ماه عسل در ایتالیا

ماه عسل در ایتالیا؛ عاشقانه ای موزون و همراه با ریتم !

ایتالیا یکی از پرگردشگرترین کشور‌های اروپا است. این کشور نهمین اقتصاد بزرگ جهان به‌منظور تولید ناخالص ملی محسوب می‌شود. ایتالیا شهرهای زیادی برای بازدید دارد؛ چه برای سفر با خانواده، چه دوستانه یا عاشقانه مدنظرتان باشد، این کشور مناسب شما است. در این مقاله بهترین مقاصد سفر رمانتیک به ایتالیا را به شما معرفی می‌کنیم؛ مکان‌هایی که در آن می‌توانید زیباترین تجربه‌های عاشقانه‌تان را ثبت کرده و خاطرات به‌یادماندنی‌ و همیشگی برای خود داشته باشید. از شهر رم گرفته تا آمالفی، برای تجربه‌ای دل‌انگیز همه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر به‌دنبال مقصدی برای ماه عسل در ایتالیا هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

Tour europe

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Venice

ماه عسل در ایتالیا

یکی از مکان‌ های عاشقانه در ایتالیا ونیز محسوب می‌شود که به‌خاطر قایق گوندولا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. گوندولا نوعی قایق پارویی که بدنه باریکی دارد؛ مردم و بارها را جابه‌جا می‌کند. شما می‌توانید درحالی‌که در این قایق هستید، از کانال‌های شهر عبور کنید و معماری جذاب ایتالیایی را ببینید. شما با تور قایق‌سواری گوندولا از میدان سن مارکو و کانال بزرگ Venice عبور می‌کنید. هم‌چنین می‌توانید به تئاتر بزرگ لا فنیچه و اپراخانه بروید که یکی از بهترین مکان‌ها برای خوش‌گذرانی در سفر دونفره‌تان به ایتالیا است. همین‌طور بهترین بازاری که می‌توانید از آن سوغاتی‌های خود را تهیه کنید، Rialto Market است. وقتی حین خرید و گردش خسته شدید و نیاز داشتید تا میان‌وعده بخورید، می‌توانید در کنار یار خود از خوردن ژیلاتو لذت ببرید. هم‌چنین بهترین محل اقامتی که به شما پیشنهاد می‌کنیم هتلRialto Unique  است که در بین هتل‌های چهارستاره محبوب‌ترین هتل محسوب می‌شود. پس ونیز یکی از بهترین مکان ‌های عاشقانه در ایتالیا است.

Florence

یکی از مقاصد سفر عاشقانه به ایتالیا شهر فلورانس به حساب می‌آید که به‌خاطر هنر، معماری و مناظر جذاب شناخته ‌شده است. علاوه‌بر زیبایی، فلورانس، دارای باغ‌های انگور مشهور توسکانا در جهان است که این شهر را در میان بهترین مکان ‌های عاشقانه در ایتالیا برای ماه‌عسل قرار می‌دهد. هم‌چنین شما می‌توانید با دوچرخه از Florence  به روستای توسکانا بروید و در مسیر از تماشای قلعه‌ها، باغ‌های انگور و باغ‌های زیتون لذت ببرید. هم‌چنین از پل پونته وکیو دیدن کنید، پل سنگی قوسی‌شکلی که زوج‌ها هنوز سنت قدیمی پرتاب کلید از روی پل را اجرا می‌کنند. به‌علاوه تماشای غروب طلایی میدان میکل‌آنژ شما را محو خود می‌کند. هم‌چنین بهترین اقامتگاه در فلورانس Grand Hotel Cavour Firenze است که ساختمانی از قرن 13 بوده که به هتل چهارستاره تبدیل شده است و فقط پنج دقیقه پیاده‌روی از  Duomo di Firenze فاصله دارد. یکی از دلایل ماه عسل به ایتالیا بازار Mercato di Sant’Ambrogio است که می‌توانید تازه‌ترین مواد غذایی را از آن‌جا بخرید. هم‌چنین شما می‌توانید در مه تا سپتامبر بهترین سفر دونفره به این شهر ایتالیا را تجربه کنید.

 Cilento

ماه عسل در ایتالیا؛  Cilento

یکی دیگر از مقاصد معروف ماه عسل در ایتالیا، Cilento است که یکی از مکان‌ های عاشقانه در این کشور محسوب می‌شود. به‌لطف منظره‌ی بی‌نظیر و کم‌رفت‌وآمد در اطراف، شما می‌توانید از حریم خصوصی و آرامش در این‌جا لذت ببرید. هم‌چنین بقایای باستان‌شناسی، خط ساحلی درخشان و تپه‌ها چشم‌انداز Cilento را تشکیل می‌دهد. به‌علاوه به پارک ملی Cilento و Vallo Di Diano، بروید و عاشقانه‌های به‌یادماندنی در سفر دونفره‌تان به این کشور برای خود ثبت کنید. هم‌چنین بهترین اقامت‌گاه، هتل سان فرانسیسکو چهارستاره با منظره ساحلی است. همین‌طور برای تهیه سوغاتی به دوستان‌تان به مرکز خرید cilento outlet بروید و خرید کنید. هم‌چنین بهترین زمان بازدید از Cilento برای داشتن سفر رمانتیک به ایتالیا ماه مه و اکتبر است.

رزرو تور اروپا

Naples

یکی دیگر از شهرها برای داشتن سفر عاشقانه به ایتالیا Naples است. منظره آتشفشانی جذاب، آشپزها و غذاهای معروف، ساختمان‌های قرون وسطی، ساحل ویژه و نقاشی‌های دیواری از جذابیت‌های این شهر است که می‌توانید بهترین خاطرات ماه عسل در ایتالیا را داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید بهترین پیتزاها را در ناپل کنار یارتان امتحان کنید. به‌علاوه می‌توانید با پارتنرتان به مکان‌های تاریخی پمپئی و وزوویوس بروید. همین‌طور بهترین مکان برای اقامت در ناپل برای زوج‌های جوان هتل گرند وزوویو پنج‌ستاره ساحلی بوده که برای اقامت عاشقانه مناسب است. بهترین زمان بازدید از این شهر و سفری رمانتیک به ایتالیا ماه‌های مارس تا ژوئن است.

Capri Islands

ماه عسل در ایتالیا

یکی از مکان‌ های عاشقانه در ایتالیا جزیره کاپری محسوب می‌شود که در خلیج ناپل واقع شده است. مناظر صخره‌ای دراماتیک و نمایشگاه‌های طراحی، از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. به‌علاوه غار آبی، غار تاریکی که در آن دریاچه به‌دلیل تابش نور خورشید می‌درخشد، در آن قرار دارد. برای داشتن ماه عسل فوق‌العاده در ساحل ایتالیا، به این مکان سفر کنید. هم‌چنین می‌توانید با معشوقه خود به تور غار آبی بروید. به‌علاوه از کوکتل‌های فانتزی در فانوس دریایی پونتا کارنا لذت ببرید، درحالی‌که به تماشای خورشید در کنار دریا نشسته‌اید. همین‌طور می‌توانید در هتل Relais Maresca چهارستاره درخشان که در ساحل است، استراحت کنید. بهترین زمان برای ماه عسل در کاپری ایتالیا آوریل تا ژوئن؛ و سپتامبر تا اکتبر است.

 Rome

یکی از بهترین مقصدهای ماه عسل در ایتالیا رم محسوب می‌شود. شهر ابدی، رم بهترین معماری ایتالیایی را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید به باغ پرتقال بروید تا برخی از بناهای معروف رم را با شکوفه پرتقال در اطراف ببینید. پیاده‌روی در باغ پرتقال از تجربه‌های جذاب برای عاشقانه‌های افراد علاقه‌مند به پیاده‌روی است. باغ پینسیو یکی دیگر از مکان‌ های عاشقانه در ایتالیا با دریاچه است که برای زوج‌های جوان مناسب است. هم‌چنین می‌توانید به موزه بروید تا انواع هنرها را در موزه‌های واتیکان، گالری بورگزی و موزه ملی اتروسک تماشا کنید. بهترین هتل ‌رم برای ماه‌عسل، هتل ریور پالاس چهارستاره با دکوراسیون رمی درخشان و مهمان‌نوازی گرم برای تعطیلات ماه عسل شما در ایتالیا است. همین‌طور در بازار کمپو دی فیوری می‌توانید سوغاتی‌های مورد نظرتان برای دوستان‌تان را تهیه کنید. بهترین زمان برای بازدید از این شهر برای سفر رمانتیک به ایتالیا آوریل تا مه، سپتامبر و نوامبر است.

Lake Como

ماه عسل در ایتالیا؛ Lake Como

یکی دیگر از مقاصد سفر عاشقانه به ایتالیا دریاچه کومو است که در دامنه کوه‌های آلپ، قرار دارد. این مکان عاشقانه در ایتالیا، دریاچه‌ یخچالی شبیه Y برعکس است و یکی از دریاچه‌های عمیق اروپا محسوب می‌شود. علاوه‌بر طبیعت بکر این دریاچه، شما محو تماشا معماری و ساختمان‌های تاریخ رنسانس خواهید شد. هم‌چنین می‌توانید پرش بانجی و زیپ‌لاین در پارک جنگلی رایدر را تجربه کنید و در باغ گیاه‌شناسی، قدم بزنید. همین‌طور درحالی‌که قلعه فورت دی فوئنتس قرن هفدهم را می‌بینید، از داستان‌های تاریخی کم‌تر گفته‌شده لذت ببرید. به‌علاوه شما می‌توانید تفریحاتی مانند کایت‌سواری، بادسواری و قایق‌سواری را کنار شریکتان تجربه کنید. بهترین محل اقامت هتل ویلا سیپرسی در کنار باغ گیاه‌شناسی و دریاچه قرار دارد. این هتل سه‌ستاره و تاریخی است و قدمت آن به قرن 15 باز می‌گردد. هم‌چنین شما می‌توانید برای خرید به بازار محلی Argegno بروید. بهترین زمان بازدید از این مکان عاشقانه در ایتالیا، مارس تا نوامبر است.

پاسپورت دومینیکا

Amalfi 

یکی دیگر از دلایل سفر دونفره به ایتالیا ساحل آمالفی است که به‌عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است. این ساحل جذابیت خود را با منظره‌ای از صخره‌های چشم‌گیر و جنگل‌ها و طبیعت زیبا نشان می‌دهد. درحالی‌که دارید از غذاهای لذت‌بخش ایتالیایی در کافه لذت می‌برید، برای ثبت خاطره فوق‌العاده از سفر عاشقانه به ایتالیا غروب آفتاب در این شهر را تماشا کنید. هم‌چنین از Spiaggia di Laurito، ساحل کمترشناخته ‌شده cove بازدید کنید. همین‌طور قلعه آرچی، شگفتی تاریخی قرن هشتم در بالای تپه‌ای که منظره‌های جذابی از شهر سالرنو را نشان می‌دهد، تماشا کنید. به‌علاوه هتل میرآمالفی یکی بهترین هتل‌های آمالفی برای ماه عسل در ایتالیا محسوب می‌شود که ساحلی و چهارستاره است. بازار خیابان آمالفی یکی دیگر از مکان‌ های عاشقانه در ایتالیا به شمار می‌آید که می‌توانید سوغاتی‌هایی را از آن‌جا تهیه کنید. بهترین زمان بازدید از این مکان آوریل تا اکتبر است.

Verona

ماه عسل در ایتالیا

یکی دیگر از دلایل سفر رمانتیک به ایتالیا ورونا است که محبوبیت ورونا از صحنه‌ داستان عاشقانه‌ی بی‌پایان شکسپیر، رومئو و ژولیت ناشی می‌شود. اگر عاشق ادبیات هستید، ورونا احتمالا در لیست بهترین مقاصد ماه عسل در ایتالیا برای شما در صدر قرار خواهد گرفت. دست معشوق خود را بگیرید و به میدان ورونا بروید تا شاهد اجرای اپرایی باشید که از باورنکردنی‌ترین نمایش‌های جهان محسوب می‌شود. هم‌چنین در جشنواره اپرای آرنا که از ژوئن تا سپتامبر برگزار می‌شود شرکت کنید تا برخی از بهترین نمایش‌های اپرا را ببینید. به‌علاوه از بالکن ژولیت دیدن کنید که الهام‌بخش یکی از بهترین آثار شکسپیر بود. هم‌چنین بهترین محل اقامت برای زوج‌های جوان هتل Verona سه‌ستاره است که در میان بهترین مکان‌های عاشقانه در ورونا ایتالیا قرار دارد. بهترین زمان بازدید از این مکان، ماه‌های مه تا اکتبر است.

Monterosso Al Mare

مونته‌ روسو آل ماره روستایی که آثار زیبایی‌اش را روی قلب جا می‌گذارد و عجیب‌ترین مکان در میان بهترین مقصدهای ماه عسل در ایتالیا است. این آخرین روستا در منطقه سینک تر ایتالیا است. شما می‌توانید با شریک زندگی خود، هم شهر قدیمی و هم شهر جدید را ببینید، در اطراف قدم بزنید و از درختان لیمو، جاذبه‌هایی مانند قلعه، کلیسا و خط ساحلی آبی لذت ببرید. هم‌چنین معماری کلیسای سنت جان را مشاهده کنید. بهترین اقامت‌گاه، آلبرگو آل کاروجیو و هتل_رستوران پورتو روکا دو مکان عاشقانه در Monterosso Al Mare ایتالیا است. هم‌چنین برای تجربه خریدی بی‌نظیر به بازار محلی مونته روسو بروید. بهترین زمان بازدید از این مکان سپتامبر و اکتبر است.

Sicily

ماه عسل در ایتالیا؛ Sicily

یکی از دلایل سفر دونفره به ایتالیا جزیره Sicily است. ماه‌عسل خود را با رفتن به سیسیل با معشوق خود به‌یادماندنی کنید. این مکان دارای قلعه‌های شگفت‌انگیز است که می‌تواند زمینه مناسبی را برای عکس‌های یادگاری‌تان ایجاد کند. هم‌چنین بهترین غذاهای مدیترانه‌ای و کیک‌های خوشمزه را در کنار شریک زندگی‌تان امتحان کنید. اگر می‌خواهید عروسی با منظره دریا داشته باشید و از غذاهای دریایی تازه استفاده کنید، مراسم عروسی خود را در تاورمینا، سیسیل بگیرید. همین‌طور بهترین محل اقامت هتل‌های آریستون و هتل اشبی محسوب می‌شود. هم‌چنین می‌توانید از بازار بالارو خرید کنید. بهترین زمان برای سفر عاشقانه به سیسیل ایتالیا ماه‌های مه تا ژوئن؛ سپتامبر و اکتبر است.

Umbria

یکی دیگر از مکان ‌های عاشقانه به ایتالیا اومبریا است که به‌عنوان قلب سبز ایتالیا برچسب زده شده و یکی از آرام‌ترین مقصدهای ماه عسل در ایتالیا محسوب می‌شود. این منطقه پانورامیک در قلب رم و توسکانا قرار دارد و دارای بزرگترین و زیباترین باغ‌های جهان است. هم‌چنین شما می‌توانید به کلیسای سان فرانسیسکو داسیسی سفر کنید. به‌علاوه در آبشار زیبای مارمور به قایق‌سواری بروید. بهترین اقامت‌گاه برای دوست‌داران مکان‌های لوکس، ویلا دی پیازانو است. هم‌چنین می‌توانید برای خرید به بازار باستیا اومبریا بروید. بهترین زمان بازدید از این مکان ماه سپتامبر و اکتبر به‌ شمار می‌رود.

Piedmont Region

ماه عسل در ایتالیا

یکی دیگر از دلایل سفر رمانتیک به ایتالیا پیه مونته است که از بزرگترین مناطق کوهستانی شمال غربی ایتالیا، محسوب می‌شود. این رشته‌کوه از سه طرف توسط کوه‌های آلپ احاطه شده است. در این منطقه شکلات سفید مشهور شده چرا که این شکلات شبیه کوه پوشیده از برف ساخته می‌شود و این کوه الهام‌بخش سازندگان آن به حساب می‌آید. این ناحیه که زمانی پایتخت دوقیه ساووی بود، با قلعه‌های باشکوه، کاخ‌های زیبا و باغ‌های انگور مخملی گسترده پوشیده شده است. هم‌چنین معماری باروک سازه‌ها در این منطقه، هر مسافری را محو تماشا می‌کند. همین‌طور می‌توانید به جزیره ایزولا بلا بروید، جزیره‌ای کوچک دارای زمین‌های پر از کاخ‌ها و باغ‌های زیبا است. بهترین محل اقامت Fiocco Di Neve Relais و Spa لوکس‌ترین هتل‌های این منطقه محسوب می‌شود. هم‌چنین بهترین بازار این ناحیه بازار کک الیساندریا و بازار کک آستی است که می‌توانید از آن‌جا سوغاتی‌های‌تان را تهیه کنید. بهترین زمان بازدید از این مکان ماه‌های ژوئن تا اوت است.

Positano

پوزیتانو یکی از زیباترین شهرها برای سفر دونفره به ایتالیا محسوب می‌شود که از یک داستان افسانه‌ای گرفته‌ شده است. یکی از بهترین مقصدهای ماه عسل در ایتالیا است که مسافران را جذب خود می‌کند. گالری‌های هنری محلی تا کلیساها از جمله جاذبه‌هایی است که می‌توانید همراه شریک زندگی‌تان به تماشای آن‌ها بروید. هم‌چنین برای شما زوج‌هایی که به‌دنبال هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم در قایق‌سواری و غواصی شرکت کنید. همین‌طور برای کسانی‌که به‌دنبال آرامش هستید صندلی ساحلی را اجاره کنید و کوکتل گرمسیری سفارش بدهید و به‌سادگی زیر آفتاب ایتالیایی استراحت کنید. به‌علاوه بهترین محل اقامت هتل ویلا فرانسه است. هم‌چنین در بازار غذای جیووانی د لوسیا می‌توانید بهترین غذاهای این منطقه را امتحان کنید. بهترین زمان بازدید از این مکان برای سفر رمانتیک به ایتالیا ماه مه تا سپتامبر است.

Puglia

ماه عسل در ایتالیا؛ Puglia

یکی از دلایل ماه عسل در ایتالیا Puglia است. مقصدی که شما را میان روستاهای سفید، آب‌های فیروزه‌ای و معماری باروک می‌برد. پولیا در جنوب ایتالیا واقع شده است و دارای محیط عجیب و آرام به‌ شمار می‌رود. شما می‌توانید درحالی‌که دست در دست پارتنر خود دارید، در امتداد سواحل قدم بزنید و انواع مختلف غذاهای دریایی در رستوران‌های اطراف را امتحان کنید. هم‌چنین برای تجربه آرامش‌بخش و جوان‌کننده، به ماساژ و اسپا بپردازید. به‌علاوه بهترین محل اقامت بورگو اگنازیا است و شما برای تهیه سوغاتی می‌توانید به بازار  Mercato di Vieste بروید. بهترین زمان بازدید از پولیا برای داشتن سفر عاشقانه به ایتالیا ماه اکتبر است.

Sardinia

اگر به فکر رفتن به ماه‌عسل تابستانی هستید، Sardinia یکی از بهترین مکان ‌های عاشقانه در ایتالیا محسوب می‌شود. ساردینیا جزیره‌ای بوده که در دریای تیرنی واقع شده است. اگر به‌دنبال محیطی آرام برای گذراندن ماه‌عسل بدون شلوغی گردشگران هستید، باید ساردینیا را به‌عنوان مقصد ماه‌عسل ایتالیایی خود انتخاب کنید. این منطقه دارای سواحل شنی و خلیج‌های زیبا است. همین‌طور شما می‌توانید غذاهای دریایی شگفت‌انگیز را در ساردینیا امتحان کنید. به‌علاوه پیاده‌روی‌های طولانی در سواحل شنی در کنار دریای آبی روشن از پیشنهادات ما به علاقه‌مندان این فعالیت است. بهترین محل اقامت در ساردینیا هتل‌های واسپای ال فارو و هتل ریویرا به‌ شمار می‌آید. بهترین بازار این منطقه نیز بازار سان بندتو است که می‌توانید مایحتاج خود را از آن‌جا تهیه کنید. بهترین زمان بازدید از این مکان، ماه‌های آوریل تا مه است.

Cinque Terre

ماه عسل در ایتالیا؛ Cinque Terre

یکی از مکان ‌های عاشقانه در ایتالیا Cinque Terre است که محلی دوست‌داشتنی با خیابان‌های رنگارنگ و باریک و ساختمان‌های زیبا محسوب می‌شود. این منطقه به‌خاطر پنج روستا بسیار شناخته ‌شده است؛ ریوماگیور، مانارولا، ورنازا، مونته روسو آل ماره و مانارولا.  شما به‌راحتی می‌توانید از مرکز شهر پیاده‌روی کنید یا ماشینی برای گردش در حوالی روستاها رزرو کنید. هم‌چنین شما می‌توانید با معشوقه‌تان تورهای قایق‌سواری را امتحان کنید یا پاراگلایدر در مونته روسو را تجربه کنید. به‌علاوه برای بازدید از پارک ملی سینک تر؛ یکی از پارک‌های ملی ایتالیا برنامه‌ریزی کنید. بهترین اقامت‌گاه، Nh La Spezia و هتل مری است و شما می‌توانید سوغاتی‌های مورد نظرتان را از بازار در لا اسپازیا تهیه کنید. بهترین زمان بازدید از این مکان ماه‌های سپتامبر و اکتبر است. 

سخن پایانی سه کلیک درباره ماه عسل در ایتالیا

در این مقاله به مطالعه بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در ایتالیا پرداختیم. از جاذبه‌های شهرها، سواحل و دریاچه‌ها صحبت‌ کردیم. شما را با هتل‌ها و بازارهای مختلف موجود در مکان‌های مختلف ایتالیا آشنا کردیم و حال که از تمامی اطلاعات آگاه شدید، با خیال راحت بلیط خود را تهیه کنید. شما نیز تجربه سفرتان را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران