رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

رستوران های رمانتیک در کوالالامپور؛ یک شب عاشقانه و آرام

اگر می‌خواهید برای ماه عسل خود به کوالالامپور، پایتخت زیبا و جذاب مالزی، بروید، فراموش نکنید که این شهر علاوه‌بر آسمان‌خرا‌ش‌های درخشان، اماکن تفریحی هیجان‌انگیز و جاذبه‌های تاریخی، رستوران‌هایی عالی نیز دارد؛ رستوران های رمانتیک در کوالالامپور، نوعی از این رستوران‌هاست که منتظر شماست تا در حالی‌که دست‌دردست شریک زندگی‌تان برای داشتن لحظاتی عاشقانه قدم به محیط دلباز و صمیمانه آن می‌گذارید، لحظاتی منحصربه‌فرد و تکرارنشدنی برای‌تان بسازد. در این مقاله 10تا از رستوران های رمانتیک در کوالالامپور را به شما معرفی کرده‌ایم. برای اطلاع از آن‌ها، تا پایان با سه کلیک همراه باشید. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

لو میدی بنگسار؛ از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

به لو میدی بنگسار کوالالامپور که علاوه‌بر مناظر و چشم‌اندازهایی جذاب، منویی شگفت‌انگیز نیز پیش‌روی‌تان می‌گذارد بروید و از صرف غذا در آن لذت ببرید. لو میدی بنگسار از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور است که بسیاری از زوج‌های جوان حضور در آن را برای داشتن لحظاتی عاشقانه، انتخاب می‌کنند. علاوه‌بر غذاهای فرانسوی و ایتالیایی، کرم بروله کلاسیک و فوندانت شکلاتی، دو تا از اشتهابرانگیزترین آیتم‌های منوی لو میدی بنگسار است که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان معارف، طبقه سوم مرکز خرید بنگسر.

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ساعت 11 صبح تا 3 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب. 

راما وی؛ یکی از جذاب‌ترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

اگر دوست دارید در یک رستوران رمانتیک در کوالالامپور غذا بخورید که سنتی‌تر است و علاوه‌بر داشتن فضایی رمانتیک، به محیط زیست نیز توجه ویژه‌ای دارد، به راما وی بروید. گفتنی است این رستوران بهترین غذاهای تایلندی را ارائه می‌دهد و هم‌چنین سوفله غذاهای دریایی آن نیز بی‌نظیر است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، تامان یو دنت، جالان یو دنت.
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ساعت 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و 6.30 بعدازظهر تا 11 شب. 

عبور از هند

این رستوران، همان‌طور که از نامش مشخص است، یکی از جذاب‌ترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور است که بهترین غذاهای هندی را سرو می‌کند. دکور چندرنگ و محیط پر رفت‌وآمد آن، فضایی گرم و صمیمانه را ایجاد کرده است. بهترین غذایی که می‌توانید در این رستوران میل کنید، روگان جاش با مرغ و یا گوشت گوسفند است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، بوکیت دامانسرا، مدان دامانسرا، جالان ستیاپوسپا.
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه 11:30 صبح تا 2:30 بعدازظهر و 6:30 بعد از ظهر تا 22:30. شب.

چاو رستورانتی؛ یک رستوران رمانتیک در کوالالامپور

اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید، این رستوران فوق‌العاده که با شمع‌های روشن احاطه شده است و می‌درخشد، گزینه‌ای مناسب برای سپری کردن اوقاتی عاشقانه با همسرتان برای شما محسوب می‌شود. این رستوران زیبا در سال 1991 افتتاح شد و در واقع یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در پایتخت مالزی است. یکی از اصیل‌ترین غذاهای ایتالیایی که از خوردن آن در چاو رستورانتی لذت خواهید برد، ریزوتو با پورسینی است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان کامپونگ پاندان.
ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه 11 صبح تا 2:30 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب. شنبه‌ها 6 بعدازظهر تا 11 شب و یکشنبه‌ها 6 بعد از ظهر تا 21 شب.

رستوران طالبی در ترویکا اسکای داینینگ 

رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

برای تماشای مناظر سراسرنمای درخشان از برج‌های دوقلوی پتروناس، غذا خوردن در رستوران طالبی را از دست ندهید. دست شریک زندگی‌تان را بگیرید و به طالبی که یکی از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور است و شامل خدماتی در سطح بین‌المللی می‌شود، بروید و از خوردن بهترین غذاهای فرانسوی نظیر فیله واگیو و سپری کردن لحظاتی عاشقانه، لذت ببرید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، برج بی، فارسیان.
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه 6.30 بعدازظهر تا 10.30 شب. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

رستوران ارکیده

برای خوردن غذاهای چینی و یا انواع غذاهای دریایی که در یکی از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور سرو می‌شود، برنامه‌ریزی کنید. رستوران ارکیده با فراهم کردن فضایی جذاب و بسیار زیبا برای زوج‌های جوان، منتظر شما و نامزدتان است تا اوقاتی خوش را برای‌تان بیافریند. فراموش نکنید در این رستوران شیک امروزی، ماهی کاد پخته‌شده با لعاب عسلی که یکی از ویژه‌ترین آیتم‌های منوی آن است را حتما امتحان کنید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، هتل مجستیک، جالان سلطان هشام‌الدین، تاسیک پردانا. 

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب. 

رستوران مارینی در 57؛ یک رستوران رمانتیک در کوالالامپور

رستوران زیبای مارینی که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، برای شما لحظاتی عاشقانه را رقم خواهد زد. این رستوران رمانتیک در کوالالامپور هم‌چنین یک سالن استراحت درجه یک و یک کافه روی پشت‌بام دارد. ریزوتو کان گمبرونی راسی و انیلو پریماورو بهترین غذاهای ایتالیایی این رستوران است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، منارا پتروناس، فارسیان.
ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه 5 بعدازظهر تا 1.30 صبح و جمعه تا شنبه 5 بعدازظهر تا 3 صبح. 

نوبو

رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

سرآشپز «نوبویوکی نوبو ماتسوهیسا» در یکی از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور، نوبو، منتظر شماست تا غذاهای سنتی ژاپنی خود را با تکنیک‌ها و روش‌های مدرن منحصربه‌فرد، در بهترین شکل خود برای‌تان سرو کند. چیراشی دونبوری یکی از لذیذترین غذاهای این رستوران رمانتیک در کوالالامپور است. 

 آدرس: مالزی، کوالالامپور، فارسیان، منارا پتروناس.
ساعات کاری:  یکشنبه تا پنجشنبه 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 22:30 شب. جمعه و شنبه از 12 ظهر تا 2 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا نیمه‌شب.

جی پی ترز؛ از بهترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

اگر از طرفداران غذاهای اصیل مالزیایی، چینی و هندی هستید، دست همسرتان را بگیرید و با هم به جی پی ترز بروید. این رستوران رمانتیک در کوالالامپور که در مرکز شهر واقع شده است، تمام شرایط یک رستوران شیک برای پذیرایی از یک زوج جوان و فراهم کردن لحظاتی رمانتیک را دارد. معماری معاصر بنا، دکور و طراحی چشم‌نواز و غذاهای بی‌نظیر این رستوران شما را به وجد خواهد آورد. راستی، یادتان نرود برنج با مرغ هاینس این رستوران را از دست ندهید. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان پینانگ، گراند حیات، طبقه همکف، بوکیت بینتانگ. 

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه 7.30 تا 10.30 صبح، 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب. شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 11.30 صبح، 12 ظهر تا 3 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب.

رستوران سی و هشت

در رستوران سی و هشت هتل گراند حیات، بهترین نوع غذاهای چینی، ژاپنی و انواع غذای خاص غربی را در کنار شریک زندگی‌تان میل کنید و لذت ببرید. کره میگو سیر، مرغ شزوان و پاستا قارچ، از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران رمانتیک در کوالالامپور است. 

آدرس: مالزی، کوالالامپور، جالان پینانگ، گراند حیات. 

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 10.30 صبح، 12 ظهر تا 5 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب. شنبه و یکشنبه از ساعت 6 صبح تا 11 صبح، 12 ظهر تا 5 بعدازظهر و 6 بعدازظهر تا 11 شب. 

سخن پایانی سه کلیک درمورد رستوران های رمانتیک در کوالالامپور

در این مقاله 10تا از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین رستوران های رمانتیک در کوالالامپور را به شما معرفی کردیم. این رستوران‌های خوب در پایتخت مالزی، برای فراهم کردن اوقاتی عاشقانه و داشتن یک ماه عسل تکرارنشدنی، منتظر شما و شریک زندگی‌تان است و علاوه‌بر این‌که محیطی جذاب و دلنشین دارد، غذاهایی بسیار عالی نیز برای‌تان سرو می‌کند.

نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام رستوران رمانتیک در کوالالامپور بروید؟ برای ما بنویسید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران