بهترین رستوران های کردستان

بهترین رستوران های کردستان؛ از باغ سیب تا رستوران باباطاهر 

در این مقاله قصد داریم درباره بهترین رستوران های کردستان با شما گفتگو کنیم. رفتار مناسب کارکنان، مهارت در پخت انواع غذاهای ایرانی، سنتی، آبزیان و قیمت‌های مناسب باعث شده است که رستوران‌های این استان در صدر فهرست برنامه توریست‌ها جا بگیرد. اگر احیاناً مسافر این استان زیبا و کوهستانی هستید، مطالعه این متن کمک می‌کند تا هنگام انتخاب بهترین غذاخوری های کردستان با قاطعیت تصمیم بگیرید. ما در این مقاله به معرفی رستوران‌های سنندج، سقز، بانه، مریوان و دهگلان می‌پردازیم. همچنین رستوران‌های قروه، سروآباد و … از دیگر موضوعاتی هستند که طی این متن به آن خواهیم پرداخت. نشانی و شماره تماس تمامی این رستوران‌ها در ذیل هر رستوران ذکر شده است. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

رستوران باغ سیب سنندج 

رستوران باغ سیب سنندج یکی از بهترین رستوران های استان کردستان است. طبخ انواع کباب‌ها و غذاهای اصیل ایرانی و سرو آن‌ها در این مجموعه ارائه می‌شود. کباب سلطانی، کباب چنجه، کره کباب، انواع پلوها و … از دیگر غذاهای مطبوعی است که در این مجموعه ارائه می‌گردد. در ضمن محیط داخلی رستوران بسیار جذاب طراحی شده است. وجود آب‌نما، مجسمه و آلاچیق باعث شده تا بر زیبایی‌های این مجموعه اضافه شود. 

نشانی: 

سنندج، میدان جهاد، اول جاده دوشان، بالاتر از تالار ناصری. 

شماره تماس: 

08733726332

رستوران مروارید 

بهترین رستوران های کردستان

رستوران مروارید در سنندج یک رستوران قدیمی اما زیبا و معروف در این شهر است. اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را باکیفیت درجه‌یک تجربه کنید، حتماً سری به این رستوران بزنید. شما می‌توانید در منوی غذاهای این رستوان، انواع غذاهای ایرانی و انواع کباب ها را ملاحظه بفرمایید. درباره کیفیت این رستوران همین نکته بس که تمامی پلو و چلوهای این مجموعه با برنج ایرانی طبخ شده و در آن مزه روغن کرمانشاهی بسیار محسوس است. آرامش و زیبایی محیط، برخورد دوستانه پرسنل و تنوع غذایی از جمله ویژگی‌هایی هستند که مشتریان دائمی و وفادار این مجموعه برشمرده‌اند. 

نشانی: بلوار نمکی، جنب بانک ملی

رستوران جهان‌نما

شما در سنندج شانس این را دارید که از بهترین رستوران‌های کردستان دیدن کنید. مزه غذاهای متنوعی که در این مجموعه ارائه می‌شود، بی‌نظیر است. نزدیکی به جاذبه توریستی سنندج و قیمت‌های منصفانه از جمله مزایای این رستوران ذکر می‌شود. رفتار مؤدبانه و گرم پرسنل، سرعت در ارائه غذا و فضای مطبوع رستوران از دیگر ویژگی‌های این رستوران است. 

نشانی: 

سنندج، خیابان طالقانی، بین صلاح‌الدین ایوبی و خیابان امام، روبه‌روی دخانیات. 

شماره تماس:

08733164212

رستوران فردو 

بهترین رستوران های کردستان

 در بین بهترین رستوران های کردستان، رستوران فردو جایگاه ویژه‌ای در بین جوانان پیدا کرده است. این رستوران، مکان مناسبی برای سرو غذاهای فست‌فودی است. در واقع همبرگرهای متفاوت و خوش‌طعم، باعث شده تا این رستوران سر زبان‌ها بیفتد. ناگفته نماند، این رستوران فاصله کمی با پارک کوهستانی آبیدر دارد. شما می‌توانید در تمام ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب به این رستوران مراجعه فرمایید. 

نشانی: 

سنندج، میدان آزادی

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران رومانو هتل کورد سقز 

رستوران رومانو، دارای فضایی دل‌نشین و لوکس بوده و غذاهای باکیفیتی دارد که می‌تواند سال‌ها خاطره‌ای خوش در ذهن شما به‌جای بگذارد. برخورداری از پارکینگ اختصاصی از دیگر مزایای این رستوران است. تنوع بالای غذاهای ایرانی، سنتی، محلی و فرنگی از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران به شمار می‌رود. سالادهای رنگارنگ و خوش‌طعم این مجموعه را از دست ندهید! این رستوران مکانی برای بازی کودکان دلبند شما نیز دارد. 

نشانی: 

سقز، میدان آزادی

شماره تماس:

087 362 17 964

 باغ رستوران بانو

بهترین رستوران های کردستان

 در ادامه معرفی بهترین رستوران های کردستان به شهرستان بانه می‌رسیم. باغ رستوران بانو یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های این شهر زیبا و سرسبز است. این رستوران درفضایی سرسبز و خرم واقع شده و چشم‌انداز زیبایی را تقدیم میهمانان خود می‌کند. این مجموعه ارائه‌دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز است. ناگفته نماند، این باغ رستوران در نزدیکی مرکز خرید آفتاب درخشان قرار دارد؛ بنابراین شما بعد از غذا خوردن نیز می‌توانید برای گشت‌وگذار به این مرکز خرید بروید.

نشانی: 

باغ رستوران بانو بانه: بلوار هیمن، بین حسام یک و بلوار آزادی

شماره تماس:

09180103812

 رستوران کاندیش

اگر به‌دنبال بهترین کافه رستوران های رستوران استان کردستان هستید، پیشنهاد ما رستوران کاندیش بانه است. این رستوران دارای کافی‌شاپ بوده و همه مشتری‌ها از طعم متفاوت ساندویچ‌های این کافه‌رستوران به‌خوبی یاد می‌کنند. در ضمن، این مجموعه تهیه غذا و کترینگ نیز بوده و در زمینه ارائه انواع غذای فست‌فودی فعال است. شما می‌توانید همه‌روزه از صبح تا ساعت 9 به این مجموعه غذایی مراجعه فرمایید. 

نشانی: 

بانه، بلوار آزادی 

شماره تماس:

08734216951

رستوران کردستان 

بهترین رستوران های کردستان

رستوران کردستان بانه نیز یکی از بهترین رستوران های کردستان به شمار می‌رود. این رستوران در مجاورت بازار بانه بوده و با خانه معلم و هتل لاله فاصله کمی دارد. در این رستوران ساندویچ و انواع فست‌فودها نیز ارائه می‌شود. برخورداری از فضایی پاکیزه و برخورد خوب پرسنل این رستوران را در بین رستوران‌های بانه متمایز کرده است. 

نشانی: 

بانه، بلوار آزادی

شماره تماس:

08734223310

رستوران روژانو

در ادامه معرفی بهترین رستوران های کردستان، به کامیاران می‌رویم. رستوران روژانو تنها یک رستوران نیست؛ بلکه کباب سرایی است که مشتریان وفاداری را در کارنامه کاری خود جای داده است. فضای باز، روشن و با دکوراسیونی جذاب هر مشتری سخت‌سلیقه‌ای را به انتخاب این مکان مجاب می‌کند. این رستوران از رنگ‌ها و المان‌های نو در صنعت دکوراسیون برخوردار است. سرعت در سرو غذا، رفتار دوستانه پرسنل و دسترسی به وای‌فای از دیگر مزایای این رستوران به شمار می‌رود. 

نشانی: 

امام خمینی – کامیاران خیابان امام خمینی (جاده کرمانشاه) بالاتر از مسجد امام حسین 

شماره تماس:

09183734247

رستوران باباطاهر 

بهترین رستوران های کردستان

رستوران باباطاهر در فهرست بهترین رستوران های استان کردستان جای دارند. اگر طی مسافرت خود به قروه رسیدید، حتماً به این رستوران سری بزنید. شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب به این رستوران مراجعه کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. کباب کوبیده، انواع سوپ، انواع پیتزا و پاستا از جمله غذاهایی است که در این رستوران عرضه می‌شود. 

نشانی: 

خیابان مطهری، بوعلی جنوبی

شماره تماس: 

08735221115

چلوکبابی ممتاز امیری

شهرستان دهگلان نیز دارای رستوران‌ها و غذاخوری‌های باکیفیت و متعددی است. چلوکبابی ممتاز امیری، یکی از این موارد است. اگر گذرتان به این شهر کوهپایه‌ای افتاد، حتماً به رستوران و چلوکبابی ممتاز امیری سری بزنید. در این مجموعه طعم واقعی کباب‌های ایرانی را خواهید چشید. این رستوران که ارائه‌دهنده حلیم باکیفیتی است، در بین رستوران‌های این شهر نام و آوازه بسیاری دارد. 

نشانی:

چلوکبابی ممتاز امیری: دهگلان، بلوار امام شافعی، میدان سنجرخان

شماره تماس:

09307018800

رستوران‌ شه م سروآباد 

بهترین رستوران های کردستان

در فهرست بهترین رستوران های کردستان باید جایگاه ویژه‌ای به رستوران شه م سروآباد بدهیم. این رستوران در کنار رودخانه سیروان واقع شده و برای طبیعت دوستان فرصت بی‌نظیری است که از فضای دل‌نشین این مجموعه بهره ببرند. این مجموعه دارای آلاچیق و اتاق‌های ویژه اقامت متعددی است. در این رستوران نوعی نان سنتی به‌نام کلانه پخت می‌شود که ترکیبی از پیازچه، روغن کرمانشاهی است. ماهی‌کباب، انواع چلوها و کباب‌ها را می‌توانید در این مجموعه با قیمت‌های مناسبی تهیه فرمایید. 

نشانی: 

سروآباد، جاده دورود، پل دورود

رستوران هه وار 

در ادامه معرفی بهترین رستوران های کردستان خوب است اشاره‌ای داشته باشیم به یکی از رستوران‌های شهر زیبای مریوان. رستوران هه وار ارائه‌دهنده انواع فست‌فودها، انواع ساندویچ و نوشیدنی‌های کافه‌ای نیز است. این رستوران همچنین در زمینه تهیه غذا و کترینگ نیز فعالیت دارد. 

نشانی: 

بلوار بروجردی،خیابان مصباح، خیابان ابوذر

شماره تماس:

08734548550

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین رستوران های کردستان

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های کردستان پرداختیم. کردستان دارای مراکز تفریحی و دیدنی بسیاری است. کوهستان‌پارک آبیدر سنندج، دریاچه زریوار، چم سقز، غار تاریخی کرفتو از جمله این مراکز گردشگری و دیدنی هستند. با این همه، زیبایی‌ها و جذابیت‌های کردستان به این موارد محدود نمی ‌شوند. برخورداری از تنوع بالای غذایی، کردستان را مقصدی برای گردشگران خوش‌ذائقه کرده است. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های سنندج، سقز، بانه و … پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم به یکی از این رستوران‌ها بروید و نظر خود را راجع‌به آن‌ها با ما در میان بگذارید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران