بهترین مراکز خرید مسقط

9 تا از بهترین مراکز خرید مسقط؛ از Palm Mall تا Panorama Mall

بهترین مراکز خرید مسقط

شهر مسقط به خاطر جاذبه های طبیعی و فرهنگ خیره کننده خود شناخته شده است. گردشگرانی که از این کشور در خاورمیانه بازدید می کنند، می توانند با فرهنگ عربی از طریق چندین اماکن تاریخی و مناطق کوهستانی آشنا شوند. در سفر به مسقط برای ماندگار کردن خاطرات در کنار عکس هایی که ثبت می شوند، خرید چند سوغاتی از مراکز خرید شهر، ایده ای جذاب است. تعداد مراکز خرید در مسقط به دلیل اوج گرفتن ورود گردشگران به شهر، افزایش یافته است. اما آیا می دانید در سفر به مسقط از کدام مراکز تجاری، خرید کنید؟ نگران نباشید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید مسقط را بشناسید.

1. Oman Avenues Mall

مسقط

مرکز خرید Oman Avenues Mall از بهترین مراکز خرید مسقط است که به دلیل تفریحات، سرگرمی و فروش انواع کالاهای مورد نیاز خریداران شناخته شده است. تعطیلات آخر هفته را در این مرکز خرید می گذرانند و معماری آن یکی از جاذبه های اصلی شهر است. مرکز خرید Oman Avenues یکی از مکان‌هایی است که مردم می‌توانند از نوشیدنی‌ها و سرگرمی‌ها لذت ببرند و انواع محصولات را زیر یک سقف تهیه کنند. مطمئن شوید که این مرکز در لیست مکان‌هایی که خرید حداقل یک بار باید از آن بازدید کنید، وجود دارد.

آدرس: Sultan Qaboos St, Muscat, Oman

برترین جاذبه ها: معماری بی نظیر مرکز خرید

ساعت کار: 10 صبح الی 12 صبح

2. Muscat Grand Mall

مرکز خرید بزرگ مسقط با بیش از ۱۵۰ فروشگاه خرده‌فروشی، به دلیل اینکه مجموعه ای از فروشگاه های مدرن و بازار سنتی عربی است، شهرت دارد. یکی از بهترین مراکز خرید مسقط و البته یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در خاورمیانه، مرکز خرید بزرگ مسقط است که با گردشگران و مردم محلی شلوغ می‌شود. مردم اغلب مرکز خرید بزرگ مسقط را برای فودکورت، سالن تفریحی و سینما انتخاب می کنند. بنابراین، اگر هنوز از مرکز خرید بازدید نکرده اید، با دوستان خود برنامه ریزی کنید و بهترین لحظات سفر خود را سپری کنید.

آدرس: OM, Dohat Al Adab St, 113, Oman

برترین جاذبه ها: فودکورت، سالن سرگرمی و سینما

ساعت کار: 8 صبح تا 12 صبح

3. Muscat City Centre

Muscat City Centre

اولین و بزرگترین مرکز خرید در مسقط، مرکز خرید شهر مسقط است که هر سال بیش از 11 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. این مرکز تجاری که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز نموده، خانه بیش از 220 برند بین المللی است که اگر از علاقمندان به مد و خرید از برندها باشید، در این مرکز خرید میخکوب خواهید شد. Carrefour hypermarket, home Centre, marks and spencer, Zara و Sun and Sand Sports  برخی از فروشگاه‌های بزرگ این مرکز خرید هستند. مردم حتی می توانند به تماشای فیلم در سینماهای VOX بروند و از بهترین غذاهای رستوران ها استفاده کنند. “مجید الفتیم” مالک یکی از بهترین مراکز خرید مسقط، شعار “مردم بهترین زمان زندگی خود را در این مرکز خرید خواهد داشت” را برای مرکز خرید شهر مسقط برگزیده است.

آدرس: Al، Seeb St, Muscat, Oman

برترین جاذبه ها: سینماهای وکس، هایپرمارکت، برند home Centre ، برند مارک و اسپنسر

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه و جمعه 10 صبح تا 12 صبح

4. Panorama Mall

مرکز خرید پانوراما که در سال 2005 افتتاح شد، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسقط و خانه برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها مانند سینمای شهری، لوازم خانگی Awani، مرکز سرگرمی خانوادگی زیردریایی زرد و فروشگاه بزرگ Twenty4 است. پس از خرید در مرکز خرید، مردم می توانند از برخی از رستوران های خوب مسقط، کافه ها و فودکورت دیدن کنند.

این مرکز خرید به پیروی از شعار “انتخاب های بهتر، هر روز” اعتقاد دارد. که در راستای این شعار، شما در پانوراما هر آنچه انتظار داشته باشید، پیدا خواهید کرد. پس با خیال آسوده از بهترین لحظات سفر در پانوراما لذت ببرید.

آدرس: Al Ghubrah St, Muscat, Oman

برترین جاذبه ها: سالن سرگرمی برای خانواده ها

زمان: 9 صبح الی 11 شب

5. Qurum City Centre

مسقط

یکی از مکان‌های بسیار دیدنی در مسقط، Qurum City Centre با بیش از 80 فروشگاه، شامل 11 رستوران، فروشگاه های پوشاک، لوازم خانگی، هایپر مارکت و مجموعه سینماهای  VOX است. Qurum City Centre یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسقط بوده که همه چیز را زیر یک سقف برای خریداران فراهم نموده است. این یکی از ایده آل ترین مکان ها برای لذت بردن از خرید است، بنابراین سعی کنید بازدید از آن را از دست ندهید.

آدرس:  City Center, Muscat 134, Oman

برترین جاذبه ها: هایپرمارکت، اچ اند ام، مجتمع سینمایی VOX

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه و شنبه 10 صبح تا 11 شب

6. Oasis Mall

مرکز خرید Oasis از طیف وسیعی از مارک‌ها و فروشگاه های کفش، لوازم الکترونیکی، ورزش و اوقات فراغت، زیبایی، سلامت و تندرستی، غذا و نوشیدنی، سرگرمی و هدایا را در یک ساختمان کنار هم جمع نموده است. گردشگران و افراد محلی که از این مرکز خرید بازدید می کنند، امکان استفاده از پارکینگ رایگان را دارند. در لیست بازدید از بهترین مراکز خرید مسقط، Oasis را فراموش نکنید، چرا که علاوه بر خرید، در این مرکز خرید می توانید ورزش کنید یا برای اقامت، هتل های آن را انتخاب نمایید.

آدرس: Madinat Sultan Qaboos St., Al Khuwair, Oman

برترین جاذبه ها: هتل ها، مجموعه تناسب اندام و سلامتی

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه تا شنبه 10 صبح تا 12 صبح

7. Al Araimi Boulevard

مسقط

بلوار العرایمی بیش از 200 فروشگاه و یک سینمای 4 بعدی را در خود جای داده است که از جاذبه‌های اصلی آن است. مردم می توانند به خواربارفروشی در مرکز خرید بروند و برای خرید مواد غذایی خود خرید کنند یا از پارک ترامپولین و مرکز واقعیت مجازی در مرکز خرید لذت ببرند. در مغازه ها انواع برندهای بین المللی از جمله بهترین جواهرات به فروش می رسد. مردم نیازی به رفتن به جای دیگری ندارند و می توانند تمام نیازهای خرید خود را در اینجا برآورده کنند، این یکی از ویژگی های مشترک بهترین مراکز خرید مسقط است.

آدرس: Seeb, Oman

برترین جاذبه ها: پارک ترامپولین

ساعت کار:  یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه 10 صبح تا 12 ظهر

8. Mall of Oman

مرکز خرید عمان بزرگترین سینماهای VOX و بزرگترین مرکز سرگرمی خانواده را در خود جای داده است. یک پارک برفی سرپوشیده، هایپرمارکت، و فروشگاه های برند پوشاک مانند  ابرکرومبی و فیچ در مرکز خرید عمان وجود دارند. به گفته مسافران، مرکز خرید عمان یکی از محبوب ترین مکان های خرید است که حداقل یک بار در سفر به مسقط می بایست از آن بازدید کرد. پس در برنامه بازدید از بهترین مراکز خرید مسقط، مرکز خرید عمان یکی از بازدیدهای قطعی خواهد بود.

آدرس: جاذبه های برتر: سینماهای VOX، سالن سرگرمی برای خانواده ها

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه و جمعه 10 صبح تا 12 صبح

9. Palm Mall

مسقط

پالم مال که به عنوان یکی از شیک‌ترین مراکز خرید در مسقط شناخته می‌شود مدتی است که به مرکز خرید مسقط تغییر نام داده، و محل پارک برفی به مساحت 5600 متر مربع است. در این مرکز خرید، علاوه بر خرید هدایا و سوغاتی، می توانید از غذاهای متنوع فودکورت لذت ببرید و یا در سینما به تماشای جدیدترین فیلم ها بنشینید. همچنین این مرکز خرید خانه آکواریوم عمان است که بیش از 30000 حیوان دریایی و 1000 نوع ماهی دارد. پالم مال یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مسقط است که می توانید در کنار ساحل از خرید خود لذت کامل را ببرید.

آدرس: A Salam St, Seeb, Oman

برترین جاذبه ها: آکواریوم عمان

ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 12 ظهر و پنجشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 1 بامداد

بلیط هواپیما را همین حالا رزرو کنید و به یک خرید حسابی در مسقط بروید!

سوالات متداول

از کدام مراکز خرید مسقط باید بازدید کرد؟

مرکز خرید عمان اونیز، مرکز خرید بزرگ مسقط، مرکز خرید شهر مسقط، مرکز خرید پانوراما، مرکز خرید قروم، مرکز خرید واحه، بلوار العرائمی، مرکز خرید عمان، مرکز خرید پالم مال از جمله بهترین مراکز خرید مسقط هستند که افراد باید حداقل یک بار از آنها بازدید کنند.

بزرگترین مرکز خرید در مسقط کدام است؟

مرکز خرید Oman Avenues Mall بزرگ‌ترین مرکز خرید در مسقط است. که به دلیل دارا بودن انواع برندها به عنوان یک جاذبه توریستی نیز در هر محسوب می گردد.

چه فروشگاه هایی در بهترین مراکز خرید مسقط وجود دارند؟

اقلامی مانند جواهرات، لباس، کفش و موارد دیگر در مراکز خرید مسقط برای بازدید و خرید افراد وجود دارند.

مسقط به چه دلیل معروف است؟

پایتخت عمان که با کوه های خیره کننده، سواحل فیروزه ای و مناظر باورنکردنی احاطه شده است، یک مقصد گردشگری ایده آل است. این شهر به خاطر غذاهای دریایی، بازارهای سنتی، متنوع ترین مراکز خرید و فعالیت های ماجراجویی شهرت دارد.

چند روز می توان در مسقط سپری کرد؟

در مجموع 2-3 روز برای کشف شکوه و عظمت شهر کافی است. می توانید در اطراف شهر قدم بزنید و با فرهنگ عمانی آشنا شوید، غذاهای لذیذ را بچشید، و بهترین سوغاتی های سنتی را از بهترین مراکز خرید مسقط خریداری نمایید.

بهترین زمان برای بازدید از مسقط چه زمانی است؟

اکتبر تا مارس بهترین زمان برای بازدید از مسقط است زیرا آب و هوای مطبوعی دارد. مردم می توانند از خرید و چشیدن طعم بهترین غذاها لذت ببرند.

نظرات کاربران