İnci Pastanesi – Beyoğlu
9 اردیبهشت 1402
استانبول

12 تا از بهترین شیرینی فروشی های استانبول!

استانبول شهری است که به خاطر شیرینی‌فروشی‌ها و ایستگاه‌های طعم‌های مختلف معروف است.  این شهر بیشتر از اینکه به غذاهای دلچسب و لذیذش معروف باشد به خاطر باقلواها و شیرینی‌های جذابش شناخته می‌شود. با شناخت بهترین شیرینی فروشی های استانبول، اولین نور صبح را با شیرینی‌های لطیف و گرم شروع کنید. عصرها هم بعد از خستگی از گشت و گذار با قهوه یا چای، استراحت کوتاهی داشته باشید. اصلا هر زمان که هوس خوردن یک چیز خوشمزه کردید، به سراغ این شیرینی‌ فروشی‌ها بروید. 

رزرو تور استانبول

رزرو تور استانبول با سه کلیک خوبه!

لیست 12 شیرینی فروشی خوشمزه در استانبول

بیایید تا قدم به قدم در خیابان‌های استانبول، بهترین شیرینی فروشی‌ها را که خود استانبولی‌ها نیز آن‌ها را تایید کرده‌اند، بشناسیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب را مطالعه کنید تا به آدرس کیک، شیرینی، دسر و کلوچه محبوب برسید.

قنادی دیوان  (Divan Pastanesi – Kadıköy)

Divan Pastanesi – Kadıköy

شیرینی فروشی دیوان نه تنها در استانبول، بلکه در بسیاری از شهرهای ترکیه نیز شعبه دارد. قنادی دیوان با منوی متمایز و خیره کننده خود می‌تواند شما را بلاتکلیف بگذارد. از دسر و کیک‌های نرم و شیرین گرفته تا طعم‌های شکلاتی، وانیلی، شکلات تلخ همه بهترین طعم را دارند. 

به محض وارد شدن با ویترین جذاب دیوان مواجه می‌شوید که انواع رنگارنگ ماکارون، دسر شیر و کیک و شکلات شما را به دردسر می‌اندازند.   

آدرس: Caddebostan Mahallesi Bağdat Caddesi No: 361, Kadıköy

تماس: 0216 355 16 40

شیرینی فروشی اینچی (İnci Pastanesi – Beyoğlu)

شیرینی پزی استانبول İnci دسرهای کلاسیکی که سال‌هاست از آن‌ها دیگر در هیچ کجا پخت نمی‌شود و بسیاری دیگر از شیرینی‌های خاصی که شاید به دنبال آن‎‌ها باشید را به شما پیشنهاد می‌کند. باید بگوییم که شیرینی پزی اینجی نه تنها یکی از بهترین شیرینی فروشی های استانبول است، بلکه از قدیمی‌ترین‌هاست و سال‌ها توانسته در خیابان‌های معروف بی اوغلو زنده بماند.

از خصوصیات اینچی، کیفیت و تازگی شیرینی‌های آن است و محبوب‌ترین هم دسر پروفیترول. وقتی به دنبال دسر با کیفیت در استانبول هستید، می‌توانید شیرینی پزی İnci را انتخاب و کامتان را شیرین کنید.

آدرس: Mis Sokak No:18 Beyoğlu

تماس: 0212 293 92 24

شیرینی فروشی پِلیت (Pelit Pastanesi – Erenköy)

شیرینی پِلیت استانبول بهشت طعم‌هاست و طیف وسیعی از باقلوا تا انواع کیک را دارد. کلوچه‌های ترد، بستنی‌های خانگی و کیک‌های تازه و خوش عطر که می‌توانید هر چه را که دلتان می‌خواهد، انتخاب کنید. شیرینی‌ها و دسرها در پلیت با دقت، مهارت و روزانه تهیه می‌شوند. اگر می‌خواهید در ابتدای روز شکم خود را با دسرها و شیرینی‌های گرم شاد کنید، شیرینی پِلیت شما را دعوت می‌کند!

