سفر به کیش با جت

سفر به کیش با جت ⚡️ سفر با جت اختصاصی + عکس و قیمت

بسیاری از ما تجربه سفر به جزیره کیش با هواپیما را داشته‌ایم و با رزرو تور کیش و هتل کیش اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود ثبت کرده‌ایم و از غروب‌های دل‌انگیز و سواحل زیبای آن لذت برده‌ایم.  خرید بلیط هواپیما کیش در چهار فصل سال به ویژه فصل پاییز و زمستان همواره از طریق شرکت‌های هواپیمایی امکان‌پذیر است اما کمتر کسی تاکنون تجربه سفر به کیش با جت اختصاصی را داشته است. اگر شما هم قصد سفر به کیش با جت را دارید پس با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

رزرو تور کیش

سفر به کیش با جت را تجربه کنید

سفر به کیش با جت

کیش به عنوان توریستی‌ترین جزیره کشورمان دارای مناطق تفریحی و جاذبه‌های طبیعی و مراکز خرید بسیاری است که شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما آنلاین به این جزیره سفر کنید و از امکانات رفاهی و گردشگری آن نهایت استفاده را داشته باشید. در این میان مدتی است که، یک شرکت هواپیمایی در کیش، ظرفیت سفر با جت اختصاصی از نوع بمباردیر CRJ 200 را برای گردشگران فراهم کرده است تا مسافران بهترین و رویایی‌ترین تجربه سفر را با هواپیمای اختصاصی داشته باشند.

پس با توجه به میزان تقاضای زیاد برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش، مسلما پروازهای زیادی به مقصد کیش انجام می‌شود. البته اکثر شهرهای ایران نیز به طور مستقیم پروازهایی در طول هفته به مقصد کیش دارند و خرید بلیط هواپیما کیش به سهولت قابل انجام است. اما خرید بلیط سفر به کیش با جت بمباردیر CRJ 200 سازوکار خود را دارد و باید به شرکت هواپیمایی مربوطه مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که، حداقل برای یکبار هم که شده سفر به کیش با جت اختصاصی را تجربه کنید و در حین پرواز از پذیرایی مخصوص و خدمات ویژه مسافران بهره‌مند شوید.

مزایای سفر به کیش با هواپیمای اختصاصی

سفر به کیش با جت، تمام درگیری‌های پرواز با سایر هواپیماها اعم از تشریفات، چک کردن و مراحل امنیتی را ندارد. اما هزینه پرواز با هواپیمای اختصاصی به دلیل استفاده از سوخت غیریارانه‌ای و محاسبه با دلار همواره در حال تغییر است.

مدت زمان سفر به کیش با هواپیمای اختصاصی نسبت به سایر پروازها کمتر است و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. دلیل اینکه با جت زودتر به مقصد کیش می‌رسیم هم این است که، مسیر پرواز این نوع هواپیماها مستقیم و سرراست‌تر است. از طرفی دیگر به دلیل ظرفیت کم مسافران و امکانات لوکس و جذاب، این نوع پرواز برای داشتن یک سفر امن و خاطره‌انگیز بسیار جذاب است.

در سفر به کیش دیگر شما نگران این موضوع نیستید که با چه کسانی همسفر شده‌اید و ممکن است از نظر امنیتی چه مشکلاتی در حین پرواز برای شما به‌وجود بیاید. امنیت پرواز با جت در حد هواپیماهای دیگر است و حتی در بیشتر مواقع، امنیت بیشتری هم دارد چرا که این نوع وسایل حمل و نقل، جوان و تازه کار هستند و خبری از فرسودگی در آنها نیست.

مشخصات هواپیمای اختصاصی سفر به کیش

سفر به کیش با هواپیمای اختصاصی با نام بمباردیر CRJ 200 انجام می‌شود. بمباردیر CRJ 200 خانواده‌ای از هواپیماهای جت منطقه‌ای ساخت کشور کانادا است که توسط شرکت بمباردیر این کشور تولید شده است. نخستین پرواز بمباردیر سی آرجی 100/200 در 10 مه 1991 صورت گرفته است.

هواپیمای اختصاصی کیش (بمباردیر CRJ 200) ظرفیت استقرار 50 نفر مسافر را دارد. این هوایپما برای پرواز از دو موتور CF34-3B1  ساخت شرکت جنرال الکتریک در در دو سوی عقب بدنه، با طول هر موتور 2.6 متر و عرض 1.2 و ارتفاع 1.1 متر استفاده می‌کند که وزن هر کدام 760 کیلوگرم و رانش هر کدام 9,220 پاوند است.

در ادامه مشخصات فنی هواپیمای اختصاصی فعال برای سفر به کیش را مشاهده خواهید کرد:

  • فاصله نوک دوبال: 21.2 متر
  • طول هواپیما : 26.8 متر
  • ارتفاع هواپیما : 6.2 متر
  • ارتفاع کابین : 1.85 متر
  • عرض کابین : 2.53 متر
  • ظرفیت مسافر 50 نفر
  • بیشینه سرعت : 0.81 ماخ (860 کیلومتر بر ساعت)
  • محدوده پرواز : 3148 کیلومتر
  • حداکثر ارتفاع : 12450 متر
  • موتور (2x): General Electric CF34-3B1
  • تعداد ناوگان CRJ200 : سه فروند

جت اختصاصی بهترین راه سفر به کیش

تاکنون بهترین و آسان‌ترین راه سفر به کیش، تهیه تور هوایی کیش و خرید بلیط هواپیما کیش بوده است. تور هوایی کیش علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، خستگی و دردسر کمتری نیز دارد. در این میان سفر به کیش با جت می‌تواند از هواپیمای عمومی بسیار بهتر باشد. 

گردشگران و مسافرانی که قصد تجربه یک سفر لوکس و لاکچری را دارند، بهتر است که با جت اختصاصی به کیش سفر کنند. خدمات پرواز با هواپیمای اختصاصی در حد یک پرواز بین‌المللی و گاهی بیشتر است و با رفاه و آسایش بیشتری می‌توانید به این جزیره با سواحلی مرجانی سفر کنید.

پس برای سفر به کیش با جت شما می‌توانید با توجه به زمان مورد نظر خود نسبت به رزرو تور کیش و یا بلیط هواپیما کیش اقدام کنید و آماده سفر به کیش یعنی محبوب‌ترین مقصد گردشگری جنوب ایران شوید. البته برای شما مسافران، امکان خرید آنلاین بلیط سفر به کیش با هواپیمای اختصاصی نیز وجود دارد. 

پاسپورت دومینیکا

شاید دوست داشته باشید درباره سفر به کیش با کشتی اطلاعات داشته باشید!

نظرات کاربران