McDonald's Dubai
6 مرداد 1402
دبی

مک دونالد دبی؛ جایی برای نشستن، غذا خوردن و خندیدن!

مک دونالد دبی یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای این شهر است. همان‌طور که می‌دانید برند مک دونالد از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود در جهان است که کار خود را در یک مغازه کوچک در آمریکا آغاز کرد و تا به امروز توانسته به طرز چشمگیری پیشرفت کند. این برند محبوب دارای شعبه‌های زیادی در 120 کشور دنیا است که امارات متحده نیز شامل آن می‌شود. در دبی اما، اولین شعبه کار خود را از سال 1994 شروع کرد و تا به امروز نیز یک مقصد فست‌فود دوست‌داشتنی برای مردم محلی و گردشگران است.

رزرو تور دبی

تور دبی را رزرو کنید و لحظاتی آرام، مهیج و فراموش‌نشدنی را در این شهر بسیار زیبا بگذرانید.

درباره مک دونالد دبی

مک دونالد دبی

مک دونالد دارای شعبه‌های مختلفی در سراسر شهر است که همگی منوی یکسانی را ارائه می‌دهند. آن‌ها مجموعه‌ای از برگرها، ساندویچ مرغ، سالاد، سیب‌زمینی سرخ کرده و دسر را به روش و طعم خاص خودشان سرو می‌کنند که البته هر چه هست، طرفداران زیادی هم دارد. در کنار غذاهای فست فود، نوشیدنی‌ها نیز در این رستوران‌ها هر دائقه‌ای را راضی نگه می‌دارند، از نوشابه گرفته تا میلک شیک و حتی قهوه. در این میان چیزی که باعث شده تا مک دونالد دبی در مقایسه با دیگر شعبه‌های آن در دنیا، متفاوت باشد، منوی حلال آن‌ است. بالاخره دبی شهری است که بیشتر مردم مسلمان هستند و اهمیت زیادی به مواد غذایی حلال می‌دهند.

 رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد در دبی در سراسر شهر به خصوص در مراکز خرید بزرگ و جاهای دیدنی معروف آن دیده می‌شوند و به راحتی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. از طرفی این مجموعه دارای پلتفرم‌های مختلف است تا به صورت آنلاین غذاهای خود را به دست مشتریانشان برسانند. 

یکی دیگر از خصوصیات مک دونالد در شهر دبی، تخفیفات و تبلیغات خاص و متفاوت این مجموعه است. به عنوان مثال، در ماه رمضان، مک‌دونالد تخفیف‌های ویژه‌ای را در منوی خود ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند از خوردن غذاهای این مجموعه لذت ببرند و همین‌طور نیز در طول ماه‌های تابستان، تبلیغاتی برای نوشیدنی‌های سرد و بستنی خود دارند. شاید همین ویژگی‌هاست که مک دونالد را خاص و محبوب کرده است یا شاید هم طعم غذاهای آن‌ها !

نکاتی مهم درباره مک دونالد در دبی

McDonald's Dubai

در ادامه جزئیات بیشتری درباره این مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای در اختیار شما قرار خواهیم داد:

مکان‌ها: مک دونالد دارای مکان‌های زیادی در سراسر دبی است که اغلب در مراکز خرید بزرگ دیده می‌شود.  برخی از محبوب‌ترین مکان‌ها عبارت‌تند از: دبی مال، مرکز خرید امارات و مرکز برجمان.

منو: مک دونالد در دبی منوی اصلی این رستوران را با یک تفاوت اساسی به مشتریان خودش ارائه می‌دهد. منویی که معمولا از اقلام حلال و همچنین ساندویچ مرغ، سالاد، اقلام صبحانه، دسر و نوشیدنی را شامل می‌شود و در کنارش هم گزینه‌های برای گیاه‌خواران وجود دارد. در واقع هیچ کس ناامید از مک دونالد بیرون نمی‌رود. 

منوی صبحانه: این منو شامل مک مافین تخم مرغ، پنکیک و غیره به صورت بسته‌بندی شده سرو خواهد شد. این منو که طرفداران زیادی به خصوص در بین کارمندان دارد، در روزهای هفته تا ساعت 11 صبح و آخر هفته‌ها تا ساعت 12 بعد از ظهر در دسترس است.

خدمات تحویل (McDelivery): مک دونالد در دبی خدمات تحویل را از طریق چندین پلتفرم از جمله Talabat، Deliveroo و Uber Eats به مشتریانش خدمات ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و غذای خود را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرند. این ویژگی مک دونالد دبی هر روز هفته و به صورت 24 ساعته در دسترس است. بنابراین اگر دیر وقت و آخر شب هوس غذاهای فست‌فودی کردید، مک دونالد همیشه حاضر است. 

اپلیکیشن موبایل: مک دونالد یک اپلیکیشن موبایلی نیز دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد به راحتی و از طریق تلفن همراه خودشان غذا سفارش دهند، هزینه وعده‌های غذایی خود را پرداخت کنند و با جمع‌آوری امتیاز از این طریق، مشمول مزایای ویژه (مانند جوایز خاص) این برند شوند. 

مک دونالد دبی

مک کافه: بسیاری از مکان‌های مک دونالد در دبی نیز دارای مک کافه هستند که طیف وسیعی از نوشیدنی‌های قهوه و چای و همچنین تنقلات و دسرها را ارائه می‌دهند.

اهمیت به محیط زیست: مک دونالد دبی اهمیت ویژه‌ای به محیط زیست می‌دهد و  چندین ابتکار را برای کاهش ضایعات و ارتقای مسئولیت زیستی خود را نیز اجرا کرده است. به عنوان مثال به جای نی‌های پلاستیکی، نی‌های کاغذی معرفی کرده‌اند و برای محصولات غذایی خود از بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست استفاده می‌کنند.

غذاهای شاد (Happy Meal): مک دونالد در دبی برنامه‌ای با نام غذاهای شادی دارد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و شامل یک وعده غذایی اصلی، یک غذای جانبی، یک نوشیدنی و یک اسباب بازی است. اسباب بازی‌های Happy Meal اغلب شخصیت‌های محبوب فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هستند که برای بچه‌ها خیلی جذاب‌اند. 

 Drive-thru: این ویژگی که معمولا در آمریکا دیده می‌شود، این روزها به دبی نیز آمده است. در واقع بسیاری از شعبه‌های مک دونالد در دبی نیز دارای خطوط رانندگی هستند که به مشتریان این امکان را می‌دهند تا بدون ترک ماشین غذای خود را سفارش دهند و تحویل بگیرند.

در آخر

این روزها غذاهای فست‌فودی طرفدارای زیادی پیدا کردند. طعم خوشمزه و سرعت آماده شدن آن باعث شده تا رستوران‌های این مدل غذاها محبوبیت زیادی پیدا کنند که در این میان، موفق‌ترین آن‌ها، برند مک دونالد بوده است. اما ما در این مقاله به توضیح مک دونالد دبی پرداختیم و به ویژگی‌های آن‌ها اشاره کردیم تا در سفرتان حتما به یکی از شعبه‌های بروید و از طعم غذاهای فست فودی لذت ببرید. 

نظرات کاربران