آدرس: Şemsettin Günaltay Caddesi Osmanlı Sitesi No: 213 A Blok 3-4 Erenköy, İstanbul

تماس: 0216 385 03 02

شیرینی فروشی ساووی (Savoy Pastanesi – Beyoğlu)

شیرینی فروشی های استانبول

برای کسانی که محل اقامتشان یا هتلشان در بی اوغلو قرار دارد، پیشنهاد می‌کنیم شیرینی Savoy را برای استراحت و خوردن یک دسر خاص انتخاب کنند. به محض ورود به این مکان، اشتهایتان با بوی شیرینی باز می‌شود و اگر هم رژیم داشته باشید، احتمالا نتوانید جلوی خودتان را بگیرید، چون اینجا قطعا یکی از بهترین شیرینی فروشی های استانبول است.

شیرینی پزی ساووی که به خاطر کرم‌های تازه و مخصوص استفاده شده در کیک‌ها معروف است. آن‌ها از مشتریان خود با انواع شیرینی‌ها و حتی نوشیدنی پذیرایی می‌کنند. 

برای دادن آرامشی شیرین به زندگی، آدرس شما در استانبول شیرینی پزی ساوی است!

آدرس: Sıraselviler Caddesi No:181/183A Cihangir, Beyoğlu

تماس: 0212 249 18 18

شیرینی فروشی بایلان (Baylan Pastanesi – Beşiktaş)

شیرینی بایلان مکانی در ساحل بشیکتاش است که منظره‌ای خیره کننده از دریا و گزینه‌های متنوع از دسرهای خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند تابستان یا زمستان، صبح یا شب، شیرینی بایلان همیشه برای همه در اولویت است. کسانی که دوست دارند ساعاتی را به آرامش بگذرانند و قهوه و شیرینی تازه را امتحان کنند، بایلان بهترین مکان خواهد بود. 

این قطعا بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین جایزه‌ای است که به خودتان می‌دهید! 

آدرس: Cevdetpaşa Caddesi No:52/54 Bebek, Beşiktaş

تماس: 0212 358 07 60

شیرینی فروشی جویز آغاجی (Ceviz Ağacı – Kadıköy)

جویز آغاجی جایی است که شیرینی‌هایی با طعم تازه همراه شکلات‌های خاص خود به شما عرضه می‌کند. اگر می‌خواهید یک غذای شیرین در مکانی مناسب و لذیذ بخورید و با چای و قهوه خود را شاد کنید، اینجا به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های استانبول بی‌نظیر است. حتی می‌توانید با خودتان یک بسته خوشمزه از شیرینی‌عهای رنگارنگ بخرید و در خانه و یا هتل نوش جانتان کنید. نگران منو هم نباشید، انتخاب به حدی زیادی است که نمی‌دانید کدام و چه طعمی را بخرید! 

آدرس: Muhittin Üstündağ Caddesi No: 85 Koşuyolu, Kadıköy

تماس: 0216 339 18 26

قنادی اِمِک (Emek Pastanesi – Beşiktaş)

Emek Pastanesi – Beşiktaş

شما به شیرینی‌هایی که برای مدت طولانی مزه‌شان در دهانتان می‌ماند، شیرینی‌های ترد و با قوام پنبه‌ای یعنی به قنادی Emek در استانبول دعوت شده‌اید. کیک‌هایی که از محصولات طبیعی تازه و روزانه با میوه‌های فصلی و تنقلات نمکی تهیه شده و انواع دسرهای زیبا و خوشمزه؛ همگی در اِمِک در انتظار شما خواهند بود. 

امک خاص و دوست داشتنی است و هر موقع از آن خرید کنید، در شکمتان جشن و عروسی برپا خواهد شد، باور کنید! 

آدرس: Akçam Sokak No: 12 4. Levent, Beşiktaş

تماس: 0212 264 02 07

قنادی و نانوایی بی بلاک (B Blok Bakery – Akaretler)

اگر می‌خواهید چیزکیک سن سباستین و براونی شکلاتی سفید را در استانبول بچشید، نانوایی B Blok که با انواع دسرهایش خودنمایی می‌کند، درهای خود را برای شما باز گذاشته است. در این مکان طعم‌های اصیل و متفاوتی از قهوه و دسر را خواهید چشید که به احتمال زیاد ذائقه‌تان را برای همیشه عوض می‌کند. از آن شیرینی‌هایی که دوست دارید روزتان را با آن شروع کنید و شب را با آن به پایان برسانید. خلاصه از خوردنشان سیر نمی‌شوید.

نانوایی B Blok از بهترین شیرینی فروشی های استانبول که با دسرهای شکلاتی خود افراد زیادی را خشنود می‌کند در آکارتلر منتظر شما خواهد بود!

آدرس: Vişnezade Mahallesi Şair Nedim Caddesi No: 35/A1 Akaretler, İstanbul

تماس: 0212 258 31 49

شیرینی فروشی کوکیس (Kukis – Acıbadem)

کوکیس یکی از جاهایی است که آرد و مواد شیرین تبدیل به هنر می‌شود. در اینجا می‌توانید دسرهای اشتها آور تهیه شده با ترکیب شکلات و میوه‌ها را امتحان کنید. 

در بین بهترین شیرینی فروشی های استانبول، کوکسی سال‌هاست که نام خود را حفظ کرده‌است. با انتخاب کوکیس برای مکالمات دلپذیر و استراحت در استانبول می‌توانید انتخابی خوشمزه داشته باشید.

آدرس: Acıbadem, Acıbadem Caddesi No: 154, Üsküdar, İstanbul

تماس: 0216 326 54 88

شکلات و قهوه هومالیوا (Hümaliva – Nişantaşı )

Hümaliva – Nişantaşı

برای کسانی که در نیشانتاشی یا اطراف آن هستند، یک شیرینی پزی با بوی شیرین و وسوسه‌کننده را پیشنهاد می‌کنیم، یعنی شکلات و قهوه هومالیوا. اینجا طعم‌های جدید را امتحان می‌کنید، از ‌آن‌هایی که شاید دیگر در هیچ کجا پیدا نکنید. خلاصه که اگر شکلات مایع و دسرهای شکلاتی دوست دارید، هومالیوا بهشت شکلات است. وقتی به اینجا می‌آیید، هورمون‌های شادی شما می‌توانند سر به فلک بکشند!

آدرس: Valikonağı Caddesi Hacı Emin Sokak Nişantaşı, İstanbul

تماس: 0212 224 48 62

شیرینی فروشی جمیل زاده (Cemilzade – Kadıköy)

جمیل زاده که از سال 1883 تا به امروز جان سالم به در برده است؛ هنوز هم کیک‌هایی را با طعم روز اول تهیه می‌پزد. این قنادی به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های استانبول سابقه‌ای ریشه‌دار در شیرینی پزی  این شهر دارد. 

اگر به دنبال مکانی باکیفیت هستید و می‌خواهید یک قنادی خاص و متفاوت را پیدا کنید، بدون تردید جمیل زاده بهترین آن‌هاست. 

آدرس: Cemil Topuzlu Caddesi No: 7/C Selamiçeşme, Kadıköy

تماس: 0216 385 04 23

شیرینی فروشی گِزی (Gezi Pastanesi – Taksim)

شیرینی فروشی های استانبول

شیرینی پزی Gezi اینجا به عنوان یک مکان مخفی در خیابان‌های تاریخی Beyoğlu قرار دارد. می توانید در این مکان که شکلات و خامه را با هم امتحان کنید یا به سراغ چای در استکان‌های کمرباریک و باقلواهای تازه و پر از شهد شیرین بروید. در شیرینی پزی Gezi، منو وسیع و انتخاب سخت است، انواع شکلات و تنقلات که نمی‌توانید از همه دست بکشید. 

آدرس: Gümüşsuyu Mahallesi İnönü Caddesi No: 5 Taksim, Beyoğlu

تماس: 0212 292 53 53

کدام شیرینی پزی را انتخاب می‌کنید؟ 

استانبول بهشت شیرینی‌های خوشمزه و وسوسه کننده است از باقلوا گرفته تا کیک‌های لذیذ که هر روز داغ و تازه تهیه می‌شوند. برای لذت چشیدن این طعم‌ها ما لیستی از بهترین شیرینی فروشی های استانبول را عنوان کردیم تا در هنگام رزرو بلیط هواپیما استانبول و برنامه‌ریزی سفرتان یکی از آن‌ها را بگنجانید. 

نظرات کاربران