The best cafes in Naples

بهترین کافه‌های ناپل؛ مزه واقعی ایتالیا را بچشید!

به غیر از میراث فرهنگی غنی و معماری مشهور جهان، ناپل به خاطر داشتن برخی از خیره کننده‌ترین کافه‌ها و رستوران‌ها شهرت دارد. در واقع، شما متحیر خواهید شد اگر بدانید که هیچ بلوکی در شهر بدون کافه وجود ندارد. کافه های ناپل می‌‌توانند طعم نفیس ترین قهوه ایتالیایی را که ما آن را با نام اسپرسو می‌شناسیم به شما دهند. ممکن است پس از گذراندن مدتی در ناپل (مثل خود ایتالیایی‌ها) در طول روز به چندین شات کافئین علاقه مند شوید. ما فهرستی از بهترین کافه‌های ناپل، ایتالیا را که می‌توانید در آن‌ها یک قهوه یا دسر خوب دریافت کنید، را تهیه کرده‌ایم. پس با ما همراه بتشید تا دقیق‌تر آن‌ها را بررسی کنیم.

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

Bar Mexico, Piazza Garibaldi

Bar Mexico, Piazza Garibaldi

تخصص این کافه، قهوه پاسالاکوا است که آن را میل می‌کند و باید در طول مدت اقامت خود در ناپل آن را بچشید. دکور و محیط این کافه خیره کننده است و شما را به دهه 60 می برد. پیشخدمت‌ها لباس‌های یکنواخت دوران متفاوتی را پوشیده‌اند و با دکور نارنجی جذاب و صحنه نورپردازی قوی ترکیب شده‌اند، احساس می‌کنید که از طریق ماشین زمان به دهه 60 رسیده‌اید. قهوه در چیزی که به عنوان کالدا (فنجان داغ) در ناپل شناخته می‌شود، سرو شده و قوام غلیظی دارد که با شکر کنار آن سرو می‌شود. بسیاری بر این باورند که بار مکزیک بهترین اسپرسو را سرو می‌کند و یکی از بهترین کافه‌های ناپل ایتالیا است.

Gran Caffè Gambrinus

شما می‌توانید ناپل را ببینید، اما بهتر است یکی از بهترین کافه‌های ناپل به نام Belle Èpoque Gambrinus را از دست ندهید. اگر شما عجله دارید، می‌توانید در حین حرکت خود قهوه را سفارش دهید، اما اگر عجله ندارید، به شما توصیه می‌شود تا تجربه‌ای از صرف غذای ارگانتدارانه را امتحان کنید. به این معنا که بنشینید، قهوه خود را لذت ببرید و از کیک خوشمزه‌ای بهره‌مند شوید. این کافه در سال ۱۸۶۰ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون موفق شده است قلب مردم محلی و گردشگران را به دست بیاورد. فضای آن رویایی و دکوراسیونش از سبک قدیمی است و به همه بازدید کنندگان حسی از استثنایی ‌بودن می‌دهد. حتماً صندلی‌های تراس را هم امتحان کنید که می‌توانید مناظر باشکوه تئاتر سن کارلو را تماشا کنید. اینجا واقعاً مکانی است که شما را به عصری دیگر می‌برد.

Buona Merenda

بهترین کافه‌های ناپل

یکی از کافه‌های زیبا در شهر ناپل به نام بوونا مرندا، بسیار شبیه یک قطعه شکلات است. این یکی از بهترین کافه‌های ناپل و محبوب بسیاری از مردم است، نه تنها به خاطر جو دلپذیر و جذابش، بلکه به خاطر باریستاهای خلاق و خوشذوقی که در اینجا کار می‌کنند و به هر طریقی سعی می‌کنند تا مطمئن شوند تجربه شما بهترین باشد. اگر چه منوی این کافه ساده و سنتی است، اما همه غذاهایی که در آن قرار دارد، به ویژه کراسان‌ها و کلوچه‌های میوه خوشمزه، بسیار خوب هستند. در صورت تمایل به یک وعده غذای سبک‌تر، می‌توانید یک ساندویچ یا نان سیر را هم از منو انتخاب کنید. همچنین قهوه‌ای که در این کافه سرو می‌شود، بسیار خوشمزه است و اغلب به عنوان یکی از بهترین قهوه‌های ناپل شناخته می‌شود. حتماً اینجا را برای یک تجربه لذت بخش در شهر ناپل امتحان کنید.

Birdy’s Bakery

اگر به دنبال یک کافه خوب واقع در مرکز شهر ناپل هستید، نانوایی Birdy’s گزینه‌ ایده‌آلی برای شماست. اینجا کافه زیبا و شیکی بوده و برای افرادی که به دنبال یک فنجان قهوه یا یک برانچ سریع هستند، واقعاً عالی است. این کافه جایی است که هماهنگی بین ایتالیا و آمریکا نهادینه شده است. غذاهایی که در اینجا سرو می‌شود، با نمادهای ایتالیایی طراحی شده‌اند، اما به هیچ وجه محصولات سنتی ایتالیایی نیستند. بنابراین، اگر می‌خواهید از قهوه‌هایی با تأثیر قوی ایتالیایی لذت ببرید، باید حتماً این مکان را ببینید. منوی Birdy’s یک منوی بی‌پایان است و همه‌ گزینه‌ها می‌توانند شما را در تصمیم گیری سردرگم کنند. همه چیز از میوه‌ها و ساندویچ‌ها تا چوب شور و پنکیک وجود دارد. 

بهترین روش برای سفارش دادن در یکی از بهترین کافه‌های ناپل این است که قبل از برنامه‌ ریزی‌های دیگری که برای روز دارید، به این کافه سر بزنید و از طعم و انرژی آن لذت ببرید. پس برنامه‌ ریزی بعدی خود را انجام داده و قبل از شروع روز، از Birdy’s عبور کنید تا انرژی لازم را به دست آورید. مطمئناً این کافه تجربه‌ای خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

Chalet Delle Palme

Chalet Delle Palme

این کافه یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توقف برای گردشگران، به‌ ویژه برای صبحانه است. کلبه دل پالم مورد علاقه گردشگران زیادی است و بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به آن سر می‌زنند. این کافه درست روبروی بندر واقع شده و مقصدی عالی برای گردشگران است. این یک کافه معمولی است که قهوه‌های خوشمزه و خوراکی‌هایی مانند شیرینی‌های مختلف را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید در محوطه بیرون بنشینید و به ایتالیایی‌هایی که از کنار آن عبور می‌کنند یا محیط خیره‌ کننده بندر نگاه کنید.

Gran Caffè Ciminino

اگر شما یکی از آن افرادی هستید که از انجام کارهای غیرمعمول لذت می‌برید، این کافه کاملاً متفاوت از سایر بارها و کافه‌هایی است که در ناپل بازدید کرده‌اید. این کافه بخشی اساسی از روتین روزمره مردم ناپل است و به همین دلیل، در ساعات پررونق، همیشه مملو از مردم خواهد بود. اگر صبح روز ساعت ۹ به این کافه سر بزنید، شاهد ورود مردم برای خرید قهوه و کرواسان مورد علاقه‌شان و شروع روزشان خواهید بود. این یک تجربه جذاب است. این کافه یک محیط لاکچری و طراحی شده با ذوق است. همچنین این کافه دارای اینترنت بی‌سیم (Wi-Fi) بوده که برای آنهایی که در حال حرکت هستند و به دنبال انجام کارهای خود هستند، عالی است.

با دیدن این کافه، شما می‌توانید به عنوان یک بازدید کننده واقعی، لذت خوردن قهوه ناپل را به درستی درک کنید. اینجا جایی است که قهوه ناپل به شکل واقعی خود مشهور است و شما می‌توانید از قهوه محبوب این منطقه بهترین لذت را ببرید. بهترین وقت برای بازدید از این کافه ساعت ۹ صبح است. برنامه روز خود را شروع کنید، از فضای مجلل آن لذت ببرید و با آداب و رسوم مردم ناپل در نوشیدن قهوه به شیوه صحیح آشنا شوید.

Stairs Coffee Shop

بهترین کافه‌های ناپل

این کافه توانسته تعادل مناسبی بین سرو بهترین غذاهای چرب آمریکا و غذاهای سنتی ایتالیایی ایجاد کند. مشتریان این انتخاب را دارند که از میان غذاهای سنتی آمریکایی مانند پنکیک، دونات و کلوچه و غذاهای لذیذ ایتالیایی مانند بریوش، سالاد، ساندویچ و کروسان انتخاب کنند. صرف نظر از غذایی که سفارش می‌دهید، قهوه کوبایی در این کافه فوق العاده جذاب سرو می‌شود و آن را به یکی از بهترین کافه‌های ناپل تبدیل کرده است.

Gran Caffè La Caffettiera

این کافه در Chiaia، یک محله دوست داشتنی واقع شده و واقعاً یک جواهر کشف نشده است. تراس در فضای باز این کافه واقعا فوق العاده است. برای تجربه ای دلنشین، در طول اقامت خود در ناپل از این کافه دیدن کنید. در حالی که این کافه بسیار پایین‌تر در لیست ذکر شده است، به همان اندازه موارد ذکر شده در بالا عالی است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین کافه‌های ناپل پرداختیم. این کافی شاپ‌ها بیش از یک توقفگاه برای خوردن یک فنجان قهوه هستند. در دهه‌های گذشته، آن‌ها به اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرده‌اند که به عنوان نقاط دیدنی شهر شناخته می‌شوند. کافه‌های ذکر شده در ناپل یک تجربه دوست داشتنی است که باید آن را از نزدیک ببینید.

نظرات کاربران