ماه عسل در آلمان

ماه عسل در آلمان؛ طلوع عشق در سرزمین شعر و رنگ

آلمان، کشوری است که در قاره اروپا قرار دارد و شگفتی‌های آن بی‌شمار است. گل‌های رنگارنگ، بناهای تاریخی، شهرهای زیبا، دریاچه‌های درخشان، قلعه‌ها و کوه‌های آلپ جذابیت این کشور را چندبرابر کرده است. هرساله تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از این کشور به آن سفر می‌کنند. سفر عاشقانه به آلمان قطعا به‌یاد ماندنی‌ترین سفر عمرتان می‌شود. در ادامه این مقاله شما را با مکان‌هایی که در ماه عسل آلمان باید از آن‌ دیدن کنید و کارهایی که زوج‌های جوان در این کشور انجام می‌دهند آشنا می‌کنیم. 

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Fussen

یکی از رمانتیک‌ ترین مکان ‌های دیدنی آلمان Fussen نام دارد. این مکان افسانه‌ای دارای قلعه‌ای به‌نام  Neuschwanstein بوده که در دل کوه‌های آلپ قرار دارد. دریاچه‌های درخشان و استراحتگاه‌های سلامتی که در این مکان قرار دارد، باعث منحصربه‌فردشدن این منطقه شده است. علاوه‌بر همه‌چیز، Fussen غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که در هیچ جای جهان چنین طعم‌ومزه‌ای وجود ندارد. همراه با شریک احساسی خود در مسیرهای پیاده‌روی این منطقه قدم بزنید و لحظات عاشقانه‌ای را سپری کنید.

Bamberg

ماه عسل در آلمان با بازدید از شهر Bamberg معنا پیدا می‌کند. این شهر یکی از رمانتیک ترین جاهای دیدنی آلمان بوده و رودخانه‌های لبریز از گل‌های صورتی جذابیت این شهر را دوچندان کرده است. خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و خانه‌های قوس‌دار و نیمه‌چوبی از زیبایی‌های این منطقه به شمار می‌آید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به آلمان سفر کردید، از این شهر زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

Moselle Valley

یکی دیگر از رمانتیک ترین مکان ‌های دیدنی آلمان Moselle Valley نام دارد. این دره زیبا تنها در کشور آلمان قرار ندارد بلکه در سراسر لوکزامبورگ و فرانسه امتداد دارد و یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تجربه سفر عاشقانه به این کشور است. تپه‌های پوشیده شده از انگور، قلعه‌های نمادین، دهکده‌ها و رودخانه‌های درخشان همگی باعث زیبایی این منطقه شده‌اند. همراه با عشقتان لحظات عاشقانه‌ای را میان تپه‌های پوشیده شده از انگور تجربه کنید.

پاسپورت دومینیکا

Lake Constance

یکی از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آلمان Lake Constance است. دریاچه کنستانس یکی از خیره‌کننده‌ترین دریاچه‌های جهان است و با آلمان، اتریش و سوئیس مرز مشترک دارد. مناظر این دریاچه به‌قدری زیبا بوده که قلب بسیاری را در سراسر جهان با دیدین آن تندتر می‌تپد. همچنین دریاچه کنستانس توسط سه شهر تفریحی Konstanz، Meersburg و Lindau احاطه شده است که همین موضوع باعث جذب گردشگران می‌شود. تورهای دوچرخه‌سواری در این شهرها بسیار هیجان انگیز است و به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه با همسرتان در کوچه‌های این شهر دوچرخه‌سواری کنید و لذت ببرید.

Berchtesgaden

یکی دیگر از مقاصد رمانتیک برای سفر عاشقانه به آلمان Berchtesgaden نام دارد. این شهر کوچک و رویایی با اتریش مرز مشترک دارد و بهترین زمان برای بازدید از آن فصل زمستان است. چشم‌انداز این شهر در فصل زمستان شبیه به سرزمین عجایب بوده و غذاهای لذیذ و خوش‌طعمی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. همچنین اسکی و پیاده‌روی ازجمله تفریحات این منطقه به شمار می‌آید. سفر به این کشور با رفتن به شهر Berchtesgaden معنا پیدا می‌کند.

Rothenburg ob der Tauber

یکی دیگر از رمانتیک ترین جاهای دیدنی آلمان Rothenburg ob der Tauber است. این شهر کوچک با مسیرهای باریک سنگ‌فرش‌شده‌ پرپیچ‌وخم و خانه‌های نیمه‌چوبی که با رنگ‌های پاستلی رنگ‌آمیزی شده‌اند، بهترین مقصد برای عشاق است. اگر قصد دارید ماه عسل در آلمان باشید، شهر Rothenburg ob der Tauber بهترین مقصد برای اقامت چندروزه شما در این کشور است.

Heidelberg

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای ماه عسل در آلمان Heidelberg به شمار می‌آید. این شهر یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای این کشور بوده و زمانی که در آن قدم می‌زنید بناهای معماری رنسانس، رودخانه نکار و جنگل اودنوالد را تماشا می‌کنید که بسیار زیبا و چشم‌نواز است. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به آلمان، همراه با شریک احساسی‌تان از این شهر دیدن کنید و لذت ببرید.

Dresden

یکی دیگر از رمانتیک ترین مکان ‌های دیدنی آلمان Dresden نام دارد. این شهر زیبا دقیقا همان جایی است معماری‌های اصیل کشور آلمان را می‌توانید در آن مشاهده کنید؛ به‌خصوص زمانی که در مناطق قدیمی این شهر قدم بزنید. اکثر مردم آلمان این شهر را فلورانس می‌نامند و به برگزاری کنسرت‌های شبانه‌اش شهرت دارد. اگر به آلمان سفر کردید، خودتان را همراه با شریک احساسی‌تان به یک کنسرت دعوت کنید و خاطراتی فراموش‌نشدنی را رقم بزنید.

Munich

یکی دیگر از رمانتیک ترین مکان‌ های دیدنی آلمان Munich است. با وجود اینکه مونیخ به‌خوبی در حال پیشرفت با جهان مدرن است، اما هنوز به گذشته خود ارتباط دارد. با قدم زدن در این شهر ساختمان‌ها و موزه‌های باستانی زیادی را مشاهده می‌کنید که بسیار جذاب و منحصربه‌فرد است. بازدید از آلمان بدون پا گذاشتن در این شهر بی‌فایده است. 

Berlin

یکی دیگر از مقاصد زیبا در سفر عاشقانه به آلمان Berlin به شمار می‌آید. شهر برلین، پایتخت آلمان، جایی که به زندگی شبانه، مکان‌های دیدنی مدرن و آثار هنری‌اش معروف است. اگر در طول ماه عسل در آلمان به برلین می‌روید، مطمئن باشید هرچیزی که لازم داشته باشید به‌راحتی در دسترس شما قرار گرفته است. همچنین این شهر یک گزینه بسیار عالی برای خریدکردن است. 

تفریحات رمانتیک در آلمان

بی‌شک در سفر به آلمان تجربه‌های زیادی را کسب می‌کنید و مطمئن باشید که هیچ‌گاه از انتخاب این کشور برای سفر عاشقانه خود پشیمان نمی‌شوید. در ادامه قصد داریم تعدادی از رمانتیک‌ترین تفریحات این کشور را به شما معرفی کنیم تا همراه با عشق زندگی‌تان سفر خود را به‌یادماندنی‌تر کنید.

در قلعه‌های رویایی اقامت کنید

قلعه‌های زیادی در کشور آلمان وجود دارد که از افسانه‌های سحرآمیز در ساخت آن الهام گرفته شده است. قطعا پیچیدگی و عظمت این قلعه‌ها شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. بسیاری از قلعه‌های باستانی در آلمان به هتل‌های مجلل تبدیل شده‌اند و یکی از تفریحات رمانتیک در آلمان این است که در این قلعه‌ها اقامت داشته باشید. امکانات رفاهی این مکان‌ها بسیار زیاد بوده و می‌توانید برای چند روز یک زندگی سلطنتی را تجربه کنید.

در جشن‌های شبانه برلین شرکت کنید

وقتی صحبت از زندگی شبانه در برلین به میان می‌آید، همگی جشن‌های اصیل این شهر را به‌یاد می‌آورند. این شهر دارای کلوب‌های بی‌شماری است که با موسیقی‌های پرانرژی از شما استقبال می‌کنند. قطعا ماه عسل در آلمان بهترین زمان برای شرکت در جشن‌های شبانه این شهر است. با همسرتان در این جشن‌ها شرکت کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی را رقم بزنید.

سفر جاده‌ای بروید

یکی دیگر از تفریحات رمانتیک در آلمان، سفرجاده‌ای همراه با شریک احساسی‌تان است. مسیر اتوبان در آلمان یکی از بهترین مسیرها برای سفرهای جاده‌ای در جهان محسوب می‌شود. شاید ندانید اما چیزی که این مسیر را متمایز می‌کند این است که در اینجا محدودیت سرعت وجود ندارد و می‌توانید با سرعت بالا رانندگی کرده و هیجان را تجربه کنید. همچنین مناظر این جاده بی‌نظیر بوده و رانندگی در آن بسیار لذت‌بخش است. از دیگر جاده‌های این کشور که برای سفر جاده‌ای مناسب است می‌توان به مسیر پانوری جنگل سیاه، هایدلبرگ به روتنبورگ و برلین به هامبورگ اشاره کرد. در سفر به آلمان، یک روز را به سفر جاده‌ای اختصاص دهید و لذت ببرید.

در کوه‌های آلپ پیاده‌روی کنید

پیاده‌روی در کوه‌های آلپ، یکی از پرطرفدارترین تفریحات رمانتیک آلمان به شمار می‌آید. زیبایی این منطقه به‌حدی زیاد است که با قدم‌زدن در اینجا متوجه گذر زمان نمی‌شوید. همچنین این مکان یک انتخاب مناسب برای گرفتن عکس‌های خاص و زیبا است. اگر برای ماه ‌عسل خود کشور آلمان را انتخاب کردید، پیاده‌روی در کوه‌های آلپ را فراموش نکنید.

بهترین زمان ماه عسل در آلمان

کشور آلمان در هر فصلی جذاب است و مطمئن باشید هرزمانی که به آلمان سفر کنید به شما خوش می‌گذرد. در ادامه به شما می‌گوییم که بهترین زمان ماه عسل در آلمان چه زمانی است و بهتر است چه فصلی برای سفر به این کشور انتخاب کنید. 

فصل بهار

فصل بهار، به‌خصوص ماه مه یکی از بهترین زمان‌ های ماه عسل در آلمان است؛ زیرا کشور آلمان در این فصل خلوت بوده و می‌توانید نهایت استفاده را از سفر خود داشته باشید. اما ممکن است در این فصل هزینه هتل و رفت‌وآمد در مقایسه با دیگر فصل‌های سال گران‌تر باشد. 

فصل تابستان

در فصل تابستان، هوای آلمان بسیار گرم بوده و یکی از تفریحات پرطرفدار در این فصل رفتن به ساحل و آب‌تنی است. همچنین در تابستان جشنواره‌های زیادی در این کشور برگزار می‌شود و گردشگران زیادی در این زمان به آلمان سفر می‌کنند. کرایه‌ها و تعرفه‌ها در این فصل در بالاترین حد خود قرار دارند و اگر مشکلی با این موضوع ندارید، فصل تابستان می‌تواند برای شما بهترین زمان ماه عسل در آلمان باشد.

فصل پاییز

یکی دیگر از بهترین زمان ‌ها برای ماه عسل در آلمان، فصل پاییز است. در این فصل دوباره جمعیت کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید از زمانی که در کشور آلمان حضور دارید نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین در پاییز کرایه‌ها و تعرفه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل می‌تواند یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر عاشقانه به آلمان باشد.

فصل زمستان

بدون شک بهترین زمان ماه عسل در آلمان فصل زمستان است. در این فصل به‌دلیل برگزاری جشن کریسمس، خیابان‌ها و بازارها در زیباترین حالت خود قرار دارند. همچنین تمامی مناطق این کشور پوشیده از برف است و شبیه به سرزمین عجایب می‌شود. اگر فصل زمستان را برای سفر عاشقانه خود به آلمان انتخاب کنید، قطعا رویایی‌ترین سفر عمرتان می‌شود.

کلام آخر سه کلیک در مورد ماه عسل در آلمان

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از تفریحات و مکان‌های مناسب ماه عسل در آلمان آشنا کنیم. همچنین سعی کردیم به معرفی تعدادی از شهرها، کوه‌ها، قلعه‌ها و دریاچه‌های معروف آلمان بپردازیم تا بتوانید با کمک آن‌ها، یک ماه‌عسل هیجان‌انگیز را تجربه کنید. پس‌از خواندن این مقاله آیا دوست دارید برای ماه‌عسل به آلمان سفر کنید؟ اگر تاکنون به این کشور سفر کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران