دلایل سفر به هلند 

بهترین دلایل سفر به هلند؛ زندگی در سرزمین گل‌ها و آسیاب‌های بادی

با این‌که هلند کشوری کوچک است، جاذبه‌های دیدنی و اماکن تفریحی فراوانی دارد که از بهترین دلایل سفر به هلند است و آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. بناهای تاریخی، باغ‌های زیبای لاله و سواحل دیدنی از جمله این جاذبه‌ها هستند. اگر این کشور زیبا را در لیست برنامه سفرهای خارجی خود نگذاشته‌اید، در این مقاله برای شما بهترین دلایل سفر به هلند را شرح می‌دهیم و مطمئنیم اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید، حتما برای بازدید از هلند تماشایی، متقاعد خواهید شد. 

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

مردم هلند؛ میزبانانی خوش‌برخورد

دلایل سفر به هلند 

از آن‌جایی که هلند یکی از بهترین کشورها از لحاظ استانداردها و امکانات زندگی در سطح جهانی است و احساس رفاه و دوستی گسترده‌ای بین مردم وجود دارد، مسافرانی که از هلند دیدن می کنند، با خوش‌آمدگویی و برخوردی عالی از سوی مردم هلند مواجه می‌شوند. علاوه‌بر این‌ها، هلند یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در هلند معاشرت با یکی از نوع‌دوست‌ترین ملل دنیا را تجربه خواهید کرد. 

پیشینه تاریخی غنی هلند

هلند داستان‌های تاریخی خود را برای بازگو کردن دارد؛ سازه‌های معماری خیره‌کننده در شهرها، ابنیه تاریخی، کانال‌های جذاب در آمستردام و آسیاب‌های بادی هلندی هرکدام تاریخچه خاص خود را دارند که با بازدید از آن‌ها و اطلاع از پیشینه تاریخی‌شان، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. 

موزه‌ها؛ از دلایل سفر به هلند برای عاشقان هنر

اگر عاشق هنر هستید، لازم است بدانید که  این کشور بیش از 438 موزه دارد که آثار بهترین هنرمندان تاریخ هلند را در خود جا داده است. اکثر این موزه‌ها را در موزه ون‌گوگ در آمستردام، پایتخت کشور، پیدا می‌کنید. ضمنا آمستردام شاهکارهای اساتید هلندی نقاشی مانند رامبراند، ورمیر، استین و غیره را در خود جای داده است و همین یکی از بهترین دلایل سفر به هلند محسوب می‌شود. 

بازدید از محله‌های جذاب در سفر به هلند

دلایل سفر به هلند 

هلند روستاهای شگفت‌انگیز و محله‌های جذابی در هر شهر خود دارد و خوب است بدانید که  گیرتورن، شهری دوست‌داشتنی در بخش شمال شرقی اوریسل، یکی از همین اماکن محبوب است که بدون دوربین عکاسی نباید به آن‌جا بروید. گیرتورن به خاطر طبیعت سرسبز و دهکده‌های جذابش که فقط با قایق و یا پیاده‌روی از طریق پل‌ها می‌توان به آن رسید، شهرت دارد. علاوه‌بر آن شهر بروک در واترلند نیز یکی از شهرهای دیدنی هلند است.

مناظر جذاب هلندی

چشم‌اندازهای زیبایی، از آسیاب های بادی گرفته تا مزارع تماشایی گل، در هلند وجود دارد که توصیه می‌کنیم از دست ندهید. ضمنا  هلند دارای رشته‌کوه‌ها و کوه‌های جنگلی است؛ کابرگ، آیسربوسوگ، کوتنبرگ، کوه سنت پیتر، والسربرگ و رون‌هاید از جمله کوه‌ها و تپه‌های هلند هستند. گردشگران می‌توانند با پیاده‌روی، قدم زدن یا دوچرخه‌سواری در کوهستان‌ها به قله‌ها دسترسی پیدا کنند. خوب است بدانید که گونه‌های خاصی از پرندگان و گل‌ها در این ارتفاعات وجود دارد.

سواحل تماشایی؛ از دلایل سفر به هلند

اگر دوست دارید در هوایی تازه، کنار اقیانوس‌های نیلگون قدم بزنید و روی سواحل ماسه‌ای سفید استراحت کنید و غروب خورشید را تماشا کنید، به هلند بروید. خوب است بدانید نزدیک‌ترین شهرها به این سواحل، لاهه، روتردام و آمستردام هستند که می‌توانید در آن‌ها خانه‌های ساحلی برای اقامت خود، اجاره کنید. 

غذاهای محلی هلندی؛ خوش‌طعم و متفاوت

دلایل سفر به هلند 

پنیرها، استروپ وافل، وافل نازکی که با شربت، پن‌کیک و هاگل‌اسلاگ پوشانده شده است، و شاه‌ماهی از غذاهای محبوب محلی هلند هستند که بسیار معروفند. سیب‌زمینی سرخ‌کرده نیز در هلند به روشی متفاوت و خاص تهیه می‌شود و نباید از آن غافل شوید. علاوه‌بر این‌ها، کپسالون، یک غذای سرخ شده فرانسوی با گوشت و کباب شاورما به عنوان چاشنی، یک میان‌وعده محبوب خیابانی در هلند است و همین غذاهای دوست‌داشتنی، از دلایلی است که باید هلند را برای شکم‌گردی در ابتدای لیست سفرهای خارجی‌تان بنویسید.

مسیرهای ایده‌آل دوچرخه‌سواری

هلند مهد دوچرخه‌سواری است و دوچرخه‌سواری به روتین زندگی بسیاری از هلندی‌ها تبدیل شده است؛ به خاطر همین مسیرهای ویژه دوچرخه در هلند طراحی شده و دوچرخه‌سواران می‌توانند در آن با خیالی آسوده به تفریح و ورزش موردعلاقه‌شان بپردازند. خوب است بدانید در هلند 32000 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری وجود دارد؛ این یکی از جذاب‌ترین دلایل سفر به هلند زیباست. دوچرخه اجاره کنید و در شهرها بگردید.

پارک‌های موضوعی هلند

بیش از 15 پارک موضوعی در سرتاسر هلند وجود دارد که بزرگ‌ترین آنها پارک افتلینگ است؛  این پارک در مقایسه با دیزنی‌لند و استودیو یونیورسال یک پارک با تم فانتزی‌تر است. انواع تفریح برای هر گروه سنی در این پارک فراهم است و  مهمانان می توانند از نمایش‌های متنوع که شبانه در پارک برگزار می‌شود، لذت ببرند. خوب است بدانید که علاوه‌بر این، پارک ولیبی نیز یک پارک موضوعی معروف با کل تفریحات مهیج است. 

باغ‌های لاله؛ از مهم‌ترین دلایل سفر به هلند

دلایل سفر به هلند 

گل لاله یکی از شناخته‌شده‌ترین نمادهای هلند است. مزارع لاله با منظره‌ای چشم‌نواز و رنگ‌های خیره‌کننده، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. در فلوولند و لاهه، آلکمار و لیدن مزارع محبوب لاله‌ها برای بازدید هستند. هر ساله در روز ملی لاله، آمستردام یک نمایشگاه لاله در میدان دام برگزار می‌کند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند لاله‌های خود را انتخاب کنند و بخرند.

سخن پایانی سه کلیک درباره دلایل سفر به هلند

10تا از دلایل سفر به هلند که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، برای متقاعد کردن هرکسی برای سفر به هلند، کافی است. هلند تماشایی می‌تواند با اماکن تاریخی، کوه‌ها، پارک‌های ملی و مزارع لاله مسحورکننده‌اش هر گردشگری را جذب خود کند. نظر شما چیست؟ دوست دارید کدام یک از مواردی را که در این مقاله شرح داده شد، از نزدیک ببینید؟ برای ما بنویسید.

نظرات کاربران