رستوران مادرید

بهترین رستوران های مادرید؛ از بوتین تا لاایده آل!

مادرید شهری شگفت انگیز پر از غذا، فرهنگ و انرژی مثبت اسپانیایی ها است که آن را به مقصدی ایده آل برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند! اما خیابان های ناهموار آن ممکن است چالش برانگیز باشد. حتی آماده ترین مسافران نیز پس از یک روز گشت و گذار و بازدید از موزه ها و پیاده روی در خیابان ها از شدت خستگی نیاز به مکانی برای بازیابی انرژی دارند. این مقاله لیستی از بهترین رستوران های مادرید برای صرف یک غذای اسپانیایی و ساعاتی استراحت است. از میان وعده‌های آماده گرفته تا شام‌های شیک در رستوران های لوکس.

1. مرکادو د سان میگل

رستوران مادرید

Mercado de San Miguel در نزدیکی کاخ سلطنتی، مرکز مادرید، بهترین گزینه برای امتحان تاپاس اسپانیایی است. مرکادو از بهترین رستوران های مادرید و بیشتر توریستی است اما باز هم محیطی سرگرم کننده دارد. ساختمان رستوران یک بازار قدیمی است که اکنون میزبان یک فودکورت است. هر غرفه دارای محصولاتی از یک منطقه مختلف و یک منطقه غذاخوری مشترک است. اگر با خانواده و دوستان سفر می کنید، دیگر در مورد اینکه چه غذایی بخورید بحث نکنید! در مرکادو می توانید همه چیز را بچشید: ژامبون اسپانیایی، صدف تازه، پینتکسو و تورتیلا.

آدرس: Plaza de San Miguel

2. La Taberna De El Pimiento Verde

La Taberna de El Pimiento Verde در نزدیکی کاخ سلطنتی، مرکز مادرید، بهترین گزینه برای ناهار و شام است.  این رستوران باسکی که فقط 5 دقیقه با کاخ سلطنتی فاصله دارد، منوی آنها به غذاهای شمال اسپانیا و ترکیب آنها با محصولات مادرلینی اشاره دارد. کنگر و ماهی راهب غذاهایی هستند که شما را در یکی از بهترین رستوران های مادرید مجذوب خود خواهند کرد.

آدرس: Calle del Conde de Miranda, 4

3. Corral De La Morería

رستوران مادرید

Corral de La Morería در نزدیکی کاخ سلطنتی، یکی از بهترین رستوران های مادرید برای شام است. با سرآشپز معروف دیوید گارسیا، این رستوران افسانه‌ای موفق به دریافت ستاره میشلین شده است. یک شب در این رستوران و صرف غذا در قدیمی ترین بخش مادرید، واقعا خاص و منحصر به فرد است زیرا ترکیبی از طعم لذیذ غذاهای خلاقانه با دیدن اجراهای هنرمندان برتر فلامنکو در اسپانیا است. برای تجربه یک شب استثنایی، یکی از چهار میز در فضای غذاخوری خصوصی را رزرو کنید. بعد از شام، وقتی نمایش شروع می شود، به یک میز رزرو شده نزدیک به صحنه اجرا حرکت کنید.

آدرس: Calle de la Morería, 17

4. بوتین

بوتین یکی از رستوران های قدیمی جهان و نزدیک به کاخ سلطنتی در مرکز مادرید، بهترین گزینه برای غذاهای سنتی اسپانیایی است. رستوران در سال 1725 افتتاح شد و به خاطر خوک و کباب بره شیرخوار خود که روی شاخه های درخت انگور در اجاق بزرگی که از زمان افتتاح در آنجا بوده است، معروف است. همچنین صدف و بچه ماهی مرکب در جوهر خودش از غذاهای محبوب بوتین هستند. بوتین رستورانی بوده است که ارنست همینگوی از آن بسیار نقل کرده است. به همین دلیل است که طرفداران همینگوی می‌توانند ساعت ها در مکان مورد علاقه‌اش بنشینند و از اتاق‌های غذاخوری در داخل ساختمان تا سرداب طاق‌دار با فضاهای کاشی‌کاری شده زیبا در طبقات فوقانی به یاد همینگوی لذت ببرند. جای تعجب نیست که بوتین در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است، غذا خوردن در اینجا یک تجربه اصیل در بهترین رستوران های مادرید است.

آدرس: Calle Cuchilleros, 17

5. لا پرجیلا

رستوران مادرید

لا پرجیلا یکی از بهترین رستوران های مادرید با تاپاس های جذاب در محله معروف مادرید لاتینا است. در اینجا می توانید از غذا و روح جنوب اسپانیا لذت ببرید. موسیقی و دکوراسیون آن شما را در یک چشم به هم زدن به اندلس می برد. رستوران میزهای کوچکی دارد و معمولا در آخر هفته ها بسیار شلوغ است. اگر جایی پیدا کردید، ورموت معروف آنها و کوفته های خوشمزه را امتحان کنید.

آدرس: Calle de la Cava Baja, 25

6. لا ایده آل

La Ideal در نزدیکی Plaza Mayor، مرکز مادرید، یکی از بهترین رستوران های مادرید برای تجربه غذای خیابانی اسپانیایی است. ساندویچ ماهی مرکب یک لقمه سنتی مادرلینی در سفر است که باید امتحان کنید. مکان های زیادی را خواهید یافت که آن را در نزدیکی Plaza Mayor آماده می کنند. La Ideal یکی از معروف ترین مکان ها برای غذا خوردن است، آنها ساندویچ هایی با ژامبون، بیکن و تورتیلا دارند، همچنین اگر تاپاس را ترجیح می دهید، پاتاتاس براواس، سوسیس و آنچوی را در سرکه امتحان کنید.

آدرس: Calle de Botoneras, 4

7. کاسا گونزالس

Casa González در نزدیکی پاسئو دل پرادو مرکز مادرید، بهترین رستوران های مادرید برای چشیدن طعم غذاهای محلی است. محله Barrio de Las Letras بهترین مکان برای غذا خوردن یا پیاده روی در یک روز آفتابی است. این منطقه از مادرید در سراسر پاسئو دل پرادو مملو از کافه ها و رستوران‌های کوچک است. Casa Gonzálezیک مغازه اغذیه فروشی است که در سال 1931 تأسیس شد.

آدرس: Calle León, 12

8. وینوتکا موراتین

موراتین در نزدیکی پاسئو دل پرادو، یکی از بهترین رستوران های مادرید برای شام است. این یک رستوران دنج با تنها چند میز و غذای عالی مناسب برای زوج ها یا گروه های کوچک است. یکی از پیشنهادهای لذیذ وینوتکا، تره فرنگی با سس رومسکو است.

آدرس: Calle de Moratín, 36

9. La Revoltosa Prado

رستوران مادرید

La Revoltosa Prado در نزدیکی پاسئو دل پرادو، بهترین گزینه برای امتحان کردن تاپاس، برگر و کوکتل است. دکوراسیون الهام گرفته از گربه ها و موسیقی زنده، La Revoltosa را به مکانی عالی برای پایان دادن به روز تبدیل می کند. آنها دو رستوران در مادرید دارند که دیگری در Plaza del Rey (Chueca) و هر دو از بهترین رستوران های مادرید هستند. La Revoltosa Prado همبرگر، ساندویچ و تاپاس اسپانیایی سرو می کند. همچنین یک انتخاب عالی برای یک کوکتل بدون الکل است.

آدرس: Calle del Prado, 4

10. دیسا (هتل ماندارین اورینتال ریتز)

Deessa در نزدیکی پاسئو دل پرادو مرکز مادرید، مناسب ترین گزینه برای یک شام شیک در یکی از بهترین رستوران های مادرید است. این رستوران یک مکان عالی برای یک ناهار یا شام منحصر به فرد در نزدیکی پرادو است. البته، شما باید با یک لباس تقریبا رسمی سفر کنید زیرا این رستوران واقعاً مجلل است. آنها یک منوی خاص با غذاهای سرآشپز داکوستا و یک منوی مدرن ارائه می دهند که هر دو منو وسوسه کننده هستند.

آدرس: Plaza de la Lealtad, 5

11. کازا سیریاکو

این کافه و رستوران بسیار سنتی، مورد علاقه سیاستمداران، نویسندگان، گاوبازان و افراد مشهور، است و تاریخچه ای غنی به اندازه یک قرن دارد که می‌توانید با دیدن عکس‌های روی دیوارها آن را دنبال کنید. مالکان جدید تغییرات چندانی در رستوران ایجاد نکرده اند و شخصیت اصیل آن را حفظ نموده اند. در کازا سیریاکو، گالینا آلا پپیتوریا( مرغ در سس بادام) و یا مقداری کوفته سفارش دهید. در تابستان با گزپاچو خربزه شروع کنید یا فقط یک ورموت با مقداری کروکت میل کنید. اگر بعد از بازدید از کاخ سلطنتی نیاز به استراحت در یکی از بهترین رستوران های مادرید را دارید، کازا سیریاکو گزینه خوبی است.

آدرس: Calle Mayor 84 28013, 28013 Madrid Spain

12. Taberna Los Huevos de Lucio

Taberna Los Huevos de Lucio یک غذاخوری سنتی در بین بهترین رستوران های مادرید است که توسط نسل جوان خانواده در پشت کاسا لوسیو معروف در اداره می شود و برای صرف یک میان وعده سریع مناسب است. Huevos rotos ( تخم‌مرغ‌های سرخ‌شده «شکسته‌شده» روی انبوهی از چیپس ) غذای خاص این رستوران است، در اینجا با افزودنی هایی مانند سوسیس چیستورا یا سبزیجات پیستو (مانند راتاتوی اسپانیایی) به طعم جدیدی به این غذا داده شده است. تکه های خوک آیبریکو که به آرامی پخته می شوند نیز فوق العاده هستند. اگر همراه با دوستانتان به این رستوران رفتید، چند چیز را برای به اشتراک گذاشتن سفارش دهید.

آدرس: Cava Baja, 32 Madrid

13. Bodega de los Secretos

رستوران مادرید

خیلی بعید است که به طور تصادفی به Bodega de los Secretos برخورد کنید، زیرا این رستوران نه تنها در یک خیابان فرعی ساکت است، بلکه در هزارتوی زیرزمینی که قدمت آن به قرن هفدهم بازمی‌گردد، پنهان شده است. میزهای قرار گرفته در طاقچه های قوسی حریم خصوصی شما را تضمین می کنند. انواع غذاهای مدرن اسپانیایی مانند استیک از پیرنه، برنج با میگو و اختاپوس، ماهی تن تاتاکی، کوسکوس جوهر ماهی مرکب با سس پرتقال و راویولی کدو تنبل، سرویچه با آووکادو، شیر نارگیل و کرم انبه منوی این مکان که از بهترین رستوران های مادرید است، را تشکیل می دهند.

آدرس: SAN BLAS STREET Nº 4 – 28014 – MADRID

14. تابرنا لاالیزا

Taberna La Elisa، تزئین شده با کاشی‌های آبی و زرد زیبا، قدمتی بیش از یک قرن دارد اما اکنون توسط تیم جوان با استعداد، پشت رستوران بسیار موفق Triciclo اداره می‌شود. در اینجا نسخه‌های مدرن غذاهای کلاسیک اسپانیایی مانند دم گاو با دانه‌های کره ابریشمی سرو می‌شود. آشپزخانه تمام روز باز است و پس از بازدید از موزه های پرادو، تیسن-بورنمیسا یا رینا سوفیا، این رستوران در بین بهترین رستوران های مادرید، یک گزینه خوب برای ناهار دیرهنگام است.

آدرس: Callede Santa María, 4228014

15. کابریرا

این تاپاس بار و رستوران با تزئینات سنتی و میزهای تراس در Plaza Dos de Mayo در منطقه boho Malasaña یک مکان محلی محبوب است. پاتاتاس آلا چوری (سیب زمینی تفت داده شده با تخم مرغ، پیاز و سیر)، صدف لطیف کوکینا، ماهی راهب، بادمجان سرخ شده با عسل و گامباس آل آجیلو (میگوهایی که در روغن با مقدار زیادی سیر و فلفل می جوشند) را می توانید در این رستوران میل کنید. کابریرا یکی از بهترین رستوران های مادرید است که پیشخدمت ها به خوبی انگلیسی صحبت می کنند.

آدرس: Calle de Ruiz, 2, 28004 Madrid

16. لا دیکوسا

در خیابانی آرام در منطقه بی‌نظیر Conde Duque، La Dichosa ، رستورانی آرام با دکوراسیون آبی، سیاه و سفید مورد علاقه محلیان است که در آن بشقاب‌های کروکت، اختاپوس کبابی، لوبیا پخته شده با سوسیس سوبراسادا و پنیرهای دست‌ساز سرو می گردد. تخته‌های سیاه موجود را بررسی کنید تا ببینید غذای روز چیست یا فقط از ایوا یا دیوید در پشت بار بپرسید، که خوشحال می‌شوند، بهترین گزینه را در یکی دیگر از بهترین رستوران های مادرید به شما پیشنهاد دهند.

آدرس: Bernardo López García 11

17. رامون فریکسا مادرید

رستوران مادرید

سرآشپز کاتالانی رامون فریکسا دو ستاره میشلن در رستوران پر زرق و برق خود در هتل Único دارد، جایی که طراحی کف آن چرخشی چشمگیر از سنگ مرمر سیاه و سفید است. او همیشه در حال تولید غذاهای جدید است، اما منو ممکن است شامل کرنت میگو با گوجه فرنگی تند، کفال قرمز با جلبک دریایی، گل کدو سبز، تارتلت ژله ای کاکل و بادیان و خوک شیر خوار ایبریایی با کاپوچینو خوک شکمی باشد. این یک انتخاب عالی برای یک وعده غذایی خاص است در یکی از بهترین رستوران های مادرید است.

آدرس: Calle de Claudio Coello, 67, 28001 Madrid

شما در زمانی که بلیط هواپیما تهران مادرید را در دست دارید؛ کدام رستوران را انتخاب می کنید؟

نظرات کاربران