جاهای ترسناک آلمان؛ قدم زدن کنار ارواح!

جاهای ترسناک آلمان؛ قدم زدن کنار ارواح!

آلمان، کشوری در قاره اروپا است که علاوه‌بر زیبایی‌های خاص و منحصربه‌فرد، مکان‌های عجیب‌وغریبی دارد. جاهای ترسناک آلمان در میان آن همه جاذبه و زیبایی بسیار وحشتناک است. اکثر این مکان‌ها در گذشته محل زندگی بوده‌اند اما اکنون به‌دلیل اینکه به‌عنوان ترسناک ‌ترین جاهای آلمان شناخته می‌شوند، خالی از سکنه‌اند؛ همچنین گردشگران زیادی در سال برای بازدید از این مکان‌ها به کشور آلمان سفر می‌کنند. این کشور ترکیبی از داستان‌های شبح‌آور و مکان‌های خالی از سکنه بوده که گردشگران زیادی درطول سال از آن بازدید می‌کنند. اگرچه این نقاط خالی از سکنه هستند، اما بسیار زیبا بوده و ارزش یک‌بار دیدن در زندگی را دارند. در ادامه این مقاله به شما تعدادی از این مکان‌ها را معرفی می‌کنیم.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما فقط با سه کلیک خوبه!

Berlin’s Citadel

جاهای ترسناک آلمان

یکی از جاهای ترسناک آلمان Berlin’s Citadel نام دارد. در این مکان یک داستان کلاسیک، عاشقانه و ترسناک در انتظار شماست. تقریباً 6 قرن پیش یک حاکم محلی به‌نام یواخیم دوم، معشوقه‌ای به‌نام آناسیدو داشت که مدت کوتاهی در قلعه حبس شده بود. در همان زمانی که آناسیدو در زندان بود، حاکم مریض شد و در بستر مرگ از پسرش خواست که از آنا مراقبت کند. اما پسر ظاهراً پدرش را رها کرد و معشوق بیچاره را زندانی نگه داشت. براساس گفته‌های مردم محلی، آنا همچنان در اتاق‌های این مکان پرسه می‌زند و آرزوی ترک ارگ را دارد. اگر نزدیک این مکان شوید، صدایی را می‌شنوید که درخواست کمک می‌کند که ظاهرا این صدا، همان صدای آناست.

آدرس: 

Am Juliusturm 64, 13599 Berlin, Germany

پاسپورت دومینیکا

Zvíkov Castle

قلعه Zvíkov یکی از ترسناک ‌ترین جاهای آلمان است. اعتقاد بر این است که در پایان قرن شانزدهم، قلعه به‌طرز عجیبی توسط یک موجود ماوراءالطبیعی تسخیر شده است و مردم محلی می‌گویند اتفاقات عجیبی در اطراف قلعه رخ می‌دهد. مردم صداهای عجیبی را از داخل قلعه شنیده‌اند، تصاویر غیرمعمولی را مشاهده کرده‌ و رفتار عجیبی از حیوانات اطراف قلعه احساس کرده‌اند. وحشتناک‌ترین قسمت ماجرا زمانی است که بدون دخالت هیچ شخصی، آتش و شمع در داخل قلعه یا محوطه آن روشن می‌شود. قلعه Zvíkov یکی از جاهای ترسناک آلمان است و افرادی که تجربه هیجان و ترس را دوست دارند، از دیدن آن لذت می‌برند.

