آمستردام

چگونه یک سفر انفرادی شگفت انگیز به آمستردام داشته باشیم؟

آمستردام

آمستردام، پایتخت هلند، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در اروپا است و به دلیل داشتن 165 کانال، 1281 پل و 75 موزه، به “ونیز شمال” معروف است! این شهر بی نظیر جاذبه های زیادی برای ارائه به شما دارد. تاریخ غنی، هنر و فرهنگ، معماری خیره کننده، مناظر زیبا، و زندگی شبانه پر جنب و جوش. آماده سفر انفرادی به آمستردام هستید؟

راهنمای سفر به آمستردام را در موبایلتان داشته باشید!

بهترین زمان برای سفر انفرادی به آمستردام کدام فصل است؟

آب و هوای هلند ممکن است کمتر از آنچه شما حدس می زنید هنگام سفر انفرادی به آمستردام قابل اعتماد باشد. آب و هوای آمستردام می تواند به سرعت تغییر کند و حتی در تابستان، ممکن است  دو فصل را در عرض چند ساعت تجربه کنید. در چند سال گذشته – احتمالاً به دلیل گرم شدن زمین – بهار و تابستان بسیار گرم بوده است. در نظر داشته باشید بهترین زمان برای سفر انفرادی به آمستردام از فصل بهار در اواخر آوریل تا تابستان  میانه سپتامبر است. این زمانی است که هوا در بهترین حالت خود قرار دارد و بیرون بودن فوق العاده دلپذیر است. ماه های پاییز از اواخر سپتامبر تا اوایل نوامبر نیز می تواند دلپذیر باشد. با این حال، گاهی اوقات احتمال آب و هوای بد بیشتر است.

شما دوست دارید چه زمانی بلیط هواپیما تهران آمستردام را رزرو کنید؟

از فرودگاه اسخیپول به آمستردام بروید

آمستردام

ارزان ترین راه برای رسیدن از فرودگاه به مرکز شهر قطار است. قطارهای اینجا راحت و وقت شناس هستند. قطارها از میدان 24 ساعت شبانه روز هر 10 دقیقه یک بار به آمستردام می رود و بلیط آن 4.60 یورو (یورو) برای شما هزینه دارد. قطار شما را به ایستگاه مرکزی آمستردام می‌برد که به نام آمستردام مرکزی نیز شناخته می‌شود. این ایستگاه در یکی از زیباترین ساختمان های شهر که بین سال های 1881 تا 1889 ساخته شده است قرار دارد. بلیط خود را در سفر انفرادی به آمستردام از یکی از دستگاه های بلیط زرد در سکوهای Schiphol Plaza  خریداری کنید.

از سالن اصلی، مسیرهای اتوبوس، تراموا و مترو را برای ارتباط با هر نقطه از شهر که نیاز داریدمی توانید پیدا کنید.

گزینه دیگر سفر انفرادی به آمستردام استفاده از تاکسی دارای مجوز است – البته توجه داشته باشید که قیمت بالایی دارد، به خصوص اگر به تنهایی سفر می کنید و کسی را ندارید که کرایه را با او تقسیم کنید. هزینه سفر کوتاه بین 45 تا 50 یورو برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر بین نیمه شب تا ۵ صبح به فرودگاه می‌رسید، تاکسی تنها گزینه شما است.

با خرید بلیط حمل و نقل عمومی GVB (کارت آمستردام) در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از سفر نامحدود با مترو، اتوبوس و قطار لذت ببرید.

اقامتی متناسب در سفر انفرادی به آمستردام پیدا کنید

مرکز شهر آمستردام و کمربند کانالی که آن را احاطه کرده است واقعاً جایی است که اقامت در آن خاطرات به یاد ماندنی برایتان در سفر انفرادی به آمستردام اتفاق می افتد! هتل های زیبایی در کنار کانال ها و در مرکز شهر وجود دارد. در اینجا هتل بوتیک های بسیاری را خواهید یافت که مدرن و در عین حال پر از گردشگران از ملیت های مختلف  و مکان های امنی برای اقامت در آمستردام هستند. از نظر جاذبه ها، سه کانال اصلی حفر شده در دوران طلایی هلند وجود دارد. همانطور که مشغول گردش در آمستردام هستید، معماری خیره کننده هلندی و همچنین موزه ها، بارها، رستوران ها و خیابان های خرید دوست داشتنی را خواهید دید.

بزرگترین مزیت اقامت در قلب آمستردام این است که شما در فاصله کمی از تمام جاذبه های اصلی آمستردام قرار دارید. اگر برای اولین بار در سفر انفرادی به آمستردام هستید، پیشنهاد می کنیم به جای اقامت در یکی از هتل های حومه شهر، در اینجا اقامت کنید.آمستردام دارای طیف گسترده ای از هتل ها است که بازدیدکنندگان می توانند از بین آنها متناسب با سبک ها و بودجه های مختلف انتخاب کنند. برخی از هتل های مورد علاقه ما در آمستردام  که تجربه شهری شگفت انگیز را ارائه می دهند:

  • گروه هتل‌های Conscious  
  • هتل دابل تری بای هیلتون
  • هتل هاکستون  آمستردام
  • جنب و جوش هتل د هالن نیز ممکن است برایتان جذاب باشد، جایی که فودکورت گران قیمت آمستردام، فضاهای نمایشگاهی، مغازه های عجیب و غریب و سینما را نیز خواهید دید.

هاستل ها را دست کم نگیرید!

آمستردام

برخی از مسافران ترجیح می دهند در یک خوابگاه اجتماعی با امکانات مشترک اقامت کنند، جایی که شانس ملاقات با سایر مسافران بیشتر است. توصیه ما برای مسافران سفر انفرادی به آمستردام که به دنبال اقامت در آمستردام هستند – اقامت در هاستل است. آنها نه تنها ارزان ترین گزینه هستند، بلکه بسیار سرگرم کننده تر و اجتماعی تر از اقامت در هتل هستند.   

هاستل Flying Pigs   فلایینگ پیگ: مکان محبوبی برای اقامت  کوله گردها درآمستردام است.  خوابگاهی بی سر و صدا ، که یک اتاق سیگار سرپوشیده نیز دارد، این هاستل‌ ،  مکانی برای مسافران انفرادی دارندتا با یکدیگر ملاقات کنند و تجربیات سفر خود را با هم دوستانه به اشتراک بگذارند. دو هاستل Pig  در آمستردام وجود دارد، هاستل Downtown  در وسط مناظر گردشگری قرار دارد و هاستل Uptown  در یک منطقه خنک و پر جنب و جوش درست در کنار  Vondelpark  قرار دارد. اگر در سفر انفرادی به آمستردام کوله‌پشتی گردی می‌کنید، چه کسی می‌داند، ممکن است یک یا دو دوست پیدا کنید که برای بقیه با شما همراه  شوند.

علاوه بر این، هاستل پر جنب و جوش   ClinkNoord Hostel Amsterdam   و  Ecomama و کوکوما و مکس براون  نیز از بهترین هاستل ها برای مسافران انفرادی هستند.

قسمت خوشمزه سفر انفرادی به آمستردام

شما می توانید هر نوع غذایی را که دوست دارید در آمستردام پیدا کنید چون با گزینه های قابل توجه زیادی  که  صادقانه بگوییم  بی پایان هستند در آمستردام روبرو می شوید. برای  کشف جنبه‌های خوشمزه سفر انفرادی به آمستردام ، فهرستی را در زیر تهیه کرده‌ایم  شامل ترکیبی از بارها و رستوران‌های مد روزکه همه فوق العاده  و برای صرف غذا عالی هستند!

فود هالن و بازار آلبرت!

غذاهای محلی و بین المللی را در فودهالن امتحان کنید. این یک بازار غذای سرپوشیده است که در آن حتی مشکل پسند ترین  سلیقه ها نیز می‌توانند چیزی برای ارضای ذائقه‌شان پیدا کنند.  بازار آلبرت کویپ غرفه‌های غذای خوشمزه‌ای دارد که خوراکی هایی مانند استروپ‌وافل –  وافل‌های نازک که با افرا پر شده‌اند – و پوفرتس  پنکیک‌های کوچکی که  پودر شکر روی آن پاشیده شده  سرو می‌کنند.

نانوایی گوشه

Corner Bakery  برای  صبحانه ، برانچ ، و یا برای صرف غذاهای رنگارنگ و فوق العاده عالی است. در اینجا حتی سعی نکنید کالری را بشمارید.  CRAZY SHAKE! آنها را حتما امتحان کنید.

رستوران Jansz  

این مکان برای یک برانچ تنبل، نوشیدنی های بعد از ظهر یا شام فانتزی پس از کاوش در محله های Jordaan و Nine Streets عالی است.

 مگنا پلازا

اگر مایل به خوردن فست فود در طول سفر انفرادی به آمستردام هستید، به بخش غذا در مگنا پلازا، واقع در پشت قصر بروید. در اینجا غرفه هایی پیدا خواهید کرد که غذاهای خوشمزه ای از سراسر جهان ارائه می دهند. یونانی، ایتالیایی، اسرائیلی، چینی، کاسه های پوک از هاوایی، و غذاهای دریایی تازه. در بین غرفه های غذا، بطری های  کوچکی برای مقداری نوشیدنی وجود دارد.

رستوران MOMO

رستوران ستاره‌دار میشلین  ترکیبی عالی از نوشیدنی‌های عجیب و غریب در بار و سوشی لذیذ و غذاهای ترکیبی شرقی ارائه می‌دهد. به زیبایی طراحی شده است و کاملاً مد روز و پر انرژی است!

آمستردام

 سوار قایق پنکیک شوید

باید اعتراف کنیم که این فعالیت هنوز یکی از موارد مورد علاقه ما در سفر انفرادی به آمستردام است.در طول این سفر دریایی، می‌توانید منظره‌ای باورنکردنی از آمستردام را از روی آب ببینید و از پنکیک‌های سنتی هلندی – که بزرگ و نازک هستند و با چاشنی‌های شیرین و شور پوشیده شده‌اند لذت ببرید. قایق های این سفر دریایی از آمستردام-نورد حرکت می کند و گشت آن حدود 2.5 ساعت طول می کشد.

25 تا از بهترین رستوران های آمستردام که باید بروید!

اسنک بیتربالن

شما نمی توانید بدون امتحان بیتربالن، Bitterballen سفر انفرادی به آمستردام را کامل کنید، یک اسنک کلاسیک و خوشمزه هلندی است، که به طور سنتی با پر کردن گوشت تهیه می شود. این روزها گزینه های مدرن جدیدی نیز در این رستوران در دسترس هستند  از جمله غذاهای گیاهخواری . طیف گسترده ای از بیش از 25 طعم مختلف را  در فضایی دنج با حال و هوای عالی به شما  عرضه می کنند.  ماهی آزاد دودی، پنیر بز، ریکوتا همراه با موزارلا و هوموس را از دست ندهید.

رستوران  REM Eiland

این رستوران عجیب و غریب در سکوی پخش سابق یک ایستگاه تلویزیونی غیرقانونی قرار دارد که در سال 1964 برنامه یک تلویزیون تجاری را برخلاف میل دولت پخش می کرد – و به لطف موقعیتش در آب های بین المللی برای مدتی از کنترل دولت خارج شده بود. در اینجا می توانید از یک تجربه آشپزی سرگرم کننده و تماشای مناظر شگفت انگیز  لذت ببرید.

«کافه قهوه‌ای»  Heeren Aan de Amstel

وقتی هلندی‌ها می‌خواهند استراحت کنند و بعد از کار با دوستان خود یک نوشیدنی بخورند، اغلب به جایی که «کافه قهوه‌ای» می‌گویند می‌روند. این نوع کافه سنتی جایی برای کوکتل و فینگر فود نیست  بلکه جایی است که مردم می ایستند و صحبت می کنند. می‌توانید  Heeren Aan de Amstel  را در رامبراند پلین پیدا کنید.

بهترین کافه های آمستردام؛ از کافه قهوه و نارگیل تا کافه سیتو مینیمال را بشناسید!

جایی که می توانید درسفر انفرادی به آمستردام از برانچ لذت ببرید

آخر هفته آمستردام بدون برانچ ممکن نیست. خوشبختانه، آمستردام نقاط منحصر به فرد بسیاری برای انتخاب دارد که به شما امکان می دهد هر آخر هفته یک تجربه خوشمزه متفاوت را تجربه کنید! در یکشنبه‌های تنبل، یک برانچ مفرح یک کار سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد در فضایی آرام و در عین حال پر جنب و جوش، غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی را میل کنید.

برای تفریح شبانه در آمستردام، به بار و رستوران  Satchmo، که موسیقی جاز می نوازد، بروید. آنها در آخر هفته ها موسیقی زنده، جمعیت پر جنب و جوش و غذاهای خوشمزه دارند!

آمستردام

حمل و نقل عمومی در سفر انفرادی به آمستردام در یک نگاه

آمستردام دارای سیستم حمل و نقل عمومی عالی است که تمام نقاط شهر را به هم متصل می کند. تراموا تا نیمه شب کار می کند و سپس از نیمه شب تا 5 صبح شما اتوبوس های شبانه را دراختیار دارید.اگر در استفاده از اتوبوس شبانه احساس راحتی نمی کنید ،  توصیه می کنیم در صورت امکان در از آن اجتناب کنید. برای اینکه بتوانید از حمل و نقل عمومی در سفر انفرادی به آمستردام استفاده کنید، به یک OV-ChipCard توریستی نیاز دارید.

 توجه: دیگر امکان خرید نقدی بلیط در تراموا وجود ندارد! اگر در تراموا مسئول فروش وجود دارد، می توانید با استفاده از کارت نقدی خود یک کارت بخرید، اما با پول نقدنمی توانید بلیط بخرید. می توانید یک کارت تراشه توریستی یکبار مصرف یا یک OV-Chipkaart  را در میزهای خدمات حمل و نقل عمومی یا از دستگاه های بلیط در ایستگاه ها خریداری کنید. بسته به اینکه چقدر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، ممکن است منطقی باشد که بلیط 24 ساعته را انتخاب کنید. معمولاً خرید بلیط  از این طریق ارزان تر از خرید هر بار یک کارت است.

هنگام سوار و پیاده شدن از تراموا، اتوبوس یا مترو باید کارت را اسکن کنید. اگر این کار را انجام ندهید به این معنی است که کارت شما برای سفر بعدی شما معتبر نیست.  نمی توانیم به شما بگوییم که چند توریست را دیده ایم که در تراموا دعوا می کنند و می گویند که کارت خود را فقط 10 دقیقه پیش خریده اند، بنابراین هنوز باید معتبر باشد. باز هم، فراموش نکنید که هنگام پیاده شدن کارت را اسکن کنید!

یاد بگیرید چگونه در تاکسی در آمستردام مورد کلاهبرداری قرار نگیرید. قبل از شروع سفر مطمئن شوید که نرخ از قبل تعیین شده است. برای جلوگیری از اخاذی توسط راننده تاکسی، بهتر است از هتل خود مسیرهای مشخص و نرخ های پیشنهادی را از قبل بخواهید.

نکات ایمنی برای سفر انفرادی به آمستردام

آمستردام

مراقب جیب برها در مناطق شلوغ و در وسایل حمل و نقل عمومی  باشید. در حالی که مسافران انفرادی نیازی به نگرانی  در مورد جنایات خشونت آمیز ندارند، عاقلانه است که بدانید در سفر انفرادی به آمستردام چگونه برای ایمن نگه داشتن اشیاء قیمتی خود از جیب بری شدن اجتناب کنید.

بنا بر این ،هرگز با تلفن یا سایر اشیاء قیمتی خود در جیب پشتی راه نروید. به جای کوله پشتی، از یک کیف جلویی یا کراس بادی – مانند اینها – برای ایمن نگه داشتن وسایل خود استفاده کنید. در مورد اشیاء قیمتی ، عاقلانه است که پاسپورت خود را همراه با سایر اشیاء قیمتی خود در گاوصندوق هتل خود بگذارید.

در مسیرهای دوچرخه سواری آمستردام راه نروید. این یک راه مطمئن برای اجتناب از ضربه خوردن و مجروح شدن است.

برای اینکه در کافی شاپ های آمستردام ایمن بمانید لطفاً هنگام به تنهایی سیگار کشیدن و نوشیدن مراقب باشید. به طور کلی، تنها افرادی که در اینجا خواهید یافت، گردشگران خواهند بود – والبته نه همیشه گردشگران خوش نیت. بنا بر این ،در سفر انفرادی به آمستردام نوشیدنی را از غریبه ها نپذیرید و نوشیدنی خود را بدون مراقبت رها نکنید.

به یاد داشته باشید …

همچنین وقتی به تنهایی برای بازدید بیرون می روید یا تنها در رستوران می نشینید، لازم نیست نگران نگاه های عجیب دیگران باشید. چون هرکسی آزاد است هر چه می خواهد باشد و هر کاری می خواهد بکند، این یکی از زیبایی های این شهر است زیرا فضای آمستردام بسیار آزاد است.

آزار و اذیت خیابانی می تواند در هر جایی اتفاق بیفتد. سعی کنید در سفر انفرادی به آمستردام ناخواسته توجه دیگران را جلب نکنید، افراد را نادیده بگیرید و از کنار آنها بگذرید.

بهتر است بدانید که از کدام مناطق آمستردام اجتناب کنید. Biljmer و همچنین بخش‌هایی از محله Bos و Lommer  مکانهای مناسبی برای معاشرت و گردش در نیستند و توصیه می‌کنم از آنها اجتناب کنید. علاوه بر این، هیچ چیز برای دیدن  ندارد مگر اینکه در آنجا زندگی کنید.

آنچه باید قبل از شروع سفر انفرادی به آمستردام بدانید:

تقریباً در همه جای آمستردام می توانید با کارت نقدی پرداخت کنید .توصیه می کنیم برای خریدهای کوچک، بازارهای محلی، تاکسی و موارد اضطراری مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید.

 انتظار می رود در  آمستردام انعام بدهید! به دلایلی عجیب مردم فکر می کنند هلندی ها خوب انعام نمی دهند، میانگین بین 10 تا 12 درصد در رستوران ها و بارها انعام  بدهید.

هنگام گشت و گذار در آمستردام ، یک بطری آب همراه داشته باشید.  نه تنها ارزان‌تر و راحت‌تر است، بلکه راهی پایدارتر برای رفع تشنگی و اجتناب از گرمازدگی در هوای گرم هنگام سفر انفرادی به آمستردام است. به این ترتیب هنگام بیرون رفتن نیازی به خرید بطری های پلاستیکی آب معدنی نخواهید داشت.

صرفه جویی در سفر انفرادی به وین!

ارزان ترین راه برای داشتن اینترنت در آمستردام ، خرید یک سیم کارت محلی برای گوشی تان است. داشتن اینترنت مهم است – نه فقط برای به اشتراک گذاری عکس های زیبای سفر انفرادی به آمستردام در رسانه های اجتماعی.بلکه برای پیمایش، خرید آنلاین بلیط موزه‌های آمستردام و سایر جاذبه‌ها، پرداخت هزینه پارکینگ و دلایل ایمنی مانند دانلود برنامه‌های ایمنی سفر به آن نیاز خواهید داشت.

یک کارت iAmsterdam City  را بخرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. iAmsterdam City Card  یک کارت پیش پرداخت و کارت تخفیف به موزه ها و سایر جاذبه های آمستردام در سراسر شهر است. همچنین دسترسی رایگان به حمل و نقل عمومی را برای شما فراهم می کند. اگر قصد دارید در طول سفر انفرادی به آمستردام از موزه ها و جاذبه ها دیدن کنید، ارزش دارد که ورودی رایگان و لیست ورودی های تخفیف دار آنها را بررسی کنید. می توانید آن را در فرودگاه یا دفاتر اطلاعات گردشگری خریداری کنید.

جزئیات سفر انفرادی به آمستردام که نمی دانید!

با تماشای یک کنسرت موافق هستید؟

آمستردام

آمستردام دارای برخی از نمادین‌ترین سالن‌ها  و مکان‌های برگزاری کنسرت در جهان است که برنامه‌های آنها در هر شب از هفته پراز جمعیت تماشاچی  است. پارادیزو، واقع در کلیسایی متعلق به دهه 1960 ، به یک فضای اجرای مشهور با مراحل مختلف تبدیل شده است که میزبان برخی از بزرگ‌ترین های پاپ، راک و موسیقی الکترونیک است.

Cinetol De Pijp Amsterdam Live MusicAmsterdam  و همچنین  مکان‌های کوچک‌تری مانند  Tolhuistuin، Bitterzoet  و Cinetol طیفی گسترده از گروه‌های موسیقی  وینیل،  جاز و موسیقی کلاسیک را در صحنه‌ای صمیمی‌  به نمایش می‌گذارند.

موسیقی و زندگی شبانه در سفر انفرادی به آمستردام

پس از تاریک شدن هوا، بازدید از کلوپ  شبانه  Disco Dolly و مکان های کنسرت آمستردام ارزش دارد. دیسکو دولی هر روز هفته تا صبح زود باز است و آهنگ های کلاسیک را پخش می کند. در آخر هفته، De School، Shelter  یا  Radion ، پیشنهادهای دیگر هستند که به طور منظم برنامه هایی را با حضور دی جی های شناخته شده بین المللی ترتیب می دهند . هر یک از این کلوپ ها مجوز 24 ساعته دارند و برای اجراهای زنده موسیقی محلی نوازندگان حرفه ای دارند.

آیا عاشق آثارهنری و اشیای قدیمی هستید؟

موزه ها و گالری ها پناهگاهی برای مسافران انفرادی هستند .وقتی نوبت به موزه می‌رسد، از این همه انتخاب درسفر انفرادی به آمستردام غافلگیر می‌شوید، زیرا این شهر حدود 75 موزه  دارد.

 پیشنهاد اصلی ما برای سفر انفرادی به آمستردام : موزه ریکس Rijksmuseum

آمستردام

این موزه بسیار بزرگ است، بنابراین باید زمان کافی را برای بازدید به آن  اختصاص دهید. برای تحسین آثار استادان هلندی در موزه ریکس قدم بزنید و مستقیماً به سراغ یکی از مشهورترین نقاشی های جهان به نام «نگهبان شب» اثر رامبراند بروید. کاوش در این موزه بسیار ارزشمند است.

علاوه بر این، موزه های زیر را به عنوان بازدید های مهم در برنامه سفرانفرادی به آمستردام به شما توصیه می کنیم:

خانه آن فرانک، جایی که می‌توانید درباره آن فرانک روزنامه‌نگار یهودی دوران جنگ  و زندگی مخفی خانواده‌اش  اطلاعاتی کسب کنید .

موزه موکو، که نمایشگاه‌هایی با بنکسی، وارهول، و دالی برگزار می‌کند.

موزه ون گوگ، موزه ای که به آثار ونسان ون گوگ و معاصرانش اختصاص دارد. قبل از راه‌اندازی رسمی نمایشگاه‌های جدید، بیشتر گالری‌ها و موزه‌های آمستردام را شبانه  برگزار می‌کنند که برای عموم آزاد است. موزه ون گوگ همچنین به طور منظم در روز جمعه میزبان مهمانی به نام وینسنت است که در آن دی جی های زنده، آثار هنری  خود را به نمایش می گذارند.

باز هم موزه هست …

موزه اتاق زیر شیروانی ، موزه ای  پنهان دریکی از بهترین کلیساهای  آمستردام است! این یک موزه منحصر به فرد است که بر روی سه خانه کانالی ساخته شده است و قدمت آن به قرن هفدهم بازمی‌گردد. این خانه‌ها در زمانی که کاتولیک‌ها نمی‌توانستند آزادانه مراسم مذهبی خود را در هلند انجام دهند، مخفیانه به هم متصل شدند. این موزه نشان می‌دهد که زندگی قرن‌ها پیش چگونه بوده است. ناقوس بالای این کلیسای زیبای کاتولیک در اتاق زیر شیروانی است که از بیرون قابل مشاهده نیست. علاوه بر این، دکوراسیون، مبلمان و معماری کلیسا به سبک عصر طلایی است.

موزه وسترکر  WESTERKERK ، در کنار خانه آن فرانک، کلیسا و برجی به نام Westerkerk را در سفر انفرادی به آمستردام خواهید دید.نام  این کلیسای بزرگ و برج مرتفع آن چندین بار در دفتر خاطرات آن فرانک نوشته شده است، زمانی که با خانواده اش از نازی ها پنهان شده بودند. جدا از تاریخ و معماری زیبا، اگر به بالای برج صعود کنید، مناظر پانورامای دیدنی شهرآمستردام را تماشا خواهید کرد.

ساعاتی را در کاخ سلطنتی آمستردام بگذرانید

آمستردام

اگر به دیدن کاخ ها علاقه دارید، یکی از بهترین کارهایی که باید در سفر انفرادی به آمستردام انجام دهید رفتن به کاخ سلطنتی آمستردام در میدان دام است. کاخ سلطنتی آمستردام یکی از سه کاخ دیدنی در هلند است. در حالی که نمای کاخ بسیارزیبا است، بازدیدکنندگان می توانند از اتاق های باشکوه و فضای داخلی کاخ وهمچنین از باغ زیبایش  بازدید کنند. روبه‌روی کاخ، بنای یادبود ملی آمستردام را خواهید دید، یادبودی از جنگ جهانی دوم که به افتخار سربازان کشته شده این کشور برپا شده است.

کانال های آمستردام را با قایق و پدالون کاوش کنید

هیچ به آمستردام بدون کروزسواری در کانال کامل نخواهد بود، در یک سفر آبی در کانال، با تاریخ شهر آشنا خواهید شد و برخی از جاذبه های  پنهان آمستردام واقعی را مشاهده خواهید کرد که در حین سفر انفرادی به آمستردام و کاوش با پای پیاده به راحتی قابل مشاهده نیستند . علاوه بر این، آنچه از آب می بینید از خشکی نمی توانید ببینید، بنابراین دوربین خود را برای گرفتن عکس های منحصر به فرد همراه داشته باشید. بیشترقایق ها  از نزدیک ایستگاه مرکزی آمستردام حرکت می کنند.

احساس ورزشی دارید؟ گزینه ایده آل ورزشی اجاره دوچرخه کانال است که یک قایق کوچک با پدال پایی است.

از معبد بودایی Fo Guang Shan دیدن کنید

 Fo Guang Shan، یک معبد بودایی در محله تاریخی و رنگارنگ Nieuwmarkt  است. این منطقه به نام محله چینی ها نیز شناخته می شود و ارزش قدم زدن درآن را دارد. معبد بودایی Fo Guang Shan بسیارزیبا است و از معماری سنتی هلندی که در اینجا یافت می شود متمایز است. کاشی‌های طلایی سقف و به‌ویژه تزیینات سنتی معبد  از چین به امستردام حمل شده است. اگر به دنبال  آرامش ذهن خود در سفر انفرادی به آمستردام هستید، معبد بودایی به عنوان یک مرکز مراقبه عمل می کند.

پارک ووندل آمستردام    WANDER AMSTERDAM’S VONDEL PARK 

آمستردام

پارک ووندل نسخه آمستردام از پارک مرکزی نیویورک است. اینجا جایی است که مردم محلی دوست دارند با دوستان خود استراحت کنند، پیاده روی کنند، بدوند و از آفتاب لذت ببرند. در سراسر پارک نیز آثار هنری برای دیدن وجود دارد، برجسته ترین آن مجسمه ای به نام پرنده است که توسط پیکاسو ساخته شده و در انتهای جنوبی پارک قرار دارد! این مجسمه در سال 1965 به مناسبت 100 سالگی پارک ساخته شد و در فضای بازنصب شد. در سفر انفرادی به آمستردام می توانید در پارک پیک نیک کنید و با مردم محلی و سایر مسافران صحبت کنید.

از تماشای معماری آمستردام لذت ببرید و آن را تحسین کنید

هنگامی که برای گردش به خیابان ها می روید  فراموش نکنید  به بالا نگاه کنید! زیرا زیباترین نمادها و ویژگی های معماری هلندی را می توان در بالای خانه ها یافت. خیابان های پلانتیج میدللان، نه و جردان محله های مورد علاقه دوستداران هنر معماری هستند. علاوه بر این، خیابان های سنگفرش شده اطراف کانال ها دارای خانه های بزرگ، زیبا و البته سطح بالا هستند. توصیه ما این است که در سفر انفرادی به آمستردام دراطراف کانال های Herengracht  و Keizersgracht  قدم  بزنید.

از برج آدم دیدن کنید واز تماشای مناظر لذت ببرید .

با استفاده از کشتی رایگان پشت ایستگاه مرکزی به آمستردام نورد بروید. در طرف دیگر ایستگاه می توانید از برج ADAM  دیدن کنید. این برج دارای یک سکوی دید شگفت انگیز در بالای آن است که از آنجا مناظر پانورامایی خیره کننده ای از آمستردام دیده می شود. در طبقه ورودی و همچنین طبقات بالا،  رستوران ها وکافه بارها غذا و نوشیدنی های متنوع ارائه می دهند. دی‌جی‌ها آخر هفته‌ها در رستوران‌های Moon و Madam. آهنگ اجرا می‌کنند. گفته می شود، بهترین قسمت سفر انفرادی به آمستردام بازدید از برج  در طبقه 22 است که بلندترین تاب در اروپا است! درست در لبه ساختمان، سه تاب وجود دارد. تاب خوردن روی آن وحشتناک و در عین حال نشاط آور است.

غروب شگفت انگیز خورشید را در آمستردام ببینید

آمستردام

غروب آفتاب را از پلک تماشا کنید، رستورانی با چشم انداز کامل از آب و شهر روبروی شما. در این رستوران در کنار خوردن غذاهای خوشمزه، برنامه های سرگرم کننده ای مانند اجرای موسیقی و تئاتر و همچنین کلاس های یوگا برگزار می کنند.

یک دوچرخه اجاره کنید و آمستردام را رکاب بزنید

به یاد داشته باشید، این کار را فقط در صورتی انجام دهید که می توانید به خوبی دوچرخه سواری کنید! دوچرخه سواری راهی عالی برای  احساس تپش قلبتان و تماشای جذابیت های  آمستردام است. اجاره دوچرخه در سفر انفرادی به آمستردام بسیار ساده است، زیرا شرکت‌های کرایه‌ای دوچرخه زیادی دارید –  آنها رادر اطراف ایستگاه مرکزی و میدان دام می توانید پیدا کنید.

وقت خود را صرف کاوش در WESTERGASFABRIEK  کنید

Westergasfabriek   سابقا یک کارخانه گاز بوده است که اکنون به یک مکان فرهنگی تبدیل شده است. در اینجا رستوران ها، گالری های هنری، موسیقی و یک پارک بزرگ برای قدم زدن خواهید یافت.

از طبیعت BOS AMSTERDAMSE  در سفر انفرادی به آمستردام لذت ببرید

آمستردام

پارک طبیعی   Amsterdamse Bos   سه برابر بزرگتر از پارک مرکزی نیویورک است. در اینجا یک دریاچه بزرگ، جنگل‌های متعدد، مراتع، مسیرهای پیاده‌روی، مکانی برای رویدادهای ورزشی و موارد دیگر خواهید یافت. مطمئناً می توانید یک روز را در اینجا صرف غوطه ور شدن در فضای سبزو طبیعت  کنید!

راز سفر انفرادی به آمستردام را در BEGIJNHOF کاوش کنید

Begijnhof  یک صومعه  مخفی درست در قلب شهر در نزدیکی خیابان اصلی است ،جایی که هرگز حدس نمی‌زنید صومعه  ای در آنجا وجود داشته باشد. قدمت این صومعه زیبا و آرام به قرن چهاردهم برمی گردد و آن را به یکی از قدیمی ترین  صومعه های  آمستردام تبدیل کرده است.این عبادتگاه  دارای حیاط خلوتی شامل خانه‌های تاریخی است که زنان مجرد کاتولیک  پس از عهد عفت و تجرد تا پایان عمردر کنار هم زندگی می‌کردند.

بازارهای آمستردام را بگردید و خرید کنید

لذت خرید در آمستردام: بیشتر گردشگران به خیابان اصلی خرید عابر پیاده به نام Kalverstraat (نزدیک میدان دام) یا Leidsestraat می روند. اگر می‌خواهید فراتر از H&M یا Zara معمولی خرید کنید، پاساژ خرید Utrechtsestraat و محله Nine Streets را برای بوتیک‌های منحصر به فرد و گزینه‌های خارج از ویترین  از جمله فروشگاه‌های قدیمی به شما توصیه می‌کنیم.

یکی  از فعالیت های ضروری در هر سفرانفرادی به آمستردام، جستجوی گنج های پنهان در بازارهای محلی است.

بازار آلبرت کویپ    Albert Cuypmarkt:  وقتی در سفر انفرادی به آمستردام صحبت از بازار باشد، بیشتر گردشگران به بازار آلبرت کویپ در محله پجیپ می روند.بازارعتیقه‌جات و اشیای کلکسیونی، میوه‌ها و سبزیجات محلی و غذاهای هلندی مانند پوفرتس (پنکیک کوچک) و مخروط‌های سیب زمینی سرخ شده در مایونز.

بازار Dappermarkt  در Oost، و Noordermarkt  در De Jordaan را از دست ندهید.

از قدیمی‌ترین بازار  هلند واترلوپلین خرید کنید

آمستردام

 بازار واترلوپلین  Waterlooplein در مرکز شهر نگاهی اجمالی به جذابیت اصیل آمستردام دارد. خریداران  انفرادی از فضای پر جنب و جوش و فرصتی برای تمرین دوستانه عبارات هلندی خود با مردم محلی لذت خواهند برد. مردم آمستردام عاشق خرید از بازار  واترلوپلین هستند، یک بازار بزرگ و قدیمی که در فضای باز بیش از 300 غرفه را به نمایش می‌گذارد و از قدیمی‌ترین بازارهای  هلند است!

جاذبه های دیدنی آمستردام از موزه ون گوگ تا جزیره فانوس دریایی را بشناسید!

در آخر

بازدید از هر شهری به تنهایی می تواند بسیار شگفت انگیز باشد، اما اگر سفر انفرادی به آمستردام می روید، هیچ نگرانی در مورد آن نداشته باشید. پایتخت هلند یکی از آرام‌ترین شهرهایی است که یک فرد به تنهایی می‌تواند از آن بازدید کند. یافتن برخی از بهترین هاستل‌های اروپا و دوستانه‌ترین چهره‌ها، ملاقات با مسافرانی مثل خودتان در  آمستردام و پیدا کردن دوستان مادام‌العمر آسان‌ نیست. ، آمستردام شهری است که برای هر نوع سفر مناسب است  چه به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن  باشید، و چه به دنبال مکانی برای اقامت  باشید یا جایی که بتوانید به راحتی  و به تنهایی در آن جا به گردش بپردازید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما آمستردام را چک کنید!

نظرات کاربران