ماه عسل در هلند

ماه عسل در هلند؛ فصلی نو از عشق در سرزمین گل‌ها

یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما و همسرتان برای ماه عسل، کشور زیبای هلند است که بیشتر به واسطه آب‌وهوای معتدل و طبیعتی زیبا، آبشارها و باغ‌های گل در جهان شهرت دارد؛ بنابراین بی‌شک ماه عسل در کشور هلند، یکی از بهترین تجربیات سفر را برای‌تان رقم خواهد زد. در این مقاله قصد داریم در مورد تفریحات، اماکن دیدنی و بهترین هتل‌های هلند برای‌تان بنویسیم تا اگر تصمیم گرفتید برای ماه عسل در هلند برنامه‌ریزی کنید، اطلاعات کافی داشته باشید. 

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

بهترین زمان برنامه‌ریزی ماه عسل در هلند

ماه عسل در هلند

گردشگران معمولا در بازه زمانی اکتبر تا آوریل به هلند سفر می‌کنند، زیرا در این زمان آب‌وهوا بسیار مطلوب است. بنابراین اگر قصد دارید در شرایطی خلوت‌تر به ماه عسل در هلند بروید و بهای کم‌تری بابت بلیط هواپیما، بازدید از اماکن دیدنی و اقامت در هتل‌ها بپردازید، می‌توانید در سایر ماه‌های سال برای سپری کردن ماه عسل در کشور هلند، به این کشور تماشایی سفر کنید.

کنسرت گباو؛ از مراکز فرهنگی هلند

به همراه همسرتان به کنسرت و تماشای نمایش بروید و از کنیسه پرتغالی که زیارتگاهی فعال است، بازدید کنید. هم‌چنین دیدن مکانی تاریخی که یهودیان در آن توسط نازی‌ها اسیر شدند، تجربه‌ای جدید است که می‌توانید در سفرتان به هلند، داشته باشید.

قایق‌سواری؛ تفریحی عاشقانه برای ماه عسل در هلند

در آمستردام هلند به یک قایق‌سواری شخصی دو نفره بروید و تفریحی رمانتیک داشته باشید. اگر قایق‌های عمومی را انتخاب کنید، غریبه‌هایی با شما سوار می‌شوند و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن لحظاتی عاشقانه و خصوصی، نوع شخصی قایق‌ها را انتخاب کنید؛ در حالی که روی آب شناور هستید، مناظر اطراف را تماشا کنید و از صرف وعده غذایی عالی‌تان لذت ببرید. 

بازدید از پارک پلشویک برای ماه عسل در کشور هلند

ماه عسل در هلند ؛ پارک پلشویک

پارک‌های آبی زیادی برای بازدید در هلند وجود دارد که پلشویک از بهترین و تمیزترین آن‌هاست. در محوطه پارک حیوانات زیادی را می‌بینید که می‌توانید از آن‌ها عکس بگیرید و با آن‌ها بازی کنید. هم‌چنین اگر به پارک پلشویک رفتید، می‌توانید به پارک اپیل دسپلینتر نیز که همان نزدیکی است هم بروید یا از پارک ولیبی هلند که ترن‌هوایی بزرگ و امکانات تفریحی منحصربه‌فردی دارد، دیدن کنید و از ماه عسل در کشور هلند، بیشترین بهره را ببرید.

با‌غ‌های کوکنهوف هلند

این یکی از رمانتیک‌ترین اماکن دیدنی هلند است که تمام گردشگران هنگام بازدید از هلند باید آن را ببینند؛ پس شما هم یک روز دلپذیر را در این باغ‌های دیدنی به همراه شریک زندگی‌تان بگذرانید و از تماشای لاله‌های زیبایی که در اطراف این منطقه رشد می‌کنند، لذت ببرید. باغ‌های کوکنهوف هلند در واقع بزرگ‌ترین باغ اروپا است و می‌توانید آن‌جا دست در دست هم در میان مزرعه گل‌ها قدم بزنید، در نزدیکی حوض کوچک بایستید و هوایی پاک را تنفس کنید. ضمنا یک رستوران و فروشگاه نیز در همان نزدیکی وجود دارد که می‌توانید غذا بخورید و برای عزیزان‌تان هم سوغاتی بخرید.

لذت تماشای طلوع خورشید در جزایر فریزی 

ماه عسل در هلند

جزایر فریزی که از هلند تا دانمارک امتداد دارد، از جذاب‌ترین جاهایی است که می‌توانید در ماه عسل رویایی خود ببینید. سواحل شنی خیره‌کننده این جزایر، میزبانی خوب برای استراحت و تماشای غروب خورشید به همراه همسرتان است؛ ضمنا در این جزایر می‌توانید گاوهایی که مشغول چرا هستند را ببینید، از سرسبزی محیط لذت ببرید و عکس‌های یادگاری خود را از ماه عسل در کشور هلند، ثبت کنید. هم‌چنین یک اسپا در همان اطراف هست که می‌توانید ماساژی آرام‌بخش بگیرید و تنش‌ها را از ذهن و بدن‌تان دور کنید. 

ترن هوایی در پارک تفریحی اترکتی‌ پارک اسلاگرن

دست همسرتان را بگیرید و به پارک اسلاگرن بروید؛ این پارک یکی از بهترین تفرجگاه‌هایی است که می‌توانید در ماه عسل‌تان ببینید. لازم به ذکر است که این مجموعه یک پارک ییلاقی و یک پارک آبی دارد. ترن هوایی هیجان‌انگیز نیز از دیگر تفریحات خاص پارک اسلاگرن است.  

هتل قایق بادبانی ماریا کالاس

یک هتل رمانتیک شناور. اگر شک دارید که کدام هتل را برای اقامت‌تان رزرو کنید، اولین پیشنهاد ما به شما هتل ماریا کالاس است. این هتل در بندر روتردام واقع شده است و به موزه ورلد، پل اراسموس، فرودگاه روتردام لاهه و بسیاری موارد دیگر نزدیک است.

آدرس: هلند، روتردام، لویی‌پرگرکارد

هزینه:  10.000 روپیه برای هر شب 

هتل آکورتیر؛ اقامتگاهی دنج برای ماه عسل در کشور هلند

ماه عسل در هلند ؛ هتل آکورتیر

هتلی خلوت با اتاق‌هایی ساکت و سرشار از آرامش که درست در مرکز شهر ماستریخت واقع شده است و محیط داخلی آن با کف‌پوش‌های چوبی و پرده‌های خاص، تماشایی شده است. غذاهای این هتل بی‌نظیرند و هم‌چنین خوب است بدانید که دسترسی به کلیسای سنت‌سرواتیوس و بسیاری از مناظر تاریخی دیگر از این هتل بسیار آسان خواهد بود.

آدرس: هلند، مرکز شهر ماستریخت

هزینه:  8222 روپیه برای هر شب

ماآشوف ونلو

این هتل در ساحل دریاچه قرار دارد و بنابراین چشم‌اندازی زیبا ارائه می‌دهد. اتاق‌های دلباز با نقاشی‌های بزرگ زیبا روی دیوارهای‌شان، پاسیو و تراس‌های بزرگ و وعده‌های غذایی خوب رستوران این هتل، آن را به اقامتگاهی زیبا و محبوب برای سپری کردن ماه عسل در کشور هلند تبدیل کرده است.

آدرس: هلند، پی‌وی ونلو، ماشوفلان

هزینه:  8800 روپیه برای هر شب

دی تاباکسپلنت؛ یک هتل خاص برای ماه عسل در کشور هلند 

ماه عسل در هلند

این هتل جذاب یک باغ رمانتیک، 25 اتاق مرتب و دنج، اینترنت و چای و قهوه رایگان دارد و پرسنل خوش‌برخورد و مهمان‌نواز آن شما را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. برای اقامت خود یک اتاق در دی تاباکسپلنت رزرو کنید و اوقات شگفت‌انگیزی را با شریک زندگی‌تان داشته باشید.

آدرس: هلند، دبلیودی آمرسفورت،  کانینکسترات

هزینه:  4455 روپیه برای هر شب

سخن پایانی سه کلیک در مورد ماه عسل در هلند

در این مقاله راجع‌به اماکن دیدنی و تفریحی و هم‌چنین بهترین هتل‌ها برای ماه عسل در هلند صحبت کردیم و ویژگی‌های هر کدام را برای‌تان شرح دادیم. هلند با باغ‌های زیبا، اماکن تاریخی و فرهنگی، کوه‌ها و آبشارهای بی‌نظیر و پارک‌های تفریحی با امکاناتی خاص، می‌تواند یک از بهترین گزینه‌ها برای بهترین سفر احساسی زندگی‌تان باشد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید برای ماه عسل به هلند بروید؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران