محله‌ی کاواکلی‌دره
23 اردیبهشت 1401
آنکارا

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

اگرچه آنکارا مکان های جالب زیادی دارد، اما هنوز به اندازه سواحل جنوبی ترکیه محبوب نیست. بنابراین بیشتر سفرها به آنکارا کاری و تجاری هستند! حالا اگر قصد دارید برای یک سفر کاری، یک وقت سفارت و یا هر رویداد تجاری دیگری به آنکارا بیایید، ما به شما بهترین محل های اقامت را معرفی خواهیم کرد! از جمله دلایل سفر ایرانیان و خرید بلیط آنکارا، وقت سفارت امریکا است و در این مقاله چندتا تا از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا برای اقامت به شما پیشنهاد داده می شود! این هتل ها فاصله چندانی با بخش مرکزی شهر ندارند. بنابراین اگر وقت خالی داشته باشید؛ می توانید به جاهای دیدنی آنکارا بروید. شاید بخاطر همین موضوع است که یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های آنکارا درحال حاضر، خیابان‌های اطراف سفارت آمریکا است.

همچنین بخوانید درباره هتل های نزدیک سفارت آمریکا در دبی؛ (لینک مقاله)

در محاصره هتل‌های لوکس

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

کلاس سفارت آمریکا در پایتخت ترکیه بالااست و نمی‌توان هتل‌های ارزان قیمتی که خدمات متوسطی ارائه می‌دهند را پیداکرد.

آدرس سفارت آمریکا: آنکارا – بلوار آتاتورک – محله‌ی کاواکلی‌دره. در ادامه نزدیک‌ترین هتل‌های اطراف سفارت آمریکا عبارتنداز:

هتل وینگز ناوا پالاس The Wings Hotels Neva Palas

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

این هتل ۴ ستاره در قلب آنکارا و در خیابان Küçükesat واقع شده‌است و در چند قدمی محله کیزلای، خیابان تونالی هیلمی و مناطق خرید قراردارد. این هتل لوکس دارای یک رستوران با چشم‌انداز پانوراما از شهر آنکارا است. روا نیست که در این هتل غصه اینترنت و جای پارک را بخورید زیرا به وای فای و پارکینگ خصوصی رایگان دسترسی دارید. اتاق‌های هتل وینگز دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، تهویه مطبوع هستند و هر اتاق دارای حمام اختصاصی با امکانات رایگان است. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از خیابان عصات نیز دارند. این هتل به یک رستوران با گواهی از انجمن بین‌المللی خوراک‌شناسی مجهزاست و یک صبحانه لذیذ، شامل غذاهای پخته‌شده روزانه سرومی‌کند. برای صرف ناهار و شام، مسافران می‌توانند از غذاهای محلی تدارک‌دیده با مواد تازه و فصلی لذت‌ببرید. عده بسیاری از میان لیست هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا، هتل وینگز را انتخاب کرده اند.

آدرس:

12 دقیقه فاصله با سفارت امریکا

هتل دمورا Demora Hotel

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

اتاق‌های درخشان هتل ۴ ستاره دمورا چشم شما را در همان نگاه اول خیره به خود نگه می‌دارد. اتاق‌های دمورا دارای تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، پنجره‌های بلند از سقف تا کف و تهویه‌ی مطبوع هستند. حمام‌ها کلا با روکش سنگ مرمر به صورت رویال پوشیده شده‌اند. باید به این خدمات شیک، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی را اضافه‌کرد. رستوران هتل دمورا طیف وسیعی از غذاها را در منوی آلاکارته (پیش غذا در بوفه) سرومی‌کند. همچنین مسافران می‌توانند چای یا قهوه را در لابی بنوشند. دریک کلام افرادی که به مکان‌های شلوغ با روح حیات جاری‌و‌ساری علاقه‌دارند، باید این هتل را انتخاب‌کنند چون، هتل دمورا در چند قدمی خیابان پرجنب‌وجوش تونالی هیلمی و مسجد کوکاته‌په قراردارد. برای رفت حین اقامت مشکلی وجود ندارد چون سرویس رفت و برگشت در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیراست. ( بنابراین می توانید روی هتل دمورا به عنوان یکی از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا، حساب کنید.)

آدرس:

11 دقیقه فاصله با سفارت امریکا

هتل کلاس Class Hotel

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

این هتل ۴ ستاره که در منطقه خیلی شلوغ  کاواکلی‌دره واقع شده‌است و تنها ۳۰۰ متر با منطقه تجاری تونالی هیلمی و مراکز سیاسی همچون سفارت ایالات متحده و مجلس ملی ترکیه فاصله‌دارد. اتاق‌های هتل کلاس با دکوراسیون مدرن دارای وای فای رایگان و کانال‌های تلویزیون کابلی و سرویس حمام کامل با امکانات لوکس هستند. رستوران این هتل، غذاهای محلی و بین‌المللی با نوشیدنی های گوارا را سرو‌می‌کند. مهمانان می‌توانند از ناهار، شام و صبحانه بوفه در این محیط راحت هتل کلاس لذت‌ببرند. هتل کلاس به عنوان، یکی از هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد!

آدرس:

2 دقیقه فاصله با سفارت امریکا

هتل هالیدی این آنکارا- کاواکلی‌دره    Holiday Inn Ankara-Kavaklidere

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

با تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی از پارلمان ترکیه، با هتلی شیک و مدرن در منطقه سفارت آمریکا روبرو می‌شوید که هتل هالیدی این آنکارا نام دارد. این هتل ۴ ستاره با پارکینگ امن و وای فای رایگان و البته به معنی واقعی کلمه در ۲۴ ساعت شبانه روز به مسافران خسته از راه، خدمات ارائه می‎دهد. هر اتاق دارای تهویه مطبوع و یک تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به اینترنت و حمام اختصاصی است. برخلاف دیگر هتل‌ها، هتل هالیدی این آنکارا، شکلات و مجلات را برای شکم‌گردها و خرخون‌های حرفه‌ای در اتاق‌ها تدارک دیده‌است. همچنین اگر درپی امتحان غذاهای ترکی هستید، لازم نیست با وجود آب در کوزه، تشنه لبان در آن باشید چراکه صبحانه، ناهار و شام ترکی در رستوران هتل هالیدی سرو می‌شود و سرویس اتاق نیز قابل سفارش است. هتل هالیدی این آنکارا مانند یک پکیج کامل است و دارای یک مرکز تجاری است که از محل همایش ترکیه حدود ۱۰ دقیقه با ماشین و تا مقبره آتاتورک ۲.۳ کیلومتر فاصله‌ دارد.

آدرس:

3 دقیقه فاصله با سفارت امریکا

هتل ۲۰۰۰کاواکلی‌دره(بست وسترن)Hotel 2000 Kavaklıdere (Best Western)

 هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل ۴ ستاره بست وسترن ۲۰۰۰ در موقعیتی ایده‌آل برای بازدید سازنده از مراکز تجاری و فرهنگی آنکارا قراردارد. این هتل تجاری ۲۴ ساعته نیازهای مهمانان تجاری و پرمشغله را برآورده می‌کند؛ از خدمات ترجمه تا خدمات مدیکال چک ( زیرا مراکز درمانی فاصله کمی را نسبت به این هتل دارند.) این هتل 4 ستاره که یکی از بهترین هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا محسوب می شود؛ با اتاق های مینیمال و ساده اش جزو پیشنهادات اکثر مسافرین ایرانی است.

آدرس:

3 دقیقه فاصله با سفارت امریکا

در ادامه با ما همراه باشین تا بقیه هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا را برایتان بیاوریم.

هتل های 5 ستاره نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

  • هتل ریکسوس ۵ ستاره روبروی سفارت
  • هتل شرایتون ۵ ستاره ۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل هیلتون ۵ ستاره ۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل سورملی ۵ ستاره ۱۰دقیقه پیاده روی

هتل های 4 ستاره نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

  • هتل بست ۴ ستاره روبروی سفارت
  • هتل کلاس 4ستاره – 2 دقیقه
  • هتل هالیدی این ۴ ستاره ۳دقیقه پیاده
  • هتل گلدن بوتیک ۴ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل سیتی ۴ ستاره- ۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل آلبا ۴ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل دمورا ۴ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل بست وسترن ۴ ستاره- ۱۰دقیقه پیاده وری
  • هتل الیت پالاس۴ ستاره-۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل نواپالاس ۴ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل دوآرزیدنس ۴ ستاره- ۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل مارینم ۴ ستاره -۱۵دقیقه پیاده روی
  • هتل رویال کاردینه ۴ ستاره- ۶دقیقه با اتومبیل
  • هتل رادیسون بلو۴ ستاره-۱۰دقیقه با اتومبیل

هتل های 3 ستاره نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

  • هتل لطیف اوغلو ۳ ستاره تاپ – ۵دقیقه پیاده روی
  • هتل متروپل ۳ ستاره – ۶دقیقه پیاده روی
  • هتل الیت ۳ ستاره -۶دقیقه پیاده روی
  • هتل اتاب بلوار ۳ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی
  • هتل پرستیژ ۳ ستاره -۱۰دقیقه پیاده روی

هتل های 2 ستاره نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

  • هتل مینا ۲ ستاره – ۱۵دقیقه پیاده روی

دوست دارید راهنمای سفر به آنکارا را داشته باشید؟ (لینک مقاله)

نظرات کاربران