سفر به بوسان در بهار

سفر به بوسان در بهار ؛ به تماشای شکوفه‌های صورتی گیلاس

تماشای منظره زیبای شکوفه‌های گیلاس بوسان را از دست ندهید. سفر به بوسان در بهار مزیت‌های بی‌شماری دارد که یکی از پررنگ‌ترین‌های آن منظره سرسبز، شکوفه‌ها درختان و گل‌های رنگارنگ است. اگر می‌خواهید حس سرزندگی و تازگی را از سفر خود به دست آورید، سفر به بوسان در بهار پیشنهاد ما به شما خواهد بود. در این مقاله از سه کلیک مکان‌هایی که می‌توانید مناظر طبیعی و شکوفه‌های گیلاس را در بوسان ببینید، برای شما لیست کرده‌ایم، امیدواریم در سفر به بوسان برای شما مفید باشد.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آب و هوای بهار در بوسان

بهار در بوسان هوا معتدل و کمی سرد است. این فصل بهترین زمان سفر به بوسان خواهد بود؛ چرا که طبیعت از نوساخته شده و تازگی‌اش را به گردشگران نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید در بهار برای تماشای شکوفه‌های گیلاس و آلو به بوسان سفر کنید، انتظار می‌رود در ماه مارس بتوانید شکوفه‌های درختان را ببینید. حافظه گوشی خود را خالی نگه‌دارید که قرار است در سفر به بوسان در بهار با مناظر خیره‌کننده بهاری و شکوفه‌های گیلاس و آلو، تصاویر زیادی را ثبت کنید. 

گشت‌وگذار در بوسان 

سفر به بوسان در بهار

بهار فصلی بی‌نظیر برای عکاسی در بوسان است، پس معطل نکنید، دوربین خود را بردارید و برای یک سفر زیبا به بوسان در بهار چمدان خود را جمع کنید. در ادامه چند مکان زیبا که می‌توانید عکس‌های منحصربه‌فردی را در بوسان بهاری ثبت کنید برای شما آورده‌ایم.

جاده شکوفه‌های گیلاس Namcheon-dong

اینجا بهترین نقطه بوسان برای تماشای بهار است. درختان گیلاس با شکوفه‌های صورتی‌شان در اطراف جاده نامچئون دونگ منظره زیبایی را برای پیاده‌روی بهاری خلق می‌کنند. بهترین سرگرمی صبحگاهی بوسان در بهار، قدم‌زدن در ساحل معروف گوانگالی است و ازآنجایی‌که این ساحل زیبا در نزدیکی جاده Namcheon-dong واقع شده، شما می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و از هر دو منطقه زیبای بهاری دیدن کنید.

پارک تاریخی Suyeong

مقصدی در بوسان بهاری برای تماشای شکوفه‌های آلو! در زمان قدیم این پارک مقر فرماندهی نیروی دریایی  Gyeongsangjwado بوده است. در این مکان بخش‌های متنوعی قرار دارد، از جمله آنها می‌توان به دروازه جنوبی قلعه سویونگ سونگ، محراب بیست و پنج قهرمان با لوح‌های باستانی و معبد ژنرال آن یونگ‌بوک، نگهبان جزیره دوکدو در دوره چوسون، اشاره کرد. برای تماشای شکوفه‌های زیبای آلو در این پارک اواخر فوریه تا مارس به معبد ژنرال آن یونگ‌بوک رفته و از منظره دیدنی آن لذت ببرید.

 پارک زیست‌محیطی Daejeo

سفر به بوسان در بهار

یکی دیگر از جاهای دیدنی که برای گردش در بهارِ بوسان می‌توانید بروید، پارک زیست‌محیطی Daejeo است. این پارک حدود نیم ساعت با ماشین تا جاده شکوفه‌های گیلاس Namcheon-dong فاصله دارد. تماشای گل‌های کلزا همانند تماشای شکوفه‌های گیلاس در فصل بهار می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در این پارک شما با دشتی سرتاسر زرد روبه‌رو هستید و می‌توانید در کنار گل‌ها عکس‌های منحصربه‌فردی را ثبت کنید.

پارک بوم‌گردی Samnak

 در پارک Samnak منظره‌های چشم‌نوازی از مسیر پر از شکوفه، رودخانه و سازه‌های قدیمی کره‌ای را تماشا خواهید کرد. در این پارک و در امتداد رودخانه  Nakdong، طولانی‌ترین رودخانه کره جنوبی، درختانی پر از شکوفه گیلاس می‌بینید که مانند یک تونل بر روی جاده پیاده‌روی حدود 12 کیلومتری سایه انداخته‌اند و زیبایی این پارک را دو چندان کرده اند. در این پارک می‌توانید دوچرخه اجاره کرده و مسیر پر از شکوفه را  دوچرخه‌سواری کنید و اجازه دهید نسیم خنک بهاری صورت شما را نوازش کند.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رودخانه Oncheon 

رودخانه Oncheoncheon و گشت‌وگذار اطراف آن یکی دیگر از جاهای دیدنی در فصل بهار بوسان است. این یک مکان رمانتیک برای عکاسی در فصل بهار خواهد بود. در خیابان کنار رودخانه شما کافه‌های مختلفی را خواهید یافت. بعد از پیاده‌روی در مسیر پر شکوفه رودخانه Oncheon می‌توانید برای استراحت در یکی از این کافه‌ها نوشیدنی گرم یا سرد و انواع شیرینی کره‌ای را امتحان کنید. 

جاده Haeundae Dalmaji

سفر به بوسان در بهار

اگر در فصل بهار در بوسان هستید، حتماً به جاده Haeundae Dalmaji سر بزنید؛ چرا که می‌توانید در حین قدم‌زدن در این مسیر علاوه بر تماشای شکوفه‌های گیلاس بهاری، دریا و ساختمان‌های قدیمی کره‌ای را تماشا کنید و عکس‌های زیبایی را در آنجا ثبت کنید. تماشای شکوفه‌ها و ساحل می‌تواند برای شما شگفت‌انگیز باشد. همچنین شما می‌تواند به کافه‌های این مسیر سرزده و برای رفع خستگی قهوه یا چای بنوشید. 

Jinhae

Jinhae یکی از دیدنی‌ترین مناطق در بهار است. جینهای تقریباً یک ساعت از بوسان (بستگی به جایی که از آنجا حرکت می‌کنید) با ماشین و حدود 2 ساعت با حمل‌ونقل عمومی فاصله دارد. در فصل بهار، روز و شب جشنواره‌های بهاری و شکوفه‌های گیلاس در این منطقه برگزار می‌شود. شما می‌توانید از تزیینات و نورپردازی درختان و مسیر در کنار تماشای شکوفه‌های صورتی بهاری لذت برده و تصاویر زیبایی را به یادگار ثبت کنید. 

کلام آخر سه کلیک درباره بوسان در بهار

بوسان در بهار، با زیبایی‌های منحصربه‌فرد طبیعی‌اش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در مسیرهایی که درختان همچون یک سقف آنها را احاطه کرده‌اند قدم زده و از مناظر زیبای شکوفه‌ها و جریان رودخانه‌های بوسان لذت ببرید. این شهر زیبا که در نزدیکی کره جنوبی قرار گرفته، هرساله بازدیدکنندگان زیادی را در بهار به سمت خود می‌کشاند، شما نیز می‌توانید در بهار سری به این شهر زیبای کره‌ای زده و خاطرات لذت‌بخش را برای خود ثبت کنید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران