دانشگاه کلمبیا

5 کشور زیبا که جزو مقاصد دست نخورده جهان هستند!

اسلوونی

گاهی اوقات دیدن یک مکان قبل از هجوم گردشگران، بهترین جا برای رفتن است. در واقع، نه گاهی اوقات – بلکه در هر زمان.  در حالی که پاریس و پوکت جذابیت زیادی دارند، اما مملو از مردم از سراسر جهان هستند. این مکان ها می توانند به همان اندازه که زیبا هستند، خسته کننده شوند. اگر علاقه مند به دیدن مقاصد دست نخورده جهان هستید،  به بازدید از یکی از این 5 کشور شگفت انگیز فکر کنید. آنها در حال حاضرجزو زیبا ترین و بکرترین مقاصد گردشگری هستند! حداقل تا زمانی که کشتی های کروز در گرینلند توقف کنند.

موریس، اولین مقصد دست نخورده جهان!

مقاصد دست نخورده جهان

موریس که در صدر لیست مقاصد دست نخورده است، بهشت هم نامیده می شود. آبهای خیره کننده، سواحل زیبا، و هزاران حریم خصوصی برای شما در موریس وجود دارد که می توانید، کتاب بخوانید، شنا کنید و میوه های استوایی نوش جان کنید! رسیدن به موریس تقریبا دشوار است، شاید به همین دلیل باشد که گردشگران هنوز به این کشور هجوم نیاورده‌اند – اما اگر علاقه‌مند به دوری از شلوغی هستید و می‌خواهید استراحت کنید، موریس برای شما مناسب است.

اسلوونی

مقاصد دست نخورده جهان

شاید جذاب ترین کشور در لیست ما، اسلوونی در اروپای مرکزی واقع شده است. به پایتخت لیوبلیانا پرواز کنید و در خیابان ها قدم بزنید – مرکز شهر شما را به یاد اروپا در آغاز قرن بیستم می اندازد. شلوغ، ساکت و زیباست. نقاط برجسته این کشور شامل دریاچه بلد، شهر پیران و دریاچه بوهینج است. جالب است بدانید که اسلوونی در لیست جاهایی که باید قبل از مرگ ببینید، آورده شده است!

گرینلند

مقاصد دست نخورده جهان

بله، ممکن است گرینلند، رسماً کشور نباشد، زیرا بخشی از دانمارک است، اما گرینلند مکان بسیار بزرگی است که نمی‌تواند از فهرست ما خارج شود. در حالی که گردشگران به سمت زیبایی‌های طبیعی و مناظر ایسلند هجوم می‌آورند، تصمیم بگیرید که از مسیر تکراری خارج شوید. گرینلند به اندازه ایسلند مناظر خیره کننده دارد و حتی یک هزارم جمعیت را ندارد. یخچال های طبیعی، حیات وحش، تماشای پرندگان، قایق سواری، کمپینگ، اقامتگاه های روستایی – گرینلند یک رویا است.

بوتسوانا

مقاصد دست نخورده جهان

بوتسوانا که خانه برخی از بزرگترین بازی های آفریقا است، مکانی شگفت انگیز برای سافاری است. با این حال، گردشگران هنوز هم زیاد به اینجا نمی آیند و بوتسوانا جزو مقاصد دست نخورده در جهان است. پیشنهاد ما رفتن به رودخانه Chobe و تجربه سافاری است.

کلمبیا

مقاصد دست نخورده جهان

بله، گردشگری در کلمبیا به سرعت در حال رشد است – به همین دلیل است که ما این مکان را در آخر لیست مقاصد دست نخورده جهان آورده ایم. کلمبیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. از سواحل سانتا مارتا و جزایر روزاریو گرفته تا تاریخ کارتاخنا و بوگوتا. مکان های شگفت انگیزی مانند کلیسای جامع نمک، مونسرات و میدان بولیوار وجود دارند که مطمئناً در دهه های آینده مملو از بازدیدکنندگان خواهند بود. از غذا، نوشیدنی، رقص و فرهنگی که کلمبیا را به مکانی شگفت انگیز برای بازدید تبدیل می کند، لذت ببرید.

فاصله شما تا مقاصد دست نخورده جهان فقط یک بلیط هواپیما است!

نظرات کاربران