رستوران های کوالالامپور

بهترین رستوران های کوالالامپور؛ ترکیبی اغوا کننده از غذاهای چینی و هندی !

رستوران های کوالالامپور

پایتخت بزرگ مالزی به دلیل حجم زیادی از فرهنگ های مختلف، همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. وقتی صحبت از بهترین رستوران های کوالالامپور به میان می آید، این بدان معناست که شما با مجموعه ای باورنکردنی از فرهنگ های مختلف از جمله غذاهای هندی، چینی، اروپایی و سنتی مالایی رو به رو خواهید شد. در این مقاله قصد داریم رستوران‌های برتر کوالالامپور که منعکس کننده فرهنگ‌های متفاوت شهر هستند را به شما معرفی کنیم.غذاهای مالزیایی ریشه های مشابهی با غذاهای اندونزیایی دارند و غذاهایی مانند ساتای، رندانگ گاو و سامبال به عنوان یک غذای اصلی محبوب در هر دو کشور محسوب می‌شوند. همچنین محبوب‌ترین غذاهای سنتی عبارتند از برنج و یا رشته فرنگی سرخ شده و کاری خوشمزه با روتی کانای.

Lafite

کوالالامپور

لافیت در هتل زیبای شانگری لا واقع شده و فضایی مجلل را برای شما در هنگام سرو غذاهای اروپایی به همراه دارد! Lafite فقط به رویدادهای خصوصی اختصاص داده شده و برای یک مهمانی صمیمی یا جشن و مناسبت های خاص با دوستان و قرارهای کاری بی نظیر است!سرآشپز لافیت Scott Henderson بوده که در سال 2019 به این هتل ملحق شد. با وجود  این سرآشپز منوی Lafite همیشه در حال تغییر است اما منو به هویت فرانسوی خود وفادار مانده است.

Tamarind Springs

این رستوران در دامنه‌های سرسبز منطقه آمپانگ قرار دارد. منوی گسترده آن شامل مجموعه ای از غذاهای ویتنامی، کامبوجیایی و لائوسی با تمرکز بر غذاهای سنتی هندو،چینی است. این رستوران همچنین مجموعه ای بی نظیر از بستنی ایتالیایی با طعم هایی متفاوت مانند چیلی شکلاتی و کالامانسی را به مشتریانش ارائه می دهد.

رستوران Tamarind Springs توسط سرآشپز مشهور تایلندی Somkuhan Wandee رهبری می‌شود که در افتتاح اولین رستوران Tamarind در سال 1999 نقش اساسی داشت. پیشینه آشپزی Wandee به سال‌ها قبل باز می‌گردد که مادربزرگش برای افرادی مانند King Siam آشپزی می کرد. Wandee و تیم او بر روی مواد تازه و با کیفیت تمرکز می کنند و این اطمینان را به شما می دهند که Tamarind Springs یکی از بهترین رستوران هایی است که در کوالالامپور می‌توانید در نظر بگیرید.

Cilantro

کوالالامپور

در یکی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور که برنده جایزه‌های مختلفی شده لذت ببرید. Cilantro که به خاطر غذاهای فرانسوی خود با تأثیر از غذاهای ژاپنی مشهور است، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کوالالامپور است. این رستوران با داشتن مشتریانی که شامل افراد سلطنتی و افراد مشهور است، محیطی صمیمی را به شما ارائه می دهد که درعین سادگی و کمی پیچیدگی را به همراه دارد. اتاق‌های خصوصی این رستوارن شش تا بیست نفر را برای تجربه‌ای عالی و صمیمانه‌تر در خود جای می‌دهند.

سرآشپز تاکاشی کیمورا از محصولات فصلی تازه برای تهیه‌ی غذاها استفاده می‌کند، منوی غذایی او مملو از غذاهای لذیذ مانند خرچنگ سرخ شده با سالاد اندیو و کنگر فرنگی و سوپ قارچ با ترافل تابستانی است.

Li Yen at Ritz-Carlton

رستوران بین المللی چینی لی ین، واقع در هتل ریتز کارلتون، ظرافت و صمیمیت را با غذاهای سنتی کانتونی ترکیب می کند. سرآشپز اجرایی Alex Au Ka Wah متعهد است که از دستور العمل های کلاسیک چینی را حفظ کند که در عین حال برای رستوران‌های مدرن نیز جذاب باشد.

لی ین به معنای “باغ زیبا” است. این رستوران دارای سه اتاق غذاخوری خصوصی است و می تواند به راحتی میزبان بیش از صد مهمان باشد. این رستوران در تهیه‌ی غذاهای خاص خود با برگ‌های چای چینی و کرم آووکادو بسیار مشهور است.

Bijan Restaurant

کوالالامپور

با توجه به اینکه مالزی دنیای آشپزی آسیایی است، برخی از غذاهای اصیل مالایی در این رستوران شیک و سرو می شوند. رستوران بیژن که اغلب به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور در نظر گرفته می شود، در گوشه ای آرام و سرسبز از شهر قرار دارد. در این رستوران می‌توانید از نوشیدنی‌ها در تراس آن لذت ببرید یا غذاهای خوشمزه مالایی را در فضای داخلی شیکش سفارش دهید. رستوران بیژن کارکنان بسیار خونگرم و صمیمی‌ای دارد.

بیژن غذاهای خود را به سبک واقعی مالایی، با تمرکز بر مواد تازه و محلی، تهیه می‌کند. درمیان غذاها Aneka Pembuka Selera مورد علاقه مشتریان است و به مهمانان این فرصت را می دهد که مجموعه ای از پیش غذاهای رستوران بیژن، از جمله میگو مخصوص سرخ شده، اسپرینگ رول سبزیجات و سیب زمینی سرخ شده را امتحان کنند. لیست دسرها نیز به اندازه غذاهای آن جذاب است و بستنی های خانگی، پودینگ پاندان و چیزکیک دوریان جزئ دسرهایی هستند که باید امتحان کنید.

La Bodega

La Bodega که در قلب منطقه شیک بنگسار قرار دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور در نظر گرفته می شود و ترکیبی اغواکننده‌ای از نوشیدنی‌های خنک به مشتریان ارائه می‌دهد.

این رستوران که در سال 1999 افتتاح شد، مکان مناسبی برای ملاقات با دوستان است، با فضای گرم و دلپذیر و غذاهای لذیذ اسپانیایی که گردشگران را نیز به خود جذب می کند. منوی La Bodega دستور العمل های سنتی را با مجموعه ای از غذاها و روش های معاصر ترکیب می کند تا یک منوی تازه و هیجان انگیز ایجاد کند.

Ikan-Ikan at Four Seasons Langkawi

کوالالامپور

Ikan-Ikan at Four Seasons Langkawi که به سبک لیماها، یک خانه سنتی مالزیایی ساخته شده است، غذاهای دریایی تازه را مستقیماً از دریای آندامان در نزدیکی دریا ارائه می دهد. آلاچیق های کنار ساحل به چهار منطقه اصلی تقسیم شده است که هر کدام دارای چشم اندازهای زیبایی است. بزرگترین آن‌ها یک عرشه چوب ساج 60 نفره در فضای باز است که مشرف به باغ ها و اقیانوس است، در حالی که دو غرفه در دو طرف رستوران دارای یک بخش با صندلی است در یک طرف دیگر، یک اتاق غذاخوری خصوصی برای 16 نفر تعبیه شده است.

در منوی غذا، طیف وسیعی از غذاهای مالزیایی مانند گوشت گاو پانگانگ و ماهی مرکب سامبال سوتونگ را می‌توانید ببینید. با این حال، در وعده‌ی غذای اصلی زیاد سیر نشوید، زیرا دسر در Ikan-Ikan مانند موز سرخ شده، کیک عسلی و بستنی وانیلی بوربون را نباید از دست داد.

Entier at Alila

آخرین رستوران ما در لیست بهترین رستوران‌های کوالالامپور رستورانی است که طعم غذاهای فرانسوی را می‌توانید در آن بچشید. Entier، که در طبقه 41 هتل Alila قرار دارد، از آشپزی کلاسیک فرانسوی الهام می‌گیرد.

ماساشی هوریوچی، سرآشپز اجرایی این رستوران، با استفاده از تجربیات خود در آشپزخانه برخی از بهترین رستوران‌های ستاره دار، بر قسمت‌های خاصی از مواد غذایی بخصوص مواد غذایی گوشتی تأکید می‌کند تا منوی غذایی خود را متفاوت تر ارائه کند. غذای او به گونه ای طراحی شده است که دلچسب و خوشمزه باشد و در عین حال تأثیر مثبتی بر محیط زیست بگذارد. این رستوران به خودی خود شیک است و آن را به مکانی عالی برای گذراندن وقت در محیطی مناسب در قلب کوالالامپور تبدیل می‌کند.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما تهران کوالالامپور را چک کنید!

نظرات کاربران