیز مثل DNA، Supersonic Odyssey، Dizzy Izzy می‌شود. Supersonic Odyssey بزرگترین ترن هوایی سرپوشیده در سراسر دنیا است. اگر هوس کمی آدرنالین کرده‌اید قطعا باید این ترن هوایی هیجان‌انگیز را امتحان کنید. 

باغ فانتزی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اگر به همراه خانواده و فرزندانتان سفر می‌کنید باغ فانتزی در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر بهترین مقصد برای شما است. این باغ هیجان‌انگیز 8 وسیله بازی مختلف برای کودکان دارد. سواری‌های Crazy bus و Flying Bumble Bee از جمله محبوب‌ترین وسایل بازی این باغ در بین کودکان هستند. 

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اگر به دنبال کمی هیجان با چاشنی ترس هستید اتاق فرار برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور منتظر شما است. در این اتاق فرار هیجان‌انگیز باید برای نجات جانتان چندین معمای سخت و آسان را در کمترین زمان ممکن حل کنید. این بازی معمایی 45 دقیقه زمان می‌برد و سراسر هیجان و استرس است. در این بخش از مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور 9 ماموریت مختلف با موضوعات متفاوت وجود دارد و سطح سختی و ترسناکی آن‌ها متفاوت است. بعضی از این ماموریت‌ها فانتزی هستند و بعضی دیگر ترسناک و ماجراجویی. اگر دوست دارید مهارت‌های حل مساله و تحمل بحران را در خود محک بزنید حتما اتاق فرار مجموعه تایمز اسکوئر را امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید 10 دقیقه قبل از شروع بازی ثبت نام کنید و در محل حاضر شوید. این اتاق فرار در طبقه هفتم مجتمع تفریحی برجایا تایمز اسکوئر قرار دارد. 

تیراندازی در استار ارچری

وقت آن رسیده که به رابین هود درونتان فرصت خودنمایی بدهید. می‌پرسید چطور؟ با تیراندازی در استار آرچری مجتمع تفریحی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور. در این بخش از مرکز خرید می‌توانید با استفاده از تیر و کمان هدف‌ها را بزنید. این سالن سرپوشیده از سال 2002 راه‌اندازی شد و یکی از محبوب‌ترین بخش‌های مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور به شمار می‌رود. این ورزش باستانی را می‌توانید با امکانات مناسب و در محیطی کاملا امن امتحان کنید. حتی اگر هیچ‌چیز درباره تیراندازی با کمان نمی‌دانید مربیان مجموعه آماده‌اند تا به شما آموزش دهند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن حتما به صورت آنلاین بلیط تهیه کنید. تیر اندازی با کمان ورزشی است که دقت زیادی می‌طلبد و توانایی شما را در این زمینه به چالش می‌کشد. 

بولینگ مجتمع تفریحی برجایا تایمز اسکوئر

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اگر به بولینگ علاقه دارید حتما سری به سالن بولینگ آمپانگ در مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور بزنید. این سالن برای بازی‌های دوستانه و خانوادگی و حتی بازی‌های تک نفره مناسب است. سالن بولینگ آمپانگ در طبقه پنجم مجموعه برجایا تایمز اسکوئر قرار دارد و امکانات مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. سالن بولینگ آمپانگ 48 مسیر مخصوص بولینگ دارد و یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ شهر به شمار می‌رود. در این مجموعه برای هر بازی بین 10 تا 15 رینگیت هزینه می‌گیرد و دانشجویان در روزهای آخر هفته شامل تخفیف می‌شوند. گردشگران خارجی باید 16 رینگیت هزینه کنند. سالن بولینگ آمپانگ یک اسنک بار هم دارد و در صورتی که حین بازی گرسنه شدید می‌توانید از آنها خوراکی تهیه کنید. امکانات بازی دارت هم در این سالن فراهم شده است.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

خواربار فروشی ان‌اس‌کی

ان‌اس‌کی گروسری یک سوپرمارکت بزرگ است که به تازگی در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور شروع به کار کرده است. این فروشگاه چهارمین شعبه از مجموعه زنجیره‌ای ان‌اس‌کی در کوالالامپور است. این سوپرمارکت را به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین سوپرمارکت در کوالالامپور می‌شناسند و طیف وسیعی از اجناس و اقلام خوراکی تازه و شرکتی در آن پیدا می‌شود. چیدمان این فروشگاه به شکلی است که مشتریان بدون مشکل می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنند. علاوه بر مواد غذایی انواع کالاهای خانگی و لوازم بهداشتی و اداری نیز در آن پیدا می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند سبد خرید خود را تا خارج از فروشگاه ببرند و خریدهای خود را داخل ماشین بگذارند. 

رستوران ناندو در مجموعه برجایا تایمز اسکوئر

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرغ پری‌پری یکی از محبوب‌ترین غذاهای مالزیایی است و گردشگران بسیاری به دنبال امتحان کردن این غذا هستند. اگر به مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور رفتید سری به رستوران ناندو بزنید و یکی از بهترین مرغ‌های پری‌پری کوالالامپور را امتحان کنید. این رستوران معروف در طبقه پایین مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر قرار دارد و مرغ پری‌پری آن پرطرفدارترین غذای رستوران به شمار می‌رود. فضای شاد و سرزنده با تزئینات رنگارنگ و کارکنان خوش‌برخورد از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران هستند. رستوران ناندو انواع مرغ‌های کبابی را نیز سرو می‌کند. این مرغ‌ها یک روز کامل در سس پری‌پری مخصوص باقی می‌مانند و طعم فوق‌العاده‌ای به خود می‌گیرند. این سس ترکیبی از فلفل قرمز آفریقایی و چند نوع گیاه و ادویه است. در رستوران ناندو می‌توانید سطح تندی غذای خود را انتخاب کنید. برنج تند، سالاد کلم و سیب‌زمینی سرخ‌کرده از جمله دورچین‌هایی هستند که همراه مرغ‌های پری‌پری سرو می‌شوند و می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. نمک پری‌پری نیز در دسترس مشتریان قرار دارد و می‌توانند از آن بر روی غذای خود بپاشند. نوشیدنی‌های رستوران ناندو نیز همه تازه و محصول روز هستند. نوشیدنی‌های طبیعی، قهوه، چای و نوشیدنی شکلاتی از جمله نوشیدنی‌های منوی رستوران هستند.

لذت غذای ایتالیایی در رستوران ویوو پیتزا

رستوران ویوو پیتزا یکی دیگر از رستوران‌های محبوب مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور است. این رستوران به خاطر پیتزاهای خوشمزه و ایتالیایی، مواد اولیه تازه و دستور‌ پخت‌های اصیل شهرت دارد. اگر در سفر به کوالالامپور هوس غذای ایتالیایی کردید نام رستوران ویوو پیتزا را به خاطر داشته باشید. در منوی این رستوران انواع غذاهای اصیل ایتالیایی را می‌توانید پیدا کنید. اما محبوب‌ترین غذای آنها بدون شک پیتزا است. پیتزای مارگریتای کلاسیک، پیتزای گوشت و پیتزای گیاهی از جمله پیتزاهای محبوب پیتزا ویوو هستند. اگر سلیقه خاصی دارید می‌توانید هنگام سفارش مطرح کنید تا پیتزای باب میل خودتان را داشته باشید. انواع پاستا، سالاد و پیش‌غذاهای ایتالیایی را نیز می‌توانید سفارش دهید. 

کافه بوکیت بینتانگ در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

بیایید با هم سری به یکی از بهترین کافه‌های کوالالامپور بزنیم و بهترین دسرها و نوشیدنی‌های شهر را امتحان کنیم. کافه بوکیت بینتانگ در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر قرار دارد و دسرها و نوشیدنی‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهد و باور کنید مقامت در برابر آنها کار هرکسی نیست. این کافه زیرمجموعه یک برند مشهور است که در سال 1997 تاسیس شد و در آن زمان مجموعه‌ای فوق‌العاده از بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کرد.

محبوبیت این کافه اخیرا در مالزی افزایش پیدا کرده و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه آن بسیاری از مردم و گردشگران را به خود جذب می‌کند. انواع بابل‌تی، چای میوه‌ای، چای اصیل و چای پنیر از جمله نوشیدنی‌های محبوب این کافه هستند. آب لیموناد کافه بوکیت بینتانگ را حتما امتحان کنید. طعم ترش و شیرین آن طراوت‌بخش است و خستگی را از تن شما بیرون می‌کند. مقاومت در برابر بستنی‌های رنگارنگ پشت ویترین کار هرکسی نیست. یک ظرف بستنی توت فرنگی یا شکلات سفارش دهید و هنگام گشتن بین فروشگاه‌های مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. 

سالن بدنسازی باس ‌فیت مالزیا

اگر به دنبال جایی می‌گردید تا حین سفر کمی هم روتین ورزشی خود را ادامه دهید بهترین سالن بدنسازی در برجایا تایمز اسکوئر منتظر شما است. سالن بدنسازی باس فیت یک باشگاه ورزشی مجهز است و انواع دستگاه‌های کاردیو، کابل، وزنه و محل تمرین مخصوص بانوان از جمله امکانات آن است. سالن بدنسازی باس فیت شامل سه بخش اتاق تنبیه، سالن کنفرانس و سالن اصلاح می‌شود. در اتاق تنبیه تمرینات سخت تناوبی با شدت بالا انجام می‌شود. اگر به دنبال کمی تحرک و جنب‌وجوش با چاشنی تفریح هستید سری به سالن کنفرانس بزنید. جلسات زومبا، بادی کامبت و بادی پامپ در این سالن برگزار می‌شود. سالن اصلاح مخصوص افرادی است که مشاغل اداری دارند و بیشتر زمان روز را در حالت نشسته هستند. این افراد با شرکت در کلاس‌های یوگا و پیلاتس به اصلاح فرم بدن می‌پردازند و بدن و ذهن خود را به آرامش می‌رسانند. کلاس‌های سالن بدنسازی مجتمع برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور یک ساعته هستند و اساتید مجرب در هر زمینه شما را راهنمایی می‌کنند. 

سالن ماساژ اودیسه در برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

اتاق فرار مجموعه برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

روز شلوغ و پر رفت‌وآمدی داشته‌اید؟ بهترین مکان برای رفع این خستگی سالن ماساژ تایلندی اودیسه در برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور است. به محض ورود به این سالن احساس آرامش خواهید کرد. در سالن ماساژ تایلندی اودیسه انواع ماساژ‌های سنتی و درمانی تایلندی و اسپا ارائه می‌شود. پس از یک جلسه ماساژ تایلند خستگی روز به طور کلی از بدن شما بیرون می‌رود و احساس آرامش خواهید کرد. اگر دچار گرفتگی عضلات شده‌اید درخواست ماساژ درمانی مناسب کنید. 

سینمای گلدن اسکرین

سینمای گلدن اسکرین در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای عاشقان فیلم است. این مجموعه 9 سالن مجزا دارد و یکی از آنها به GSC MAXX مجهز است و بزرگترین سالن فیلم دیجیتال در مالزی به شمار می‌رود. سینمای GSC 486 صندلی دارد و عرض صفحه نمایش آن به 23 متر می‌رسد. انواع فیلم‌های اکشن هالیوودی، درام‌های آرام و فیلم‌های موزیکال بالیوود در این سینماها پخش می‌شوند. علاوه‌براین سالن GSC به صندلی‌های D-Box مجهز است. این صندلی‌ها همزمان با صحنه‌های اکشن روی صفحه نمایش حرکت می‌کنند و هیجان بیشتری به بیننده القا می‌کنند. 

فروشگاه لباس اف او اس واقع در مجموعه برجایا تایمز اسکوئر

فروشگاه اف او اس یکی از مهمترین فروشگاه‌های مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور است. این فروشگاه در طبقه همکف قرار دارد و به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. لباس‌های این فروشگاه همگی مطابق مد روز هستند و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. مساحت فروشگاه زیاد است و به راحتی می‌توانید اجناسی که به صورت مرتب دسته‌بندی شده‌اند را پیدا کنید. طیف متنوعی از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه در فروشگاه اف او اس به فروش می‌رسد. لوازم جانبی و اکسسوری‌های متنوع مثل کلاه، روسری، کیف و کمربند را هم می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. چه لباس رسمی بخواهید چه لباس‌های راحتی و اسپرت هرچه نیاز داشته باشید در این فروشگاه پیدا می‌شود.

کلام پایانی

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور یکی از لوکس‌ترین و بزرگترین مراکز تجاری این شهر به شمار می‌رود. علاوه بر مردم محلی گردشگران بسیاری سالانه برای تفریح و خرید به این مجتمع می‌آیند. حتی اگر یک روز کامل را در این مرکز خرید بگذرانید باز هم کاری برای انجام دادن پیدا می‌کنید و حوصله‌تان سر نمی‌رود. جاذبه‌های تفریحی و رستوران‌های برجایا تایمز اسکوئر برای از بین بردن یک روز شلوغ کاملا ایده‌آل هستند. در مطلبی که خواندید جاذبه‌های تفریحی این مرکز خرید بزرگ را به شما معرفی کردیم امیدواریم این راهنما هنگام بازدید برای شما مفید باشد.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران