CDL

9تا از بهترین رستوران‌ های مسکو از نگاه مشتریان

یکی از دلایلی که مردم به مسکو می‌روند، جاذبه‌های دیدنی آن است. اما بازدید از جاذبه‌های دیدنی، بدون رفتن به رستوران ‌ها و کافه‌های آن تکمیل نمی‌شود. مسکو، رستوران ‌ها و کافه‌های زیادی دارد که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. ما طی یک تحقیق همه‌جانبه، بهترین رستوران‌ های مسکو را شناسایی کرده و در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم. هریک از این رستوران ‌ها، با رای مشتریان و از نظر کیفیت غذا، قیمت، مدت‌زمان انتظار برای سرو غذا، دکوراسیون داخلی و نحوه برخورد کارکنان به‌ترتیب چیده شده است. پیشنهاد می‌کنیم مطالب زیر را بخوانید، تصویر هر رستوران را ببینید و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

Bon

Bon

Bon، یکی از بهترین رستوران‌ های مسکو به شمار می‌آید. این رستوران شگفت‌انگیز، توسط فیلیپ استارک -چهره جهانی شناخته‌شده طراحی- ساخته شد. فضای داخلی رستوران عجیب‌ و غریب بوده؛ چرا که با دیوارهای سیاه و پنجره‌هایی با طرح‌های غیرمعمول تزئین شده است. در بخش‌های دیگری از فضا نیز، شمع‌های روشن وجود دارد که با نور خود، بر مرموزبودن فضا می‌افزاید. رستوران Bon، غذاهای متنوع اما ساده، دسرها و نوشیدنی‌های بسیاری دارد.

آدرس:

Никольская улица, 25, 1 этаж, ​ТЦ Наутилиус, Moscow, Russia, 109012

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 12 شب

شماره تماس:

17 49 204 495 7+

وب‌سایت:

https://bonappcafe.ru/

CDL

یکی دیگر از بهترین غذاخوری ‌های مسکو CDL است. این رستوران، فضای داخلی زیبایی دارد. نورهای گرم، سقف، کف و دیوارهای چوبی، لوستر بلند و تابلوها، فضایی گرم و باشکوه را ایجاد کرده است. این رستوران، بیشتر از آن‌که یک رستوران باشد، شبیه یک ساختمان تاریخی یا گالری عتیقه‌جات به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که رئیس‌جمهور روسیه، جلسات کاری خود را در این مکان برگزار می‌کند؛ همین امر دلیلی بر محبوبیت این رستوران است. رستوران CDL، بهترین مکان برای خوردن یک شام عاشقانه، یک جلسه کاری یا جلساتی ویژه به حساب می‌آید. از دیگر جذابیت‌های این رستوران باشکوه می‌توان به نواختن پیانو توسط هنرمندان موسیقی در کنار صدای جیرجیرِ چوب، زیر پای مشتریان نام برد. لازم به ذکر است: کیفیت غذاهای CDL خوب است، اما به گرد طراحی داخلی آن نمی‌رسد. 

آدرس:

Povarskaya St, 50/53 строение 1, Moscow, Russia, 121069

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 12 شب

شماره تماس:

03 30 663 495 7+

وب‌سایت:

http://restcdl.ru/

Café Pushkin

Café Pushkin

یکی دیگر از کافه-رستوران‌ های معروف مسکو Café Pushkin است. Café Pushkin، فضای روح‌انگیز یک خانه اشرافی قرن نوزدهمی را برای نویسندگان، کتاب‌دوستان و سایر مشتریان فراهم می‌کند. فضای داخلی این رستوران، با کتاب‌خانه‌های چوبی مملو از کتاب پر شده است. علاوه‌بر آن، همه‌چیز به‌صورت قرینه طراحی شده؛ از پرده‌ها گرفته تا پنجره‌ها، گچبری‌های سقف، لوسترها و چراغ‌ها. این رستوران، فضای فوق‌العاده مجلل و پرزرق و برقی دارد. اگر تصمیم دارید که رمان جدیدتان را بنویسید، یا به‌دنبال ایده‌ای برای داستان خود می‌گردید، به رستوران Café Pushkin بیایید. برخلاف آن‌چه تصور می‌کنید، قیمت‌های این رستوران متوسط وحتی رو به ارزان است. منتظر چه هستید؟ این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

آدرس:

Tverskoy Blvd, 26А, Moscow, Russia, 125009

ساعت فعالیت:

جمعه، شنبه و یک‌شنبه‌: شبانه‌روزی

سایر روزهای هفته از 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس:

33 00 739 495 7+

وب‌سایت:

Oblomov

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های مسکو Oblomov است. شما به‌محض ورود به این رستوران، احساس می‌کنید که وارد رستوران تاجران قرن نوزدهم شده‌اید. چرا که این رستوران، ظاهری سلطنتی دارد. مبلمان مجلل، آباژورها، شمعدان‌ها و طرح‌های کاغذدیواری‌ها همگی بر زیبایی این ظاهر سلطنتی افزوده است. منوی رستوران Oblomov، غذاهایی خوشمزه دارد؛ بهترین غذاهای خوشمزه روسی و مقرون‌به‌صرفه. مطمئنا به‌محض دیدن منو، آب دهان‌تان راه می‌افتد!

آدرس:

 1-Y Monetchikovskiy Pereulok, 5с1, Moscow, Russia, 115054

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس:

01 63 698 495 7+

وب‌سایت:

https://restoblomov.ru/

Serveryane

Oblomov

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های مسکو Serveryane است. این رستوران، دکوری شبیه به آسمان شب دارد. دیوارها سورمه‌ای‌رنگ بوده و چراغ‌های روشن آویزان، شبیه ستاره‌های آسمان عمل می‌کند. مبلمان و کوسن‌های رستوران Serveryane نیز قرمز بوده و با فضای آن تضاد هوشمندانه‌ای را به‌وجود آورده است. به‌هنگام تاریکی شب، نور ماه بر تاریکی فضای داخلی این رستوران می‌افزاید؛ بنابراین اگر از تاریکی بیزارید، برای ناهار به این‌جا بیایید. طعم غذاهای Serveryane نیز بی‌نظیر است؛ از آن‌ها غافل نشوید!

آدرس:

Bol’shaya Nikitskaya Ulitsa, 12 стр 1, Moscow, Russia, 125009

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 12 شب

شماره تماس:

16 91 191 977 7+

وب‌سایت:

http://severyane.moscow/

Piccolino

یکی دیگر از رستوران ‌های معروف مسکو Piccolino است. این رستوران با رومیزی‌های چهارخانه، دکوراسیون پر از بشقاب‌های طرح‌دار، دیوارهای آجری، قاب‌عکس و صندلی‌های چوبی، شبیه فضای خانه به نظر می‌رسد. در واقع Piccolino، یک رستوران خانگی‌ست. این رستوران، انواع دسرها، غذاهای خانگی ایتالیایی، دریایی و حتی گیاهی را سرو می‌کند. درست است که قیمت‌های این‌جا کمی گران است، اما Piccolino ارزش پول شما را به‌خوبی درک کرده و غذاهایی عالی ارائه می‌دهد. راستی، کارکنان این‌جا نیز خوش‌برخورد و صمیمی با شما برخورد می‌کنند.

آدرس:

1-Y Kolobovskiy Pereulok, 11, Tsokol’nyy Etazh, Moscow, Russia, 127051

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس:

27 64 981 925 7+

وب‌سایت:

http://ilovepiccolino.ru/

Buono

Buono

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های مسکو Buono است. این رستوران، در زمان ساخت پروژه مرکز خرید گینزا، توسط یک شرکت پیشرو که مالک رستوران ‌های برتر مسکوست، ساخته شد. Buono در طبقه 29ام هتل Radisson royal قرار دارد. شما با رفتن به پشت‌بام شیشه‌ای این رستوران، احساس می‌کنید که در حال میل کردن غذا روی ابرها هستید. منظره پانورامای مسکو از بالا، چشم‌اندازهای دور شهر، نورپردازی ملایم رستوران و مبلمان سفید و راحتی، همه‌وهمه بر جذابیت این رستوران افزوده است. منوی غذا متنوع بوده و غذاهای ایتالیایی و منوی کوکتل جداگانه نیز دارد. کارکنان آن‌جا نیز رفتاری دوستانه با مشتریان دارند. اگر به‌دنبال رستورانی مجلل هستید، به Buono بروید.

آدرس:

 Kutuzovsky Ave, 2/1, Moscow, Russia, 101000

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس:

08 83 229 495 7+

وب‌سایت:

https://buonomoscow.ru/

O2 lounge

یکی دیگر از رستوران‌ های معروف مسکو O2 lounge است. این رستوران تماشایی، نه‌تنها برای غذا خوردن بلکه برای بازدید کردن مناسب است. پشت‌بام رستوران O2 lounge، منظره‌ای خیره‌کننده از شهر را ارائه می‌کند. فضای داخلی نیز، به‌هنگام شب، انعکاس ماه را روی میزتان می‌اندازد و فضایی رویایی پدید می‌آورد. بخشی از فضای این رستوران چینی‌ست و بخش دیگر نیز به بار تعلق دارد. پیشنهاد می‌کنیم شب‌هنگام به O2 lounge بروید تا از تماشای درخشش ستارگان در آسمان شب، چراغ‌های نورانی ساختمان‌ها و چشم‌اندازهای زیبا بهره‌مند شوید.

آدرس:

 гостиница The Carlton, Tverskaya St, 3, 12 этаж, Moscow, Russia, 125009

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 12 ظهر تا 12 شب

شماره تماس:

77 52 258 901 7+

وب‌سایت:

Varvary

Varvary

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های مسکو Varvary است. این رستوران، به غذاهای مولکولی خود شهرت دارد. در واقع، تمامی غذاها در حجم کم سرو می‌شود؛ مطمئنا باید چندین غذا سفارش دهید تا چیزی تهِ معده‌تان را بگیرد! فضای داخلی Varvary نیز جالب بوده؛ چرا که دیوارها با مشبک‌های مشکی با نور قرمز تزئین شده است. این رستوران در سال 2011، رتبه بهترین رستوران ‌های ایتالیایی مسکو را کسب کرد.

آدرس:

Strastnoy Blvd, 8а, Moscow, Russia, 125009

شماره تماس:

00 28 229 495 7+

در آخر

مسکو، رستوران ‌ها و کافه‌های بسیاری دارد. مطمئنا دل‌تان نمی‌خواهد تمام زمان سفرتان را به گشتن برای بهترین رستوران ‌های مسکو صرف کنید، و یا بعد از گشتن و پیداکردن، از تجربه خود ناراضی باشید. ما در این مقاله به حل‌وفصل این مسئله پرداخته‌ایم و معروف ‌ترین رستوران‌ های این شهر روسیه‌ای را به شما معرفی کرده‌ایم. امیدواریم که تجربه‌ای لذت‌بخش و خوشمزه را برای‌ خودتان رقم بزنید.

نظرات کاربران