جاهای ترسناک وین
13 شهریور 1403
وین

جاهای ترسناک وین؛ مکان‌های تسخیر شده و ارواح

وین یکی از پرطرفدارترین مکان‌های گردشگری است. این شهر با جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی بسیار، مقصد خوبی برای سفر است. یکی از عجیب‌ترین دلایل سفر به این شهر، جاهای ترسناک وین است. مکان‌های ترسناک زیادی در وین وجود دارد که کمتر کسی به آن‌ها سر می‌زند. اسکلت‌های زیر کلیسا، کوزه‌هایی پر از اعضای بدن، قاتل زنجیره‌ای خو‌‌ن‌آشام و قتل‌عام خونین در کف خیابان، روایت‌هایی است که محل وقوع خود را به ترسناک‌ترین مکان‌های شهر تبدیل می‌کند. این مکان‌ها طرفداران خاص خود را دارد. در این مقاله تعدادی از جاهای ترسناک وین را به شما معرفی می‌کنیم. اگر جزو کسانی هستید که از مکان‌های خوفناک استقبال می‌کند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما به راحتی !

جاهای ترسناک وین؛ خیابان غرق در خون BLUTGASSE

جاهای ترسناک وین

یکی از جاهای ترسناک وین، خیابان Blutgasse است. این خیابان، یک گذرگاه عابر پیاده گمنام به‌شمار می‌رود. مردم وین طبق داستان‌ها و افسانه‌ها، این خیابان را یکی از ترسناک‌ترین خیابان‌های وین می‌دانند. Blutgasse، بین دو ردیف از ساختمان‌های بلند قرار دارد. معنی اسم این خیابان، خیابان خون است. انتخاب این اسم برای این گذرگاه باریک دلایل مختلفی دارد.

 یکی از دلایل نام‌گذاری اتفاقی درباره شوالیه‌هاست. این خیابان در گذشته، جایی بود که شوالیه‌های معبد در آن قتل‌عام شدند. شوالیه‌ها، برای پناه گرفتن به این خیابان آمده‌بودند، اما موفق نشدند. 

خیابان Blutgasse، به محلی برای قتل‌عام آن‌ها تبدیل شد. خون ریخته‌شده از قتل‌عام شوالیه‌ها در خیابان جاری شد و این خیابان Blutgasse، خیابان خون نام‌گذاری شد.

 آنچه به ترسناک بودن این خیابان کوچک اضافه می‌کند، رابطه آن با اعدام است. در گذشته، انتهای خیابان Blutgasse، محل اعدام مجرمان بوده‌است. این خیابان، آخرین خیابانی است که مجرمان محکوم به اعدام در آن قدم زدند. 

این گذشته تاریک و خونین باعث به‌وجود آمدن یکی از جاهای ترسناک وین شده‌است. روزهای خیابان Blutgasse بسیار معمولی می‌گذرد، اما شب‌ها واقعا ترسناک است. اگر جزو کسانی هستید که به مکان‌های ترسناک علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم به این خیابان سر بزنید. عده‌ای از افراد محلی معتقدند که ارواح سرگردان کشته‌شدگان، شب‌ها در این خیابان قدم می‌‌زنند. 

جاهای دیدنی وین در شب پیشنهاد 3 کلیک
جاهای دیدنی وین در شب؛ از خانه اپرا تا کاخ امپراتوری هافبورگ

خانه تسخیرشده بدنام‌ترین قاتل جهان

خانه تسخیرشده بدنام‌ترین قاتل جهان

یکی از جاهای ترسناک وین، ساختمان HUNGARIAN HOUSE است. این ساختمان ساده، مدتی خانه یکی از خوفناک‌ترین قاتلان زنجیره‌ای تاریخ بوده‌است. الیزابت باتوری، بدنام‌ترین قاتل سریالی در این ساختمان زندگی کرده‌است. 

او زمان تحصیل همسرش در وین به این خانه نقل مکان می‌کند. الیزابت یک قاتل اشراف‌زاده‌ اهل مجارستان ‌است. او صدها زن جوان باکره را شکنجه می‌کرد تا خون آن‌ها را بنوشد. این قاتل زنجیره‌ای که به کنتس خون معروف است، در خون قربانیان باکره خود حمام می‌کرد تا جوان بماند. 

الیزابت باتوری، اکثر جنایات خود را در قلعه کاشتیس در اسلواکی انجام داده‌است، اما شایعات، خبر از شروع قتل‌ها از خانه HUNGARIAN HOUSE می‌دهد. خدمتکاران او دختران باکره را از بازار به خانه می‌آوردند. الیزابت آن‌ها را شکنجه می‌کرد و سپس می‌کشت. حقایق پشت‌پرده جنایات الیزابت باتوری بسیار مورد بحث قرار گرفت و او هیچ وقت محاکمه نشد. خدمتکاران او اعدام شدند. با این وجود، بسیاری از مردم، خانه الیزابت را محل زندگی ارواح قربانیان او می‌دانند. این خانه یکی از عجیب‌ترین جاهای ترسناک وین است. اگر به مکان‌های ترسناک علاقه دارید، حتما به خانه متروکه و تسخیرشده الیزابت سر بزنید.

خرید تور ارزان به راحتی !

گورستان بی‌نام‌ها؛ یکی از جالب‌ترین جاهای ترسناک وین 

جاهای ترسناک وین

یکی از ترسناک‌ترین و ناشناخته‌ترین جاهای ترسناک وین، گورستان بی‌نام‌ها است. این گورستان کوچک در محلی به نام Freidhof der Namenlosen قرار دارد. این محل در حومه شهر وین قرار دارد و کمتر کسی به آن‌جا سر می‌زند. این قبرستان محل دفن افراد ناشناسی است که در رودخانه دانوب غرق شده‌اند.

 قبرستان بی‌نام و نشان‌ها، راه‌حلی برای دفن بسیاری از اجساد انباشته‌شده در ساحل رودخانه بود. بسیاری از این افراد، قربانیان خودکشی بودند که قبرستان کاتولیک وین جسد آن‌ها را نمی‌پذیرفت. مردم محلی ادعا می‌کنند که روح این افراد بی‌نام همچنان در این منطقه پرسه می‌زند. این قبرستان یکی از ناشناخته‌ترین جاهای ترسناک وین است. 

جاهای ترسناک وین در قلب کلیسای جامع سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان یکی از شناخته‌شده‌ترین، زیباترین و مقدس‌ترین مکان‌های دیدنی در وین است. این کلیسا مرکز شهر وین را بسیار دیدنی کرده‌است. کلیسای فراموش نشدنی سنت استفان با قسمت‌های ترسناک خود گردشگران را شوکه می‌کند. 

دلهره‌آورترین جاهای ترسناک وین در کلیسای سنت استفان مخفی شده‌است. زیرزمین کلیسای سنت استفان، مجموعه‌ای از دخمه‌ها و سرداب‌ها را در خود جای داده‌است. یکی از معروف‌ترین جاهای ترسناک وین، دخمه دوک است. این دخمه، محل دفن اعضای خانواده سلطنتی است. 

در گذشته، اجساد خانواده سلطنتی را در مکانی جز کلیسا دفن می‌کردند. با توجه به رسم ‌و رسومات، قسمتی از بدن آن‌ها در کلیسا می‌ماند. اعضای خاصی از بدن افراد سلطنتی جدا می‌شد، درون کوزه‌های خاصی قرار می‌گرفت و در این سرداب نگه‌داری می‌شد. مسئله‌ای که این مکان را ترسناک‌تر می‌کند، پایین‌تر از دخمه‌های سلطنتی است. در طبقات پایین‌تر، قربانیان طاعون دفن شده‌اند.

این دخمه‌ها با انباشته‌هایی از اسکلت انسان پر شده‌است. زیرزمین کلیسای سنت استفان یکی از جاهای ترسناک وین است که ارواح زیادی در آن‌جا وجود دارد. اگر از طرفداران تفریحات دلهره‌آور هستید، حتما به دخمه‌های سنت استفان سر بزنید. 

کلام پایانی 

یکی از عجیب‌ترین دلایلی که سفر به وین را جذاب می‌کند، جاهای ترسناک وین است. دلایل زیادی برای سفر به وین وجود دارد، اما هیجان‌انگیزترینشان جاهای ترسناک وین است. هر شهری جنبه‌های تاریکی در گذشته خود دارد. شهر وین با گذشته و تاریخ غنی خود، ترسناک‌ترین مکان‌ها را برای بازدید در خود جای داده‌است. 

خانه بدنام‌ترین قاتل زنجیره‌ای در این شهر قرار دارد. در کف خیابان‌های وین، هزاران اسکلت از قربانیان طاعون دفن شده‌ و خیابانی غرق در خون در انتظار محکومان اعدامی خود است. اگر از حضور در مکان‌های ترسناک لذت می‌برید، حتما به جاهای ترسناک وین سر بزنید. 

نظر شما چیست؟ آیا از جاهای ترسناک وین خوشتان آمد؟ نظرتان را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. 

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

نظرات کاربران