Kuredu Island Resort And Spa
7 اردیبهشت 1402
مالدیو

لذت سفر به مالدیو در تابستان را از دست ندهید!

مالدیو مقصدی آرام با سواحل جذاب و مناظری شبیه به نقاشی است. نور خورشید و صدای امواج در فصل تابستان این تابلوی نقاشی را برای گذراندن تعطیلات بیش از پیش جذاب‌تر خواهد کرد. سفر به مالدیو در تابستان بهترین زمان برای استفاده 100 درصدی از ساحل و دریا و فعالیت‌های آبی مانند غواصی، چتربازی، غواصی و موج‌سواری است. تابستان مالدیو شاد، بکر و مکانی برای استراحت زیر سایه درختان جزیره همراه با بادهای گرم است. بیایید باهم نگاهی به تفریحات جزیره در تابستان بیاندازیم. 

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

آب و هوای مالدیو در تابستان

سفر به مالدیو در تابستان

تابستان فصل ایده‌آلی برای لذت بردن از سفر به مالدیو است زیرا آب‌و‌هوای گرم به شما امکان تجربه ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی را می‌دهد. میانگین دمای مالدیو در طول تابستان 30 درجه سانتی‌گراد است و شب‌ها کمی خنک‌تر از روزها است زیرا دما در شب چند درجه کاهش می‌یابد. گاهی اوقات، ممکن است در طول تابستان جزیره بارنگی کمی را تجربه نماید، اما به‌هیچ‌وجه سفر شما را به خطر نمی‌اندازد، بنابراین آب و هوای مالدیو در تابستان به شما اجازه می‌دهد آزادانه در اطراف پرسه بزنید.

بخوانید: بهترین زمان سفر به مالدیو برای رزرو تور

تفریحات مالدیو

  • غواصی از بهترین تفریحات مالدیو در تابستان

اگر علاقمند به کشف دنیای زیرآب در اقیانوس هند هستید و می‌خواهید حیات دریایی و پلانکتون‌ها را از نزدیک ببینید، غواصی در مالدیو بهترین انتخاب برای شماست. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، حتی می‌توانید نهنگ‌ها و کوسه‌ها را همراه با ماهی‌های رنگارنگ و لاک‌پشت‌ها ببینید. سفر به مالدیو در تابستان بهترین دید زیرآب را به شما برای کشف این دنیای زیبا می‌دهد. مکان‌های ایده‌آل برای غواصی در مالدیو عبارتند از Male، Laamu، Meemu، Manta Point و Vaavu.

  • موج‌سواری

همه کسانی که به دنبال سرگرمی و هیجان هستند، به عنوان یکی از تفریحات مالدیو در تابستان، باید موج‌سواری را امتحان کنند. خود را در دریای آبی عمیق تصور کنید که در آن امواج فرمان حرکت شما را می‌دهند و می‌توانید زمین را فراتر از آب‌های اسرارآمیز مالدیو ببینید. آب‌های مالدیو مواج هستند و جزرومد زیاد نیست، بنابراین می‌توانید به راحتی موج‌سواری کنید. یکی از بهترین مکان‌ها برای این ورزش ماجراجویانه Cinnamon Dhonveli است.

  • شام عاشقانه در میان نور شمع‌ها
Romantic dinner in Maldives

زمانی که با شریک زندگی خود به تور مالدیو می‌روید، هیچ چیز بهتر از یک شام عاشقانه در ساحل بین نور شمع‌ها و لذت بردن از سواحل جذاب مالدیو در غروب آفتاب نیست.

بهترین هتل‌های مالدیو

  • Baros Maldives Resort

باروس یکی از اقامتگاه‌های مجلل برای اقامت در مالدیو است. این هتل دارای وای‌فای رایگان، استخر، مرکز تناسب اندام، ساحل خصوصی، صبحانه رایگان و فروشگاه است. شما می‌توانید از روی تخت اتاق‌تان منظره اقیانوس را تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین بهترین بخش این هتل، ساحل خصوصی آن است که در سفر به مالدیو در تابستان می‌توانید قایق رانی در آن را تجربه کنید. 

قیمت هر شب: از 82000 روپیه به بالا

آدرس: Baros, Maldives

  • Komandoo Maldives Island Resort

هتل جزایر کماندو از بهترین اقامتگاه‌های جزیره برای اقامتی رمانتیک و دلپذیر در تور بالی است. هتل دارای تمامی امکانات اصلی مانند وای‌فای رایگان، استخر، مرکز تناسب اندام، صبحانه رایگان به همراه اسپا است که در آن می‌توانید ماساژ دریافت کرده و استراحت کنید. یک ساحل خصوصی در هتل وجود دارد که می‌توانید ساعت ها در آن دراز بکشید و آفتاب بگیرید و یا مشغول بازی والیبال و ورزش‌های آبی شوید. اتاق‌های بزرگ اقامتگاه دارای شومینه و پنجره‌های بزرگ هستند که از آنجا می‌توانید از منظره اقیانوس لذت ببرید!

قیمت هر شب: از 49000 روپیه به بالا

آدرس: Lhaviyani Atoll, Maldives Islands, Maldives

  • Kuredu Island Resort And Spa
سفر به مالدیو در تابستان

هتل Kuredu Island Resort برای تعطیلات خانوادگی مکانی شاد و ایده‌آل است. امکانات هتل برای سفر به مالدیو در تابستان به همراه خانواده کامل و بی‌نقص است، هتل دارای محوطه جداگانه‌ای برای بازی و سرگرمی کودکان بوده و در ساحل خصوصی آن نیز انواع ورزش‌های هیجان‌انگیز برای بزرگ‌ترها فراهم شده است. منظره فوق‌العاده اطراف، چیزهای بیشتری را در مورد زیبایی جزیره به تصویر می‌کشد که نمی‌توان آن را تعریف کرد.

قیمت هر شب: از 42000 روپیه به بالا

آدرس: Kuredu Island Resort & Spa, Maldives

نکاتی برای سفر به مالدیو در تابستان

کسانی که برای اولین بار در طول تابستان از مالدیو دیدن می‌کنند، برای داشتن اقامتی دلپذیر و فوق‌العاده لازم است نکات زیر را رعایت کنند:

  • لباس‌های نخی سبک بپوشید زیرا هوا گرم است.
  • ضد آفتاب قوی همراه با عینک آفتابی و کلاه برای محافظت از خود در برابر اشعه خورشید همراه داشته باشید.
  • اگر قصد دارید ورزش‌های آبی را امتحان کنید، لباس شنا همراه داشته باشید.
  • سفر دریایی را از دست ندهید، زیرا تجربه هواپیمای دریایی در تور مالدیو بی‌نظیر است. 
  • علاوه بر ارز رایج جزیره روپیه، مقداری دلار نیز همراه داشته باشید. 

نتیجه‌گیری

برای تعطیلات تابستانی مالدیو را انتخاب کنید. این جزیره در فصل تابستان زیر نور آفتاب گرم می‌درخشد و شن‌های نرم ساحل از دور دلبری می‌کنند. این فصل برای ساعت‌ها گشت‌و‌گذار و تفریح در ساحل بهترین زمان است. سفر به مالدیو در تابستان یعنی موج‌سواری، غواصی، شنا و آفتاب گرفتن. تور مالدیو را رزرو کنید تا هیجان‌انگیزترین تعطیلات را همراه شریک زندگی یا خانواده خود بگذرانید. این جزیره لحظات رمانتیک و ماجراجویانه را یک‌جا کنار هم دارد. 

نظرات کاربران