کوالالامپور در بهار

 سفر به کوالالامپور در بهار؛ هوای بهاری از شما استقبال می کند!

کوالالامپور پایتخت کشورمالزی است. این شهر توریستی به دلیل وجود مکان‌های دیدنی و فرهنگ‌های متنوع چینی، هندی و مالایی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.  جمعیت کوالالامپور حدودا 8 میلیون نفر است، که 7 درصد این جمعیت را سرخ‌پوستان مالزی تشکیل می‌دهند. این شهر از جمله مراکزی است که غذاهای هندی در آن به بهترین شیوه‌ طبخ می‌شود و طرفداران خاص خودش را دارد. یکی از موارد شگفت‌انگیزی که در راهنمای تور کوالالامپور مورد توجه توریست‌ها واقع شده، بلیط ارزان‌قیمت و غیرقابل منتظره ویزای این شهر است. همراه ما باشید با سفر به کوالالامپور در بهار!

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

آب‌وهوای کوالالامپور در تمام فصول سال بسیار متنوع و دلنشین است، ولی فصل بهار بهترین زمان برای مسافرت به کوالالامپور خواهد بود. علی‌رغم اینکه در تابستان (ماه ژوئن تا آگوست) رخدادها و برنامه‌های تفریحی هیجان‌انگیزی در این شهر برگزار می‌شود اما ازدحام جمعیت در این ماه‌ها آزاردهنده است و اکثر توریست‌ها ترجیح می‌دهند بهترین زمان مسافرتشان به کوالالامپور در فصل بهار باشد؛ زیرا علاوه بر آب‌وهوای دلچسب، اکثرا مدارس در این فصل هنوز تعطیل نشده‌اند و جمعیت کمتری برای مسافرت به این شهر می‌آیند.

مکان‌های دیدنی کوالالامپور

کوالالامپور در بهار

کوالالامپور به عنوان یکی از قطب‌های توریستی کشور مالزی است که نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده‌است. این شهر زیبا دارای موقعیت‌های چشم‌نوازی است که در زیر به شرح بخشی از این موارد می‌پردازیم:

برج‌های دوقلوی پتوناس

برج‌های پتوناس به دلیل ساختار بی‌نظیرشان در زمره مراکز دیدنی کوالالامپور به شمار می‌روند و به این دلیل مورد توجه گردشگران جهان واقع شده‌اند. این برج‌های دوقلو از سال 1998 تا 2004 به عنوان یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان شناخته شده‌است. برج‌های پتوناس نماد رشد اقتصادی و مدرنیته کشورمالزی هستند. ارتفاع این ساختمان‌های عظیم در کوالالامپور بیش از452 متر است. طبقات 41 و 42 برج‌های دوقلو توسط یک پل هوایی دو طبقه، به یکدیگر متصل شده‌اند که موقع بازدید از این برج‌ها می‌توانید روی این پل‌ها نظاره‌گر تمامی مناظر زیبای کوالالامپور در بهار باشید. به دلیل تقاضای بیش‌ازحد توریست‌ها برای دیدن برج‌های پتروناس و محدود بودن بلیط‌ها پیشنهاد می‌شود قبل از رفتن برای بازدید از این مکان، برنامه‌ریزی کنید و بلیط بازدید را زودتر تهیه کنید.

 پارک پروانه‌ها 

بیش از 5000 پروانه، گیاه، سرخس و انواع گیاهان و پروانه‌های مختلف در این پارک وجود دارد که در کشورهای دیگر به ندرت دیده می‌شود. همچنین نمایشگاهی از حشرات با سوسک‌های غول‌پیکر در این پارک طراحی شده‌است. پیشنهاد می‌شود اگر فوبیای حشرات موزی را دارید، از بازدید بخش حشرات غول‌پیکر صرف‌نظر کنید و از بخش‌های دیگر پارک با لذت بهره‌مند شوید.

معبد تیان‌هو

معبد تیان‌هو

معبد تیان‌هو یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین معابد جنوب‌شرق آسیا است که در سال 1894 در شهر کوالالامپور در شش طبقه ساخته شده و به الهه‌ بهشت معروف است. معبد تیان‌هو بر روی تپه‌ای قرار دارد که چشم‌اندازهای شهر کوالالامپور در بهار از بالای این تپه بسیاردیدنی‌ خواهد بود. برای بازدید از این معبد نیازی نیست بلیط تهیه کنید.

معبد هندوی سری‌ماهاماریامان

معبد هندوی سری‌ماهاماریامان یکی از مکان‌های گردشگری و جذاب کوالالامپور در فصل بهار محسوب می‌شود. این معبد در سال 1873 در همسایگی محله چینی‌ها تاسیس شده‌است. هیچ معبدی قدیمی‌تر و با اسلوب‌تر از این معبد در کشور مالزی وجود ندارد. از بارزترین ویژگی‌های معبد سری‌ماهاماریامان، تزئین دروازه معبد با مجسمه‌های خدایان هندو خواهد بود. ورودی معبد هندوها هم به مانند معبد تیان‌هوهیچ هزینه‌ای برای گردشگران ندارد.

غارهای باتو

هنگام سفر خود به کوالالامپور در فصل بهار، پیشنهاد می‌شود گشت‌وگذاری هم به غارهای باتو داشته باشید. در بدو ورود به غار با 272 پله روبرو می‌شوید که منتهی به غار کلیسای جامع، یکی از بزرگترین غارها می‌شود. . این غار یکی از زیارتگاه‌های معروف و شگفتی‌‌انگیز هندوها در کشور مالزی با سقف 100 متری (ارتفاع 328 فوت) است. ورود به معبد برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

بهترین مکان‌ها برای سروغذا در کوالالامپور

کوالالامپور در بهار

 اگر قصد خرید بلیط و رزرو هتل کوالالامپور در فصل بهار و یا ویزای مالزی در این فصل را دارید، آشنایی با تمامی مناطق دیدنی این شهر کمک بسیاری در تجربه سفر به شما خواهد کرد. چنانچه مشتاق هستید که طعم غذاهای کشور مالزی به‌خصوص شهر کوالالامپور را تجربه کنید، حتما از رستوران‌ها و مراکز مختلف این شهر دیدن کنید. برای راهنمایی بهتر شما در زیر به تعدادی از مراکز تهیه غذا اشاره می‌کنیم: 

رستوران گردان

 رستوران گردان اتمسفر 360 در بلندترین آسمان‌خراش دنیا به نام برج ال‌کی واقع شده‌است. در این رستوران انواع غذاهای مالزیایی و دسرهای خوشمزه سرو می‌شود. شما در هنگام سرو غذا در رستوران  گردان می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هم در آنجا لذت ببرید.  

بازار مرکزی و غذای خیابانی در میدان مردکا، خیابان پتالینگ

از جمله مراکز دیدنی کوالالامپور، بازار مرکزی آن است که منطقه‌ای پربازدید و شلوغ در این شهر است. در کنار این بازار می‌توانید از خیابان پتالینگ دیدن کنید و یک وعده غذا را از بوفه غذاهای خیابانی و رستوران محلی میدان مردکا نیز تهیه کنید. 

با گشت‌وگذار در بازار شبانه کوالالامپور و تهیه غذاهای خیابانی، طعم‌های متنوع غذاهای مالزیایی را بهتر حس خواهید کرد. ده‌ها نوع غذا که نشان‌دهنده تاثیرات فرهنگ هندی، چینی و مالزیایی هستند برای استفاده شما گردشگران عزیز در منوی غذای این رستوران‌های خیابانی قرار گرفته‌است. در واقع رستوران‌های ال‌کی وغرفه‌های غذای خیابانی، شما را با انواع غذاهای آسیایی و اروپایی آشنا می‌کند. 

سخن پایانی

اگر قصد دارید به مالزی سفر کنید، پیشنهاد سفر به کوالالامپور در بهار است؛ زیرا کوالالامپور در بهار به‌واسطه آب‌وهوای مطبوع و مراکز تفریحی و تاریخی که دارد از جذاب‌ترین مکان‌های توریستی این کشور محسوب می‌شود. مکان‌ها و جاذبه‌های تفریحی این شهر توریستی، مغناطیس جذب گردشگران‌ زیادی به کوالالامپور شده‌است.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم بهترین لحظات سفر خود را با تور مسافرتی ما برنامه‌ریزی کنید؛ زیرا شرکت گردشگری ما با داشتن راهنماهای خبره در قبل و حین سفر، مسافرت آرامش‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد. از جمله کارهای این شرکت برای آرامش شما در مسافرتتان به کوالالامپور، انتخاب هتل‌های شما در یک مکان مناسب در مرکز شهر است تا شما همراهان عزیز دسترسی آسانی به کلیه مراکز تفریحی و خدماتی داشته‌ باشید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران