Bosco Café

10تا از بهترین کافه‌ های مسکو که باید همین حالا بروید!

تصور کنید که صبح از خواب برخاسته‌اید و احساس خستگی می‌‌کنید، شاید هم به‌تازگی از یک جلسه کاری مهم بیرون آمده‌اید و احتیاج به تجدید نیرو دارید. شاید هم از جاذبه‌های دیدنی مسکو بازدید کرده‌اید و حالا احتیاج به خوردن یک وعده غذا یا نوشیدنی دارید. چشمان‌تان را ببیندید و به عطر دانه‌های برشته‌شده قهوه، یک برش کیک خامه‌ای صورتی و سوپ قارچ گرم با نان چاودار فکر کنید. دل‌تان می‌خواهد همین حالا آنان را روی میزتان حاضر ببینید؟ ما در این مقاله به معرفی 10تا از بهترین کافه‌ های مسکو پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم با هریک از کافی‌ شاپ‌ های معروف روسیه در مسکو آشنا شوید، تصاویر آن‌ها را در اینترنت جستجو کنید و سپس یکی را برگزینید. در طول این مقاله همراه ما باشید.

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

Mayak Café-Buffet

Mayak Café-Buffet

یکی از بهترین کافه‌ های مسکو Mayak Café-Buffet است. این کافه، در ابتدا بوفه تئاتر مایاکوفسکی بود، بعد از آن یک باشگاه هنری جایگزین آن شد که محل تجمع بازیگران و روزنامه‌نگاران سرشناس به حساب می‌آمد. طراحی فضای داخلی کافه Mayak Café-Buffet، کمی عجیب و غریب است؛ دیوارها به ‌رنگ زرشکی بوده و روی آن‌ها آینه چسبانده‌اند. بوفه‌های تزئین‌شده نیز در بخش‌هایی از کافه قرار دارد. کافه Mayak Café-Buffet، علاوه‌بر منوی نوشیدنی و دسر خود، به‌خاطر غذاهای فرانسوی و ایتالیایی‌اش معروف شده است.

آدرس:

Bittsevsky Park Krasnogo Mayaka Street, 22к5, Moscow, Russia, 117570

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

65 38 349 969 7+

وب‌سایت:

Bosco Café

یکی دیگر از معروف ‌ترین کافه ‌های مسکو Bosco Café است. بیش‌از 16 سال است که این کافه در میدان سرخ، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کافه Bosco دو طبقه دارد. ورودی کافه با دو در زرشکی‌رنگ در دو طرف کافه تزئین شده است. فضای داخلی آن نیز، سقف‌های منحنی، لوسترها و پرده‌های مجلل و دیوارهای قاب‌بندی‌شده دارد. اگر قصد برگزاری یک جلسه کاری با یکی از شرکای‌تان را دارید و می‌خواهید او را تحت‌تاثیر قرار دهید، او را به این کافه مسکویی دعوت کنید.

آدرس:

Red Square, 3

شماره تماس:

82 31 620 495 7+

وب‌سایت:

https://boscofamily.ru/en/brands/bosco-cafe.php

Strelka Bar

Strelka Bar

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های مسکو Strelka Bar است. این کافه، مکان مناسبی برای گذراندن روزی آرام در آخرهفته به شمار می‌آید. چرا که دکوراسیون آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. ترکیب سقف چوبی و فلزی، چراغ‌های حبابی، کف چوبی و دیوارهای آجری پتینه‌کاری بر لطافت و آرامش‌بخش‌بودن فضا می‌افزاید. فراموش نکنید که از کوکتل‌های خوشمزه این جا بنوشید؛ چرا که تمامی مشتریان تعریف‌شان را می‌دهند. شما در کافه Strelka Bar مسکو، علاوه‌بر منوی نوشیدنی و دسر، غذاهایی سیرکننده مانند سوپ قارچ با نان چاودار را نیز خواهید یافت.

آدرس:

Bersenevskaya Naberezhnaya, 14/5, Moscow, Russia, 119072

ساعت فعالیت:

جمعه‌ها و شنبه‌ها از 12 ظهر تا 3 بامداد

سایر روزهای هفته از 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس:

16 74 771 495 7+

Enthusiast Moto Café

یکی دیگر از بهترین کافی ‌شاپ‌ های مسکو Enthusiast Moto Café است. این کافه، عجیب و غریب به نظر می‌رسد؛ چرا که ترکیبی از یک کافه، کارگاه موتورسیکلت و دوچرخه به شمار می‌آید. عده‌ای از مشتریان که ماشین‌شان احتیاج به تعمیر دارد، آن را نزد کارشناسان این‌جا می‌آورند و خود نیز همزمان استراحت می‌کنند. علاوه‌بر آن، پرچم کشورهای مختلف، قفسه‌های رنگارنگ، پوسترهای مختلف و لباس‌های رنگی از سقف و دکوراسیون کافه آویخته شده است. در فضای کافه Enthusiast Moto مسکو، موسیقی پخش می‌شود و یک‌شنبه‌ها نیز، گروه‌های موسیقی زنده درجه‌یکی به این مکان آمده و اجرا می‌کنند.

آدرس:

Pereulok Stoleshnikov, 7 стр.5, Moscow, Russia, 107031

ساعت فعالیت:

جمعه، شنبه و یک‌شنبه از 11 ظهر تا 12 شب

سایر روزهای هفته از 11 ظهر تا 11 شب

Café Milk

Café Milk

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های مسکو Café Milk است. این کافه، در ابتدا محلی بوده که شیر تازه را به مردم می‌فروختند. در واقع کافه Milk، در ابتدا مغازه لبنیات‌فروشی بوده است. دکوراسیون داخلی این کافه، به‌صورت سیاه و سفید، برگرفته از رنگ گاو بوده و مشتریان را به خود جذب می‌کند. Café Milk، منوی صبحانه و منوی چای منحصربه‌فردی دارد که افراد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

آدرس:

Prospekt Mira Mira Avenue, 26с1, Moscow, Russia, 129090

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها از 9 صبح تا 9 شب

سایر روزهای هفته از 7 صبح تا 9 شب

Café Pushkin

یکی دیگر از معروف ‌ترین کافه‌ های مسکو Café Pushkin است. این کافه-رستوران، فضای روح‌بخش یک خانه اشرافی قرن نوزدهمی را همگان تداعی می‌کند. فضای داخلی Café Pushkin، با کتاب‌خانه‌های چوبی مملو از کتاب پر شده است. علاوه‌بر آن، همه‌چیز این کافه به‌صورت قرینه طراحی شده؛ از پنجره‌ها گرفته تا لوسترها، گچبری‌های سقف و قاب‌بندی‌ها. میزها و صندلی‌های چوبی، مشبک‌ها و چراغ‌هایی با نور زرد، فضایی شبیه به کتاب‌خانه‌های کلاسیک را برای شما فراهم می‌کند. کافه Pushkin، خوشمزه‌ترین دسرها را ارائه می‌دهد. هم‌چنین، خوشمزه‌ترین غذاها را نیز در منوی خود جای داده است.

آدرس:

Tverskoy Blvd, 26А, Moscow, Russia, 125009

ساعت فعالیت:

جمعه، شنبه و یک‌شنبه: شبانه‌روزی

سایر روزهای هفته از 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس:

33 00 739 495 7+

وب‌سایت:

Bar BQ Café

Bar BQ Café

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های مسکو Bar BQ Café است. این کافه، بین ورودی کرملین و میدان سرخ قرار دارد. فضای داخلی این کافه، اشتهای شما را تحریک می‌کند؛ سقف‌های شیشه‌ای، نور را به داخل هدایت می‌کند و بالاسر شما گیاهان سرسبز آویزان شده است. پنجره‌های سراسری از کف تا سقف نیز، علاوه‌بر نقش دعوت‌کننده‌های نور، نقش بزرگی در ایجاد حس و حال خوب با تماشای چشم‌انداز شهر فراهم می‌کند. این کافه مسکویی، منویی خوشمزه دارد. این کافه علاوه‌بر نوشیدنی‌های کافئین‌دار، برگر، تاپاس، ناچو و بال مرغ و بروشتا با تن ماهی را سرو می‌کند.

آدرس:

 д. 16 а, стр 4, Leningradskoye Hwy, Moscow, Russia, 125171

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 11 شب

شماره تماس:

72 44 371 966 7+

I love Cake

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های مسکو I love Cake است. بدون شک این کافه جذاب، ایستگاه علاقه‌مندان به شیرینی خواهد بود. پنکیک‌، وافل‌های آمریکایی، کیک تمشک، ناپلئونی، کیک کاکائویی و بسیاری از کیک‌ها و شیرینی‌های دیگر در یخچال‌های I love Cake قرار دارد. دسرها و نوشیدنی‌های این کافه به‌قدری خوشمزه است که حواستان را از دکور زیبای آن پرت می‌کند. طراحی داخلی I love Cake نیز به‌اندازه خوراکی‌های آن شیرین بوده و با چراغ‌های حبابی آویز، لوسترهای کنفی و مبلمان مختلف تزئین شده است.

آدرس:

Bol’shoy Patriarshiy Pereulok, 4, Moscow, Russia, 123001

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 8 صبح تا 11 شب

شماره تماس:

38 02 226 985 7+

وب‌سایت:

http://www.friends-forever.ru/

Coffee Mania

Coffee Mania

یکی دیگر از معروف ‌ترین کافه ‌های مسکو Coffee Mania است. این کافه که از سال 2001 شروع به کار کرده، در حال حاضر با بخشی از زندگی روزمره مردم سروکار دارد. مردم محلی همه‌روزه، پیش از رفتن به سرکار به این‌جا می‌آیند و صبحانه می‌خوردند. بعدازظهرها نیز، به Coffee Mania می‌آیند و خستگی‌شان را با خوردن نوشیدنی و کیک رفع می‌کنند. این کافی شاپ، در سروکردن قهوه‌های خوشمزه و حرفه‌ای تخصص دارد.

آدرس:

st. Tverskaya, 22

Vogue café

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های مسکو Vogue café است. این کافه، طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد. فضای داخلی به صورت مدرن طراحی شده و همه‌چیز، حتی میزها و صندلی‌ها ترکیبی از دو رنگ سیاه و سفید است. روی تمامی دیوارها نیز قاب‌های نقاشی‌شده در اندازه‌های مختلف قرار دارد. فضای مدرن و راحت Vogue café، احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند؛ به‌طوری که دوست دارید ساعت‌ها آن‌جا بنشینید.

آدرس:

Кутузовский проспект 2/1, стр. 6, в, Moscow, Russia

در آخر

رفتن به کافه و خوردن یک فنجان قهوه خوش‌عطر، بهترین درمان خستگی‌ست. برخی از بهترین کافه‌ های مسکو، در سرو قهوه‌های حرفه‌ای تخصص دارند. البته کافه رفتن تنها به خوردن قهوه ختم نمی‌شود؛ چرا که کافه‌ های مسکو منویی متنوع دارند. چای، اسپرسو، لاته، کیک و دسرهای رنگارنگ و حتی غذاهای سبک نیز در منوی آنان یافت می‌شود. دوست دارید به آن‌جا بروید؟

نظرات کاربران