hamburg

بهترین مراکز خرید هامبورگ؛ برای خرید از بهترین برندهای اروپایی!

هامبورگ که به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان و به بهشت ​​های مراکز خرید شهرهای جهان مشهور است. در این شهر بازارهای ارزان قیمت و فروشگاه‌های گران‌قیمت، در کنار هم خودنمایی می‌کند که شما ناگهان حساب جیب خودتان را از دست می دهید و با انبوهی از کیسه های خرید در دستانتان مواجه می شوید. بنابراین، اگر به زودی به آلمان سفر می کنید یا در حال تصمیم گیری برای رزرو بلیط هواپیما تهران هامبورگ هستید، مطمئن شوید که در این مکان های معروف برای تجربه بهترین مراکز خرید هامبورگ توقف خواهید. به هر حال، هیچ یک از ما بدش نمی‌آید که از هر مکان جدیدی که کاوش می‌کنیم، سوغاتی‌های خاص را به خانه ببریم.

راهنمای سفر به هامبورگ را در موبایلتان داشته باشید!

1. پاساژ اروپا

هامبورگ

بزرگترین مرکز خرید داخل شهر هامبورگ، قصر شیشه ای مدرن با 120 فروشگاه در پنج طبقه است. لباس، کفش، اسباب‌بازی، گالری، فروش بلیط و هرآنچه که فکر کنید در پاساژ اروپا یکی از بهترین مراکز خرید هامبورگ ارائه می شود.. هیچ نیاز مشتری نیست که پاساژ اروپا نتواند آن را برآورده کند.

2. مرکز خرید ققنوس

ققنوس یک مجتمع خرده‌فروشی مدرن و محبوب با ترکیبی متنوع از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و انواع خدمات است. به ویژه در میان ساکنان هامبورگ که خرید خود را تقریباً منحصراً در آنجا انجام می دهند محبوبیت دارد. این مکان ممکن است در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ باشد، اما همچنان در بین بهترین مراکز خرید هامبورگ یک انتخاب عالی برای یافتن هر چیزی که نیاز دارید، با قیمت های مناسب است.

3.محله هانسیاتیک

هامبورگ

محله هانسیاتیک یک مرکز خرید سنتی با فروشگاه‌های تخصصی در قلب هامبورگ است. این بنا به دلیل اهمیت تاریخی و معماری یکی از برجسته ترین بناهای دوران پست مدرن نامیده شده است که در دهه 1980 تقریباً توسط توپ ویران شد اما در آخرین لحظه توسط مقامات شهر نجات یافت.

4. مرکز خرید البه

مرکز خرید البه در آلتونا یک مرکز خرید منطقه‌ای با ترکیبی از 180 فروشگاه لباس است. به خاطر فضای راحت و مغازه های متنوعش مورد تحسین قرار گرفته است و یک روز را می توان به خوبی در بهترین مراکز خرید هامبورگ به عنوان یک خانواده یا زوج سپری کرد.

5. مروارید هامبورگ

Hamburg shopping center

مرکز خرید جدید و معاصر مروارید طیف وسیعی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی، بوتیک‌ها و خدمات را به همراه فودکورت با غذاخوری‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد. این مرکز خرید بسیار تمیز است و دارای فروشگاه های مقرون به صرفه است که آن را به مکانی عالی برای بازدید تبدیل کرده است.

6. خیابان نویر وال

نویر وال یک خیابان مجلل معروف در هامبورگ و اغلب مملو از خریداران به ویژه در طول جشن کریسمس است. این خیابان دارای برندهای مد لوکس مانند آرمانی، جیل ساندر، مولبری، مایکل کورس، پرادا و لویی ویتون است. نویر وال در بین مسافران علاقمند به برندها، یکی از بهترین مراکز خرید هامبورگ به حساب می آید.

7. پاساژ همبرگر هوف

Hamburger Hof Passage

پاساژ Hamburger Hof یک مجتمع تجاری زیبا و مجلل با طیف گسترده ای از لباس های طراحان، جواهرات و موارد دیگر است. که در کنار کافه ها و رستوران های دیگر قرار دارد. موقعیت مکانی عالی و کالاهای باکیفیت درجه یک سبب محبوبیت این پاساژ شده است.

8. پاساژهای خیابان آلستر

مجموعه پاساژهای خیابان محبوب آلستر با فروشگاه‌ها و رستوران‌های مجلل یکی دیگر از بهترین مراکز خرید هامبورگ هستند که حال و هوای مدیترانه ای را به خرید شما می افزایند. همچنین کافه های کوچک در یک سمت خیابان و نوازندگانی که در حال نواختن هستند، به لذت تجربه خرید می افزایند.

9. مرکز خرید بیلستد

Bilstead Shopping Center

مرکز خرید بزرگ و پرطرفدار بیلستد، طیف گسترده‌ای از خرده‌فروشی‌های زنجیره‌ای و غذاخوری‌ها برای افراد با قومیت‌های مختلف است. شما به راحتی می توانید آنچه را که در اینجا نیاز دارید پیدا کنید و از فضای آن دوستانه و دلپذیر لذت ببرید.

10. آلسترهاوس

فروشگاه بزرگ آلسترهاوس یک مرکز خرید معتبر در هامبورگ با پنج طبقه مغازه های لوکس و محصولات متنوع از کلاه تا میوه و فرش های شرقی است. این فروشگاه اکنون متعلق به گروه Karstadt است که با وجود بازسازی های مکرر، ظرافت خود را از دست نداده است. آلسترهاوس در میان بهترین مراکز خرید هامبورگ برای گردش یک روزه با دوستان یا خانواده عالی است زیرا همه چیز را ارائه می دهد، از تخفیف های عالی در کیف، جواهرات، پوشاک و اسباب بازی گرفته تا دکوراسیون منزل.

11. لوانت هاوس

Hamburg shopping center

لوانت هاوس یک پاساژ بزرگ و سطح بالا است که قدمت آن به سال 1912 برمی‌گردد. این پاساژ مجموعه ای از فروشگاه‌های کالاهای لوکس، رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود جای داده است.

12. پاساژ گالریا

مرکز خرید GALLERIA در هامبورگ مکانی مجلل برای خرید لباس های شیک، اجناس دست ساز و یک وعده غذا کنار آب است. پاساژ گالریا ترکیبی متنوع از بوتیک‌های مد، رستوران‌ها و کافه ها را ارائه می‌دهد که همگی در چند قدمی فروشگاه هستند. گالریا یکی از بهترین مراکز خرید هامبورگ است که نسبتا گران قیمت محسوب می گردد.

13. Flying Tiger Copenhagen

Flying Tiger Copenhagen

Flying Tiger Copenhagen یک خرده فروشی دانمارکی است که در اسباب بازی ها و لوازم جانبی منحصر به فرد و همچنین هدایا تخصص دارد. این فروشگاه علاوه بر ایده های فوق العاده برای تزئین بسته هدایا، برخی از اقلام را نیز به درب منزل ارسال می کند.

14. Kaufrausch Hamburg

در این فروشگاه بسیاری از اقلام زیبا از کلاه گرفته تا بیکینی زیر یک سقف در چندین بوتیک برای خرید وجود دارند. اگر دیگر حوصله خرید ندارید، باز هم می توانید یک قهوه و یا یک میان وعده در اینجا میل کنید.

15. سرسرا هامبورگ

مجتمع Airy در ایستگاه اصلی قطار هامبورگ دارای انواع فروشگاه ها و غذاخوری ها است که روزانه در تمام طول سال باز هستند. این مجموعه برای بازدیدکنندگانی که در شهر به دنبال راحتی و تنوع و بازدید از بهترین مراکز خرید هامبورگ هستند عالی است.

کلام آخر

خرید بهترین درمان است و حتی افرادی که چندان علاقه به گشت و گذار در پاساژها را ندارنند هم نمی توانند این را انکار کنند. بنابراین، چه یکی از این افراد هستید چه نباشید، مطمئن شوید که بهترین مراکز خرید هامبورگ را در برنامه سفر خود قرار داده اید، ما کاملاً مطمئن هستیم که چیزهای فانتزی و عجیب و غریب زیادی در آنجا در انتظار شما هستند! در کنار عکس های زیبای سفر، سوغاتی ها و یادگاری های کوچک مربوط به کشوری که از آن آمده اید، خاطره های شما از سفر دلنشینتان می شوند.

آشنایی با همه جاذبه های دیدینی هامبورگ!

نظرات کاربران