زندگی شبانه در مسکو

زندگی شبانه در مسکو؛ تفریحات جذاب زیر نور ماه

مسکو، با تاریخچه‌ پرفراز و نشیب، تجربه‌ی دل‌انگیزی از زندگی شبانه را به ارمغان می‌آورد. تماشای منظره پر از احساس شهر، رنگ‌ها و بازی رقص‌نورها در آن به‌قدری دل‌ربا بوده که همه را شیفته خود کرده است. بسیاری از مردم محلی، کل روز را در خانه سپری کرده و شب بیرون می‌آیند. آن‌ها شیفته مناظر درخشان شب‌هنگام مسکو هستند. گردشگران نیز به همین‌گونه‌ عمل می‌کنند. آن‌ها از مناظر و جلوه‌های زیبای شب بهره‌ می‌برند و شام را در یکی از رستوران‌های مسکو می‌خورند.

در این مقاله، شما را به  به سفری جذاب در قلب مسکو دعوت می‌کنیم؛ سفری که به مرور زندگی شبانه در این شهر اختصاص دارد. از کلوپ‌های پرجنب‌وجوش گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های خیره‌کننده. با ما همراه شوید تا به این موضوع، نگاهی عمیق بیندازیم و در این سفر جذاب، لحظاتی از شور و شوق را تجربه کنیم.

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

کلوپ‌های شبانه در مسکو

کلوپ‌های شبانه در مسکو

Gipsy Bar

زندگی شبانه در Gipsy Bar مسکو جاری‌ست. Gipsy Bar، یک زمین بزرگ در فضای باز بوده که زمین آن چمن‌های مصنوعی دارد. در این مکان دیدنی، دی‌جی‌ها می‌آیند تا موسیقی‌های بین‌المللی را پخش کرده و با مردم هم‌خوانی کنند. مردم نیز همراه با ساز و آواز، در تاریکی و رقص نور می‌رقصند و عرق از سر و روی‌شان جاری می‌شود. هم‌چنین در Gipsy Bar، یک منوی غذای هندی وجود داشته که افراد می‌توانند از آن تهیه کرده و همراه با نوشیدنی میل کنند. این مکان، از پنجشنبه تا یک‌شنبه پذیرای عموم است.

آدرس:

Bolotnaya Naberezhnaya, 3, строение 2, Moscow, Russia, 119072

شماره تماس:

48 88 023 495 7+

وب‌سایت:

https://bargipsy.com/

Solyanka Bar

زندگی شبانه در Solyanka Bar نیز در جریان است. این بار نوشیدنی که در عمارتی قدیمی واقع شده، در طول روز غذاهای تلفیقی سرو می‌کند. دکوراسیون این بار بسیار جذاب و زیبا بوده و به سبک روستیک طراحی شده است. در این سبک، سادگی یک زندگی روستایی موج می‌زند. دیوارها آجری، مبلمان دست‌دوم و استفاده از چوب در آن نمایان است. دی‌جی‌ها به این کلوپ شبانه آمده و جدیدترین موسیقی‌ها را پخش می‌کنند؛ تا روحیه مشتریان را سرزنده نگه دارند.

شماره تماس:

30 36 663 926 7+

وب‌سایت:

http://www.bspubshop.ru/

جاهای دیدنی مسکو

جاهای دیدنی مسکو

Bolshoi Theatre

یکی دیگر از تفریحات شبانه در مسکو، تماشای یک نمایش در Bolshoi Theatre است. در این سالن تئاتر مشهور، نمایش‌های ممتازی هم‌چون باله و اپرا برگزار می‌شود. سالن تئاتر Bolshoi، از چندین حادثه بمباران، جنگ و آتش‌سوزی جان سالم به در برده است. این سالن تئاتر به‌اندازه اشخاص مهم این کشور، هنرمندان و رقاصان آن شهرت دارد.

آدرس:

Theatre Square, 1, Moscow, Russia, 125009

شماره تماس:

55 55 455 495 7+

وب‌سایت:

https://www.bolshoi.ru/

Ostankino Television Tower

یکی دیگر از جذابیت‌های زندگی شبانه در مسکو، بازدید از Ostankino Television Tower است. این برج رادیویی و تلویزیونی، 540.1 متر از زمین فاصله دارد. چراغ‌های این جاذبه دیدنی، شب‌ها روشن شده و منظره‌ای خیره‌کننده از خود به‌جای می‌گذارد. نورهای قرمزرنگ، زرد و نارنجی و آبی در طول این برج خودنمایی می‌کند. هم‌چنین رقص‌نورهایی با رنگ آبی و سفید نیز تا شعاع چندمتری برج را منور کرده و محیط اطراف را تحت‌تاثیر زیبایی دلفریب خود قرار می‌دهد.

آدرس:

15 Dubovoi Roshchi pr-d, Moscow, 127427, Russia

شماره تماس:

11 61 926 495 7+

کافه-رستوران‌های مسکو

کافه-رستوران‌های مسکو

pushkin café

یکی دیگر از تفریحات شبانه‌ای که می‌توان در مسکو انجام داد، شام خوردن در pushkin cafe است. این کافه-رستوران محیطی جذاب دارد. کف، سقف و صندلی‌های رستوران، همگی از چوب ساخته شده است. هم‌چنین، تعداد بی‌شماری کتاب نیز در قفسه‌های چوبی pushkin cafe قرار دارد. چراغ‌ها و آباژورها با نور ملایم خود، سبب تلطیف فضا شده است. حال تصور کنید که شب‌هنگام به این جای دیدنی بیایید و شام‌تان را زیر نور ملایم و فضای مملو از عطر کتاب‌ها بخورید؛ جذاب است؛ مگرنه؟

آدرس:

Tverskoy Blvd, 26А, Moscow, Russia, 125009

شماره تلفن:

33 00 739 495 7+

وب‌سایت:

City Space Bar

زندگی شبانه در City Space Bar نیز جریان دارد. این بار نوشیدنی که در بالاترین طبقه هتل Swissotel قرار دارد، چشم‌اندازهایی زیبا از شهر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به آن‌جا بروید و درحالی‌که از پنجره‌های منحنی‌شکل آن به منظره ستاره‌ها در کنار ماه خیره شده‌اید، طعم نوشیدنی‌های جدید را بچشید.

آدرس:

Kosmodamianskaya Naberezhnaya, 52, строение 6, Moscow, Russia, 115054

شماره تماس:

57 53 221 495 7+

The Grand Café Dr. Zhivago

The Grand Café Dr. Zhivago

کافه Dr. Zhivago نیز یکی دیگر از مکان‌هایی‌ست که با زندگی شبانه مردم مسکو عجین شده است. این رستوران معروف، در شمال کاخ کرملین قرار دارد. فضای داخلی Dr. Zhivago، با مبلمان، رومیزی‌ها و لوسترهای سفید و قرمز تزئین شده است. دورتادور این رستوران با پنجره‌های سراسری پر شده و نمایی خیره‌کننده از کاخ کرملین در شب را به شما نشان می‌دهد.

آدرس:

Mokhovaya St, 15с1, Moscow, Russia, 125009

شماره تماس:

00 01 922 499 7+

وب‌سایت:

https://drzhivago.ru/

در آخر

مسکو شهری‌ست با زندگی شبانه. در حقیقت بسیاری از فعالیت‌های تفریحی شب‌ها در مسکو برگزار شده یا در آن زمان، لذت دوچندانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مثال کلوپ‌های شبانه رقص و آواز برپا کرده و از دی‌جی‌ها دعوت به عمل می‌آورند. برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها‌ نیز با نورپردازی ملایم یا چشم‌انداز خود، برای شام خوردن مناسب‌ترند تا دیگر وعده‌ها. ما در این مقاله به معرفی این موارد پرداختیم. امیدواریم که در سفر به مسکو، حداقل یکی از آنان را امتحان کنید.

نظرات کاربران