بهترین مراکز خرید کرمانشاه

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ از کجای کرمانشاه خرید کنیم؟

کرمانشاه یکی از بزرگترین شهرهای ایران است که در مرز غرب میانه قرار دارد. این شهر زیبا که یکی از شهرهای کردنشین ایران به شمار می‌آید از لحاظ تاریخی و فرهنگی جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. بازارهای سنتی این شهر با ظرافت و شکوه بی‌نظیری که دارد، از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی کرمانشاه محسوب می‌شود که برخی از آن‌ ها پس از ورود اسلام به ایران تأسیس شده است. کرمانشاه علاوه‌بر بازارهای زیبا و منحصربه‎‌فرد دارای مراکز خرید متعددی است که در سفر به کرمانشاه می‌توانید از این مکان‌ها خرید کنید و به عزیزانتان یک یادگاری از شهر زیبای کرمانشاه سوغاتی بدهید. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مراکز خرید کرمانشاه آشنا شوید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

مرکز خرید الهیه

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ مرکز خرید الهیه

یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی کرمانشاه مرکز خرید الهیه نام دارد. علاوه‌بر لباس مجلسی‌های خاص و زیبا مبلمان، وسایل منزل، طلا، جواهرات، لباس و سایر موارد در این مکان وجود دارد. مطمئن باشید که در این مرکز خرید تمام اقلام مورد نیازتان یافت می‌شود و دست خالی از آن بیرون نمی‌آیید. اگر شما هم جزو گردشگرانی هستید که قصد دارید به کرمانشاه سفر کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به این مرکز خرید که از بهترین مراکز خرید کرمانشاه است بزنید.

ساعت فعالیت: 9 صبح تا 10 شب

آردس: شهرک الهیه، خیابان کاشانی

شیطان بازار 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مانتو در کرمانشاه شیطان بازار است. شیطان بازار تنها مختص کرمانشاه نیست و ممکن است نام آن را در شهرهای دیگر هم شنیده باشید. این بازار در واقع نوعی بازار محلی است که فروشندگان زیادی در آن به فروش کالاهای خود مشغول هستند. در این بازار تقریبا همه چیز از میوه و سبزیجات گرفته تا خودرو فروخته می‌شود. با قدم‌زدن در این بازار محلی به خوبی با میراث و آداب‌ورسوم کرمانشاه آشنا می‌شوید.

آدرس: میدان عشایر، روبروی بیمارستان فارابی 

بازار کرمانشاه

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ بازار کرمانشاه

بازار کرمانشاه یکی از آثار تاریخی زیبا و منحصربه‌فرد این شهر است. قدمت این بازار به 150 سال پیش بازمی‌گردد و دارای تعدادی مسجد، قهوه‌خانه و تیمچه است که همین موارد باعث شده این مکان تبدیل به محیطی تجاری، فرهنگی و مذهبی شود. جالب است بدانید این بازار علاوه‌بر اینکه از بهترین مراکز خرید کرمانشاه به شمار می‌آید، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده ایران است. بازار کرمانشاه دارای چندین راسته است که شامل راسته زرگرها، مسگرها، توپخانه، گل‌ها، ترک‌ها، کلیمی‌ها و دیگر موارد است. بازار کرمانشاه ازجمله مکان‌هایی است که هر گردشگری که به این شهر سفر می‌کند باید از آن دیدن کند؛ زیرا هم فال است و هم تماشا.

برای رزرو هتل و رزرو تور فقط با سه کلیک

آدرس: خیابان شهید نوابی

پاساژ قصر

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمانشاه پاساژ قصر نام دارد. این پاساژ بیشتر مناسب نوجوانان و کسانی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مندند. در این مکان انواع بازی‌های به‌روز در انواع مختلف وجود دارد و هر شخص با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند بازی مورد علاقه خود را در آن پیدا کند. همچنین علاوه‌بر فروش بازی‌های کامپیوتری کنسول‌های بازی نیز در این پاساژ وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؛ بازدید از این پاساژ را از دست ندهید.

ساعت فعالیت: 8 صبح تا 9 شب

آدرس: کرمانشاه، میدان آزادی

مرکز خرید نوبهاران پلازا

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ مرکز خرید نوبهاران پلازا

یکی از بهترین مراکز خرید لباس کرمانشاه مرکز خرید نوبهاران پلازا است. این مکان یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین مراکز خرید کرمانشاه به شمار می‌آید و دارای 8 طبقه است. در این مکان علاوه‌بر لباس، لوازم آرایشی، کیف‌وکفش، عینک، طلا و جواهرات نیز وجود دارد. همچنین این مکان دارای کافه‌هایی زیبا و مجلل بوده که هنگام خرید می‌توانید در این مکان‌ها استراحت کرده و چیزی میل کنید. در سفر به کرمانشاه بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهید.

ساعت فعالیت: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: کرمانشاه، 22 بهمن، چهارراه نوبهار

مرکز خرید لیلیوم

یکی دیگر از مدرن‌ترین و بهترین مراکز خرید لباس در کرمانشاه مرکز خرید لیلیوم نام دارد. این مرکز خرید بیشتر مناسب افرادی است که به محصولات خاص و برند علاقه دارند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مکان می‌توان به شهربازی دیجیتال آن اشاره کرد که در طبقه منفی 2 قرار دارد. همچنین در قسمت روف‌گاردن این مکان نیز بزرگ‌ترین تلویزیون شهر کرمانشاه قرار دارد. داشتن رستوران، سفره‌خانه و کافی‌شاپ از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید به شمار می‌آید. سفر خود به کرمانشاه را با بازدید از مرکز خرید لیلیوم که یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه است جذاب‌تر کنید.

ساعت فعالیت: 9 صبح تا 9 شب

آدرس: خیابان کسری

بازار کفش چهارراه اجاق

بازار کفش چهارراه اجاق یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمانشاه به شمار می‌آید و مناسب کسانی است که قصد خرید کیف‌وکفش دارند. این بازار انواع کفش‌های چرمی که جزو صنایع‌دستی کرمانشاه محسوب می‌شود را در خود جای داده و بیشتر فروشندگان آن قدیمی هستند. در این بازار که به خانه کفش کرمانشاه شهرت دارد می‌توانید انواع کفش‌های مردانه‌، زنانه و بچگانه را مشاهده کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کرمانشاه از این بازار دیدن کنید؛ زیرا دست خالی از آن بیرون نمی‌آیید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار مطهری، چهارراه اجاق

بازار زرگرها

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ بازار زرگرها

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمانشاه بازار زرگرها نام دارد. این بازار وسیع در دل بازار بزرگ کرمانشاه واقع شده است. در این مکان طلا و جواهرات بسیار خاص و شیک وجود دارد که هر بازدیدکننده‌ای را جذب می‌کند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌هایی نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان در این بازار وجود دارد. اگر قصد خرید طلا و جواهر دارید حتما از بازار زرگرها در کرمانشاه دیدن کنید زیرا علاوه‌بر تنوع بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. 

آدرس: خیابان مدرس، نرسیده به سه‌راه نواب، خیابان جلیلی

بازار توپخانه

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمانشاه بازار توپخانه است. در این بازار سنتی، قدیمی و زیبا انواع میوه و سبزیجات عرضه می‌شود و سقف قوسی‌شکل آن زیبایی این بازار را دوچندان کرده است. قطعا خرید کردن در این بازار قدیمی تبدیل به یکی از فراموش‌‌نشدنی‌ترین خاطرات سفر شما به کرمانشاه می‌شود.

آدرس: کرمانشاه، اول دروازه چغاسرخ تا انتهای پل سید جمعه

بازار مسگرها

همان‌طور که از نام این بازار مشخص است، انواع ظروف مسی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و در قیمت‌های متنوع در این مکان به مشتریان عرضه می‌شود. اگر به ظروف مسی علاقه دارید و یا دوست دارید یک ظرف مسی برای عزیزانتان به‌عنوان سوغاتی بخرید، به شما بازار مسگرها که یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: کرمانشاه، بازار سنتی کرمانشاه

بازار نان برنجی

بهترین مراکز خرید کرمانشاه؛ بازار نان برنجی

اگر قصد خرید سوغاتی‌های خوراکی و خوشمزه کرمانشاهی را دارید، بازار نان برنجی که یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه است را از دست ندهید. زمانی که وارد این بازار شوید از بوی روغن کرمانشاهی و گلاب لذت می‌برید و دلتان نمی‌خواهد که هرگز این مکان را ترک کنید. سفر به کرمانشاه با خوردن نان برنجی‌هایش معنا پیدا می‌کند.

آدرس: خیابان مدرس، بالاتر از مسجد جامع

بازار روز گل‌ها

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمانشاه بازار روز گل‌ها است. در این بازار معروف و زیبا انواع میوه و سبزیجات تازه به فروش می‌رسد. این بازار به‌دلیل اینکه در راسته گل‌فروش‌ها قرار دارد به بازار گل‌ها معروف است. همچنین علاوه‌بر میوه و سبزیجات، انواع گیاهان دارویی، گیاهان کوهی و گیاهان مربوط به این منطقه یافت می‌شود که خواص بسیار زیادی دارد. اگر دوست دارید بهترین و تازه‌ترین میوه‌ها و سبزیجات را خریداری کنید؛ سری به این بازار بزنید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار گل‌ها، خیابان نماز

کلام آخر سه کلیک در مورد بهترین مراکز خرید کرمانشاه

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید کرمانشاه آشنا کنیم. کرمانشاه دارای تعدادی بازار سنتی است که قدمت آن‌ها به چند دهه پیش بازمی‌گردد و زمانی که وارد آن می‌شوید، علاوه‌بر خریدکردن می‌توانید آثار تاریخی آن را تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین مراکز خرید متعددی در این شهر وجود دارد تا بتوانید به‌راحتی هر چیزی که لازم دارید را خریداری کنید. آیا تجربه سفر به کرمانشاه و خرید از این شهر را داشته‌اید؟ تجربه سفر خود را با در میان بگذارید.

نظرات کاربران