Valle dell'Orso

پارک‌های آبی در ناپل؛ تابستانی تر از همیشه!

ناپل یک شهر ساحلی کوچک در ایتالیا است. ناپل که در فاصله چند دقیقه ای از خرابه‌های پمپئی قرار دارد، به خاطر معماری رنگارنگ و آب و هوای دلپذیرش شناخته شده است. این شهر مدیترانه ای محسوب می‌شود. ناپل چند پارک آبی و تفریحی برای غلبه بر گرما و رطوبت به ویژه در طول تابستان، ارائه می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم پارک‌های آبی در ناپل را معرفی کنیم که می‌توانید برای استراحت و کمی تفریح ​​از آن بازدید کنید.

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

Aquapark Free Time

Aquapark Free Time

در شرق ناپل، کامپانیا، Aquapark Free Time یک پارک آبی محبوب در شهر است که بهترین سواری و محیطی تمیز ارائه می دهد. این پارک نام خود را به دلیل یکی از بهترین پارک‌های آبی در ناپل ایتالیا به دلیل اضافه شدن استخرهای نیمه المپیکی به دست آورده است. مطمئناً اینجا مناسب کسانی است که آب‌های مواج دریا را دوست ندارند. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های Aquapark Free Time عبارتند از کامیکاز، کاسه اسپین، بیگ اسپلش و لاگونای عظیم. همچنین بخشی از زمین پارک را برای فعالیت‌های ورزشی مانند والیبال ساحلی و فوتبال ارائه می‌کند. این پارک آبی چند رستوران و کافه در محوطه خود دارد که پیتزا، سالاد و ساندویچ پانینی می‌فروشند. این پارک بسیار خانواده پسند بوده زیرا دارای جاذبه‌های مناسب برای بازدید کنندگان در هر سنی است.

Valle dell’Orso

این پارک آبی باور نکردنی ناپل ایتالیا در خلیج ناپل زیر سایه کوه وزوویوس واقع شده است. این پارک آبی که در نزدیکی جزیره کاپری قرار دارد، با جنگل‌های کاج مسحور کننده و نسیم خنک دریای مدیترانه احاطه شده است. این یک پارک آبی کوچک اما هیجان انگیز است که برای هر نوع بازدیدکننده ای مناسب است. این پارک آبی برای بچه‌ها مناسب است و موفق می‌شود بچه های کوچکتر را برای یک روز کامل سرگرم کند. این پارک دارای چند رستوران خوب است که فست فود سرو می‌کنند که هم پیر و هم جوان آن را دوست دارند. این پارک آبی از یک استخر موج، چند سرسره آبی، یک زمین لگو و یک لاگونا تشکیل شده است. این پارک همچنین به یک منطقه پیک نیک با نیمکت های چوبی پراکنده در اطراف باز می‌شود تا یک وعده غذایی آرامش بخش را با مناظر جذاب پارک ملی Valle dell’Orso در همان حوالی میع کنید.

Edenlandia

پارک‌های آبی در ناپل

یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های آبی در ناپل ایتالیا که به عنوان یک پارک تفریحی شروع به کار کرد تا حد زیادی رشد کرده و به معروف‌ترین پارک موضوعی ایتالیا تبدیل شده است. قلعه زیبای لرد شیدون و قطار اسباب ‌بازی، هر فردی را به سرزمینی مسحورک ننده می‌برد که هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگسالان مناسب است. به سختی می‌توان به جاذبه های اصلی در اینجا اشاره کرد زیرا هر واحد سرگرمی ارزش امتحان کردن را دارد. این پارک آبی دارای لگ فلوم سوار، ترن هوایی مون بلان و ترونچی است. این پارک با رستوران‌های متعدد پوشیده شده است. از استیک‌ خانه گرفته تا اغذیه فروشی، هر نوع غذا در پارک موجود است. Edenlandia یکی از پارک‌های تفریحی کمیاب در ایتالیا است که ساعت‌های طولانی‌تری در پارک آبی ناپل دارد تا به بازدید کنندگان این امکان را بدهد که از تفریحات و تجربه‌های مختلف در پارک لذت ببرند.

Pareo Park

پارک پارئو که به عنوان بزرگترین پارک آبی در جنوب ایتالیا شناخته می‌شود، میزبان بیش از 15 نوع تفریحات آبی به غیر از استخرهای بزرگ است. همچنین شامل یک پارک تفریحی است که در طول سال باز است در حالی که پارک‌های آبی در ناپل فقط در فصل تابستان باز هستند. جدا از محوطه باغ و منطقه فعالیت بچه‌ها، این پارک آب،ی پارکینگ، صندوق امانات و امکانات دوش را با قیمت کم ارائه می‌دهد. برخی از جاذبه های نمادین اینجا شامل سرسره آبی آناکوندا، رودخانه تنبل، رفتینگ خانوادگی و یک تیوپ سواری هیجان انگیز با چراغ می‌شود. غرفه‌های غذا و کافه‌ها در سراسر پارک آبی پراکنده هستند که پیتزا، سالاد، ساندویچ و برگر می‌فروشند. این پارک آبی یک انتخاب عالی برای یک گردش خانوادگی سریع در غرب ناپل است.

پارک آبی Ditellandia

Ditellandia water park

این پارک آبی ناپل فقط نیم ساعت با ناپل فاصله دارد و مسافران، مهمان ‌نوازی و تلاش‌های آن‌ها برای داشتن محیطی پاک و ایمن را ستایش می‌کنند. شگفت انگیزترین واقعیت در مورد Ditellandia این است که می توان یک پارک آبی منحصر به فرد را در ملکی که برای حیوانات خانگی، به ویژه سگ‌ها در نظر گرفته شده است، پیدا کرد. این مکان مخصوص کودکان است و یک باغ وحش کوچک، یک چرخ فلک و یک قطار اسباب بازی برای مشغول نگه داشتن کوچکترها فراهم می‌کند. باغ‌های وسیع در این پارک آبی مکانی عالی برای پیک‌نیک و باربیکیو هستند. جاذبه‌های دیدنی اینجا شامل سرسره آبی غول پیکر آناکوندا، کامیکازه و یک تالاب است. این پارک آبی دارای امکانات اقامتی است و رستوران، غذا و نوشیدنی خوبی سرو می‌کند.

پارک آبی Triflisco

این پارک آبی کوچک در جنوب ایتالیا تنها در 20 کیلومتری ناپل در منطقه نیمه گرمسیری زیبا به نام کازرتا واقع شده است. این پارک آبی بخشی از یک اقامتگاه تفریحی است که فضای آرامش بخشی را به دور از شلوغی شهر فراهم می‌کند. این یک مکان خوب برای تعطیلات آخر هفته است و این پارک آبی مطمئناً به برخی از افراد کمک می‌کند تا گرمای تابستان را شکست دهند. این پارک آبی فقط یک وسیله سواری دارد که سرسره‌های آبی است. قیمت این پارک آبی ناپل در بسته اقامتی گنجانده شده است و بنابراین استفاده از آن رایگان است. استخر شنا برای کودکان و بزرگسالان باز است. این پارک از بازدید کنندگان خود مراقبت می‌کند و ناجیان غریق آموزش دیده در اطراف محوطه استخر دارد. به غیر از سواری در آب، حتی می‌توان به پیک نیک در چمنزار رفت یا فقط از یک وعده غذایی آرامش بخش در رستوران لذت برد.

Gloria Village

پارک‌های آبی در ناپل

پارک آبی روستای گلوریا با استخر بزرگ و سرسره‌های آبی بهترین استراحت تابستانی خانوادگی را فراهم می‌کند. روستای گلوریا که دورتر از کامپانیا قرار دارد، در استان کازرتا واقع شده است که تنها 30 دقیقه با مرکز شهر ناپل فاصله دارد. این پارک آبی تمیز و آرامش ‌بخش ناپل دارای تفریحات آبی محدود اما هیجان ‌انگیز است. سرسره آبی غول پیکر و رودخانه تنبل از بهترین جاذبه‌های این مکان هستند. این پارک آبی دارای یک تالاب بزرگ است که در آن می توان افرادی را در حال آفتاب گرفتن و یک استخر موج که در آن بچه ها سرگرمی دارند، پیدا کرد. این پارک دارای یک رستوران است که انواع غذاها را ارائه می‌دهد. اگر یک شب در روستا اقامت داشته باشید، می‌توانید از زندگی شبانه در پارک پر از موسیقی و نوشیدنی لذت ببرید.

Waterpark Happy Days 

این پارک آبی که دقیقاً در مرکز کازرتا قرار دارد، فاصله چندانی با ناپل ندارد. این پارک در تابستان گردشگران و افراد محلی زیادی را به خود جذب می‌کند. این پارک کمی بزرگتر از موارد قبلی است که دارای چندین سواری در آب و تیوب، استخر موج، رودخانه تنبل و یک تالاب بزرگ است. کارکنان خوش برخورد و بسیار مهمان نواز هستند. رستوران آن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه از جمله قهوه را ارائه می‌دهد. Waterpark Happy Days یکی از بهترین پارک‌های آبی در ناپل برای آخر هفته است که به شما کمک می‌کند تا از گرمای تابستان نجات پیدا کنید.

سخن پایانی

ناپل پایگاه خوبی برای گشت و گذار در جنوب ایتالیا است. این شهر فوق‌العاده توسط بسیاری از شهرهای کوچک جذاب احاطه شده است که ارزش دیدن را دارند. اگر کسی نیاز به استراحت در تمام گردش‌ها داشت، باید به این پارک‌های آبی در ناپل برود تا از گرمای ایتالیا خنک شود و استراحت کند.

نظرات کاربران