روستای دایره ای جمیرا (JVC)؛ منطقه‌ای خانواده پسند

روستای دایره ای جمیرا (JVC)؛ منطقه‌ای خانواده پسند در دبی!

روستای دایره ای جمیرا (JVC) یکی از مناطق خانواده پسند توسط در دبی شناخته می‌شود که املاک زیادی را به همراه امکانات رفاهی کامل را برای اجاره‌کنندگان و خریداران فراهم کرده است. به عبارتی این منطقه با طیف وسیعی از استودیوها و واحدهای 5 خوابه با قیمت مناسب، خانواده‌ها و خریداران زیادی را جذب می‌کند. مهمتر از همه، JVC رتبه سوم را در لیست محله‌های برتر شهر Bayut & dubizzle است که ثابت کننده این موضوع است. بنابراین چنانچه قصد زندگی به همراه خانواده‌تان را در این منطقه دارید، ما در این مقاله برخی از امکانات و ویژگی‌های روستای دایره ای جمیرا مورد بررسی قرار داده‌ایم که بهتر است از قبل با آن‌ها آشنا شوید.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

بررسی کلی روستای دایره ای جمیرا (JVC)

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

آپارتمان‌ها و ویلاها در جمیرا ویلج سیرکل دبی ترکیبی غیرعادی از گزینه‌های زندگی شهری را در یک محیط روستایی ارائه می‌دهند. کسانی که در JVC زندگی می‌کنند، محیط آرام این منطقه را دوست دارند، چراکه محله‌ای احاطه شده توسط باغ‌های سرسبز و کانال‌های آبی است و حس آرامش بسیاری را در کلانشهری شلوغی مانند دبی را ایجاد می‌کند. ظاهرا یکی از عواملی که باعث شده افراد زندگی در JVC را انتخاب کنند، سبک زندگی خانوادگی آن است.

روستای دایره ای جمیرا خانواده‌ها، زوج‌های جوان و مجردها را به خود جذب می‌کند. به نظر می‌رسد که خانواده‌های مهاجر به دلیل تعداد زیاد مدارس، پارک‌ها، مراکز تناسب اندام و همچنین کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها در JVC علاقه زیادی به زندگی در اینجا دارند. این منطقه همچنین در بین سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات به دلیل قیمت پرسود و بازده اجاره بالا محبوب است. اکنون به راحتی می‌توان فهمید که چرا سرمایه‌گذاران و اجاره دهندگان به این جامعه علاقه‌مند هستند.

علاوه بر این، نزدیکی آن به دبی مارینا و JLT و کمبود ترافیک، رفت و آمد به شهر را بدون سر و صدا می‌کند. در کل…

به طور خلاصه

  • دارای ترکیبی از آپارتمان‌ها، ویلاها و خانه‌های شهری است
  • نزدیک به دبی مارینا، اینترنت شهر، مدیا سیتی و JLT
  • خانه مدرسه بین المللی JSS
  • دارای بیش از 30 پارک محوطه سازی شده است
  • یک مرکز سرمایه گذاری رو به رشد در دبی
  • یک جامعه آزاد

هتل ها در روستای دایره ای جمیرا (JVC)

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

علاوه بر املاک مسکونی، چند هتل در JVC مشغول به کار هستند. برای کسانی که اقامت در مکان‌های خلوت‌تر دبی را ترجیح می‌دهند یا کار تجاری در این منطقه دارند، این هتل‌ها گزینه‌های بسیار خوبی خواهند بود. برخی از موارد قابل توجه عبارتند از:

FIVE Jumeirah Village Hotel

هتل پنج جمیرا ویلیج یک هتل 60 طبقه 5 ستاره است که تمامی امکانات لوکس و مجلل یک هتل را در خود جای داده و اقامتی راحت و شاهانه را ارائه می‌دهد. رستوران‌های این هتل یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که حتی غذاهای خیابانی را نیز سرو می‌کند. این هتل همچنین دارای اسپا، سالن بدنسازی کاملا مجهز، محوطه استخر روباز، فروشگاه‌های خرید سوغاتی و فضای پارکینگ فراوان است.

Milano by Giovanni Boutique Suites

برای گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر، می‌توان هتل‌آپارتمان‌های 4 ستاره Milano by Giovanni Boutique Suites را در نظر گرفت. این یک ساختمان 19 طبقه با استودیوهای کاملا مبله، واحدهای 1 و 2 خوابه است که می‌تواند اقامتی راحت و نسبتا ارزان‌تر را در روستای دایره ای جمیرا (JVC) به شما ارائه دهد.

حمل و نقل و پارکینگ در JVC دبی

برای ساکنان روستای دایره ای جمیرا رفت و آمد با ماشین شخصی بسیار راحت است، چون پیدا کردن فضای پارکینگ در اینجا مشکلی ندارد. اکثر ساختمان های مسکونی برای ساکنین مکان های پارکینگ در نظر گرفته اند. محل های پارکینگ عمومی در مناطق مسکونی و مراکز اجتماعی در دسترس هستند که به نوعی راحتی را برای افراد فراهم می‌کنند.

برای حمل و نقل عمومی در JVCنیز باید به مسیر اتوبوس و تاکسی‌های موجود در منطقه اعتماد کرد. ایستگاه مترو الفرجان و ایستگاه مترو باغ‌ها در مسیر 2020 نزدیک‌ترین ایستگاه‌های متروی دبی برای ساکنان محله هستند.

امکانات رفاهی، مدارس و مراقبت های بهداشتی

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

از مهمترین مسائلی که افراد می‌خواهند درباره روستای دایره ای جمیرا (JVC) بدانند، امکانات آن است که در ادامه برخی از آن‌ها را بازگو می‌کنیم.

سوپرمارکت در JVC دبی

برخی از سوپرمارکت‌های زنجیره ای محبوب در جمیرا ویلج سیرکل عبارتند از:

  • Holiday Minimart
  • سوپرمارکت بلومارت
  • Choithrams, Manhattan Tower

ساکنان بیشتر به سوپرمارکت‌های JVC مانند Spinneys، West Zone Supermarket، Bluemartو Choithrams متکی هستند. همچنین مینی‌مارت‌های مختلفی در نزدیکی ساختمان‌ها و جوامع شهری/ویلا وجود دارد، مانند مینی‌مارت تمام روز، اسوااق مارت و مینی‌مارت تعطیلات.

کلیساها، معابد و مساجد در JVC

روستای دایره ای جمیرا دارای دو مسجد است: مسجد JVC و مسجد صالح بن لاحج. از دیگر مساجد برجسته در JVC می‌توان به مسجد فاطمه السید محمد یوسف شرف اشاره کرد.

نزدیکترین کلیسا، کلیسای باپتیست امارات در البرشا است که 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در حالی که نزدیکترین معابد هندو معبد کریشنا و شیوا هستند که تقریباً 30 دقیقه با شما فاصله دارند.

بخوانید: مساجد دبی؛ تلفیق معماری، زیبایی، معنویت

مهد کودک ها، مدارس و دانشگاه ها در JVC

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

در روستای دایره ای جمیرا (JVC) سه مهد کودک قرار دارد:

  • مهد کودک دنیای کودکان
  • مهد کودک شگفتی های کوچک
  • مرکز آموزش اولیه لیدی برد

یکی از دلایلی که روستای دایره ای جمیرا به یک جامعه دوستدار خانواده تبدیل شده است، گزینه‌های آموزشی فراوان آن برای بچه‌ها است.

در کنار چند مهد کودک، مدرسه بین‌المللی JSS در سال 2017 افتتاح شد تا مجموعه آموزشی این منطقه را کامل کند. این مدرسه یکی از محبوب‌ترین مدارس در JVC است که برنامه درسی ICSE را تا سال 12 ارائه می‌کند. سایر مدارس قابل توجه در نزدیکی شامل مدرسه Sunmarke و مدرسه بین‌المللی Nord Anglia هستند. هر دو گزینه بر اساس برنامه درسی انگلستان هستند و برنامه درسی کامل 13 ساله را ارائه می‌دهند.

کسانی که به گزینه‌های دانشگاهی در روستای دایره ای جمیرا نگاه می‌کنند، می‌توانند از بین گزینه‌های معتبر در پارک دانش دبی مانند دانشگاه منچستر، دانشگاه ولونگونگ در دبی و دانشگاه میدلسکس دبی انتخاب کنند. همه این‌ها در کمتر از 15 دقیقه از JVC فاصله دارند.

کلینیک ها و بیمارستان ها در JVC دبی

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

باید بدانید که یافتن امکانات پزشکی برای ساکنین JVC نگران کننده نیست. آن‌ها بیشتر به مرکز پزشکی Karama متکی هستند. با این حال در نزدیکی این منطقه چندین بیمارستان‌ تخصصی بزرگ‌تر نیز وجود دارد که شامل بیمارستان Emirates Hospital Day Surgery در Motor City و Mediclinic Park View  Hospital  می‌شوند. این بیمارستان‌ها نیز فاصله‌ای 15 دقیقه‌ای با روستای دایره ای جمیرا دارند.

مناطق نزدیک روستای دایره ای جمیرا (JVC)

روستای جمیرا در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل با بسیاری از مناطق دبی ارتباط خوبی دارد. مناطق نزدیک آن عبارتند از مثلث روستای جمیرا (JVT)، چشمه‌ها، منطقه تولید دبی (IMPZ) و شهر ورزشی دبی. این محله همچنین 20 دقیقه با مقاصد محبوبی مانند دبی مارینا و JBR فاصله دارد.

مراکز خرید در روستای دایره ای جمیرا (JVC)

نزدیکی به طیف گسترده‌ای از خیابان‌های خرید یکی دیگر از مزیت‌های کسانی است که در JVC زندگی می‌کنند. علاوه بر مراکز خرید بسیار متنوع در جاده الخیل، اکنون مرکز خرید عظیم سیرکل نیز در این منطقه قرار گرفته است. همچنین مرکز خرید Nakheel’s Circle Mall یک مقصد منحصر به فرد نزدیک به جامعه فورتوناتو، برج های منهتن و کریستال رزیدنس است که بیش از 200 فروشگاه و رستوران، یک پارک ترامپولین و یک پاساژ را در خود جای داده است. بنابراین، خرید در این منطقه راحت و دسترسی به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

رستوران های جی وی سی دبی

مطمئناً کمبود رستوران در JVC و مکان‌های نزدیک وجود ندارد. یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های این منطقه Wide Range JVC است، که با غذاهای هندی، تجربه‌ای فوق‌العاده از غذاها و سنت این کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، رستوران پان آسیایی دوستدار حیوانات خانگی، Socialicious نیز در حال تبدیل شدن به یکی از رستوران‌های محبوب در JVC است. از دیگر رستوران‌های پرطرفدار JVC می‌توان به پینزا، ابوالحموس و باورچی اشاره کرد.

سواحل نزدیک روستای دایره ای جمیرا (JVC)

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

یکی از چیزهایی که بیشتر مردم در دبی از آن لذت می برند، سفر به ساحل است. برای ساکنان  منطقه جی وی سی دبی، نزدیکترین‌ها: سواحل JBR، ساحل بادبادک و ساحل باز در جمیرا است که همگی کمتر از نیم ساعت با این منطقه فاصله دارند.

مکان های دیدنی روستای دایره ای جمیرا

باغ معجزه دبی یک نقطه عطف قابل توجه در نزدیکی روستای دایره ای جمیرا (JVC) است. این مکان یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری است که با به نمایش گذاشتن 50 میلیون گل در شکل‌های دو بعدی و سه بعدی بهشتی وصف نشدنی را به وجود آورده است.

باغ پروانه دبی یکی دیگر از مراکز تفریحی است که باید در نزدیکی باغ بازدید کرد.

پارک آبی Wild Wadi و Skydive Dubai از دیگر مکان‌های تفریحی محبوب در نزدیکی جمیرا هستند.

در اینجا همچنین دو باشگاه گلف وجود دارد که عبارتند از The Address Montgomerie و The Els Golf Club هر دو دارای فعالیت‌های مهیج، سرگرم کننده و البته گران قیمت هستند.

فعالیت در فضای باز، تناسب اندام و زیبایی

روستای دایره ای جمیرا (JVC)

بارزترین ویژگی در مورد روستای دایره ای جمیرا، فضای سبز فراوان این منطقه است. 33 پارک زمین‌آرایی‌شده که روستاها را به هم متصل می‌کنند و فضایی فوق‌العاده عالی برای گردش و استراحت را به وجود می‌آورند. مطمئنا افراد این منطقه از قدم زدن و دویدن در امتداد مسیرهای زیر سایه درختان نگهداری شده لذت می‌برند.

همچنین مسیرهای دوچرخه متصل در نزدیکی پارک‌ها وجود دارد. سالن‌های ورزشی و استخرهای شنا در ساختمان‌های مسکونی گنجانده شده‌اند تا راحتی برای ساکنین فراهم کنند. علاوه بر این، سالن بدنسازی New Life Fitness Gym نیز یکی از بهترین سالن‌های ورزشی در JVC با تجهیزات ورزشی مدرن است.

در نهایت

روستای دایره ای جمیرا (JVC) یکی از مناطق محبوب شهر دبی است که بیشتر از هر چیز به دلیل امکانات رفاهی و اجتماعی کامل و ساختمان‌های مناسب برای زندگی، شناخته می‌شود. خیلی از خانواده‌های مهاجر این منطقه را برای اقامت در دبی انتخاب می‌کنند. ما سعی کردیم تا به صورت مختصر درباره ویژگی‌های جمیرا صحبت کنیم تا یک دید کلی در اختیار شما قرار گیرد.

سوالات متداول

JVC در کجا قرار دارد؟

روستای دایره ای جمیرا یک جامعه مدرن در دبی جدید، در کنار مثلث روستای جمیرا (JVT) و البرشا جنوبی در نزدیکی شهر موتور است.

آیا JVC مکان خوبی برای زندگی است؟

اگر به دنبال یک جامعه دوستانه و نزدیک به خانواده در دبی هستید که طیف گسترده‌ای از املاک را برای اجاره و فروش ارائه می‌دهد، JVC مکان مناسبی برای شما است. امکانات شهری فراوانی از جمله مدارس، کلینیک‌ها و سوپرمارکت‌ها را نیز در خود جای داده است.

کجا می توانم در JVC بمانم؟

در جمیرا ویلج سیرکل هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید اقامت خود را در FIVE Jumeirah Village یا Hive Coliv برنامه‌ریزی کنید یا از میان بسیاری از املاک اجاره‌ای بلندمدت یا مالکیت آزاد در JVC انتخاب کنید.

چه کسی می تواند آپارتمان در Hive Coliv در JVC اجاره کند؟

اجاره آپارتمان در Hive JVC ایده آل برای هر کسی که به دنبال مکانی برای اقامت در دبی است، مناسب خواهد بود. افراد جوانی که به دنبال مسکن معقول هستند، می‌توانند استودیوهای اجاره‌ای را در Hive Coliv JVC در نظر بگیرند. مستاجران برای امضای قرارداد سالانه فقط باید شناسه امارات داشته باشند. HIVE همچنین گزینه‌های خوبی قبل از اجاره یا خرید ملک در جمیرا ویلج سیرکل است.

آیا روستای جمیرا سرمایه گذاری خوبی است؟

JVC یک جامعه آزاد است که دارای ترکیبی از ویلاها، خانه‌های شهری و آپارتمان است. قیمت های رقابتی JVC را به یکی از برترین نقاط سرمایه گذاری در دبی تبدیل کرده است.

آیا در روستای جمیرا مترو وجود دارد؟

در حال حاضر ایستگاه مترو اختصاصی در JVC وجود ندارد. با این حال، مسافران متروی دبی می‌توانند از اتوبوس استفاده کنند که مسیر مستقیمی به ایستگاه مترو مال امارات دارد.

آیا اتوبوس در JVC وجود دارد؟

بله، اتوبوس‌ها مسیر مستقیمی به ایستگاه مرکز خرید امارات دارد و مناطق دیگر شهر دارند.

نظرات کاربران