Pulitzer Garden Cafe

بهترین کافه های آمستردام؛ از کافه قهوه و نارگیل تا کافه سیتو مینیمال!

اگر عاشق کافه های زیبا و منحصر به فرد هستید، بلیط هواپیما آمستردام برای شماست! نوشیدن قهوه در آمستردام بسیار پرطرفدار است و یافتن مکان های منحصر به فرد برای لذت بردن از قهوه، تنقلات و غذا بسیار آسان است. با این حال، با گزینه‌های بسیار، گاهی اوقات تشخیص اینکه در سفر از کدام کافه‌ها صرف نظر کنید و به کدام یک بروید، دشوار است. در این مقاله بهترین کافه های آمستردام را برای آشنایی بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای سفر به آمستردام را در موبایلتان داشته باشید!

1. Toki

Cafe Toki

توکی یک کافه دنج در آمستردام است که قهوه‌های فوق‌العاده و بهترین نان موزی خانگی را سرو می‌کند. فضای داخلی آرام و چیدمان بسیار زیبا است. توکی برای استراحت پس از یک پیاده روی طولانی یا ملاقات با دوستان مکان مناسبی است. این یکی از بهترین کافه های آمستردام است که همیشه یک گزینه برتر برای مردم محلی است.

ساعت کاری: 8 صبح الی 5 بعد از ظهر

سایت: http://www.tokiho.amsterdam/

2. کافه غیر معمول!

Uncommon یکی از زیباترین کافه های آمستردام است. طراحی مدرن، مینیمالیستی و حال و هوای اسکاندیناویایی آن را به یکی از بهترین کافه‌ های آمستردام تبدیل کرده است، اگر به دنبال یک کافه فوق‌العاده برای ثبت عکس های اینستاگرامی هستید، این مکان مناسب شما است. اما فقط ظاهر آن نیست، بلکه قهوه، نان دارچینی و غذاها نیز خوشمزه، منحصر به فرد و فوق العاده هستند.

ساعت کاری: 8 صبح الی 5 بعد از ظهر

سایت: https://uncommonams.com/

3. کافه De Koffieschenkerij

 De Koffieschenkerij

De Koffieschenkerij یکی از بهترین کافه ‌های آمستردام است که گاهی از دید گردشگران پنهان می ماند. De Koffieschenkerij که در یک کلیسای قدیمی در Oude Kerk واقع شده است، مکانی دنج و دلپذیر برای لذت بردن از قهوه و نوشیدنی است. هم فضای داخلی دنج و هم یک تراس در باغ دارد و هم خوراکی های گیاهی و غیر وگان.

 ساعت کاری: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

سایت: https://koffieschenkerij.com/

4. کافه قهوه و نارگیل

Coffee & Coconuts یک کافه شگفت انگیز در آمستردام است که در یک تئاتر قدیمی ساخته شده است. یک مکان فوق العاده برای فرار از خیابان های شلوغ شهر است تا از از حال و هوای آرام جزیره های گرمسیری در فضایی گرم و دلپذیر لذت ببرید. در کنار قهوه های خوب، قهوه و نارگیل، غذاهای خوشمزه ای دارد و یکی از بهترین کافه های آمستردام برای عصرانه است.

ساعت کاری: 7 صبح تا 5 بعد از ظهر

سایت: https://www.coffeeandcoconuts.com/

5. کافه و رستوران بنجی

Benji’s یک رستوران برای صبحانه و قهوه برای هر ساعتی از روز است که در مکان‌های مختلف در آمستردام قرار دارد. کل رستوران مملو از گیاهان و فضای سبز است که حال و هوای آن را فوق العاده آرامش بخش می کند. این مکان ایده آل یکی از بهترین کافه ها برای لذت بردن از طعم قهوه در فضایی دنج است.

ساعت کاری: 9 صبح تا 4 بعد از ظهر

سایت: https://www.benjis.amsterdam/

6. کافه Bakkerij Wolf

Bakkerij Wolf

Bakkerij Wolf یک نانوایی و یک کافه است. این یکی از بهترین کافه های آمستردام با حسی مدرن و اسکاندیناویایی است که به جذابیت آن می افزاید. در اینجا تعدادی از بهترین کروسان های بادام شهر را خواهید یافت!

ساعت کاری: 8:30 تا 22:00

سایت: https://bakkerijwolf.nl/

7. کافه قهوه کالدی

قهوه کالدی یک کافه محلی کوچک است که در خیابان نهم واقع شده است. کالدی یکی از بهترین کافه های آمستردام، برای عاشقان قهوه است. زیرا کافه فروشگاهی دارد که می‌توانید دانه‌های قهوه، شکلات، لوازم جانبی قهوه و موارد دیگر را در آن بخرید.

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

سایت: https://kaldi.nl/winkel/kaldi-amsterdam

8. کافه Coffee District

Coffee District یکی از بهترین کافه های آمستردام است، که قهوه عالی و شیرینی های لذیذ سرو می کند. این کافه برای اینکه قهوه و شیرینی خود را سفارش دهید و به سمت بازدید از جاذبه ها حرکت کنید، مناسب است. چون کافه فضای محدودی دارد و تعداد صندلی ها برای نشستن بسیار کم است.

ساعت کاری: 7:30 صبح الی 16:00

سایت: https://coffeedistrict.nl/

9. کافه قهوه لوک

Luke's Coffee Cafe

Luuk’s Coffee یک کافه جالب و جذاب است که در آن می‌توانید قهوه‌های خوشمزه و چند خوراکی شیرین پیدا کنید. این کافه بسیار کوچک و با صندلی‌های محدود است، اما چند صندلی رو به پنجره دارد که می‌توانید در حین کار با لپ‌تاپ و تماشای منظره‌ای بی‌نظیر از شهر در یکی از بهترین کافه های آمستردام، قهوه خود را بنوشید.

ساعت کاری: 8 صبح الی 4 بعد از ظهر

سایت: https://luukscoffee.com/

10. Fort Negen

فورت نگن یک جواهر پنهان در میان بهترین کافه های آمستردام است، که درست در خارج از مرکز شهر آمستردام قرار دارد. این مکان بیشتر یک نانوایی است تا یک کافه، اما می توانید در آن بهترین قهوه ها را سفارش دهید. هیچ صندلی در داخل وجود ندارد، بنابراین آماده شوید تا سفارشتان را تحویل گرفته و به راه خود ادامه دهید.

جاذبه های دیدنی آمستردام از موزه ون گوگ تا جزیره فانوس دریایی را بشناسید!

ساعت کاری: 8 صبح تا 6 بعد از ظهر

سایت: https://www.fortnegen.nl/

11. Pluk

پلوک یکی از زیباترین کافه های آمستردام است. از فضای داخلی گرفته تا غذا و نوشیدنی، هیچ کدام از جزئیات نادیده گرفته نشده است. قهوه و غذا نیز فوق العاده خوشمزه هستند که یک امتیاز برای کافه است.

ساعت کاری: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

سایت: https://www.pluk-amsterdam.com/nl/

12. کافه مو

Moo’s

Moo’s یک کافه رستوران است که دور از خیابان‌های شلوغ و دیوانه‌وار مرکز شهر آمستردام واقع شده است. اگر می خواهید از یک قهوه و غذا در میان مردم محلی لذت ببرید، این مکان برای شماست. به عنوان یکی از بهترین کافه های آمستردام، در “مو” غذا خوشمزه و فضا فوق العاده دنج است.

ساعت کاری: 9 صبح الی 1 بامداد

سایت: https://moos.goudvisch.nl/

13. Pulitzer Garden

کافه باغ پولیتزر یک باغ زیبا برای نوشیدن قهوه صبحگاهی در یک روز آفتابی است. این کافه در یکی از معروف ترین خیابان های شهر قرار دارد و یکی از بهترین کافه های آمستردام برای فرار از خیابان های شلوغ و نشستن و استراحت است.

ساعت کاری: 9:00 الی 10:00 شب

سایت: https://www.pulitzeramsterdam.com/

14. Droog

دروگ یکی از بهترین کافه‌ها برای کار و استراحت است. تعداد زیادی صندلی، قهوه عالی، گزینه های غذایی بسیار و چشم اندازهای عالی در این کافه وجود دارد.

ساعت کاری: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

سایت: https://www.droog.com/

15. کافه بوسیا

Bussia

Bussia یک کافه و غذاخوری است که قهوه، شیرینی و غذاهای ایتالیایی سرو می کند. فضایی آرام و دنج و صندلی‌هایی در فضای باز دارد. یکی از بهترین کافه های آمستردام که در یکی از زیباترین خیابان‌های شهر قرار دارد.

ساعت کاری: 8 صبح الی 4 بعد از ظهر

سایت: https://www.bussia.nl/

16. کافه دیلن

Dylan یکی از زیباترین مکان‌ها برای صرف قهوه در آمستردام است. محیط آن گرم و مجلل و خدمات عالی است. دیلان در واقع یک هتل با رستوران و کافه در داخل مجموعه است و خدمات 5 ستاره آن به عنوان بهترین کافه های آمستردام مشهود است.

ساعت کاری: 9 صبح – نیمه شب

سایت: https://www.occo.nl/

17. کافه نوبو

Nobu یکی از بهترین کافه های آمستردام برای کسانی است که به دنبال قهوه های متفاوت و منحصر به فرد هستند. این اولین فروشگاه دونات موچی در آمستردام است که در آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از طعم‌های دونات موچی، چای حباب‌دار و سایر نوشیدنی‌ها را پیدا کنید.

ساعت کاری: 11:00 الی 6:00

سایت: https://nobu-amsterdam.com/

18. کافه سلماس

Selmas Cafe

یکی دیگر از بهترین کافه های آمستردام که در واقع، مسآمستدر،یک نانوایی و کافه به سبک نوردیک است و در آن می‌توانید قهوه، نان و نان‌های دارچینی شگفت‌انگیز پیدا کنید! این یک کافه دنج و دلپذیر در خارج از مرکز شهر است و برای یک فنجان قهوه آرامش بخش قبل از یک روز شلوغ عالی است.

ساعت کاری: 8:30 صبح الی 4 بعد از ظهر

سایت: https://www.selmasbakery.com/

19. کافه سفارت اسکاندیناوی

کافه سفارت اسکاندیناوی دقیقاً همانطور که به نظر می رسد یک کافه با مضمون اسکاندیناوی است. فضای داخلی مینیمال و دنج است و احساس می کنید هلند را ترک کرده اید و به شمال اروپا سفر کرده اید! همچنین گفته می شود سفارت اسکاندیناوی خانه بهترین نان دارچینی در آمستردام است. این مکان یکی از بهترین کافه های آمستردام است که در سفر حتما باید از آن دیدن کنید.

ساعت کاری: 8 صبح الی 5 بعد از ظهر

سایت: https://shop.scandinavianembassy.nl/password

20. کافه سیتو

کافه سیتو یک کافه بسیار مینیمال با مجموعه ای کوچک از نوشیدنی ها و تنها چند میان وعده است. با این حال، آنچه از نظر کمیت کم است، در کیفیت جبران می کنند! سیتو یکی از بهترین کافه های آمستردام برای سفارش قهوه و ادامه بازدید از شهر است.

ساعت کاری: 7 صبح الی 6 بعد از ظهر

سایت: https://cafecito.nl/

همین حالا بلیط هواپیما تهران آمستردام را رزرو کرده و خود را دعوت به قهوه کنید!

نظرات کاربران