مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد؛ فروشگاه‌های متنوع در کنار نمادهای طبیعت

مرکز خرید آرمان مشهد یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید این شهر است. در این مرکز خرید پر از نمادهای طبیعت مثل گیاهان، آب و صخره است. وقتی وارد این ساختمان می‌شوید، هوای مطبوع و خنک را به‌خوبی احساس می‌کنید. فروشگاه‌ها با بهترین اجناس پر شده‌اند تا با هر بودجه و سلیقه‌ای به‌راحتی خرید کنید. طبقات مختلف مرکز خرید آرمان مشهد با امکانات مختلف پر شده است تا شما و خانواده یا دوستانتان اوقات خوبی را در آن سپری کنید. در واقع شما در مرکز خرید آرمان به هر چیزی که یک مرکز خرید باید داشته باشد، دسترسی خواهید داشت. برای اینکه با مرکز خرید آرمان مشهد بیشتر آشنا شوید، در ادامه به آدرس، معرفی بخش‌های مختلف آن و… می‌پردازیم.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

محل استقرار مرکز خرید آرمان مشهد و ساعت کار

مرکز خرید آرمان مشهد

چطور باید به مرکز خرید آرمان مشهد برویم؟ در ابتدا خبر خوب اینکه مرکز خرید آرمان در نزدیکی حرم امام رضا و در 500 متری آن قرار دارد. از آنجا خیلی راحت و سریع می‌توانید به این مرکز خرید برسید. اطراف آن هم پر از هتل‌های مختلف است. برای رفتن به مرکز خرید آرمان باید به خیابان نواب صفوی واقع در محله ثامن مشهد بروید. شما می‌توانید برای رفتن به آنجا از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. هر ساعت از روز که دوست داشته باشید، مرکز خرید آرمان به روی شما باز است. از ساعت 8 صبح تا 12 شب می‌توانید به آرمان مشهد سر بزنید و سر فرصت خرید کنید. اگر با وسایل نقلیه شخصی به مرکز خرید آرمان مشهد می‌روید، خیالتان از پارکینگ راحت باشد. 

معرفی مرکز خرید آرمان مشهد

وقت آن است که اول کمی درباره مرکز خرید آرمان شهر مشهد صحبت کنیم. خودتان را برای بازدید از یک مرکز خرید شیک و متفاوت آماده کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مرکز خرید آرمان، معماری و طراحی داخلی منحصربه‌فرد آن است. در این مرکز خرید انواع امکانات رفاهی برای گذراندن بهترین ساعات شما، طراحی و آماده شده است. چه با بچه‌ها به خرید بروید و چه یک عصر دوستانه بدون بچه نیاز داشته باشید، مرکز خرید آرمان مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مهم‌ترین بخش این مرکز خرید، فروشگاه‌های آن است که با بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پر شده است. بسیاری از افراد محلی، زائران و گردشگران برای همین فروشگاه‌ها آن را انتخاب می‌کنند. برای اینکه با بخش‌های مختلف مرکز خرید آرمان مشهد بیشتر آشنا شوید، در ادامه بخش‌های مختلف آن را معرفی می‌کنیم.

  1. فودکورت مرکز خرید آرمان 
فودکورت مرکز خرید آرمان 

یکی از بهترین چیزهایی که می‌توانید در مرکز خرید آرمان مشهد پیدا کنید، فودکورت آن است. این فودکورت را یکی از بزرگ‌ترین فودکورت‌های شهر مشهد معرفی می‌کنند. ظرفیت آن برای حدود 1300 نفر در نظر گرفته شده است. در فودکورت مرکز خرید آرمان مشهد می‌توانید باکیفیت‌ترین غذاها و رستوران‌ها را پیدا کنید. انواع غذاها، سالادها، نوشیدنی‌ها و… در بهترین و خوشمزه‌ترین شکل ممکن در این فودکورت آماده شده‌اند. خصوصا اگر از طرفداران فست‌فود هستید، این فودکورت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در مرکز خرید آرمان، می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای در این مرکز خرید میل کنید.

  1. یک رستوران جالب در دل مرکز خرید آرمان مشهد

فودکورت تنها گزینه موجود برای غذا خوردن نیست. یکی از ویژگی‌های جالبی که مرکز خرید آرمان مشهد را از دیگر مراکز خرید متمایز می‌کند، بخش رستوران و استراحتگاه دیدنی آن است. طراحی این بخش از مرکز خرید آرمان خیره‌کننده است. مجسمه‌های بزرگ، آبنما، صخره‌های سنگی کوچک، گیاهان و… بخشی از این استراحتگاه زیبا هستند. وقتی وارد غار می‌شوید، خنکی آن را احساس می‌کنید. میز و صندلی‌های راحتی در کنار این سنگ‌ها گذاشته شده‌اند که بخشی از رستوران هستند. در واقع شما می‌توانید در این فضای جذاب، وعده ناهار یا شام خود را میل کنید. در رستوران مرکز خرید آرمان، انواع غذاهای سنتی و پلویی سرو می‌شوند. شما می‌توانید انواع غذاهای باکیفیت رستوران را در چنین فضای زیبایی میل کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این بخش از مرکز خرید آرمان مشهد، وجود تندیس پیر خرد در آن است. این تندیس با یک شمع در کف دستش، نماد انسان کامل است. لباسی که این مجسمه نمایش می‌دهد، لباس مخصوص مردم خراسان شمالی است. یک آبنمای بزرگ هم در این قسمت از مرکز خرید آرمان وجود دارد که به خنک شدن فضا کمک زیادی می‌کند.

  1. زمین بازی مرکز خرید آرمان مشهد برای بچه‌ها
زمین بازی مرکز خرید آرمان مشهد

برای بچه‌های شما یک زمین بازی هیجان‌انگیز طراحی شده است. این زمین بازی به‌خوبی می‌تواند بچه‌ها را سرگرم کند. فرزند شما می‌توانند در زمین بازی مرکز خرید آرمان مشهد انرژی خود را تخلیه کنند. اگر فرزندتان انرژی‌اش را در زمین بازی تخلیه کند، در طول خرید و غذا خوردن شما را خسته و کلافه نمی‌کند. همه وسایل موجود از بهترین مواد و کیفیت ساخته شده‌اند. فضای این زمین بازی کاملا برای بچه‌ها طراحی شده است و پر از رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز است. چرخ‌وفلک، ماشین برقی و… از بازی‌های موجود در این زمین بازی هستند. بچه‌ها در این بخش از مرکز خرید آرمان مشهد یک روز هیجان‌انگیز و رضایت‌بخش خواهند داشت.

  1. فروشگاه‌های متنوع برای خرید

از بهترین و مهم‌ترین بخش‌های مرکز خرید آرمان مشهد، فروشگاه‌های آن است. لباس، عطر، صنایع دستی، اسباب‌بازی، سوغات، خشکبار، کیف، کفش، لوازم خانگی، زیورآلات و… بخشی از انواع محصولات موجود در مرکز خرید آسمان مشهد هستند. تنوع بالای این مرکز خرید در اجناس مختلف افراد زیادی را به وجد می‌آورد. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان هر چیزی که نیاز دارید، پیدا کنید. علاوه بر تنوع، کیفیت در محصولات این فروشگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر خودتان را برای یک مهمانی آماده می‌کنید، باید با لباس‌های شیک و زیبا بدرخشید. مرکز خرید آرمان مشهد همان جایی است که می‌توانید بهترین لباس‌ها را تهیه کنید. 

امکانات مرکز خرید آرمان مشهد برای راحتی و رفاه شما

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد 13 طبقه دارد. در این 13 طبقه از امکانات باکیفیت و کاربردی استفاده شده است تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. 2 طبقه پارکینگ با 420 ظرفیت، برای صاحبان وسایل نقلیه شخصی وجود دارد. 6 دستگاه آسانسور با ظرفیت 13 نفر در بخش‌های مختلف مرکز خرید آرمان قرار داده شده است. اگر به هر دلیلی نخواهید از آسانسور استفاده کنید، پله برقی هم برای تردد وجود دارد. تهویه هوا در مرکز خرید آرمان مشهد فوق‌العاده است. چند دستگاه هواساز در این مرکز خرید قرار دارد که هوا را به جریان درمی‌آورند و هوا را تازه می‌کنند. این ویژگی خصوصا در فصل تابستان خیالتان را از بابت هوای خوب داخل مرکز خرید راحت می‌کند. برای ساخت این ساختمان از مواد اولیه ساختمانی مقاومی استفاده شده است. به عنوان مثال شیشه‌های بیرونی مرکز خرید، ضد ضربه و ضد گلوله انتخاب شده‌اند. این ویژگی خصوصا کارکنان و مغازه‌داران مرکز خرید آرمان مشهد را از بابت امنیت ساختمان آسوده‌خاطر می‌کند. علاوه بر همه این‌ها دوربین‌هایی برای حفظ نظم و امنیت مرکز خرید جای‌گذاری شده است.

نتیجه‌گیری 

در نهایت در مرکز خرید آرمان مشهد می‌توانید بهترین تجربه از خرید را داشته باشید. فروشگاه‌های این ساختمان با انواع محصولات و سوغاتی‌های جذاب پر شده است. شما با سلیقه و بودجه متفاوت می‌توانید هرآنچه نیاز دارید، بخرید. قبل یا بعد از خرید هم یک رستوران جذاب و یک فودکورت آماده پذیرایی از شما خواهد بود. رستوران این مرکز خرید در یک فضای متفاوت با عناصر طبیعی مختلف پر شده است. اگر بچه‌ای همراه شماست، برای او هم یک سرگرمی در نظر گرفته شده است. زمین بازی مخصوص بچه‌ها برای سرگرم کردن و تخلیه انرژی آن‌ها پیشنهاد می‌شود. به طور کلی با مرکز خرید آرمان مشهد، یک روز خاطره‌انگیز را در کنار خانواده یا دوستانتان خواهید داشت.

نظرات کاربران