مسقط

بهترین تفریحات شبانه مسقط؛ شب های عربی چگونه است؟

مسقط یکی از مقاصد گردشگری مهم برای تجربه زندگی شبانه است. این شهر مناظر عالی، قلعه های خیره کننده، بیابان ها و ساختمان های مدرن جذابی را برای بازدید در سفر دارد. این شهر برای گذراندن تعطیلات همراه با خانواده یا دوستان گزینه ای ایده آل خواهد بود. این شهر هرگز نمی خوابد و مرکز سرگرمی کسانی است که شب ها در خیابان ها پرسه می زنند! اگر عاشق پرسه زدن با آسمان شب بالای سرتان هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا  بهترین تفریحات شبانه مسقط را بررسی کنیم؛ شاید برای رزرو بلیط هواپیما آنلاین وسوسه شدید!

1. کافه Rockbottom

کافه مسقط

مسقط رستوران های بسیار خوبی برای گذراندن یک شب فوق العاده فراهم کرده است، اما اگر به‌دنبال مکانی هستید که موسیقی زنده نیز ارائه می‌دهد، Rockbottom Cafe بهترین است. کافه Rockbottom دارای موسیقی زنده، دی جی ها و همچنین یک پیست رقص است که هر شب برنامه های شادی برای مهمانان دارند. در کنار موسیقی زنده، می‌توانید از کوکتل‌های بدون الکل کافه راک‌باتم و همچنین غذاهای خوش طعم آن ها لذت ببرید! بنابراین، همراه با همسفرهایتان می توانید یکی از بهترین تفریحات شبانه مسقط را در کافه راک باتم تجربه کنید.

آدرس: Al Qurm | Ramee Guestline Hotel, Muscat 113, Oman

2. خانه اپرای سلطنتی؛ یکی از معروف ترین تفریحات شبانه مسقط

خانه اپرای سلطنتی در نوع خود برای تجربه بهترین تفریحات شبانه مسقط، بی نظیر است! این خانه اپرا دارای شگفت انگیزترین طراحی های داخلی با سنگ مرمر و چوب منبت کاری شده است که این مکان را به مکانی جذاب برای آمدن و لذت بردن از یک نمایش اپرا تبدیل می کند. در خانه اپرای سلطنتی مسقط، قطعا نام هنرمندان آشنایی را خواهید یافت که بیش از پیش شما برای رزرو نمایش وسوسه خواهند کرد. اجراهای آیدا، سیندرلا، دریاچه قو و همچنین چندین نمایش مختلف با موسیقی سنتی عربی محبوب ترین برنامه های این سالن بین گردشگران است.

مدت زمان اجرای برنامه ها: 4 ساعت

3. بازار Mutrah

کافه مسقط

اگر حال و هوای خرید در سفر داشتید، پس بازار Mutrah مکان مناسبی برای شماست. این بازار برای خریدهای خیابانی و سرک کشیدن در عتیقه فروشی های عمانی و هندی، شما را ذوق زده خواهد کرد. بازار Mutrah  در مرکز کورنیش، در شهر قدیمی، درست در سمت بندر و نزدیک ایستگاه تاکسی قرار دارد. فراموش نکنید اگر برای تجربه بهترین تفریحات شبانه مسقط، به این بازار رفتید، تا می توانید برای خریدتان چانه بزنید.

مدت زمان گشت در بازار : 5 ساعت

4. غذاخوری الغزال

اگر به دنبال یک شب شگفت انگیز با دوستان خود هستید، این مکان مناسب برای شماست! الغزال یکی از بهترین تفریحات شبانه مسقط است و همه در مسقط از آن لذت می برند! الغزال با انواع غذاها و نوشیدنی ها برای سرگرمی میهمانان میز بیلیارد و همچنین تخته دارت نیز دارد. البته اگر آخر هفته به الغزال سری بزنید، می توانید از اجرای زنده موسیقی عربی نیز بهره ببرید.

آدرس: InterContinental Hotel Al Kharjiya Street, Muscat, Oman

5. موترا کورنیش

کافه مسقط

این مکان برای یک پیاده روی خوب در شب با دوستان ایده آل است. Mutrah Corniche منطقه بندری شهر بوده و حدود 3 کیلومتر امتداد دارد. در اینجا می توانید باغ های سرسبز، حوض ها و فواره ها و مساجد زیبا را ببینید. همچنین یک بازار ماهی بزرگ در این منطقه برپاست که شما می توانید به آنجا بروید تا نگاهی به صید روزانه داشته باشید. موترا کورنیش یکی دیگر از بهترین تفریحات شبانه مسقط است که در آن کشتی سنتی عربی معروف به کشتی پادشاه و کشتی های کروزی که بر روی آب لنگر انداخته اند را می توانید نظاره کنید.

آدرس: Corniche, Oman

6. کوپاکابانا از بهترین تفریحات شبانه مسقط

کوپاکابانا یک کلوپ شبانه، دارای شب های موضوعی از جمله شب های عربی، شب های دیسکو و غیره است. اگر دوست دارید با دوستان خود به یکی از بهترین تفریحات شبانه مسقط بروید و از موسیقی و نوشیدنی های عالی لذت ببرید، این مکان برای شما مناسب است. با غروب خورشید، به این باشگاه بروید زیرا مرکز تفریحات شبانه است!

آدرس: Muscat Grand Hyatt, Shatti Al Qurm, Muscat, Oman

7. تور شبانه مسقط

کافه مسقط

زندگی شبانه در مسقط فوق العاده است. از آنجایی که بهترین تفریحات شبانه مسقط عملا بی پایان هستند، ممکن است با این موضوع مواجه شوید که ندانید از کجا شروع کنید. شما در سفر زمان محدودی در شهر دارید، بنابراین می‌خواهید از زمان خود در آنجا نهایت استفاده را ببرید. بنابراین بهترین راه، انتخاب و رزرو یکی از تورهای شبانه مسقط همراه با راهنمای محلی است. در طول این تور که همراه با شام خواهد بود، راهنمای شما اطلاعات خوبی در مورد مکان های دیدنی شهر در اختیارتان قرار خواهد داد.  

مدت زمان تور: 4 ساعت

8. سفر با کشتی درامتداد غروب آفتاب

برای آغاز بهترین تفریحات شبانه مسقط، هیچ راهی به اندازه یک سفر دریایی در غروب آفتاب برایتان خاطره انگیز نخواهد بود. تصور کنید یک کشتی کروز که در حقیقت یک کشتی سنتی عربی است از بندر مسقط شما را در امتداد غروب خورشید به سواحل عمان ببرد. قطعا این فرصتی است که نمی شود به سادگی از کنار آن گذر کرد.

مدت زمان گشت: 2 تا 10 دقیقه

نظرات کاربران