Bait Al Luban Omani Restaurant

بهترین رستوران های مسقط؛ از رستوران Shiraz تا رستوران china mood!

 بسیاری از ما در سفر اهل امتحان کردن غذاهای محلی و جدید هستیم، بنابراین طبیعتاً هر زمان که به مکان جدیدی سفر می کنیم همیشه در جستجوی غذا خوردن در محبوب ترین مکان های مقصد مورد نظرمان هستیم. در این مقاله رستوران Ubhar، رستوران عمانی Bait Al Luban، The Beach Restaurant و رستوران های محبوب دیگر در مسقط را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای تجربه بهترین طعم ها در سفر به مسقط آماده شوید. آماده آشنایی با بهترین رستوران های مسقط هستید؟

Ubhar Restaurant

Ubhar Restaurant

رستوران Ubhar، یکی از بهترین رستوران های عمانی در مسقط  است که بهترین غذاهای خاورمیانه را سرو می کند و مهمان نوازی عالی عمانی را به مهمانان خود ارائه می دهد. اوبهار که برای تجربه سرو غذا با توجه به فرهنگ غنی عمان طراحی شده است، از نام یک شهر قدیمی که به گفته آنها در بخش های جنوبی شهر مدفون شده، نامگذاری شده است. غذا و فضای داخلی این رستوران انعکاسی از فرهنگ و میراث شهر قدیمی عمان هستند.

Bait Al Luban Omani Restaurant

این رستوران به خاطرغذاهای برنجی ادویه دار و گوشت های کبابی و غذاهای عمان که در منوی خود ارائه می دهد محبوب است. رستوران AL Luban با منظره ای خیره کننده ای که از دریا دارد، یکی از بهترین رستوران های مسقط محسوب می شود. این رستوران به دلیل ارائه بهترین صبحانه در مسقط به طور گسترده ای شناخته شده است و غذاهای سنتی را به مهمانان خود ارائه می دهد که می توانید در کنار خانواده هر وعده غذایی را می خواهید در این رستوران انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

The Beach Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران های مسقط که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، The Beach at The Chedi است، که ترکیبی فوق العاده از غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را سرو می کند. دکور آتش، نورپردازی ظریف و موقعیت دیدنی در کنار ساحل، این رستوران را تبدیل به محیطی لوکس کرده است، همچنین منوی متنوع  این رستوران هر نوع سلیقه ای را از خود راضی نگه می دارد. می توانید از منظره حیاط ساحلی وسیع رستوران لذت ببرید و یا در فضای سرپوشیده با معماری خاص غذای خود را سرو کنید و از گذراندن وقت خود لذت ببرید.

Begum’s

Begum's

برای امتحان کردن غذاهای سنتی هندی ، به مسافران مسقط توصیه می‌شود که از Begum’s دیدن کنند. رستوران بیغمس یک غذاخوری دنج است که تلاش میکند دستور العمل های خانگی را با بهترین کیفیت به مهمانان خود ارائه دهد، ازدحام جمعیت رستوران بیغمس نیز نشان دهنده ی کیفیت بالای غذاهای این رستوران است.

Al Angham Oman

از رستوران Al Angham در خانه اپرای رویال مسقط لذت ببرید، این رستوران مکان بسیار محبوب و تماشایی برای سروغذا در مسقط است. Al Angham به مهمانان خود اتاق ناهارخوری هنر و صنایع دستی سنتی ارائه می دهد و غذا در این رستوران به شیوه ای درجه یک سرو می شود. اگر قصد دارید به رستوران الانگهام بروید، از بهترین غذاهای آن مانند شیوا، جریس و حلواز عمانی غافل نشوید.

Mumtaz Mahal Restaurant

یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های مسقط، ممتاز محل است که غذاهای اصیل هندی را ارائه می دهد. این رستوران دارای چندین سالن غذاخوری با تزئینات زیبا و همچنین یک فضای نشیمن در تراس با فضایی خیره کننده است. این رستوران 10 بار در عمان جایزه “بهترین رستوران هندی” را به دلیل تهیه غذاهای اصیل و کلاسیک هندی دریافت کرده است.

D’Arcy’s Kitchen

D'Arcy's Kitchen

آشپزخانه D’Arcy در قلب مسقط شبیه یک خانه انگلیسی است. طراحی این رستوران بسیار ساده و زیبا است و محیطی صمیمانه و گرم دارد، غذاهای D’Arcy نیز در بین گردشگران سراسر عمان بسیار محبوب است. این رستوران یک مکان عالی برای سرو ناهار است، همچنین صبحانه تمام روز به مهمانان ارائه می دهد که یافتن آن در عمان سخت است، برای همین هر ساعتی از روز می توانید از صبحانه این رستوران استفاده کنید.

Turkish House Restaurant

عمان دارای تنوع گسترده ای از بهترین غذاهای دریایی است. برای همین پیشنهاد می کنیم در سفرتان به مسقط از خانه ترک بازدید کنید. این رستوران که در نزدیکی دریای آرام عمان قرار دارد، یک سالن غذاخوری زیبا و بزرگ دارد. ما به شما توصیه می کنیم بشقاب حمص بزرگ آن را سفارش دهید که شامل حمص تازه، سالاد الویه، بابا غنوش، لبنه و چاتنی گوجه فرنگی به همراه نان ترکی تازه و بیضی شکل با سیاه دانه است.

Kargeen Restaurant

اگر به دنبال یک تجربه اصیل عمانی هستید، کافه Kergeen برای شما گزینه مناسبی است. این رستوران که در قلب مجموعه قابوس واقع شده، انتخابی جذاب برای صرف غذا در فضای باز به سبک مجلسی است که با فرش ها و خودروهای قدیمی تزئین شده و جای مناسبی برای استراحت است. درختان نخل و گیاهان و تزئینات درخشان و پررنگ که حیاط را پر کرده، در شب روشن می شوند و یک محیط عالی برای یک غذای به یاد ماندنی را برای مهمانان ایجاد می کند.

Zen Asian Bistro Oman Avenues Mall

Zen Asian Bistro Oman Avenues Mall

این رستوران بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند علاوه بر این که غذاهای گوشتی بخورند، خودشان آن را بپزند. zen شرایطی را برای مهمانان خود فراهم کرده تا بتوانند غذای مد نظر خود را روی میز بپزند. انتخاب غذاهای تنوری، گریل، دسرها و شیرینی های عمدتاً آسیایی در منوی این رستوران از بهترین گزینه هایی هستند که باید آن ها را امتحان کنید.

The Restaurant at Crowne Plaza Muscat

این رستوران ساحلی در هتل چدی، درست در ساحل خیره کننده مسقط واقع شده است. رستوران Crowne Plaza با ارائه یک تجربه عالی فضای داخلی شیک و مدرن، پاسیو فضای باز تجربه جدید را برای صرف غذا به مهمانان خود ارائه می دهد. شما همچنین می توانید بخش های خصوصی این رستوران را برای خلوت کردن های دوستانه رزرو کنید و با سفارش غذاهای اروپا، آسیا، هند و خاورمیانه، از وقت خود لذت ببرید.

تا به الان شما کدام یک از بهترین رستوران های مسقط را انتخاب کرده اید؟

Bin Ateeq

بن عتیق باید در لیست رستوران های شما باشد تا نگاهی اجمالی به مهمان نوازی سنتی عمانی داشته باشید. چیدمان صندلی این رستوران خاص است و می توانید غذا را با دست خالی یا کارد و چنگال بخورید. با رفتن به این رستوران خود را برای لذت بردن از انواع غذاهای عمانی مانند کبسا، مکبوس و حلوا آماده کنید.

The Pavilion

The Pavilion

در قصر آل بوستان، هتل A Ritz-Carlton، عمان رستوران وجود دارد که هر ساعتی از روز بخواهید، می توانید به این رستوران سر بزنید و از غذاهای دریایی، اروپایی، مدیترانه ای، باربیکیو، غذاهای گریل لذت ببرید. همچنین می توانید میز خود را برای ناهار یا آخر شب در فضای باز یا بخش خصوصی این رستوران رزرو کنید، اگر با ماشین به این رستوران می روید نگران نباشید زیرا می توانید از پارکینگ آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر کودک همراهتان است این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید، زیرا صندلی‌های کودک نیز در آن موجود است.

Paul

پاول یک غذاخوری زنجیره ای کاملاً بزرگ و معروف است که در بسیاری از کشورها شعبه دارد. این غذاخوری اصالتاً فرانسوی است و تخصص آشپزهای آن در پخت نان و شیرینی است.  بنابراین در بیشتر مغازه ها غذای آن محدود است، سالاد، نان تست فرانسوی، سوپ و کروک از جمله غذاهایی هستند که می توانید آن ها را سفارش دهید.

Fresco Al Marina

بلو مارلین در دو و نیم مایلی جنوب مسقط واقع شده است. این مکان زیبا که مجموعه‌ای دل‌انگیز از ماهی‌های تازه صید شده و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند، هم در بین قایق‌رانان و هم در میان گردشگران بسیار محبوب است. می توانید از تراس بلو مارلین مناظر خارق‌العاده مارینا را تماشا کنید یا در رستورانی با تهویه مطبوع از آفتاب دور شوید و استراحت کنید.

China Mood

China Mood

هتل ریتز کارلتون در کاخ البوستان واقع شده و یک رستوران مجلل به نام China Mood دارد. این رستوران لوکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خوردن غذاهای چینی است، غذاهایی مانند بره سرخ شده در تابه، اسپرینگ رول اردک، کوفته‌های فوی گراس، و همچنین اردک پکن همراه با سس آلو و پنکیک در این رستوران قابل سفارش هستند. همچنین در این رستوران هر از گاهی یک منوی سرآشپز ویژه وجود دارد تا بتوانید غذاهای ویژه China Mood را امتحان کنید.

Al Tanoor

این رستوران به خاطر غذاهای کلاسیک منطقه خلیج عربی در فضای سنتی عمان در بین گردشگران شناخته شده است. فضای منحصر به فرد خاورمیانه و غذاهای لذیذ ترکی، لبنانی، یونانی، ایرانی و هندی از خصوصیات این رستوران است که به مهمانان ارائه می شود. در Al Tanoor شما می‌توانید از تجربه ایده‌آل عمانی که شامل ایستگاه‌های غذاخوری باز و متفاوت است، از سفارش غذای مورد علاقه تان لذت ببرید.

Bait Al Bahr

در محدوده هتل Shangri-la Barr Al Jissah Muscat، رستوران غذاهای دریایی لوکسی به نام Bait Al Bahr قرار دارد که به دلیل ارائه صیدهای تازه روز از خلیج عمان، بسیارمشهور است. این هتل درست در ساحل بین هتل های الواها و ال بندر که مجموعه شانگری لا را تشکیل می دهند، واقع شده است. علاوه بر صید تازه غذاهای دریایی که از شاه ماهی عمانی گرفته تا ماهی باس، میهمانان می توانند از هر انتخابی که برای سفارش کبابی، بخارپز یا سرخ شده دارند، لذت ببرند.

Asado South American Steakhouse

Asado South American Steakhouse

اگر بعد از کاوش در عمان هوس خوردن یک استیک گوشت لذیذ کردید، هیچ گزینه بهتری از استیک هاوس آمریکای جنوبی، واقع در شرایتون عمان وجود ندارد. این رستوران طیف گسترده ای از گوشت های مختلف را به مهمانان ارائه می دهد. طراحی استیک هاوس بسیار شیک است و غذاهای دیگری مانند کیک موش انبه برزیلی را در منوی خود جای داده است که می توانید علاوه بر استیک آن ها را سفارش دهید.

Tuscany

رفتن به یک رستوران ایتالیایی با آشپزخانه اوپن و اجاق چوبی و طراحی خاص مانند معبد رومی، در مسقط ارزش دیدن را دارد. توسکانی از آنجایی که یکی از بهترین رستوران های مسقط است، جذابیتی دارد که با هیچ رستوران دیگری قابل مقایسه نیست. اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و هوس پیتزا و پاستا کردید، پیشنهاد می کنیم سری به این رستوران بزنید.

Grand Hyatt Muscat

قوی‌ترین حضور ترک‌ها در مسقط را می‌توان در Grand Lounge احساس کرد، جایی که نان‌های ترکی، پیده، کباب و ماست‌های مخصوص در رستورانی بزرگ و چشمگیر سرو می‌شود که می‌تواند در هر شب هفته پذیرای جمعیت بی‌شماری باشد. در انتهای سرو غذا نیز با قهوه ترک در فنجان های نقره ای پرآذین، از شما پذیرایی خواهد شد.

The Edge

The Edge

Edge تجربه غذاخوری در فضای باز را به شما ارائه می دهد که در هیچ کجای عمان نظیرش را پیدا نخواهید کرد. در حالی که در بالای صخره مشرف به ساحل خصوصی نشسته اید، از یک منوی ترکیبی هیجان انگیز شرق و غرب می توانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید. فراموش نکنید که Edge به دلیل تجارت در ماه های گرم تابستان بسته است.

Taybat Restaurant

این رستوران یک بوفه مجلل از غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام به مهمانان خود ارائه می دهد.

اگر در هتل گرند میلنیوم مسقط اقامت داشته باشید می توانید به خود فرصت رفتن به این رستوران را بدهید و علاوه بر غذاهای لذیذ آن از خدمات کارکنان خوش برخورد نیز لذت ببرید.

Bahriyat Restaurant

طراحی فضای این رستوران بسیار خاص و زیبا است و غذاهای دریایی فوق العاده ای را در منوی خود جای داده که قطعا طعمشان برای همیشه به یادتان خواهد ماند. یکی از مزیت های این رستوران این است که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید، زیرا در مرکز شهر واقع شده است. همچنین اگر بعد از گشت و گذار دوست داشتید به ناهار بروید، با یک ناهارخوری بسیار خوب با خدمات و کارکنان عالی رو به رو خواهید شد.

Shiraz Restaurant

Shiraz Restaurant

در این رستوران می توانید غذاهای کلاسیک ایرانی و ناهار خوری های معتبر اصیل را که بر اساس قرن ها هنر آشپزی شکل گرفته اند، تجربه کنید. علاوه بر آن می توانید گرمای مهمان نوازی ایرانیان را در بهترین رستوران ایرانی مسقط، یعنی شیراز، احساس کنید. اگر به مسقط سفر کردید و هوس غذای ایرانی به سرتان زد حتما سری به این رستوران بزنید، همچنین می توانید در رستوران شیراز از فضای باز آن استفاده کنید.

Come Prima

وقتی نوبت به صرف شام روی صخره ای با منظره اقیانوس می رسد، این رستوران باید انتخاب اصلی شما باشد. پیشنهاد می کنیم برای شروع به عنوان پیش غذا سوپ میل کنید. سپس پیتزای اجاق سنگی، ماکارونی و یا گریل را به عنوان غذای اصلی انتخاب کنید. همچنین اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید  کالاماری فیرتی را از دست ندهید که طعم فوق العاده ای دارد. سپس به عنوان دسرفوندانت شکلاتی را برای اختتامیه انتخاب کنید، مطمئن باشید از سفارش هایتان پشیمان نخواهید شد.

Zahr El Laymoun Muscat  

صندلی‌های نیمکتی با کوسن‌های رنگارنگ روی سنگفرش این رستوران لبنانی حال و هوای خاصی به آن بخشیده، تا شبی خاطره انگیز برایتان رقم بخورد. این رستوران لبنانی بسیارفضای دلنشین، دنج و آرام است، و اگر به غذاهای عربی و دریایی علاقه دارید گزینه ی خوبی برای گذراندن وقتتان در کنار دوستان یا خانواده است.

Rozna Restaurant

Rozna Restaurant

این رستوران به سبک یک قلعه ساخته شده که حال و هوای متفاوتی را با رفتن به آنجا تجربه خواهید کرد، ساختمان تاج‌دار این رستوران دارای حیاطی سرپوشیده است.بنای این قلعه به زیبایی ساخته شده است که فرهنگ عمان را از درون و بیرون به نمایش می گذارد، همچنین در این رستوران مهمان نوازی عمانی بسیار خوب به نمایش گذاشته شده است.

Dukanah Cafe

برای امتحان نه تنها غذاهای عمانی، بلکه نمایشی از خانه قدیمی مسقط، کافه دوکانا یک مقصد سرگرم کننده است، به خصوص برای صبحانه.این کافه در بین افراد محلی بسیار محبوب است، پیشخدمت ها لباس های سنتی عمانی پوشیده اند، فضای داخلی به گونه ای ساخته شده است که احساس کنید جایی در بیابان هستید. و از همه مهمتر غذا آن بسیار خوشمزه و لذیذ است. اگر دوست دارید یک وعده خود را به غذاهای عمانی اختصاص دهید، رفتن به این رستوران را در برنامه سفر خود بگنجانید.

La Brasserie Restaurant  

La Brasserie که غذاهای خوشمزه فرانسوی را در رستورانی روبروی بازار ماهی در Mutrah سرو می‌کند، مکان مناسبی برای خوردن قهوه و شیرینی در تور پیاده روی مسقط است.

City Tower Grill Restorant and Cafe

City Tower Grill Restorant and Cafe

نام کاملاً نامربوط این مکان را نادیده بگیرید و یک تخم مرغ و آب پرتقال تازه با منظره قلعه Al Mirani را در این کافه خیابانی میل کنید، به خصوص اگر خسته باشید، ایده آل ترین جا برای استراحت است.علاوه بر این ها غذاهای بسیار خوشمزه با قیمت های ارزان را به شما ارائه می دهد، مخصوصاً برای مرکز مسقط، جایی که پیدا کردن غذای با کیفیت با قمیت مناسب سخت است. در این رستوران می توانید از غذاهای محلی گرفته تا همبرگرهای جهانی و پیتزا و .. سفارش دهید.

CHAR

فراموش نکنید که قبل از رفتن به این رستوران حتما میز خود را رزرو کنید.این رستوران عالی با غذاهای بسیار خوشمزه، فضای دلنشینی بخصوص در بخش خارجی و در کنار استخر دارد. پیشنهاد می کنیم تارتار ماهی تن این رستوران را حتما امتحان کنید.

Siddharta Lounge by Buddha-Bar Muscat

این رستوران لوکس با معماری فوق العاده دارای استخر، سالن و پشت بام است. محیطی ایده‌آل برای گذراندن تمام روز و شب، و حتی آخر شب که فضای آرامی دارد؛ اما حتما قبلا از رفتن باید میز خود را رزرو کنید. اگر به جاهای لوکس علاقه دارید پیشنهاد می کنیم در سفرتان به مسقط سری به آن بزنید و برای شروع سوشی به همراه نوشیدنی های مخصوص سفارش دهید.

Ba Ban

Ba Ban

بابان حال و هوای خود را از قلب تپنده شانگهای می گیرد که در ناحیه ای به نام بوند قراردارد. تیم با استعداد آشپزی چینی این رستوران همیشه در حال پختن غذاها برای یک منوی معتبر با الهام از آشپزخانه های چین هستند، که با رفتن به آن جا متوجه خواهید شد که در کار خود بسیار موفق شده اند.

Old Turkish Restaurant & Coffee Shop  

رستوران عالی، محیط خوب، اتاق خانوادگی بسیار تمیز و مرتب در شرایط کووید از مزیت های این رستوران است. غذاهای ترکی در این رستوران طرفداران زیادی دارد، همچینین سوپ، غذاهای دریایی، سالاد یونانی، گریل ترکی مخلوط، هوموس و موتابل، ترشی سرکه و در نهایت بستنی ترکی و باقلوای شیرین از دیگر غذاهایی هستند که در منو به چشم میخورند و می توانید آن ها را سفارش دهید. خدمات این رستوران بسیار خوب و سریع است. پیشخدمت ها رفتاری بسیار خوب و مودبانه مهمانان دارند که باعث می شود دوباره به آن جا بازگردید.

Aroos Al Bahar – Fishers Grilled

بهترین گزینه برای خوردن ماهی، با توجه به قیمت و کیفیت عروس البحر است. در این رستوران ماهی همیشه تازه و آماده انتخاب است، به سادگی با سلیقه و درخواست شما کباب می شود. این رستوران دریایی مملو از مردم محلی است، مگر اینکه به دنبال فضایی پر زرق و برق باشید.

همین حالا برای تجربه سرو غذای عربی در بهترین رستوران؛ بلیط هواپیما تهران مسقط را رزرو کنید!

نظرات کاربران