Crystal market

بازار بدلیجات استانبول؛ سفری به جواهرات افسانه ای!

بازار بدلیجات استانبول، این روزها به یک مکان محبوب در میان ایرانی‌ها تبدیل شده است. افرادی که به قصد تجارت به این بازار می‌روند تا انواع مختلف بدلیجات را با شکل‌ها و قیمت‌های مختلف خریداری کنند. اگر شما هم قصد خرید این اکسسوری‌های زیبا و خاص را دارید، در ادامه چند مورد از بازارها و برندهای درست و حسابی را به شما معرفی خواهیم کرد. 

رزرو تور استانبول

تور استانبول سه کلیک را به راحتی و ارزان رزرو کنید!

قبل از هر چیز!

istanbul yapay elmas pazarı

یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی و یادگاری همین بازار بدلیجات است. همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر کشور ترکیه پیشرفت زیادی در زمینه مد و فشن داشته و در این میان بدلیجات هم از قافله عقب نمانده‌ و تنوع زیادی را وارد بازار این کشور کرده است. بنابراین، از آنجایی که کشور ترکیه همسایه ایران است و همواره از لحاظ تولیدات پوشاک و زیورآلات پیش‌رو بوده است، مسلما یکی از قطب‌های اصلی تجار ایرانی شناخته می‌شود. خیلی از افراد برای خرید و تجارت به ترکیه و استانبول سفر می‌کنند تا زیرآلات خاص مورد نظر را خریداری کنند. زیورآلاتی که شبیه‌شان در هیچ کجای دیگر پیدا نمی‌شود. چون در طراحی آن‌ها از سبک عثمانی الهام گرفته شده و معمولا با سنگ‌های عجیب و رنگارنگ تزئین شده‌اند. 

بازارهای عمده فروشی بدلیجات در استانبول

چندین بازار در استانبول وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها به صورت تکی و عمده زیورآلات موردنظرتان را خریداری کنید. ما به چند مورد از این بازارها در زیر اشاره کرده‌ایم: 

مرکز خرید آکسارای استانبول

İstanbul'da Aksara alışveriş merkezi

یکی از قدیمی‌ترین بازارها در استانبول که بیش از 50 سال قدمت دارد. بازار آکسارای را به بازار زیرزمینی هم می‌شناسند و محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. این بازار با داشتن بیش از 120 فروشگاه مختلف، محصولات متنوعی را در قیمت‌های ارزان و گران ارائه می‌دهد. این مکان را می‌توان بازار بدلیجات استانبول معروفی کرد، چراکه در آن می‌توانید مغازه‌های تک فروشی و عمده فروشی را با قیمت‌های متفاوت پیدا کنید. 

اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره مرکز خرید آکسارای توضیح دهیم، باید بگوییم که این مکان بیشتر شبیه به بازار است تا مراکز خرید مجلل استانبول. در کنار بدلیجات، شما می‌توانید انواع مختلف لباس‌ها را نیز حتی با قیمت عمده خریداری کنید. 

آدرس: آکسارای در میدان سلطان احمد و در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. 

بازار مهمت پاشا استانبول

یکی دیگر از بازار بدلیجات استانبول، مهمت پاشا یا محمود پاشا است. بازاری با فضای دنج و صمیمی که با مغازه‌های کوچک در کنار هم و ویترین‌های ساده در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. در حدود 256 فروشگاه و مغازه در مهمت پاشا وجود دارد که به فروش پوشاک، مواد غذایی، سوغاتی و بدلیجات مشغول هستند. تفاوت این بازار با دیگر مراکز خرید استانبول در این است که احتمالا زیورآلات مورد نظرتان را با قیمت مناسب‌تری خریداری خواهید کرد. 

آدرس: بازار مهم پاشا در خیابان آتاتورک استانبول قرار دارد. 

مرکز خرید عثمان بی استانبول 

İstanbul'da Osman Bay alışveriş merkezi

این بازار که در منطقه نیشتانشی استانبول قرار گرفته، طبیعتا شلوغ‌تر از تصور شماست. مرکز خرید عثمان بی مملو از مغازه‌های عمده فروشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه یک خرید راحت و خود را داشته باشید. هر چند که در کنار بدلیجات، لباس مجلسی، پوشاک و لوازم آرایشی نیز از مواردی هستند که در عثمان بی می‌توانید آن‌ها را ببینید و خریداری کنید. 

آدرس: مرکز خرید عثمان بی در بخش اروپایی استانبول و در میدان نیشانتاشی و شهرداری شیشلی واقع شده است. 

خلاصه اینکه….

بازار بدلیجات استانبول برای ایرانی‌ها و تجار آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بازارها انواع مختلفی از زیورآلات با طرح‌ها و قیمت‌های متنوع به صورت تکی و عمده به فروش می‌رسند. ما در این مقاله مختصر سعی کردیم تا برخی از این بازارهای مهم را در استانبول به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید و سود خوبی نصیبتان شود. 

نظرات کاربران