مرکز خرید تجاری کاروم آنکارا
16 شهریور 1401
آنکارا

مراکز خرید آنکارا؛ از قدیمی ترین تا گران ترین و ارزان ترین!

مراکز خرید آنکارا

خرید کردن در سفر به خصوص برای خانم‌ها جز لذت‌بخش‌ترین کارهاست. حالا، اگر مقصد یک کشور خارجی، آن هم ترکیه باشد که دیگر نور علا نور است. کشور ترکیه با داشتن مراکز خریدهای لوکس، دارای انواع برندهای جهانی و در عین کیفیت بالای کالاها از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. در هر شهر آن، انواع مراکز خرید را در موقعیت‌های مختلف شهر ایجاد نموده تا به راحتی و با هر بودجه‌ای که می‌خواهید بتوانید از خرید کردن لذت ببرید. در اینجا ما برای از ارزان‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید آنکارا به شما معرفی می‌کنیم تا بعد از رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما آنکارا و گشت و گذار در این شهر با خیال راحت به خرید کردن بپردازید.

دوست دارید راهنمای سفر به آنکارا را داشته باشید؟ (لینک مقاله)

گران‌ترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید فروم آنکارا

 مرکز خرید فروم آنکارا

مرکز خرید فروم جز بهترین مراکز خرید آنکارا است. در فروم در کنار خرید کردن، تفریحات و امکانات زیادی وجود دارد که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سینما، تئاتر، رستوران و کافی شاپ از جمله امکاناتی این مرکز خرید هستند. شما می‌توانید هر موقع که از خرید کردن خسته شدید به کافه یا رستوران بروید با خوردن خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه در محیطی شیک، خستگی را از تنتان به در کنید. در مورد مغازه‌های فروم نیز باید بگوییم که 149 مغازه در دو طبقه انواع، پوشاک، لوازم آرایش، لوازم دیجیتال و خانگی را با بهترین برندها ارائه کرده است. برندهای معروفی مانند زارا، جینز، جین واکو، ال سی کیدز، جین لافت و… .

آدرس: بلوار یوزگات، خیابان کچیورن

ساعات کار: هم روزه از ساعت 10 تا 22

مرکز خرید گالریا در آنکارا

مرکز خرید گالریا در آنکارا

در شمالی‌ترین نقطه شهر آنکارا مرکز خرید قدیمی اما لوکس و جذاب قرار دارد که در 4 طبقه احداث شده است. گالریا یکی دیگر از بهترین و زیباترین مرکز خرید آنکارا می‌باشد که انواع وسایل و امکانات را برای تجربه یک خرید لذت بخش به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. اگر تمایل به خرید برندهای معتبر ترکی را دارید؛ گالریا قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. چراکه برندهایی مانند تاریک ادیز، اپیک یول، برند کنزل (Kenzel)، محصولا آرایشی نارس، برند Atalar و… را در خود جای داده است. اگر بخواهید از امکانات نیز بدانید؛ انواع رستوران، فست فود، کافه، مرکز بازی کودکان، پارکینگ را در گالریا در دسترستان خواهد بود.

آدرس: ینی محله، خیابان اومیتکوی

ساعات کار: همه روزه از 10 تا 22

مرکز خرید سپا آنکارا (cepa)

مراکز خرید آنکارا

سپا از بزرگترین و معروف‌ترین مرکز خرید آنکارا است که اغلب گردشگران آن را به خوبی می‌شناسند. در حدود 200 مغازه در سپا مشغول به فروش اجناسی از قبیل فروشگاه‌های لباس مردانه، زنانه و بچگانه، جواهرات، لوازم آرایش، عطر و… می‌باشند. چیزی که در مورد مرکز خرید سپا موجب خاص و محبوبیت آن شده، وجود فروشگاه‌های فرانسوی به غیر از برندهای ترکی و خارجی است. بنابراین، هر آنچه را که بخواهید در این مرکز خرید با بهترین کیفیت و برند‌های معتبر دنیا می‌توانید خریداری کنید. اگر هم از گشت و گذار در بین مغازه‌ها خسته شدید به طبقه بالای این پاساژ بروید غذاهای خوشمزه در فست و رستوران نوش جان کنید.

آدرس: خیابان، چانکایا، خیابان مصطفی کمال

ساعات کار: همه روزه از ساعت 10 تا 24

مرکز خرید و مرکز تجاری آرمادا

مراکز خرید آنکارا

برج آرمادا یک آسمان خراش است که در منطقه چانکایا آنکارا واقع شده است. امروزه به عنوان ساختمان اداری و مرکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال 2003 توسط شورای بین المللی مراکز خرید به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب شد و پس از Akmerkez استانبول دومین مرکز خرید برنده جوایز در این منطقه شد. طبقه اول این پاساژ به پوشاک زنانه و مردانه اختصاص پیدا کرده و انواع برندهای جین لافت، وای لاندن، میلا، جین کالینز و ماوی جینز در آن شعبه دارند. اگر هم به دنبال برندهای معروف جهانی لوازم آرایش هستید؛ آرمادا انواع برندهای مک، کلینیک، لوریل گروپ و اوریفلیم را به شما عرضه می‌کند. اما، نکته خاص این مرکز خرید، وجود شعبات بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان است که انواع لباس و لوازم ورزشی را ارائه کرده‌اند.

آدرس: خیابان اسکی، ینی محله، منطقه سگوتزو

ساعات کار: همه روزه از ساعت 10 تا 22

با دیگر جاهای دیدنی آنکارا آشنا شوید؛ (لینک مقاله)

ارزان‌ترین مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید ناتاوگا آنکارا

مراکز خرید آنکارا

ناتاوگا از مراکز خرید آنکارا است که در آن به هیچ وجه نه حوصله‌تان سر می‌رود و نه خیلی پولتان خرج می‌شود. چراکه امکانات و سرگرمی‌های آن زیاد و در عین حال، به لحاظ قیمتی هم ارزان می‌باشد. در ناتاوگا حدود 165 فروشگاه به فروش انواع لباس مجلسی، لباس بچگانه، زنانه و مردانه، فروشگاه‌های جواهرات و ساعت و لوازم  آرایشی و غیره می‌پردازند. در کنار این‌ها، آنچه باعث محبوب شدن این مرکز خرید شده، وجود آکواریوم بزرگ با 12 هزار موجود دریایی است که خیلی‌ها برای دیدن آن به ناتاوگا می‌آیند. فقط این نیست؛ سالن‌ها دو بعدی و سه بعدی سینما با جدیدترین فیلم‌های روز دنیا، پراک مخصوص بازی کودکان، فست فود، رستوران و کافه بهترین اوقات را برای گردشگران بوجود می‌آورند تا لذت یک خرید ارزان و در عین حال با کیفیت را تجربه کنند.

مرکز خرید کیزیلای در آنکارا

مراکز خرید آنکارا

کیزیلای شلوغ‌ترین مرکز خرید آنکارا است که دلیل آن قرارگیری در پر رفت و آمدترین منطقه این شهر است. وجود 110 فروشگاه متنوع با انواع برندهای ترک و قیمت‌های مناسب در یک محیط دلچسب، تجربه خرید را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد. تنوع برند و کیفیت در این مرکز خرید به حدی زیاد است که می‌توانید به راحتی کالایی با کیفیت و ارزان را خریداری کنید. از طرفی، امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، فست فود و پارکینگ خریدی راحت و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: بلوار آتاتورک شماره ۹۶

ساعات کار: همه روزه از 10 تا 22

مرکز خرید تجاری کاروم آنکارا

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید کاروم قدیمی‌ترین مرکز خرید آنکارا است که در کنار هتل شرایتون  قرار دارد. این ساختمان از 9 طبقه تشکیل شده است که سه طبقه آن بازاری (همکف، اول، طبقه دوم)، چهار طبقه اداری، دو طبقه دیگر پارکینگ و چهار درب اصلی و اتصالات پارکینگ است. مانند دیگر مراکز خرید این شهر، کاروم در چندین طبقه احداث شده که مجموعه کاملی از فروشگاه‌ها را داراست . شما می‌توانید در هر طبقه کالای مورد نیازتان را از لباس گرفته تا کیف و کفش، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم تزئینی منزل و… را مناسب با بودجه‌تان خریداری نمایید. از طرفی مانند دیگر پاساژها امکاناتی نظیر رستوران، کافه، پارکینگ و غیره در نظر گرفته شده تا اوقات راحت و خوشی را از خرید کردن داشته باشید.

آدرس: خیابان ایران، کاواکلیدره

ساعات کار: همه روزه

در آخر

آنکارا، پایتخت کشور ترکیه بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید، جذاب و دیدنی است. در این شهر شاهد بزرگترین مکان‌های تاریخی خواهید بود؛ در دریاچه‌های آنکارا اوقات خوشی را سپری خواهید کرد، در رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای محلی ترکی را نوش جان کنید و در مراکز خرید آنکارا، زیباترین و با کیفیت‌ترین لباس‌‌ها و لوازم را با بهترین برندها‌ خریداری نمایید.

  • به عنوان آخرین پیشنهاد برای شمایی که تا به آخر همراه ما بودین؛ آنکارامال را معرفی می کنیم!
  • برای آشنایی بیشتر با آنکامال (لینک مقاله)
نظرات کاربران