Casto Sforzesco Castle

میلان در تابستان؛ تجربه یک تابستان خنک و منحصربه‌فرد

میلان در تابستان به تعطیلات نمی‌رود. با سفر به میلان برای چند روز می‌توانید زندگی ایتالیایی را تجربه کنید. هوای میلان در فصل تابستان در کنار تفریحاتش برای شما یک سفر خنک و به‌یادماندنی می‌سازد. این شهر در تابستان پر از پیشنهادهای جذاب برای تفریح، خرید و بازدید است. رویدادهای محلی، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، رستوران‌گردی، تجربه خرید و ورزش‌های در فضای باز مثل قایقرانی و شنا بخشی از کارهایی هستند که می‌توانید در این فصل انجام دهید. برای سفر به میلان در تابستان باید خنک‌ترین لباس‌ها را برای خود بردارید و خود را برای شنا و پیاده‌روی آماده کنید. با توجه به اینکه میلان بین کوه‌های آلپ و آپنین قرار گرفته است، هوای خنکی هم دارد. برای آشنایی با میلان و آمادگی بیشتر برای سفر به میلان در تابستان، در ادامه درباره تفریحات مخصوص میلان در تابستان و امکانات سفر به آن صحبت می کنیم.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

5 پیشنهاد جذاب برای سفر به میلان در تابستان

در تعطیلات تابستان، میلان برای یک سفر ماجراجویانه آماده است. میلان در تابستان انفجاری از پیشنهادها را پیش روی شما می‌گذارد. رویدادهای محلی، کوهنوردی، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، بناهای تاریخی فوق‌العاده، ورزش‌های فضای باز، امتحان کردن غذاهای خوشمزه و خرید از امکانات جالب میلان در تابستان هستند. اگر سفر به میلان را انتخاب کرده‌اید، باید از کجا شروع کنید؟ در ادامه فهرستی از جذاب‌ترین گزینه‌های سفر به میلان در تابستان را برای شما آماده کرده‌ایم. 

  1. خرید و بازدید از مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele
Galleria Vittorio Emanuele

Galleria یک پاساژ منحصربه‌فرد برای خرید و تهیه سوغاتی از میلان در تابستان است. در واقع این مرکز خرید یکی از نمادهای واقعی از شهر میلان محسوب می‌شود. پس از سفر به میلان در تابستان، برای خرید به این ساختمان سر بزنید تا لباس‌هایی از برندهای مختلف مثل گوچی، پرادا و لویی ویتون را ببینید. برخی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر در این پاساژ قرار دارند. در معماری بی‌نظیر پاساژ گالریا امانوئل، سقف آن با شیشه و آهن شش ضلعی به‌زیبایی پوشش داده شده است. خبر خوب اینکه این بازار سرپوشیده، به صورت 24 ساعت باز است. هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید از آن بازدید کنید؛ فقط به یاد داشته باشید که هر رستوران و فروشگاه ساعت کار مخصوص به خود را می‌تواند داشته باشد. در ابتدا این سازه در سال 1877 افتتاح شده بود تا مردم محلی در آن اقامت کنند. گالریا امانوئل تنها مرکز خرید برای سفر تابستانه میلان نیست؛ ایل سنترو، سی‌تی لایف، کاروسلو، آرمانی، میدان کاوور و نویگلی از مراکز خرید محبوب و جذاب در میلان هستند.

  1. نقاشی شام آخر؛ یکی از مهم‌ترین آثار هنری غربی

حتما تا به حال نام تابلوی نقاشی شام آخر اثر لئوناردو داوینچی به گوش شما خورده است. این اثر در حدود سال‌های 1494 تا 1498 نقاشی شده است. در واقع در آن سال‌ها، داوینچی این طرح را روی دیوار یک صومعه پیاده‌سازی کرد. تماشای این شاهکار یکی دیگر از گزینه‌ها برای سفر به میلان در تابستان است. در واقع در این نقاشی، تصویر آخرین شام حضرت مسیح(حواریون) با شاگردانش را به تصویر کشیده شده است. در این تصویر مسیح اعلام می‌کند که یکی از آن‌ها به او خیانت خواهد کرد. تعجب، وحشت و غافلگیری در صورت حواریون به‌خوبی نمایان است. زبان بدن هر یک از حواریون پیام خاصی دارد که به‌زیبایی نقاشی شده است. نقاشی شام آخر روی دیوار اتاق غذاخوری یک صومعه به نام سانتا ماریا قرار دارد. اگر بخواهیم درباره اندازه این اثر زیبا صحبت کنیم، باید بگوییم 880*440 سانتیمتر است. با توجه به اهمیتی که این اثر هنری داوینچی دارد، باید به خوبی از آن محافظت شود؛ از همین رو پس از آخرین بازسازی انجام‌شده روی آن، بازدیدکنندگان هر 15 دقیقه و در گروه‌های 25 نفره می‌توانند از آن دیدن کنند. این اثر هنری با لقب اثر نقاشی که صحبت می‌کند، توسط هنرمندان معاصر داوینچی مورد خطاب قرار می‌گرفت. در این بخش از سفر میلان در تابستان می‌توانید از کلیسای سانتا ماریا دل هم دیدن کنید. شما می‌توانید در سفر به میلان در تابستان با کمک تور به دیدن این اثر هنری بروید.

  1. سفر به پارک سمپیون میلان در تابستان
Parco Sempione

پارک سمپیون قلب سبز میلان در تابستان است. بازدید از این پارک هم از نظر طبیعی و هم از نظر تاریخی اهمیت دارد. شما می‌توانید ورزش‌های گروهی و انفرادی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، پیک‌نیک و یا بازدید از بخش تاریخی پارک را تجربه کنید. این پارک یک دریاچه مصنوعی و بیشتر از 47 هکتار وسعت دارد. انواع گونه‌های جانوری مثل سنجاب‌ها، لاک‌پشت‌ها و پرندگان را می‌توانید در آن ببینید. در نهایت بسیاری از جشن‌ها و گروه‌های موسیقی در این پارک، آن را به یک مکان پرشور برای میلان در تابستان تبدیل کرده‌اند. پارک سمپیون در ابتدا جنگلی پر از درختان بلوط بود. در طول سال‌ها تغییر و بازسازی پارک سمپیون امروزی ایجاد شد تا مقصد گردشگران میلان در تابستان شود.

  1. بازدید از قلعه کاستو اسفورزسکو در سفر به میلان در تابستان

قلعه کاستو افورزسکو، در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. یکی از نکته‌های جالب درباره این قلعه، نقاشی‌های داوینچی بر دیوارهای آن است. با توجه به قدمتی که قلعه کاستو دارد، در طول سال‌ها مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. یکی از افرادی که تغییرات زیادی در آن ایجاد کرد، ناپلئون سوم بود. ناپلئون سوم خندق را تخلیه کرد و پل‌های متحرک قلعه را حذف کرد. در حال حاضر اگر برای سفر به میلان در تابستان به قلعه کاستو بروید، با هفت موزه و گالری هنری مواجه خواهید شد. آخرین اثر میکل آنژ، نقاش، معمار و مجسمه‌ساز ایتالیایی هم در این مجموعه وجود دارد. این اثر هنری صورت نیمه‌تمام و داخل قلعه نگهداری می‌شود. در واقع این ناتمام ماندن اثر آخر او، به دلیل بیماری میکل آنژ بود. علاوه بر بخش داخلی این قلعه، باغ و نمای شگفت‌انگیزی بیرون قلعه وجود دارد. در واقع قلعه اسفورزسکو بخشی از پارک سمپیون است مسیرهای پیاده‌روی در کنار برکه و کافه، برای خرید غذا و نوشیدنی دارد. برای رفتن به این قلعه تاریخی میلان در تابستان باید هزینه ورودی بدهید تا با یکی از بهترین بخش‌های میلان آشنا شوید.

  1. پارک‌های آبی مخصوص سفر به میلان در تابستان
Water parks in Milan

یکی از بهترین تفریحات میلان در تابستان، پارک‌های آبی آن است. پس از اینکه با بخش‌های تاریخی و فرهنگی میلان به خوبی آشنا شدید، وقت یک تفریح تابستانی در شهر میلان ایتالیاست. پارک آکواتیکا دور از مرکز شهر با پیشنهادهای فوق‌العاده برای بازی و تفریح است. این پارک آبی شاید سرسره‌های کمتری نسبت به دیگر پارک‌های آبی داشته باشد ولی برای یک آب‌تنی آرامش‌بخش، بهترین گزینه است. استخر موج، سرسره‌های کوچک و آبشارها از تفریحات مخصوص کودکان شماست. با توجه به گرم بودن هوای میلان در تابستان، پارک آبی شما را خنک و سرحال می‌کند.

همه تفریحات و مکان‌های دیدنی که بالا برای سفر به میلان در تابستان به آن اشاره کردیم، فقط بخشی از جاذبه‌های گردشگری آن است. اگر تصمیم دارید به میلان سفر کنید، هر روزتان پر از خاطرات و دیدنی شگفتی‌های منحصربه‌فرد خواهد بود.

آب‌وهوای میلان در طول سال چگونه است؟

برای اینکه خود را برای سفر به میلان در تابستان آماده کنید، باید درباره آب‌وهوای آن بیشتر بدانید. زمستان‌های میلان سرد و مرطوب است؛ پس اگر قصد سفر به میلان در فصل زمستان را دارید، لباس‌های گرم خود را در چمدان بگذارید. در واقع میلان در شمال غربی کشور چکمه و دره پو ایتالیا قرار دارد. دره پو دشتی است که از سه طرف با کوه‌های آلپ(در شمال و غرب) و آپنین در جنوب احاطه شده است. بارش باران در میلان بسیار زیاد است. خصوصا در پاییز و زمستان، بارش باران چندین ساعت طول می‌کشد. میلان در تابستان گرم و آفتابی است و فرصتی برای ورزش و تفریحات تابستانی فراهم می‌کند. برای رفتن به میلان در تابستان خنک‌ترین لباس‌ها را انتخاب کنید. عینک آفتابی، کلاه، لوازم شنا و از همه مهم‌تر کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. هوای میلان در بهار ناپایدار است؛ با این حال هوای خنک و دلپذیری دارد. به طور کلی هر فصل از سال، در میلان هوا متفاوت و دلپذیر خواهد بود. انتخاب هر یک از فصل‌ها برای سفر به میلان در تابستان یا هر فصل دیگری به سلیقه و هدف شما از سفر بستگی دارد. 

نتیجه‌گیری نهایی برای سفر به پایتخت مد ایتالیا 

در نهایت میلان در تابستان یکی از بهترین پیشنهادها برای سفر است. این شهر از نظر تاریخی و طبیعی بسیار سرگرم‌کننده است. روزهای میلان در تابستان آفتابی است و برای آبتنی و پارک آبی عالی به حساب می‌آید. از طرف دیگر شب‌های این شهر خنک و دلنشین است. قدم زدن در شهر یا کنار رودخانه پس از یک روز پرشور باید بسیار دلپذیر باشد. میلان برای خرید و تهیه سوغاتی پیشنهادهای جذابی دارد؛ پس باید حتما به مراکز خرید آن سر بزنید. اگر فصل تابستان را برای سفر به میلان انتخاب می‌کنید، حتما وسایل شخصی مناسب مثل عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب را در خاطر داشته باشید. میلان در تابستان هر روز پر از شگفتی و دیدنی‌های گردشگری است و خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

نظرات کاربران