کافه های آنکارا

بهترین کافه های آنکارا؛ از استارباکس تا کافه های محلی محبوب!

بهترین کافه های آنکارا را می شناسید؟ همان کافه های محبوبی که پاتوق مردم محلی هستند و شما را به یک فنجان قهوه ترک اصل دعوت می کنند! همراه ما باشید تا در زمانی که در آنکارا اقامت دارید، بهترین مکان ها را بشناسید و یک روز خوب را به همراه عزیزانتان داشته باشید!

اگر هنوز بلیط هواپیما آنکارا را رزرو نکرده اید، با سه کلیک چمدانتان را ببنیدید!

Rispetto Coffee Co

کافه های آنکارا

Rispetto Coffee Co یکی از بهترین کافه های آنکارا با محیطی دنج، قهوه عالی و غذاهای خوشمزه است. کارکنان مهربان کافه Rispetto Coffee همیشه با مهمانان صمیمی هستند و روز خوبی را برایتان می سازند.

Cafe des Cafes

Café des Cafes یک کافه به سبک فرانسوی با مبلمان قدیمی و یک پیانو است. غذاهای این کافی شاپ در میان ساکنان آنکارا به دلیل آشپزی به سبک خاص و غذاهای خوشمزه محبوب است. این کافه دارای باغی است که برای استراحت بسیار مناسب است و اگر می خواهید چند ساعتی را در کافه باشید، پیشنهاد ما Cafe des Cafes است.

Cafemiz

Cafemiz یکی از بهترین کافه های آنکارا است و منو آن شامل غذاهای سنتی، صبحانه ترکی و املت های مخصوص است که آن را به مکانی عالی برای شروع روز تبدیل می کند. اگر به دنبال یک مکان خاص برای گذراندن روز ولنتاین هستید، این کافه بهترین گزینه برای شماست.

Aylak Madam

کافه های آنکارا

Aylak Madam یک کافه دنج با دیوارهای رنگارنگ پوشیده از قاب هنری است که صبحانه، ناهار و شام را با غذای متنوع، از ساندویچ گرفته تا غذاهای سنتی ترکیه و دسر سرو می کند. این کافه همچنین در میان فارغ التحصیلان و نویسندگان به دلیل منوی فرانسوی و حال و هوای جالبش محبوب است. کارکنان آیلاک بسیار خوش برخورد هستند و قهوه های خوشمزه ای ازجمله قهوه ترک سرو می‌کنند.

Cafe Kish

کافه کیش مکانی آرام و دنج با منویی تقربا خانگی است. منو دارای طعم های متنوعی است و خدمات آن همیشه دوستانه و دلپذیر است؛ شما می‌توانید غذاهای سالم و همچنین انواع دسرها را سفارش دهید.

Gramofon kafe

کافه گرامافون یکی از بهترین کافه های آنکارا با کلکسیون عتیقه و گرامافون های قدیمی است. اگر پس از یک گشت و گذار طولانی مایل به استراحت هستید، اینجا را به خاطر داشته باشید!

Coffee Lab Mithatpaşa

کافه های آنکارا

Coffee Lab Mithatpaşa یکی از کافی شاپ های محبوب در آنکارا است که در سرو انواع مختلف قهوه تخصص دارد. جو این کافه بسیار آرام است و کارکنان بسیار مهربان و صمیمی هستند، بنابراین برای فریلنسرهایی که می خواهند در حالی که قهوه خود را می نوشند، کار کنند؛ بسیار مناسب است.

Cafe Botanica

کافه جذاب بوتانیکا یک کافه دوست داشتنی، راحت و پر از گیاه در آنکارا است. این کافه فضایی شبیه کلبه‌های زمستانی دارد و در منوی آن همبرگر، سالاد، پاستا و دسرهای مختلف را می توانید پیدا کنید. کارکنان کافه بوتانیکا بسیار خوب و سریع هستند و باید به یاد داشته باشید که برای شام اینجا بسیار شلوغ می شود!

Bi’Kavanoz

بیکاوانوز شیرینی‌پزی است که در تهیه خوراکی‌های شیرین تخصص دارد و منوی صبحانه، قهوه و همچنین دسرهای روزانه را به مشتریان ارائه می‌دهد. دکور این کافه بسیار شیک با طرح‌های گل‌دار سبز و صورتی کم‌رنگ است و ارزش این را دارد که برای خوردن شیرینی‌های خوشمزه از آن دیدن کنید!

Sloth Coffee Shop

کافه های آنکارا

کافی شاپ Sloth Coffee Shop مکانی عالی برای فرار از شلوغی خیابان اصلی و استراحت است. مالک این کافه بسیار مهربان بوده و و طراحی داخلی آن زیباست. اینجا به خاطر قیمت بسیار مناسب آن، به عنوان یکی از بهترین کافه های آنکارا آورده شده است.

Prod Coffee & Roastery

Prod Coffee & Roastery مکانی عالی برای مطالعه است، با کارکنان و خدمات دوستانه و قهوه های خوشمزه. با این حال، رفت و آمد در سال‌های اخیر در آن کاهش یافته است.

Goofy’s

گوفی یک کافی شاپ گرم و رنگارنگ در تونالی است که کارکنان خوش برخورد و قیمت های مناسب دارد. در این کافه گزینه های زیادی برای سفارش چای و همچنین قهوه خوب وجود دارد. منوی گوفی، قلیان را نیز در بر می‌گیرد که جزو بهترین قلیان های شهر محسوب می‌شود.

Aya Coffee

کافه های آنکارا

Aya Coffee یک کافه مدرن است که قهوه و شیرینی های خوشمزه را به مشتریانش ارائه می دهد. این کافه یکی از اولین کافه هایی است که در شهر افتتاح شد و به دلیل نام زیبا و لوگوی زیبایش شناخته شده است. کافه آیا آرام، راحت و دلپذیر است و برای ملاقات با دوستان گزینه بسیار مناسبی است.

C.R.O.P Coffee Shop

کافی شاپ C.R.O.P با طراحی داخلی دوست داشتنی و قهوه های لذیذش مکانی عالی برای نوشیدن یک فنجان قهوه و مطالعه است. تنها نکته منفی این کافه این است که اگر گرسنه باشید، ممکن است پیتزا فروشی کنار آن وسوسه تان کند!

Ghetto Coffee House

این کافی شاپ برای هرکسی که به دنبال مکانی برای استراحت و نوشیدن قهوه است، منساب می باشد. و کارکنان Ghetto Coffee House بسیار خوش برخورد هستند و شما می توانید در کنار دکوراسیون اینجا، عکس های خاطره برانگیزی را بگیرید.

Padam Coffee Shop

کافه های آنکارا

کافی شاپ پادام با غذاهای خوشمزه وگان و دکوراسیون شیک، مکانی عالی برای علاقه مندان به کافئین است. کارکنانش برخوردی دوستانه دارند و قهوه آن یکی از بهترین ها در آنکارا است.

Coffee Academy

آکادمی قهوه، مکانی عالی برای استراحت با دوستان و لذت بردن از قهوه ای خوشمزه است. طراحی داخلی آرام ‌بخش آن بسیار جذب کننده بوده و باریستاها همیشه خوش برخورد هستند. اینجا را به عنوان یکی از بهترین کافه های آنکارا در ذهن داشته باشید.

Guzu Coffee

کافی شاپ Guzu Coffee با قهوه های خوش طعم و کارکنان خوش برخورد، مکانی عالی برای استراحت و مطالعه است. حتی اگر همراه پشمالو (حیوان خانگی) دارید، باز هم اینجا از شما استقبال می کنند!

Roko Ice Cream & Coffee

کافه های آنکارا

بستنی و قهوه Roko یک بستنی فروشی محبوب در منطقه Yenimahalle  است که طعم‌های عالی و انتخاب های فراوان به مشتریان ارائه می‌دهد. شاید فضای اینجا بسیار بزرگ نباشد اما این موضوع چیزی از کیفیت و محبوبیت بستنی‌هایش کم نمی کند.

Coffee Lab Kızılay Bulvar

Coffee Lab Kızılay Bulvar یک مکان عالی برای مطالعه یا معاشرت با دوستان است. فضای داخلی جادار و مدرن با موسیقی عالی و قهوه خوشمزه با قیمت های مناسب از مزیت‌های این کافه به شمار می‌رود.

Coffee Craft Town

Coffee Craft Town جایی است که در آن می‌توانید طعم های مختلف قهوه را در کنار کیک ها و دونات های پخته شده خوشمزه میل کنید. اگر به دنبال چیز شیرینی هستید، دونات های معروف بلوبری یا کوکی قرمز مخملی آنها را امتحان کنید. در همین حال، اگر هوس خوردن چیزهای خوش طعمی دارید، چیزکیک نیویورکی پیشنهاد بی نظیری است. مهم نیست که چه ترجیحی دارید، Coffee Craft Town منویی به شما ارائه می‌کند که از آن راضی بیرون بیایید.

RR Cafe & Roastery

کافه های آنکارا

RR Cafe & Roastery یک کافه کافه بزرگ، مدرن و زیبا است که  قهوه، چیزکیک و کیک های شگفت انگیزی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. کارکنانش صمیمی و حرفه ای هستند و مکان مناسبی برای مطالعه یا کار است، همچنین اگر می خواهید از لب تاپ استفاده کنید وای فای با سرعت مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Globica Coffee Shop

کافی شاپ گلوبیکا در قسمتی آرام از شهر واقع شده است و قهوه های خوشمزه و شکلات های خانگی خوش طعمی را ارائه می دهد. قیمت ها در گلوبیکا مقرون به صرفه بوده و فضای بسیار آرامی دارد.

Coffee Bean Story

Coffee Bean Story برای دوستداران قهوه که به دنبال یک فنجان خوش طعم هستند، مکانی عالی است. این فروشگاه با ترکیبات منحصر به فرد و خوشمزه قهوه، مطمئناً نیاز هر سلیقه ای را برآورده می‌کند. در این کافه محبوب می‌توانید هر نوع قهوره ای که علاقه دارید از کاپوچینو و لاته سرد گرفته تا امریکانو را سفارش دهید.

WOC World of Coffee

کافه های آنکارا

WOC World of Coffee کافی شاپی است که به خاطر طعم های غنی و دسرهای خامه ای اش محبوب است. در این کافه لاته نارگیل سرد و لاته تافی آجیل قطعا ارزش امتحان کردن را دارند. شما در بهترین کافه های آنکارا چه چیزی را سفارش می دهید؟

LaCapra Coffee & Shop

Lacapra یک کافی شاپ ترکی است که انواع نوشیدنی ها از جمله لاته های سرد با طعم های مختلف، قهوه های شیرین خوش طعم و معطرتر را ارائه می دهد تا بتوانید از طعم قهوه خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید شیرینی هایی مانند دونات را با خامه طعم دار یا کیک پنیر تهیه شده با آب لیمو سفارش دهید.

Coffa Coffee Truck&Roastery

این کافه مکانی عالی برای دوستداران قهوه است. آن ها انواع مختلف نوشیدنی های سرد، موکا به همراه شکلات سفید و چیزکیک خوشمزه را سرو می کنند. پینشهاد می‌کنیم که چای آنها را نیز امتحان کنید.

Starbucks

Starbucks

استارباکس یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای مستقر در سیاتل است که به‌خاطر دسرهای خاص، لقمه‌های سبک و در دسترس بودن وای‌فای شهرت دارد. اگر به دنبال مکانی برای دریافت کافئین و تنقلات هستید، استارباکس بهترین انتخاب است. می توانید طعم های مختلف قهوه و چای و همچنین شیرینی و شکلات را در آنجا پیدا کنید.

Ayaküstü Kahve

Ayaküstü Kahve کافه ای است که در قهوه ترکی، لاته و آمریکانو تخصص دارد. همچنین می‌توانید  انواع اسموتی و آب میوه را در این کافه سفارش دهید. آنها علاوه بر نوشیدنی های قهوه کلاسیک، میوه های استوایی مانند انبه، آناناس و موز را با خامه فرم گرفته به مشتریان ارائه می‌دهند که طعمی فوق العاده دارد.

برای مزه کردن یک فنجان قهوه ترک اصل اماده هستید؟

نظرات کاربران