آدرس:

Zvíkovské Podhradí 1, 397 01 Zvíkovské Podhradí, Czechia

Rakotz Bridge, Gablenz

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از ترسناک‌ ترین جاهای آلمان Rakotz Bridge, Gablenz نام دارد. این پل زیبا که به شکل یک نیم‌دایره است تاریخچه  بسیار عجیبی دارد. زمانی که به شکل این پل نگاه کنید، برایتان این سوال پیش می‌آید که چگونه ممکن است سازنده آن بدون هیچ کمکی این پل را ساخته باشد؟ افسانه‌هایی وجود دارد که می‌گوید این پل در سال 1863 ساخته شده و شیطان در ساخت آن به سازنده‌اش کمک کرده و در ازای آن، درخواست گرفتن جان اولین نفری که از روی این پل عبور کند را کرده است. سازنده پل به این موضوع فکر نکرد که اولین نفری که از روی این پل عبور می‌کند خودش است؛ در نتیجه سازنده پل از دنیا رفت و از آن زمان به بعد کسی از روی این پل عبور نکرده و به‌عنوان یکی از مکان ‌های عجیب ‌و غریب‌ آلمان شناخته شده است.

The White Lady In Freihung

یکی از داستان‌های جالب و ترسناک در آلمان، داستان بانوی سفیدپوستی است که روحش منطقه Freihung را تسخیر می‌کند. این زن درحالی‌که در دوران میانسالی زندگی خود به سر می‌بُرد، به مرگ غیرطبیعی از دنیا رفت. او از تونل‌های قدیمی معدن به‌عنوان وسیله‌ای برای ترساندن مردم استفاده می‌کرد تا زمانی که ساکنان محلی آنقدر ترسیدند که تصمیم گرفتند تونل‌ها را خراب کنند. بااین‌حال، کارهای این بانوی سفیدپوست ترسناک متوقف نشد و اکنون در آینه عقب ماشین‌ها ظاهر می‌شود و از این طریق اقدام به ترساندن مردم می‌کنند. اگر در خیابان‌های آلمان رانندگی کردید، حواستان باشد که ممکن است در آینه روح یک زن سفیدپوست را مشاهده کنید.

Poveglia

جاهای ترسناک آلمان

یکی از جاهای وحشتناک آلمان Poveglia نام دارد. این جزیره کوچک در نزدیکی ونیز در ایتالیا واقع شده و به‌عنوان مقصدی ترسناک شناخته می‌شود. این جزیره پیش‌از این در زمان ناسازگاری‌های عثمانی محلی برای درمان بیماران و محل سکونت پناهندگان بوده است. گفته می‌شود مانند هر فیلم ترسناک دیگری، Poveglia توسط یک بیمارستان روانی در سال 1922، تسخیر شده است. همچنین داستان دیگری که در رابطه با این مکان گفته می‌شود این است که یک پزشک دیوانه، روش پزشکی خود را در این بیمارستان روی بیماران آزمایش می‌کرد. او پس از اینکه توسط ارواح ساکن در آنجا آسیب دید، کشته شد. حتما از نزدیک از این مکان که یکی از جاهای ترسناک آلمان است دیدن کرده تا ترس و وحشت را به‌خوبی حس کنید.

Château Miranda

یکی از مکان ‌های خالی از سکنه آلمان Château Miranda نام دارد. قدمت این قلعه به اواسط دهه 1800 باز می گردد و یکی از ترسناک ‌ترین جاهای آلمان است. این قلعه نیز از سال 1950 بیماران روانی را در خود جای داده و نام مستعار Chateau de Noisy را به خود اختصاص داده است. در زمان‌های گذشته این قلعه بسیار زیبا و باشکوه بود، اما اکنون مورد بی‌توجهی قرار گرفته و فرسوده شده است. اگر این مکان تسخیرشده نبود، تاکنون به واسطه متجاوزانی که درها و پنجره‌ها را شکسته‌اند و طبقات را به‌شدت خراب کرده‌اند، تبدیل به ویرانه می‌شد. اگر مشتاق تجربه کردن ترس و هیجان هستید، بازدید از این قلعه که یکی از ترسناک‌ ترین جاهای آلمان است را از دست ندهید.

Wolfsegg Castle

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از مکان ‌های تسخیر شده در آلمان Wolfsegg Castle نام دارد. داستان این قلعه بسیار جذاب است و شما را یاد یک فیلم مهیج می‌اندازد. گفته می‌شود صاحب قلعه، نقشه قتل همسرش را می‌کشید که به او خیانت می‌کرد و زمانی که قتل به‌خوبی پیش رفت او و دو فرزندش هم یک هفته بعد از دنیا رفتند. بازدیدکنندگان از این قلعه می‌گویند که زنی را در این مکان مشاهده کرده‌اند که در راهروها تردد می‌کند و صداهای عجیب و وهم انگیزی که باعث ایجاد ترس و وحشت می‌شود نیز از این مکان به گوش می‌رسد. در سفر به این کشور، از این مکان که یکی از جاهای ترسناک آلمان است دیدن کنید.

آدرس:

Burggasse 7, 93195 Wolfsegg, Germany

Pfaueninsel

یکی دیگر از جاهای ترسناک آلمان Pfaueninsel نام دارد. این پارک تاریخی مشهور واقع در برلین بسیار زیباست. Pfaueninsel به‌ظاهر یک پارک آرام بوده که مرتباً حیوانات وحشی در آن تردد می‌کنند، اما این موضوع برای همه روشن است که این پارک، یک پارک خالی از سکنه در آلمان است. افسانه‌ها می‌گویند که شیمی‌دان آلمانی، یوهان کونکل، موجودات زنده در پارک را شکار می‌کند. مردم آلمان بر این باورند که او چهره‌ای تیره و چشمان قرمز درخشان و ترسناکی داشته و در زندگی پس از مرگش نفرین شده است. گفته می‌شود که کونکل آزمایش‌های عجیب‌وغریب خود را در رابطه با جادوی سیاه در آزمایشگاه خود انجام می‌داد و به این ترتیب در نیمه‌شب موجودات پارک را شکار می‌کرد. آیا حاضرید به این پارک که یکی از جاهای وحشتناک آلمان است بروید؟

Plague Chapel

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از مکان ‌های تسخیر شده در آلمان Plague Chapel نام دارد. این نمازخانه که به نمازخانه طاعون معروف است به شکل یک کلیسا در وسط جنگل قرار دارد. اطراف این کلیسا خالی از سکنه است و هرساله افرادی که می‌خواهند ترس و هیجان را تجربه کنند به این مکان می‎روند. از سگ های جهنمی سیاه و بزرگ که در اطراف محوطه پرسه می‌زنند گرفته تا وجود نورهای عجیب در نمازخانه هنگام شب، همگی باعث دوچندان‌شدن ترس و وحشت این مکان می‌شود. اگر به کشور آلمان سفر کرده و دوست دارید ترس و هیجان را تجربه کنید، بازدید از این مکان ترسناک در آلمان را از دست ندهید.

Haus Fühlingen

یکی دیگر از جاهای وحشتناک آلمان Haus Fühlingen نام دارد. این ملک در منطقه Chorweiler کلن واقع شده و گفته می‌شود که هزاران شوالیه طی نبردی در سال 1288 در زمین‌های آن جان باختند و اسب‌ها بیشتر آن‌ها را زیر پا گذاشتند به‌طوری که دیگر قابل شناسایی نبوده‌اند. قرن‌ها بعد این مکان توسط ادوارد فون تول که یک زمین‌شناس مشهور بود خریداری شد و در آن ویلا و یک میدان مسابقه ساخت. گفته می‌شود ارواح متوفی از زمان صاحبان قبلی این ملک، همچنان در آن وجود دارند. برای مثال یک کارگر 19 ساله که در سال 1943 در همین مکان به قتل رسید؛ یا یکی دیگر از صاحبان آن که گرهارد وگلر نام داشت و قاضی سابق نازی بود، در سال 1962 خود را در طبقه دوم خانه حلق آویز کرد. چند سال بعد نیز مجددا در طبقه دوم این مکان یک جنازه پیدا شد. به عبارت دیگر، ارواح تمامی این افراد در این مکان پرسه می‌زنند. اگر در هتل ویکتوریا اقامت داشته باشید، می‌توانید به‌وضوح شاهد رفت‌وآمد ارواح در این مکان باشید.

آدرس:

50769 Chorweiler, Germany

Beelitz Sanatoriums

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از مکان ‌های جن ‌زده در آلمان Beelitz Sanatoriums است. این آسایشگاه در سال 1902 افتتاح شد و در زمان خودش یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌ها در اروپا بود. این بیمارستان در ابتدا به‌عنوان یک آسایشگاه برای درمان افراد مبتلا به بیماری سل ریوی ساخته شد و بعدها در دوران نازی‌ها این بیمارستان تبدیل به یک بیمارستان نظامی شد و هیتلر که یک سیاست‌مدار آلمانی بود نیز در همین مکان تحت درمان قرار گرفت. آمار دقیقی از تلفات بیماران آسایشگاه در دست نیست، اما در 30 سال گذشته چندین قتل در آنجا رخ داده که باعث وحشتناک‌ترشدن این مکان شده است. در سال 1991، یک زن جوان و پسر سه ماهه‌اش در اینجا توسط قاتل زنجیره‌ای «جانور بیلیتز» با خونسردی به قتل رسیدند. در سال 2008 نیز، یک مدل توسط عکاسش در این مکان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت و خفه شد. گفته می‌شود ارواح تمام افرادی که در این مکان کشته شده‌اند، همچنان وجود دارد و زمانی که اطراف آن قدم می‌زنید صداهایی مانند بسته شدن در، شکستن شیشه و یا راه رفتن را می‌شنوید که باعث ایجاد ترس ‌و وحشت در عمق وجود شما می‌شود. اگر به آلمان سفر کردید، از این مکان که یکی از ترسناک ‌ترین جاهای آلمان است دیدن کنید.

Waldniel-Hostert Nursing Home

یکی دیگر از مکان ‌های خالی از سکنه آلمان، Waldniel-Hostert Nursing Home است. این خانه سالمندان یکی از وحشتناک ‌ترین جاهای آلمان است که ورود به آن ممنوع بوده و تنها از پشت نرده‌ها می‌توانید از این مکان دیدن کنید. در دوران نازی‌ها، این موسسه برای اسکان کودکان، بزرگسالان و معلولان ذهنی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما به مراقبت از بیماران بسنده نمی‌کرد و در این مکان کارهای ظالمانه‌ای در حق آنها انجام شد. گفته می‌شود که ارواح 455 بزرگسال و 99 کودکی که در اینجا مرده‌اند، همچنان در راهروها پنهان شده‌اند و باعث ایجاد رعب‌ووحشت در این مکان می‌شود. اگر هیجان را دوست دارید و به‌دنبال بازدید از جاهای وحشتناک آلمان هستید، Waldniel-Hostert Nursing Home را از دست ندهید.

آدرس:

Eschenrath 8, 41366 Schwalmtal, Germany

Frankenstein Castle

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از ترسناک ‌ترین جاهای آلمان Frankenstein Castle نام دارد. این قلعه در یک دره جنگلی قرار دارد و الهام‌بخش رمان فرقه‌ای مری شلی در سال 1818 فرانکشتاین است. گفته می‌شود یوهان کونراد دیپل، دانشمندی که در سال 1673 در همین قلعه به دنیا آمد، آزمایشاتی روی اجساد نبش‌قبرشده انجام می‌داد. همچنین گفته می‌شود در اطراف محوطه این قلعه اژدهایی زندگی می‌کرد. ارواح اجساد در این قلعه رفت‌وآمد می‌کنند و اگر هنگام شب به این قلعه نزدیک شوید، صداهای ترسناکی به گوشتان می‌خورد.

آدرس:

Burg Frankenstein, 64367 Mühltal, Germany

Osnabrück Hünenbetten

یکی دیگر از جاهای وحشتناک آلمان Osnabrück Hünenbetten است. این مکان در زمان‌های گذشته معبد بت‌پرستی بوده است. گفته می‌شود زمانی که شارلمان‌ها یا همان مقامات دولتی برای تغییر دین ساکنان این منطقه به مسیحیت حمله کرده‌اند، یک قتل‌عام خونین در این مکان اتفاق افتاده است. با اینکه سال‌های زیادی از این ماجرا گذشته است، مردمان محلی شاهد شنیدن صداهایی از داخل ساختمان هستند و حتی برخی می‌گویند لکه‌های خون تازه‌ای را روی دیوارها مشاهده کرده‌اند. با بازدید از این مکان، با عمق وجودتان ترس را تجربه کنید.

Kirchlengern Forest

یکی دیگر از جاهای ترسناک آلمان Kirchlengern Forest است. این جنگل در نزدیکی Osnabrück قرار دارد. Kirchlengern شاید در ابتدا یک جنگل معمولی به‌نظر بیاید اما زمانی که وارد آن شوید، متوجه وهم و وحشت حاکم در آن می‌شوید. گفته می‌شود حیوانات زیادی در این جنگل ناپدید می‌شوند و چند روز بعد بقایای خونین آن‌ها پیدا می‌شود. همچنین تاکنون چند شکارچی در این جنگل ناپدید شده‌اند که هنوز برخی از آن‌ها پیدا نشده‌اند و بعضی دیگر هم جنازه‌هایشان پیدا شده است.

The Waldniel Hostert School

جاهای ترسناک آلمان

یکی دیگر از مکان ‌های عجیب ‌و غریب در آلمان The Waldniel Hostert School است. این مدرسه در دوران نازی‌ها محل شکنجه کودکان دارای ناتوانی ذهنی بود. این کودکان را آنقدر شکنجه می‌کردند که می‌مردند. از همان زمان تاکنون این مدرسه تبدیل به یکی از ترسناک ‌ترین جاهای آلمان شده است. براساس گفته‌های مردم بومی منطقه، شب‌ها صدای دادوفریاد از این مکان به گوش می‌رسد. همچنین برخی تعدادی روح خونین در اطراف این مدرسه مشاهده کرده‌اند. ترس و وحشت حاکم در این مکان به‌قدری زیاد است که نفس کشیدن برایتان سخت می‌شود.

آدرس:

Eschenrath 8, 41366 Schwalmtal, Germany

Conn Barracks

یکی دیگر از مکان ‌های خالی از سکنه آلمان Conn Barracks است. در این پادگان می‌توانید تعدادی از شبح‌آورترین پدیده‌های باقی‌مانده از جنگ جهانی دوم را مشاهده کنید. در گذشته این پادگان یک بیمارستان بود که بیماران روانی در آن بستری می‌شدند. بعدها توسط پرسنل ارتش ایالات متحده به‌عنوان محل زندگی مورد استفاده قرار گرفت. سربازانی که در این قلعه سکونت داشتند می‌گویند که شب‌هنگام با صداهای عجیب‌وغریب از خواب بیدار می‌شدند و به‌محض اینکه چشمانشان را باز می‌کردند، یک سرباز و یک زن غرق در خون را بالای تخت خود مشاهده می‌کردند که صحنه بسیار وحشتناکی بود. اکنون این مکان خالی از سکنه بوده و صداهای عجیب‌وغریبی از داخل آن به گوش می‌رسد.

کلام آخر سه کلیک در رابطه با جاهای ترسناک آلمان

در این مقاله کوشیدیم شما را با جاهای ترسناک آلمان آشنا کنیم. کشور آلمان علاوه‌بر زیبایی و جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های ترسناکی هم دارد. تمامی این مکان‌ها به‌دلیل ترسناک بودنشان، خالی از سکنه هستند و گردشگران زیادی برای بازدید از آن‌ها به آلمان سفر می‌کنند. آیا دوست دارید به این مکان‌ها بروید و ترس و هیجان را تجربه کنید؟ 

نظرات کاربران