سفر به مسکو در پاییز

سفر به مسکو در پاییز؛ از نمایشگاه عسل تا پاییز طلایی!

مسکو از شهرهای مجلل روسیه است. در این شهر هنر، فرهنگ و تاریخ را کنار هم می‌بینید که همین ویژگی باعث شده مسکو جزء گران‌ترین، اختصاصی‌ترین و بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری جهان باشد. شهری که بیشتر علاقه‌مندان به سفر از آن دیدن می‌کنند و مقصد خوبی برای زوج‌های جوان است تا ماه‌عسل را در آن‌جا بگذرانند. اگر عاشق سفرهای پاییزی و دیدن صحنه هزاررنگ طبیعت و قدم‌زدن زیر باران هستید؛ پاییز مسکو بهترین انتخاب خواهد بود. سفر به مسکو در پاییز فرصتی برای کشف زیبایی‌ها را برای شما فراهم می‌کند. اگر ترغیب شده‌اید در این فصل به مسکو بروید، مقاله پیش‌رو کمک بسیاری به شما خواهد کرد؛ پس با ما همراه باشید. 

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

پاییز طلایی مسکو را تجربه کنید

 سفر به مسکو در پاییز

پاییز در روسیه که از اول سپتامبر شروع می‌شود و تا 30 نوامبر ادامه دارد، بهترین زمان برای سفر به مسکو است. در بین شهرهای روسیه هنگامی که تصمیم گرفتید مسکو را انتخاب کنید، مطمئن باشید از زیبایی طبیعی این شهر شگفت‌زده خواهید شد. چرا که خیابان‌ها و پیاده‌روها با رنگ‌های سرخ و طلایی پاییز به چشم می‌آید و شما را برای تفریحات مسکو در پاییز مثل قدم‌زدن ‌در پیاده‌روهای بدون یخبندان و پیک‌نیک یا بازی‌کردن‌ در پارک‌هایی با منظره‌های خیره‌کننده پاییزی وسوسه می‌کند. جست‌وجو در بازارهای محلی هم تجربه متفاوتی است؛ زیرا با فرهنگ و آداب‌ورسوم و خوراکی‌های مختلف این شهر آشنا خواهید شد. در کنار همه این زیبایی‌ها، لابه‌لای شاخه‌های درختان؛ سنجاب‌هایی را می‌بینید که در حال بازی کردن هستند.  

در پاییز مسکو به سفر دریایی بروید

باتوجه‌به اینکه رودخانه مسکوا در شهر مسکو جریان دارد کشتی‌سواری در این رودخانه یکی از تفریحات مسکو در پاییز بوده که گردشگران بسیار به آن علاقه‌مندند. پاییز آخرین فرصت و فصل خوبی برای لذت‌بردن از این سفر دریایی در رودخانه مسکواست؛ زیرا معمولا اکتبر آخرین ماه حرکت کشتی‌ها در این رودخانه است. بااین‌حال، تاریخ دقیق حرکت کشتی‌ها مشخص نیست؛ چون فعالیت کشتی‌ها کاملاً به آب‌ و هوای مسکو در پاییز بستگی دارد. در این سفر دریایی، شما زیبایی‌های خیره‌کننده منظره جادویی شهر مسکو  را از دور خواهید دید. اگر فرصتی برای سفر به مسکو در پاییز برایتان پیش آمد پیشنهاد می‌کنیم این فرصت بی‌نظیر را حتما امتحان کنید.

در بازارهای محلی را بگردید

بازارهای محلی

جست‌وجوی بازارهای محلی شهر برای گردشگران همیشه جالب بوده است. اگر این جست‌وجوگری را در مسکو انجام دهید بیشتر لذت خواهید برد؛ زیرا بازارهای محلی مسکو در فصل پاییز حال‌وهوا و رنگ‌ولعاب خاص خود را دارند. یکی از این بازارها، بازار dorogomilovsky است که بزرگ‌ترین و دیدنی‌ترین بازار محلی مسکو به شمار می‌آید. البته در این شهر، بازارهای محلی کوچک‌تری هم وجود دارند که جذابیت خود را دارد. اگر اهل خرید هستید، بازارهای محلی مسکو را بگردید. ازآنجایی‌که بهترین وقت سفر به مسکو پاییز است؛ آب و هوای مسکو در پاییز به شما این امکان را می‌دهد که در کنار خرید کردن از زیبایی فضای باز بازارهای محلی هم لذت ببرید و خاطره جدیدی را برای خودتان ثبت کنید.

در جشن‌های روز شهر شرکت کنید

هفتمین روز سپتامبر در مسکو، روز شهر نام دارد. ازآنجایی‌که این روز برای مردم مسکو مهم بوده، آنان جشن بزرگی در شهر برپا می‌کنند که بسیار معروف است. اگر قصد سفر به مسکو در پاییز را دارید، بهترین زمان سفر به مسکو را انتخاب کرده‌اید؛ بنابراین طوری برنامه‌ریزی کنید که در این فصل، جشن‌های روز شهر را از دست ندهید. در این روز، مهمانی بزرگی در سطح شهر برگزار می‌شود که مقصد بسیاری از گردشگران است. اگر اهل غذا خوردن هستید، شرکت در جشن روز مسکو برای شما ضروری است؛ زیرا غذاهای منحصربه‌فرد زیادی در جشن‌ها عرضه می‌شود. همچنین در این روز کنسرت‌های رایگانی در سراسر شهر برگزار می‌شود که با برگزاری مراسماتی همچون آتش‌بازی، نمایش و نواختن موسیقی پاپ همراه است. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مسکو در پاییز به هیچ قیمتی این جشن‌ها را از دست ندهید.

از پارک‌های مسکو در پاییز غافل نشوید

 سفر به مسکو در پاییز

تماشای برگ‌های رنگارنگ پاییزی و قدم‌زدن روی آن‌ها و شنیدن صدای خش‌خش‌شان همیشه خواستنی بوده است. چنین فضایی در جاهایی که درختان بسیاری وجود دارد؛ دیدنی‌تر است. پارک‌های مسکو مکان‌های خوبی برای کسب چنین تجربه‌های پاییزی است. پارک‌های Vorob’yevy gory، Sokolniki Park، باغ‌های گیاه‌شناسی و جنگل Bittsa که پارک ملی است در بهترین زمان سفر به مسکو؛ یعنی پاییز، منظره‌های جذاب پاییزی را دارند که باعث می‌شوند از زیبایی‌ها و دیدنی‌های فصل پاییز در این شهر لذت ببرید. 

غذاها و نوشیدنی‌ها را تست کنید

مسکو پر از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف و متنوع است که براساس کیفیت و تنوع بهترین غذاهای مسکو با هم رقابت می‌کنند و با همین معیارها هم شناخته می‌شوند. در پاییز، غذاهای خاصی در مسکو طبخ می‌شود که برخی از محبوب‌ترین غذاهای روسی از جمله قارچ‌ وحشی، منوی فصلی خوشمزه با گوشت خوک، قارچ عسلی و خیلی غذاهای دیگر را شامل می‌شود. قارچ وحشی آنقدر لذیذ است که نمی‌توانید خود را از لذت چشیدن این غذا در پاییز مسکو محروم کنید. مسکو همچنین به‌دلیل داشتن انواع چاشنی‌های عجیب‌وغریب معروف شده است.

در سفر به مسکو در پاییز به نمایشگاه عسل بروید

 سفر به مسکو در پاییز

اگر خوراکی های شیرین را دوست دارید؛ بازدید از نمایشگاه عسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نمایشگاه عسل معمولا از شهریور تا مهر؛ یعنی در بهترین وقت سفر به روسیه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه می‌توانید انواع عسل‌های تولیدشده در مناطق مختلف روسیه را امتحان کنید و مزه لذیذ آن‌ها را بچشید. اگر این خوراکی را دوست دارید، حتما به Moscow honey exhibition بروید.

از موزه‌ هنرهای سنتی دیدن کنید

اگر هنرهای سنتی را دوست دارید؛ بازدید از گالری ترتیاکوف مناسب شماست. این موزه شامل هنرهای سنتی روسیه از گذشته‌های دور و همچنین مکان مناسبی برای تماشای اساطیر و پهلوانان تاریخی است. علاوه‌براین‌ها، این موزه همچنین شامل برخی از هنرهای فصلی است که در پاییز نمایش داده می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بهره را از سفر خود به مسکو ببرید از این موزه در پاییز دیدن کنید. این نمایشگاه از 11 سپتامبر تا 22 اکتبر؛ یعنی در بهترین زمان برای سفر به مسکو برپاست. اگر از طرفداران هنر هستید، این فرصت را از دست ندهید.

در آخر 

سفر به مسکو در پاییز بهترین تصمیم است؛ زیرا در این فصل مسکو جذابیت خاص خود را دارد و با رنگ‌های پاییزی میزبانی گرمی برایتان به ارمغان می‌آورد. از طرفی چون گردشگران کمتری در پاییز از مسکو دیدن می‌کنند؛ یک سفر اقتصادی در شهری به دور از شلوغی گردشگران در انتظار شما خواهد بود. در این فرصت طلایی می‌توانید به مکان‌های مختلفی مثل پارک‌های مسکو، رودخانه ماسکو، بازارهای محلی و جاهای دیگر سر بزنید. اگر شما تجربه سفر به مسکو در پاییز را داشته‌اید برای ما از جاهایی که دیدن کرده‌اید بنویسید.

نظرات کاربران