جزیره Maafushi؛ از آرام ترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

جزیره Maafushi؛ از آرام ترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

جزایر مالدیو به زیبایی بی چون و چرای خود معروف هستند – شن‌های سفید درخشان، آب‌های فیروزه‌ای و نخل‌های متحرک؛ تصویر واقعی بهشت ​​هستند. بنابراین واضح است که چرا زوج های جوان این مکان را به عنوان مقصد سفر شروع زندگی خود انتخاب می کنند. اما خب برنامه ریزی برای اولین سفر به مالدیو نمی تواند کار آسانی باشد:  زیرا که 26 جزیره مرجانی و 1192 جزیره با سواحل سفید و آب های فیروزه ای برای کاوش وجود دارد. بنابراین راهنمای بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل را بخوانید و بعد به سراغ رزرو تور مالدیو بروید!

جزیره Maafushi؛ از آرام ترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

جزیره Maafushi

تنها زمانی که به جزیره زیبای Maafushi در مالدیو قدم بگذارید؛ می فهمید که ماندن در تکه ای از بهشت ​​روی زمین چه حسی دارد. Maafushi یکی از آن جزایر محلی مالدیو است که مردم به آنجا می‌روند تا روح خسته‌شان را جوان کنند و در آرامشی که این مقصد گردشگری را فرا گرفته است، غوطه‌ور شوند. برای بافتن نخ عشقتان، به جایی دنج نیاز دارید؛ درست مثل اینجا!

آلیماتا؛ سورئال و عاشقانه

آلیماتا

مناظر این جزیره برای هر کسی که برای اولین بار از آن بازدید می کند، غیر واقعی به نظر می رسد. این جا جزیره­ای زیبا با مناظری سورئال از اقیانوس، ماسه های سفید طلایی در اطراف، و احاطه شده توسط فضای سبز است. چیزی که این جزیره در مالدیو را خاص تر می کند؛ این است که سرگرمی های زیادی را از طریق موسیقی، بارها، موج سواری، مراکز ماساژ آیورودا، غواصی و پیاده روی ارائه می دهد. به دنبال یکی از بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل هستید؟

فووهمولا؛ طلسم عاشقان!

مالدیو

این جزیره برای هر کسی که می‌خواهد بهشت را روی زمین کشف کند، ایده‌آل است. درست همانطور که ماه امواج را به سمت خود می‌کشد و از ساحل سفید و شنی ساحل دور می‌شود؛ جزیره زیبای فووهمولا در مالدیو با ترکیبی زیبا از آرامش و زیبایی، گردشگران خود را طلسم می کند و آنها را به ماندن برای همیشه در آنجا وادار می کند. برای افرادی که می‌خواهند در دنیایی پر از فعالیت‌ها شیرجه بزنند، و همچنین برای کسانی که فقط می‌خواهند در اطراف خود استراحت کنند، فوواهمولا مکان مناسبی برای همه است!

خانه‌های ییلاقی روی آب در جزیره Fihalhohi در مالدیو

جزیره Fihalhohi

جزیره Fihalhohi، از رمانتیک ترین جزایر مالدیو برای ماه عسل بوده که دارای تعدادی خانه های ییلاقی روی آب برای اقامت است. سواحل بکر این جزیره که در سایه درختان نخل نارگیل قرار دارند واقعا رمانتیک هستند. همچنین شما می توانید در اینجا، از مرکز غواصی Aeolus، و اسپای Anggerik لذت ببرید.

جزیره ولیگاندو؛ تجربه آرامش

جزیره ولیگاندو

نام مهم دیگری که در لیست بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل وجود دارد، جزیره ولیگاندو است. مملو از فضای سبز و و آب های درخشانی که هاله ای آرام به مقصد رمانتیک شما می بخشد. زوج‌ها می‌توانند برای غواصی در تالاب‌های فوق‌العاده زیبای اینجا بروند، غذاهای دریایی لذیذ را در تورهای دهکده ماهیگیری بچشند، و در اسپا Duniye تجدید قوا کنند.

جزیره Vaadhoo؛لمس دریای ستارگان

جزیره Vaadhoo

جزیره‌ مسکونی Vaadhoo تجربه‌های منحصربه‌فردی را به مسافران ماه عسل می‌دهد. یکی از شگفت انگیز ترین دیدنی های این جزیره، پدیده ی دریای ستارگان است. بعد از غروب آفتاب امواج ساحلی این جزیره به دلیل وجود پلانکتون هایی ویژه، به رنگ آبی شگفت انگیزی در می آیند. بطوری که احساس می کنید در دریایی از ستارگان حرکت می کنید. در وادهوو می توانید در کنار معشوقتان، دریای ستارگان را لمس کنید.

کوردو؛ در انتظار عشق

کوردو

جزایر کوردو یکی از تفریحگاه‌های محبوب مالدیو است که در آن زوج‌ها می‌توانند در حالی که از غروب خورشید در اقیانوس لذت می برند، یک وعده غذایی عاشقانه میل کرده و یا  با هواپیما بر فراز جزیره پرواز کنند. البته پیشنهاد ما به شما، غذا خوردن در رستوران زیر آب در Kuredu است.

میریحی: خلوتگاه گرمسیری

میریحی

یکی از کوچکترین جزایر مالدیو، میریحی است. اگر شما و شریک زندگیتان می خواهید چیزی جز یک تعطیلات آرام داشته باشید، به این جزیره بروید. با وجود اینکه این جزیره کوچک است، کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا وجود دارد. مثلا می توانید قایق خود را به نقطه ای ببرید که بتوانید کوسه ها را ببینید.

جزیره Thulusdhoo: مسیر کمتر رفته شده

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

زیباترین جزیره مالدیو، جزیره Thulusdhoo مقصدی است که بوی کارائیب را می دهد. جزیره Thulusdhoo یک نقطه عالی برای کسانی است که به دنبال مسیرهایی هستند که کمتر به آن رفته می شود. سواحل بکر با باربیکیو غذاهای دریایی بر روی آن بسیار جذاب و جادویی به نظر می رسد. موج سواری، ماهیگیری، شنا، لذت بردن از گشت و گذار در ساحل شن، قایق سواری با پارو، از بهترین تجربه های اینجا است.

جزیره باندوس؛ برای زوج های عاشق هیجان!

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

 یکی از معروف ترین و بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل اینجاست. این جزیره تفریحی خصوصی جذاب با داشتن حدود 40 مکان غواصی، پنجره ای بزرگ رو به دنیای شگفت انگیز زیر آب است.  در اینجا می توانید با محبوبتان، فعالیت‌های فراوانی از جمله غواصی، اسکی روی آب، موج سواری، پاراسلینگ، قایقرانی با کاتاماران، ویک بورد و ماهیگیری را انجام دهید.

جزیره دیدهدو: آرامش در همه جا

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

یکی از بزرگترین جزیره های مالدیو، جزیره عشق دیدهدو است. این جزیره با فضایی آرام و صلح آمیز، مکانی عالی برای فرار از جمعیت و لذت بردن از تنهایی است. اینطور بگوییم که اینجا یکی از بهترین جزیره های مالدیو برای ماه عسل است که ترکیب کاملی از راحتی و تجمل را به مسافران ارائه می دهد. زوج‌ها می‌توانند در اطراف ساحل قدم بزنند، ماهیگیری شبانه را امتحان کنند و درآخر از شام با نور شمع لذت ببرند.

Ukulhas: تمیزترین جزیره

بهترین جزایر مالدیو برای ماه عسل

Ukulhas که به تمیزترین جزیره مالدیو شهرت دارد، یکی از زیباترین مکان‌ها برای سفر ماه عسل است. این جزیره با وفادار ماندن به فرهنگ خود، شما را سرگرم می کند. بنابراین در این جزیره می‌توانید فرهنگ محلی را کشف کنید، در غذای خوشمزه و محلی غرق شوید، در خیابان‌های پرجنب‌وجوش این جزیره پرسه بزنید و با مردم محلی تعامل کنید و در کنار دیدنی‌های جزیره به گشت و گذار بپردازید.

در آخر

اگرچه مالدیو به اندازه دیگر مقاصد ماه عسل در آسیا بزرگ نیست، اما هرگز عاشقان را ناامید نمی کند. اعتبار و شهرت مالدیو به سواحل ماسه ای سفید خیره کننده، تالاب های فیروزه ای، مرجان های زیبا و ویلاهای شیک روی آب می رسد. اما سوال مهم این است که شما کدام یک از جزایر مالدیو برای ماه عسل را انتخاب می کنید؟

  • اگر موریس را هم به عنوان مقصد ماه عسل در نظر گرفته اید؛ خوب است مقاله “موریس یا مالدیو” را بخوانید! (لینک مقاله)
نظرات کاربران