بارسلون

تفریحات شبانه بارسلون؛ در تور روح و افسانه‌ها شرکت کنید!

بارسلون

در میان سواحل شمال شرقی اسپانیا، شهری به نام بارسلون با زیبایی‌های وصف‌نشدنی نهفته است که هر کس به آن سفر کرده، بهترین خاطرات عمرش را رقم زده است. رزرو بلیط هواپیما تهران بارسلون شما را به گالری‌ها و موزه‌های دیدنی می‌برد؛ با هر قدمی که در این شهر برمی‌دارید؛ انگار در تاریخ سفر می‌کنید؛ رستوران‌ها با دکوراسیون مدرن و کلاسیک درکنار غذاهای خوشمزه و خوش عطر و بوی اسپانیایی، حس و حال خوبی به شما می‌دهند و خلاصه هر کاری که فکرش را بکنید در این شهر می‌توانید به بهترین شکل و باحال‌ترین حالت ممکن انجام دهید. تا حدی که متوجه نخواهید شد که روز چطوری می‌گذرد و شب فرا می‌رسد؟ و نوبت به تفریحات شبانه در بارسلون!

شب‌های بارسلون اما پر از شگفتی است؛ انگار که به شهر و دنیایی دیگر تبدیل می‌شود. خیابان‌ها مملو از جمعیت خوشحال که هر کدام به سمتی برای تفریح و خوشگذرانی می‌روند. چراکه تفریحات شبانه بارسلون تمامی ندارد. اگر به این شهر سفر می‌کنید، حتماً این تفریحات به دردتان می‌خورد. راستی طرفدار فوتبال بارسلونا هستید؟

به دیدن کلیسای ساگرادا فامیلیا بروید

بارسلون

شاید تصور کنید که تماشای این کلیسا در روز بهتر است، ولی فامیلیا در شب نیز ابهت خود را به رخ می‌کشد. بلندترین کلیسای جهان که معماری آن دیوانه‌کننده و به طرز عجیبی زیباست. معمار آنتونی گائودی در طراحی این شاهکار نهایت خلاقیت را به کار گرفته تا آموزه‌های مذهبی را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. نمای شبانه این کلیسا متفاوت و زیباست با چراغ‌های رنگارنگ و معماری جالب، قطعا شبی خیره‌کننده را می‌گذرانید. راستی از قبل بلیط اینجا را رزرو کنید تا گرفتار صف‌های طولانی نشوید؛ حتما می دانید که این مکان مشهور همیشه پر از گردشگر است.

رقص مشهور فلامنکو را ببینید

شاید با موسیقی و رقص معروف اسپانیایی تا حد آشنا باشید؛ بنابراین، حتماً دیده‌اید که زنان با دامن‌های قرمز پر چین و یک بادبزن بزرگ در دستشان شروع به رقص خاصی می‌کنند. رقص فلامنکو نامی است که به این نمایش زیبا داده‌اند یکی از تفریحات شبانه بارسلون به حساب می‌آید. ترکیب موسیقی گیتار، ریتم تند و رقص بسیار مهیج و دیدنی است تا جایی که دوست دارید دوباره به تماشای آن بنشینید.

به دیدن بزرگترین آکواریوم اروپا بروید

بارسلون

یکی دیگر از تفریحات شبانه بارسلون تماشای آکواریوم و زندگی زیر دریا است. اگر به دنبال یک شب آرام و در عین حال زیبا هستید؛ این آکواریوم با تنوع بیش از 450 گونه مختلف بهترین گزینه برای شما است. در میان تونل 80 متری راه بروید و انواع مختلف آبزیان را از نزدیک ببینید. کوسه، مارماهی آفتاب ماهی و خلاصه حدود 35 آکواریوم در این مجموعه وجود دارد. فقط حواستان باشد که این آکواریوم فقط تا ساعت 9 شب باز است.

شاهکار غیر طبیعی کازا میلا را از دست ندهید

شاید از نظر شما دیدن کازا میلا یکی از تفریحات شبانه بارسلون نباشد؛ ولی هر کسی که به این شهر سفر کرده است؛ حتما این ساختمان عجیب و سحرانگیز را دیده است. باز هم اثر از معمار معروف آنتونی گائودی که با هر چیز که تابحال دیده‌اید و حتی تصور کرده‌اید، فرق دارد. ستون‌هایی از سنگ و آجر با طرح‌های منحنی شبیه به موج‌های دریا، کاملا نامتعارف. جدا از نمای بیرونی، یکی از باحال‌ترین کارها تماشای نمایشی است که شما را به یک نمایش صوتی و تصویری روی پشت بام می‌برد. هر دودکش این ساختمان براساس تخیلات و به شکلی عجیب طراحی شده که از دیدن آن عقل از سرتان می‌پرد. البته در کنار آن مناظر زیبایی از شهر هم خواهید دید.

نظرتان درباره باشگاه بارسلون چیست؟

بارسلون

اگر بتوانید بلیط بخرید؛ تماشای بازی فوتبال حرفه‌ای از بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات شبانه بارسلون است. زمانی که تور اسپانیا را انتخاب می‌کنید و به این شهر باورنکردنی اسپانیا سفر می‌کنید؛ حتما تماشای فوتبال را در لیست خودتان قرار دهید. قهرمانان همیشگی، باشگاهی که بهترین بازیکن جهان، لیونل مسی آرژانتینی، چندین سال در آن بازی کرد، گشت و گذار در استادیوم و موزه باشکوه آن برای هر هوادار فوتبالی که از شهر بازدید می‌کند، “باید” است. پس خودتان را برای یک هیجان خالص آماده کنید!

به تماشای غروب خورشید بارسلون بروید

در این شهر ساحلی یک قایق کرایه یا بلیط یکی از کشتی‌های تفریحی را رزرو کنید. تماشای افق بارسلون در هنگام غروب زیبای خورشید بر روی دریا، صحنه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدنی است. البته، اضافه کنیم که در این کشتی‌ها موسیقی زنده و پذیرایی هم انجام می‌شود تا نهایت لذت را در این ساعت از روز ببرید.

در بارهای بارسلون خوشگذرانی کنید

رفتن به تاپاس بار هاپ یکی دیگر از تفریحات شبانه بارسلون است. این بارها در محله گوتیک بارسلون هستند؛ منطقه‌ای زیبا و عالی و پز از طعم‌های خوشمزه و به یاد ماندنی. با مردم محلی هم صحبت شوید و در کنار نور، رقص و آواز محلی اوقات خوشی را سپری کنید.

در اطراف پارک گوئل قدم بزنید

بارسلون

در صورتی که می‌خواهید تفریحات شبانه بارسلون را با آرامش سپری کنید؛ پارک گوئل انتخاب مناسبی است. البته این پارک پر از جاذبه‌های باحال و دیدنی هم هست. این پارک تقریباً 100 سال قدمت دارد و در سال 1984 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. نقطه قوت و زیبایی آن موزاییک های رنگی است که با خلاقیت در کنار هم قرار گفته‌اند. این پارک با داشتن مسیر پیاده‌روی، خانه موزه گائودی، سکوی تماشا، فضای سرسبز و… می‌تواند بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های یادگاری و قدم زدن در بارسلون باشد.

به خرید بروید

اگر به برترین شهرهای مد در جهان نگاهی بیندازید، احتمالاً بارسلون در 10 شهر برتر جهان قرار خواهد گرفت. مراکز خرید، بوتیک‌ها و بازارها در قلب آن پراکنده هستند و با ویترین‌های جذابشان شما را به سمت خرید و پول خرج کردن می‌کشانند. باید بگوییم که خرید به عنوان یکی از تفریحات شبانه بارسلون به حساب می‌آید و همه چیز از مد گرفته تا جواهرات، چینی و سرامیک را می‌توان به عنوان یادگاری و سوغاتی خریداری کرد.

در تور ارواح و افسانه‌ها شرکت کنید.

محله گوتیک در کل خیلی معروف و باحال است؛ اگر دنبال هیجان و ترس هستید؛ این محله پر از افسانه‌های ارواح است. در شب، گوتیک می‌تواند منطقه‌ای ترسناک باشد که می‌توانید افسانه‌های شبح‌آلود را در آن باور کنید. فضای این محله با این داستان‌ها عجین شده و با قدم زدن در آن خودتان متوجه ترس و افسانه‌های عجیب و غریبش خواهید شد.

موزه پیکاسو را ببینید.

بارسلون

اگرچه پیکاسو در مالاگا در کوستا دل سول به دنیا آمد و بیشتر عمر خود را در فرانسه گذراند، اما در نوجوانی زمانی که پدرش در مدرسه هنرهای زیبا مشغول به کار شد به بارسلونا نقل مکان کرد. بنابراین طبیعی است که آثارش در این شهر مانده باشد.

موزه آثار پابلو پیکاسو در اوایل شب باز است؛ این مجموعه با داشتن حدود 4250 نمایشگاه یکی از بهترین تفریحات شبانه بارسلون است. می‌توانید در اواخر بعد از ظهر یک تور با راهنما داشته باشید، اما اگر به راهنمایی نیاز ندارید، موزه تا ساعت 7 غروب، شش روز در هفته، به غیر از اواسط زمستان باز می‌ماند، بنابراین زمان بازدید قبل از شام است.

پیاده‌روی در LA RAMBLA

گشتن در خیابان برای همه یکی از تفریحات شبانه بارسلون است؛ به خصوص خیابان لارامبلا . این خیابان در گذشته مسیر فاضلابی بوده که از شهر به سمت دریا می‌رفته؛ ولی در حال حاضر با وجود کافه‌های دنج و میز و صندلی‌های بیرون از آن‌ها، مغازه‌ها و موسیقی زنده به یکی از خیابان‌های شهر برای گشت و گذار شبانه تبدیل شده است. از آن خیابان‌هایی که آرزو می‌کنید هرگز به پایان نرسد.

در آخر

سفر به اسپانیا مخصوصاً با رزرو تور پر از تفریح و شگفتی است. با قدم گذاشتن در این کشور انگار به دنیایی دیگر سفر می‌کنید یا در تاریخ قدم می‌گذارید. در هر گوشه از آن می‌توانید به گشت و گذار و تفریح بپردازید. حتی تاریکی هوا مانع شما نیست و تفریحات شبانه بارسلون مملو از خوشی خواهد بود.

یادتان نرود که راهنمای سفر به بارسلون را با خود به همراه داشته باشید!

نظرات کاربران