بهترین مراکز خرید رامسر

بهترین مراکز خرید رامسر؛ از بازار ماهی فروشان تا مرکز خرید مروارید سبز

کمتر کسی است که اسم رامسر به گوشش بخورد و دلش برای زیبایی‌های بهشتی‌ این شهر غنج نرود. از جنگل‌های سبز و پررمز‌وراز تا خط آبی نیلگون دریا بگیرید تا مردم خونگرم و بازار سنتی، رامسر را به عروس شهرهای مازندران تبدیل می‌کند. این شهر زیبا علاوه بر زیبایی‌های بهشتی‌اش،  مراکز خرید شیک و سنتی جذابی را در خود جای داده است. مراکز خریدی که قصد داریم در این مقاله از سه‌کلیک به آن‌ها اشاره کنیم. پس با بهترین مراکز خرید رامسر همراه ما باشید.

بلیط هواپیما

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بازار سنتی رامسر؛ عطر خوش اصالت

بهترین مراکز خرید رامسر

شمال علاوه بر جاذبه‌های طبیعی زیبایش، دارای بازارهای سنتی خوش حس‌وحالی است که قدم زدن میان پیاده‌روهای باریک آن، حس طراوت و سرزندگی به وجود آدم می‌بخشد. بازار سنتی رامسر نیز از این قاعده مستثنی نیست. با گشت‌وگزار در این بازار که یکی از بهترین مراکز خرید رامسر است، می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه محلی، صنایع‌دستی زیبای منطقه و لباس‌های محلی تهیه کنید. مگر کسی هست که دلش سبزی‌های معطر، زیتون پرورده، ماست‌ و دوغ محلی، تخم‌مرغ محلی، ترشی، چای و خوراکی‌های خوشمزه دیگر شمال را نخواهد؟

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، بلوار مطهری، بین میدان امام خمینی و استاد مطهری

مرکز خرید آرامش؛ از بهترین مراکز خرید بین‌المللی رامسر

مرکز خرید آرامش، یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید رامسر است که با واحدهای تجاری متعدد در چند طبقه، محصولات و اجناس متنوع زیادی را عرضه می‌کند؛ اجناسی مانند مانتو، کیف، کفش، لباس مجلسی، لباس بچه‌گانه، خرده‌ریز، طلا و جواهر، لوازم جانبی و دیگر محصولات. البته این نکته را باید بگوییم که قیمت اجناس این مرکز خرید تقریبا بالا است. اما حتی اگر قصد خرید نداشته‌باشید، می‌توانید از دیگر امکانات مرکز خرید آرامش استفاده کنید؛ امکاناتی مانند شهربازی سرپوشیده برای کودکان، سینما، فودکورت و کافه. 

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، روبروی هتل قدیم رامسر

 فروشگاه ایران‌ کتان

بهترین مراکز خرید رامسر

نام این فروشگاه زنجیره‌ای که برای همه شما آشنا است. یکی از شعبه‌های ایران کتان در رامسر و در جاده رامسر به چابکسر قرار دارد. در ایران کتان که از بهترین مراکز خرید رامسر است، اجناسی مانند لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، همچنین لوازم جانبی و کیف و کفش به فروش می‌رسد.

آدرس: استان مازندران، رامسر، جاده رامسر به چابکسر، بعد از تله‌کابین

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

مرکز خرید نگین

مرکز خرید نگین نیز یکی از بهترین مراکز خرید رامسر است که کالاهایی مانند وسایل خانه و آشپرخانه، اقلام آرایشی و بهداشتی، لباس و… را درون خود دارد. این مرکز خرید از آرامش کوچک‌تر است و نزدیک هتل قدیم و کاخ موزه رامسر قرار دارد. شما می‌توانید بعد از گشت‌وگزار در این مرکز خرید، سری هم به هتل و کاخ بزنید و از معماری و مناظر شگفت‌انگیزش لذت ببرید.

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، بعد از میدان انقلاب، اواسط خیابان مطهری

مرکز خرید مروارید سبز

بعد از مرکز خرید آرامش و نگین، این مرکز خرید در لیست بهترین مراکز خرید رامسر قرار می‌گیرد. مروارید سبز، مرکز خریدی دوطبقه است که در آن لباس‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، کیف و کفش به فروش می‌رسد. همچنین از امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی سرپوشیده، فوتبال‌دستی، بولینگ و تیراندازی نیز برخوردار است.

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، بلوار معلم

فروشگاه تله‌کابین

بهترین مراکز خرید رامسر

در مجموعه گردشگری تله‌کابین رامسر علاوه بر تله‌کابین، شهربازی، تفریحات آبی و سالن همایش نیز وجود دارد. البته نباید از دو فرشگاه نوربرت و هالیدی که از بهترین مراکز خرید رامسر هستند و در این مجموعه قرار دارند، غافل شد. در این دو فروشگاه، انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه به فروش می‌رسد و شما می‌توانید علاوه بر تفریح در مجموعه تله‌کابین، لذت خرید را هم تجربه کنید!

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، کیلومتر پنج غرب رامسر

بازار ماهی‌فروشان

یک شمال است و یک بازار ماهی‌فروشان! بازار جدید ماهی‌فروشان را می‌توانیم در لیست بهترین مراکز خرید رامسر قرار دهیم؛ چراکه ماهی‌های تازه و خوشمزه زیادی را در 22 غرفه به فروش می‌رساند. لذت خوردن سبزی‌پلو با ماهی یا ماهی‌کبابی در شمال صفای دیگری دارد. پس اگراهل ماهی هستید، بازار ماهی‌فروشان رامسر گزینه خوبی برای شما است.

آدرس: استان مازندران، شهر رامسر، لپاسرک، جنب پل صفا رود

جمع‌بندی

رامسر شهر کوچکی است و مرکزخریدهای محدودی دارد، اما همان چندتا هم از بهترین مراکز خرید رامسر به حساب می‌آیند؛ مراکز خریدی که انواع و اقسام کالا را به فروش می‌رساند. اگر تجربه خرید در این مراکز را دارید، در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران