mobilya mağazam

مراکز خرید مبل استانبول کجا هستند؟

مراکز خرید مبل استانبول زیباترین و مدرن‌ترین‌ها را ارائه می‌دهند. اگر احیانا به دنبال خرید مبلمان و سرویس خواب در این شهر بزرگ هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. همان‌طور که می‌دانید کشور ترکیه در سال‌های اخیر به خوبی توانسته در صنایع مختلف مانند در محصولات کشاورزی، منسوجات، وسایل نقلیه موتوری، کشتی و لوازم خانگی و مبلمان پیشرفت کند. در زمینه طراحی داخلی، این کشور طراحی‌های فوق‌العاده خاص و زیبایی دارد که توجه کشورهای اطراف به خصوص ایرانی‌ها را همواره به خودش جلب کرده ‌است.  

رزرو تور استانبول

با این حال، اگر تصمیم به زندگی در استانبول داشته باشید، هر کجا که بروید بهترین فروشگاه‌ها را برای خرید مبلمان خود پیدا خواهید کرد. اما اگر نمی دانید مبلمان خود را از کجا بخرید، دیگر نترسید، در اینجا ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین‌ها را از بین بهترین‌ها انتخاب کنید.

تور استانبول سه کلیک را به راحتی و ارزان رزرو کنید!

مبلمان خود را از کجا بخرید

در لیست زیر برترین شرکت‌ها و مراکز خرید مبل را در ترکیه به شما معرفی می‌کنیم که شعبات زیادی هم در استانبول دارند. 

فروشگاه‌ مبلمان Doğtaş Mobilya

مراکز خرید مبل استانبول

Doğtaş Mobilya یکی از تولیدکنندگان مطرح مبلمان در ترکیه است که کار خود را از سال 1972 به عنوان یک کارگاه مبلمان در جنوب غرب استانبول شروع کرد. از سال 1987 خانواده شروع به گسترش تجارت خود کردند، مغازه‌هایی را در زادگاه چاناک کاله افتتاح و دیری نپایید که در سراسر کشور نمایندگی و شعبات زیادی را کردند. خیلی زود به آلبانی و مناطق اطراف راه پیدا کردند و در حال حاضر بیش از 200 فروشگاه در داخل و خارج از کشور دارند، از جمله 3 فروشگاه در لندن. در سال‌های اخیر، این شرکت با بسیاری از طراحان سرشناس مانند آتیل کوتوغلو و ایج سوکان شروع به همکاری کرده و تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید مبل استانبول شده است. 

آدرس فروشگاه مرکزی: Bağlarçeşme Mh Doğan Araslı Bulvarı, 1131. Sk. No:2, Esenyurt – İstanbul

تلفن: (0212) 596 13 77

فروشگاه مبلمان Arçelik A.ş.

شرکت آرچلیک بیشتر از اینکه تولیدکننده مبلمان باشد، در زمینه تولید لوازم خانگی مشغول به کار است. در واقع، این شرکت در زمینه تولید و بازاریابی کالاهای با دوام، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک فعالیت می‌کند. با رفتن به فروشگاه‌های آرچلیک همه چیزهایی که برای خانه خود نیاز دارید، می‌توانید خریداری کنید.

این شرکت به عنوان یکی از مراکز خرید مبل استانبول، تمرکز خود را فقط در این شهر نذاشته و در بیش از 100 کشور از جمله چین و ایالات متحده از طریق 13 شرکت تابعه بین المللی و بیش از 4500 شعبه در ترکیه دارای شعبات بسیاری است. بله شرکت آرچلیک 15 کارخانه تولیدی در ترکیه، رومانی، روسیه، چین، تایلند و آفریقای جنوبی دارد. این شرکت علاوه بر محصولات خود، یخچال، ماشین لباسشویی و لوازم ظرفشویی و پخت و پز نیز تولید می‌کند. 

در طول سال‌های کاری خود آرچلیک توانسته افتخارات زیادی کسب کند. در زمینه مبلمان نیز باید بدانید که آن‌ها از چوب‌های مرغوب و پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی استفاده می‌کنند. وجود طراحان حرفه‌ای در کنار این تیم نیز موجب شده تا شما وسایلی را ببینید که نظیر آن‌ها در فروشگاه‌های دیگر پیدا نمی‌شود.

آدرس: شعبه بزرگ آن در استانبول مال قرار دارد.

فروشگاه مبلمان دیلک موبیلیا (Dilek Mobilya)

مراکز خرید مبل استانبول

دیلک موبیلیا یکی دیگر از مراکز خرید مبل استانبول است که می‌توانید مبلمان مورد علاقه خود را از آن خریداری کنید، این شرکت فروشگاه‌های زیادی در اطراف استانبول دارد. از خصوصیات دیلک موبیلیا در این است که طراحی‌های کلاسیک فوق‌العاده شیکی دارد. البته به همین ختم نمی‌شود و در فروشگاه‌های آن برای هر نوع طراحی و سلیقه‌ای مبلمان پیدا می‌شود؛ از سبک مدرن گرفته تا کلاسیک و  مبلمان آوانگارد.

در کنار ارائه محصولات و تولیدات خود در شهر استانبول، این شرکت توانسته شعبات مختلفی را در سراسر ترکیه ایجاد کند. حتی تحویل خارج از کشور هم دارد. بنابراین اگر مبلمان را دوست دارید، می‌توانید آن را به کشور خود ارسال کنید.

آدرس: Nişanca, Mah. No:, Otakçılar Cd. No:17, 34050, Türkiye

خرید مبلمان در بازار اسکیچی

بازار اسکیجی یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید مبلمان به حساب می‌آید، این مکان شبیه یک مرکز خرید به نظر می‌رسد، اما از داخل مملو از فروشگاه‌های مبلمان مختلف است، از فروشگاه‌های خاص مبلمان اتاق خواب گرفته تا لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی. این مکان به عنوان یک جاهای شناخته شده در نظر گرفته می‌شود، زیرا فروشگاه‌های زیادی که تمام نیازهای مشتریان خود را پوشش می‌دهد. به همین دلیل است که همیشه بهترین انتخاب برای خریداران بوده، چون در کنار طراحی‌های مختلف و تنوع بسیار، مبلمان دست دوم را نیز در معرض فروش می‌گذارند. بدین ترتیب برای هر بودجه‌ای مبلمان وجود دارد. بی شک بازار اسکیچی یکی از بهترین مراکز خرید مبل استانبول است. 

آدرس: شعبه هارامیدره آن در منطقه اسنیورت قرار دارد. 

فروشگاه مبلمان ایکیا

IKEA mobilya mağazası

این برند را همه می‌شناسند و می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مبل استانبول به شمار می‌آید. البته ایکیا فقط مختص این شهر نیست و در تمام دنیا طرفدار زیادی دارد، حدود 235 شعبه در 43 کشور. شاید علت انتخاب ایکیا برای خرید مبلمان نحوه چیدمان، نمایش و کیفیت محصولات این برند است. شما می‌توانید در فضای واقعی آشپزخانه، پذیرایی و اتاق‌خواب مبلمان مورد نظرتان را ببینید و بهتر و راحت‌تر تصمیم بگیرید که آیا به فضای خانه شما می‌خورد یا خیر. 

آدرس: ایکیا در مرکز خرید فروم قرار دارد. 

فروشگاه مبلمان هام

از بهترین مراکز خرید مبل استانبول می‌توان به هام اشاره کرد. آن‌ها معتقدند که با خرید تولیداتشان طبیعت را به خانه شما می‌آورند. استفاده از چوب‌های فوق‌العاده مرغوب و طراحی خاص این مبلمان فضای داخلی شما را بسیار زیبا و متفاوت جلوه می‌دهد. بیشترین چوب مورد استفاده این شرکت، چوب بلوط است. 

آدرس: خیابان بوگاز کسان آداسی، شماره A71

در آخر باید بگوییم که…. 

فروشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی در استانبول وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید که از کجا مبلمان خود را بخرید. از فروشگاه‌های محلی گرفته تا شرکت‌های بزرگ که بهترین مبلمان را برای شما و خانواده شما ارائه می‌دهند.  در واقع این فقط شرکت‌های بزرگ نیستند، بلکه فروشگاه های محلی یا مراکز خرید مبل استانبول نیز گزینه‌های خوبی خواهند بود که حتی از تخفیف‌های عالی برخوردارند و می‌توانید بهترین خرید را تجربه کنید. 

سوالات متداول

ارزان ترین مرکز خرید مبل استانبول کجاست؟

بازار اسکیچی با ارائه مبلمان دست دوم ارزان ترین مرکز خرید مبل در استانبول است.

محبوب ترین مرکز خرید مبل استانبول کجاست؟

محبوب ترین فروشگاه مبل در استانبول را می‌توان ایکیا عنوان کرد.

مراکز خرید مبل استانبول کجا هستند؟

Doğtaş Mobilya، آرچلیک، دیلک موبیلیا، بازار اسکیچی، ایکیا و هام از مراکز خرید مبل استانبول هستند.

نظرات کاربران