10 تا از بهترین سواحل هلند که هرگز نباید از دست بدهید

10 تا از بهترین سواحل هلند که هرگز نباید از دست بدهید

کشور هلند علاوه‌بر مزارع زیبای لاله، آسیاب‌های بادی تماشایی، طبیعتی مسحورکننده و بازارهای بی‌نظیر، سواحلی دارد که امکانات منحصربه‌فردش، همه ساله گردشگران بی‌شماری را به سوی خود می‌کشاند. در سواحل هلند می‌توانید به ماهی‌گیری و غواصی بروید و از داشتن اوقاتی خوش لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم به 10 تا از بهترین سواحل هلند بپردازیم؛ پس اگر هلند مقصد بعدی شماست، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

رزرو بلیط هواپیما آمستردام با سه کلیک خوبه!

ساحل شونینگن

سواحل هلند

اولین ساحل هلندی که توریست‌ها را مجذوب خود می‌کند، ساحل شونینگن، واقع در زید هلند، است که با استفاده از وسایل نقلیه عمومی محلی، می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. کافه‌های ساحلی شگفت انگیز، اسکله و مغازه‌های کوچک محبوبی در اطراف این ساحل بزرگ و شلوغ وجود دارد. اگر دوست دارید در حین آفتاب گرفتن، از غذاها و نوشیدنی‌های دلخواه‌تان لذت ببرید، حتما از این ساحل دیدن کنید.

ساحل زند وورت؛ از بهترین سواحل هلند 

زند وورت که فقط 30 کیلومتر با آمستردام فاصله دارد، تپه‌های شنی و کافه‌هایی عالی دارد و جوانان اغلب برای برپا کردن جشن‌های گوناگون، این ساحل زیبا را انتخاب می‌کنند. با تاکسی و یا اتوبوس می‌توانید به ساحل زند وورت دسترسی پیدا کنید و یادتان باشد اگر به این ساحل هلندی رفتید، از پارک ملی زوید کنمرلند که همان نزدیکی است نیز دیدن کنید. 

ساحل هوک ون هلند

از سواحل دوست‌داشتنی هلند، ساحل هوک ون است که محیطی جذاب و دیدنی دارد. اگر در روتردام اقامت دارید، با تاکسی و یا حتی دوچرخه می‌توانید سریع به این ساحل برسید. کافه‌ها و رستوران‌های این ساحل با غذاهای متنوع و دلپذیرشان بسیار معروف هستند. می‌توانید با دوستان یا خانواده‌تان در این ساحل هلندی توری نصب کنید و والیبال ساحلی بازی کنید. یکی دیگر از دلایل علاقه‌مندی گردشگران به هوک ون هلند، تنوع ورزش‌های آبی است. هم‌چنین در این ساحل می‌توانید غواصی را تجربه کنید.

ساحل آملند؛ از بهترین سواحل هلند

سواحل هلند؛ ساحل آملند

یکی از سواحل خلوت نزدیک هلند که دسترسی به آن تنها از طریق کشتی میسر است، ساحل تماشایی آملند است. این ساحل در جزیره وادن قرار دارد. از دیدن تپه های شنی طلایی، خانه‌های ساحلی، بادبادک‌ها و آب‌های شفاف در این ساحل هلندی، لذت ببرید. خوب است بدانید که جشنواره سالانه راگبی نیز در این ساحل برگزار می‌شود.

ساحل تکل

با کشتی به جزیره تکسل بروید و از استراحت در ساحل زیبا و خلوت آن، تکل، لذت ببرید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. این ساحل به ساحل آملند نیز بسیار نزدیک است. شهرت این ساحل بیشتر به دلیل فانوس دریایی قرمز، رستوران خوب و نسیم‌های خنک است.

ساحل اگموند آن زی؛ ماهی‌گیری در ساحل هلندی

به راحتی از طریق تاکسی به اگموند آن زی هلند بروید و روزی آرام را در این ساحل تماشایی سپری کنید. آب‌های گرم کم عمق، شن‌های طلایی و امکانات ماهی‌گیری این ساحل بی‌نظیر است. اگر به این ساحل بروید احتمالا اسب‌هایی که مشغول دویدن هستند را نیز در همان نزدیکی خواهید دید. پس دوربین عکاسی‌تان را فراموش نکنید. 

ساحل برکنبوش؛ آرام‌ترین ساحل هلندی

سواحل هلند

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در مکانی آرام، خلوت و به دور از ساختمان‌ها و ماشین‌ها بگذرانید و استرس و تنش را از خود دور کنید، به برکنبوش، از بهترین سواحل هلند، بروید و در غذاخوری‌های آن که البته زیاد نیستند، غذا بخورید و بعد استراحت کنید. خوب است بدانید که فینگر فود محلی و نوشیدنی‌های خنک را با قیمت‌های بسیار مناسب می‌توانید در کافه‌های این ساحل پیدا کنید. این ساحل که در زیلند واقع شده است، برای آفتاب گرفتن در روز و پیاده‌روی در شب، بهترین گزینه است و با تاکسی یا سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی، می‌توانید به آن‌جا برسید.

ساحل زند موتور لاهه؛ تجربه رستوران‌گردی ساحلی

لذت شکم‌گردی در یک ساحل هلندی را در زند موتور تجربه کنید. با قطار و یا تاکسی می‌توانید به این ساحل تماشایی در لاهه بروید و با صرف تنقلات و غذاهای معروف رستوران‌هایش، لحظات خوشی را سپری کنید.

ساحل ترشلینگ

جشنواره سالانه تئاتر اورئول، ساحل ترشلینگ، واقع در هورن ترشلینگ، را به ساحلی معروف تبدیل کرده است. هم‌چنین خوب است بدانید که این ساحل آرام، برای دوچرخه‌سواری بسیار مناسب است. شنا نیز از دیگر گزینه‌های تفریحی پیش روی شما در ساحل ترشلینگ است. با تاکسی یا قطار می‌توانید به این ساحل هلندی دسترسی پیدا کنید. 

ساحل کتویک؛ از خاص‌ترین سواحل هلند

سواحل هلند؛ ساحل کتویک

اگر عاشق خرید کردن هستید، این ساحل تماشایی در جنوب هلند منتظر شماست تا با بازدید و خرید از بازار محلی و بلوار معروفش، دیدنی‌های سفر جذاب خود را تکمیل کنید. ماهی‌گیری و تماشای فانوس دریایی و استراحت در یک محیط آرام، از جذابیت‌های خاص این ساحل هلندی است. با تاکسی و یا استفاده از وسایل حمل‌ونقل محلی، می‌توانید به کتویک دیدنی هلند برسید. 

سخن پایانی سه کلیک درباره بهترین سواحل هلند

در این مقاله راجع‌به 10تا از سواحل هلند صحبت کردیم و ویژگی‌های آن‌ها را شرح دادیم. اگر هلند مقصد بعدی گردشگری شماست، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این ساحل‌ها، غذا خوردن در رستوران‌های ویژه‌شان و هم‌چنین ماهی‌گیری، شنا و غواصی را در برنامه‌های خود بگذارید.

شما بیشتر دوست دارید کدام ساحل را ببینید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران